دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

پروژه شش سیگما

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • پروژه بررسی رویکردهائی نوین در مدیریت شش سیگما

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات 407
    قیمت : 11000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه بررسی رویکردهائی نوین در مدیریت شش سیگما :

پروژه بررسی رویکردهائی نوین در مدیریت شش سیگما

مقدمه:
شرکتها و سازمانهای تجاری برای بقا در عرصه تجارت باید سودآور باشند و با ارائه خدمات و محصولات پاسخگوی نیازهای مشتریان خود بوده ودر عین حال با گسترش تجاری و صنعتی، ایجاد فرصتهای شغلی و پرداخت مالیات به جامعه و کشور خود خدمت نمایند. شرط اول سودآوری برای یک سازمان اینست که مشتریان به خرید و استفاده از محصول یا خدمت آن سازمان، علاقمند و مایل باشند. این علاقه و تمایل از تطابق نیازهای آنها با محصولات و خدمات ارائه شده سازمان نشأت می‌گیرد. هر مشتری دربارة محصول دریافتی، اعم از کالا یا خدمات، شرایط خاصی را در نظر دارد، در حقیقت می‌توان گفت مجموعه‌ای از شرایط هستند که نیاز وانتظار مشتری را شکل می‌دهند. چنانچه سازمان یا شرکتی بتواند پاسخگوی شرایط مورد نظر مشتری باشد، سازمانی موثر (effective) است که مسلماً در آینده با اقبالی بیشتر مواجه می‌شود در غیراینصورت سازمانی غیرموثر (Ineffective) بوده و چشم‌اندازی خطرناک را پیش رو دارد. توقع مشتری بسیار فراتر از پرداخت وجه و دریافت کالا یا خدمات است. رضایتمندی وی زمانی حاصل می شود که محصول یا خدمتی را که در قبال پرداخت وجه دریافت می‌نماید با مجموعه شرایط وی سازگار باشد. در این صورت است که مشتری ادعا می‌کند کالا یا خدمات دریافتی و از «کیفیت خوبی» برخوردار بوده است.
چنانچه سازمانی موفق به خلق چنین تصوری در مشتریان خود گردد مسلماً آینده‌ای روشن را پیش رو دارد و به همین منظور سازمانها و شرکتهای تجاری در سراسر دنیا سالهاست می‌کوشند تا سطح کیفیت محصول یا خدمات خود را هر چه بیشتر ارتقاء دهند. بنابراین درک مفهوم کیفیت و موضوعات مربوط به آن از قبیل مدیریت کیفیت
(Quality Management)، مدیریت کیفیت فراگیر (Total Quality Management)، کنترل کیفیت (Quality Control)، تضمین کیفیت (Quality Assurance) و.. از نیازهای اساسی هر سازمان است.

فهرست مطالب

فصل اول: مقدمه
بخش اول) مقدمه ۲
– کیفیت چیست؟ ۳
– مدیریت کیفیت فراگیر ۷
– اصول مدیریت کیفیت فراگیر ۸
– متدولوژی تحقیق حاضر ۱۵
فصل دوم : شش سیگما
بخش اول) مقدمه ۱۸
– چرا شش سیگما؟ ۱۸
– پدیده شش سیگما ۲۱
بخش دوم) تاریخچه ۲۵
– تاریخچه ۲۵
– بیل اسمیت پدر شش سیگما ۲۹
بخش سوم) شش سیگما چیست؟ ۳۳
– لزوم اجرای شش سیگما ۳۳
– شش سیگما: فلسفه، ابزار یا استراتژی؟ ۳۷
– اهداف نهایی شش سیگما ۳۸
– برخی فوائد اجرای شش سیگما ۳۹
– برخی فوائد مدیریتی شش سیگما ۴۲
بخش چهارم) روند اجرائی شش سیگما ۴۴
– اجرای استراتژیک شش سیگما ۴۵
– اجرای تاکتیکی شش سیگما ۴۸
– DMAIC چیست؟ ۵۰
– فاز اول: تعریف ۵۰
– فاز دوم: اندازه گیری ۵۴
– فاز سوم: تحلیل ۵۶
– فاز چهارم: بهبود ۵۹
– فاز پنجم: کنترل ۶۰
– سایر موارد ۶۲
– DMADV چیست؟ ۶۵
– اشکال مختلف اجرای شش سیگما ۶۸
بخش پنجم) مبانی آماری شش سیگما ۷۲
– مقدمه ۷۲
– توزیع نرمال ۷۵
– توزیع نرمال استاندارد ۷۶
– توزیع نرمال در حالت کلی ۷۸
– محاسبة سطح سیگما ۸۳
بخش ششم) سخت افزار و نرم افزار شش سیگما ۸۸
– سخت افزار شش سیگما ۸۸
۱) ابزارهای مقدماتی و سازماندهی اطلاعات ۸۹
۲) ابزار جمع آوری اطلاعات ۹۴
۳) ابزارهای تحلیل داده ها و فرایندها ۱۰۱
۴) ابزارهای تحلیل آماری ۱۱۳
– نرم افزار شش سیگما ۱۱۵
بخش هفتم) تعلیم و آموزش شش سیگما ۱۲۶
– چه کسانی؟ چه تعلیماتی؟ ۱۲۷
– یاد‌گیری سایر مهارتها ۱۳۲
بخش هشتم) ساختار سازمانی شش سیگما ۱۳۶
– کمربند سیاه ۱۳۶
– کمربند سیاه ارشد ۱۳۷
– حامی یا قهرمان ۱۳۸
– کمربند سبز ۱۴۰
– رهبری اجرائی ۱۴۱
– صاحبان فرایند ۱۴۲
بخش نهم) شش سیگما و سایز سازمانی ۱۴۳
– محور مدیریت ۱۴۴
– محور کارکنان ۱۴۸
بخش دهم) علل عملکرد موفق شش سیگما ۱۵۰
– علت اول: مشتری گرائی ۱۵۱
– علت دوم: اصلاح عملکرد مدیریت ۱۵۱
– علت سوم: مدیریت براساس حقایق ۱۵۲
– علت چهارم: علاج قبل از وقوع ۱۵۲
– علت پنجم: تیم و مشارکت بی حد و مرز ۱۵۳
– علت ششم: بازیافت سرمایه ۱۵۳
– سایر علل ۱۵۴
فصل سوم : مهندسی ارزش
بخش اول ) مقدمه ۱۵۷
بخش دوم ) تاریخچه ۱۶۳
– تاریخچه مهندسی ارزش ۱۶۳
– تاریخچه مهندسی ارزش در ایران ۱۶۹
بخش سوم ) ارزش و پارامترهای آن ۱۷۲
– تعریف ارزش و انواع آن ۱۷۲
– هزینه وانواع آن ۱۷۴
– کارکرد و انواع آن ۱۷۷
– کیفیت ۱۸۱
– ارزش از دیدگاههای متفاوت ۱۸۲
– سایر تعاریف مرتبط ۱۸۴
بخش چهارم) مهندسی ارزش ۱۸۶
– تعریف مهندسی ارزش ۱۸۶
– فرایند مهندسی ارزش ۱۹۲
۱) روش تحلیلی ۱۹۴
۲) روش خلاقیت ۱۹۶
– برخی دستاوردهای به کارگیری مهندسی ارزش ۱۹۸
بخش پنجم ) زمان اجرای مهندسی ارزش ۲۰۰
بخش ششم ) روند اجرائی مهندسی ارزش ۲۰۵
– برنامه کار پیشنهادی انجمن بین المللی ارزش ۲۰۶
– مطالعات مقدماتی ۲۰۸
– مطالعات ارزش ۲۱۰
– مطالعات تکمیلی ۲۱۶
– بررسی برنامه کار هفت مرحله‌ای مهندسی ارزش ۲۱۶
۱) فاز انتخاب ۲۱۸
۲) فاز بررسی یا اطلاعات ۲۲۵
۳) فاز خلاقیت ۲۳۹
۴) فاز ارزیابی ۲۴۶
۵) فاز بسط و توسعه ۲۶۰
۶) فاز ارائه ۲۶۲
۷) فاز اجرا و ممیزی ۲۶۸
فصل چهارم : مهندسی مجدد
بخش اول) مقدمه ۲۷۵
– مقدمه ۲۷۵
– مهندسی مجدد؛ دگرگون سازی ۲۷۹
بخش دوم) مهندسی مجدد چیست؟ ۲۸۳
– تعریف و واژه های کلیدی ۲۸۳
– دلائل نیاز به مهندسی مجدد در دگرگون سازی ۲۸۹
۱) مشتریان دگرگون شده اند ۲۹۰
۲) رقابت تنگاتنگ ۲۹۵
۳) دگرگونی ها پیوسته اند ۲۹۷
– مهندسی مجدد سازمانها چیست؟ ۳۰۷
بخش سوم) روند اجرائی مهندسی مجدد ۳۱۶
– گام اول؛ بدانید چه می خواهید ۳۱۸
۱) درک نیاز و توان دگرگون کردن ۳۲۰
۲) تحلیل ذی نفعان کلیدی و نیازهای آنها ۳۲۲
۳) چارچوبی برای موفقیت ۳۴۰
– گام دوم: برنامه ریزی کنید ۳۴۵
۱) فرایند برنامه ریزی ۳۴۷
– گام سوم: اجرا کنید ۳۵۲
۱) تکنیک های فنی ۳۵۲
۲) تکنیک های فرهنگی ۳۵۹
– گام چهارم: سنجش و ارزیابی کنید ۳۷۶
۱) کنترل و بازبینی عملیات ۳۷۷
۲) کنترل نتایج ۳۸۳
فصل پنجم : مقایسه و نتیجه گیری
بخش اول ) مرور رویکردها ۳۹۱
– خلاصه ۳۹۲
۱) شش سیگما چیست؟ ۳۹۲
۲) مهندسی ارزش چیست؟ ۳۹۳
۳) مهندسی مجدد چیست؟ ۳۹۴
بخش دوم ) مقایسه رویکردها ۳۹۵
– شباهت ها ۳۹۵
– تفاوت ها ۳۹۷
– نتیجه گیری و ارائه پیشنهاد ۴۰۲
فصل ششم : منابع و مآخذ
– منابع فارسی ۴۰۵
– منابع لاتین ۴۰۶

نتیجه گیری:
مهندسی مجدد سازمان را می‌توان از جهات مختلف، محصول تکامل طبیعی و عملی استراتژی‌های کاربردی برخی از رویکردهای مدیریتی اخیر دانست که تأثیر عمده‌ای بر نحوه نگرش مدیریت ودگرگونی‌های سازمانها داشته است. مهندسی مجدد رویکردی کل نگر است که طی فرایندی، استراتژی رقابت سازمان را با پردازشهای درونی و کارکنان آن مرتبط می‌کند. این ارتباط از طریق به‌کارگیری جدیدترین و در دسترس‌ترین تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات برقرار می‌شود.
در تعریف جامع‌تری از مهندسی مجدد می‌توان گفت: «مهندسی مجدد عبارتست از بازاندیشی بنیادین و طراحی نو و ریشه‌ای فرایندها، برای دستیابی به بهبود و پیشرفتی شگفت انگیز در معیارهای حساس امروزی، همچون قیمت، کیفیت، خدمات وسرعت.»
به بیان دیگر می‌توان گفت مهندسی مجدد سازمانها به مجموعه کارهائی گفته می‌شود که یک سازمان برای تغییر پردازشها و کنترل‌های درونی خود انجام می‌دهد تا از ساختار سنتی عمودی و سلسله مراتبی، به ساختارهای افقی، میان فعالیتی، مبتنی بر گروه و مسطح تبدیل شود که در آن همة پردازشها برای جلب رضایت مشتریان صورت می‌گیرد.

پروژه بررسی رویکردهائی نوین در مدیریت شش سیگما

قیمت : 11000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

مقاله بررسی صادرات غیر نفتی

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • مقاله بررسی صادرات غیر نفتی

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات 84
    قیمت : 6500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد مقاله بررسی صادرات غیر نفتی :

مقاله بررسی صادرات غیر نفتی

فهرست   

مقدمه    ۱
فصل اول
– ادبیات موضوع و سیرتکامل نظریه ها ( توسعه صادرات )    ۳
– صادرات و رشد اقتصادی    ۷
استراتژی تجارت بین الملل     ۹
رابطه میان کاهش ارزش پول و توسعه صادرات    ۱۱
– بازار یابی بین المللی    ۱۳
– تحقیقات بازار صادرات    ۱۳
– تشویق و توسعه صادرات    ۱۹
– قیمت گذاری    ۲۰
– پیشنهاد قیمت صادراتی    ۲۰
– مکاتبه در صادرات    ۲۱
– نقش تامین مالی صادرات در توسعه صادرات    ۲۲
– عوامل مؤثر در توسعه صادرات     ۲۳
– مروری بر بازرگانی خارجی ایران    ۲۶
فصل دوم – جمهوری خلق چین    ۳۲
* بخش اول
– جغرافیای طبیعی    ۳۲
* بخش دوم
– جغرافیای انسانی    ۳۶
* بخش سوم
– جغرافیای سیاسی    ۴۴
* بخش چهارم
– اوضاع اقتصادی چین    ۵۳
– صادرات    ۵۷
– واردات    ۶۰
فصل سوم -تحلیلی بر روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین۶۲
* بخش اول
– روابط سیاسی    ۶۲
* بخش دوم
– روابط بازرگانی جمهوری اسلامی ایران و چین    ۶۸
– صادرات غیر نفتی ایران به چین     ۶۹
– واردات ایران از چین    ۷۰
فصل چهارم -صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران به کشور چین    ۷۳
* بخش اول
– صادرات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران    ۷۳
* بخش دوم
– صادرات غیر نفتی ایران به چین    ۷۵
– ترکیب صادرات جمهوری اسلامی ایران به چین    ۷۶
فصل پنجم – نتیجه گیری    ۸۰
منابع.۸۴

مقدمه

سوداگران اولین دانشمندان و اقتصاددانانی بودند که به تجارت خارجی با دیدی مثبت مینگریستند سوداگران، آن را تنها و مکانیزم کسب ثروت و قدرت اقتصادی قلمداد میکردند. طبیعیون با تکیه بر شیوه” آزادی عمل” خواهان حذف کلیه موانع فرا راه مبادلات آزاد بین المللی شدند. کلاسیک ها آن را موتور محرکه توسعه اقتصادی خوانده و نئو کلاسیک ها در این مثبت اندیشی چنان پیش رفتند که عبارتهای معروف”تجارت کافی است و یا ” تجارت از عهده تمامی معضلات بر می آید” بیانگر نقش پیشرو و پر اهمتی است که این اقتصاددانان برای مکانیسم اقتصادی قائلند.

در دیدگاه مقابل، منتقدین تجارت آزاد قرار دارند که در کل،تحارت را وسیله انتقال منابع و فرصتها از کشورهای پیرامون به مرکز و تخریب پایه های خود اتکایی تکنیکی در کشورهای پیرامون میدانند و همچنین مسأله تغییر رابطه مبادله به ضرر کشورهای در حال توسعه طی زمان مورد تاکید و توجه قرار گرفته و تجارت خارجی عامل این زیان تلقی می شود. یکی از اندیشه های مهم در این طیف، نقطه نظرات فریدریک لیست بنیان گذار مکتب تاریخی است که بر حمایت گرایی و ملی گرایی به طور موقت و تا زمان کسب فرصت وامکان رقابت محصولات داخلی با مشابه خارج تأکید میکند.

در بعد راهبردها،میتوان به دو گرایش برون و درون گرایی اشاره کرد که هر یک با ابزارها و مختصات خود راهبردهایی را به منظور کسب فرصت در عرصه رقابت جهانی برای نیل به توسعه اقتصادی طرح میکنند گرچه تعاقب نگرش حمایت گرایی تقریبا در تاریخ توسعه تمامی کشورها دیده میشود، لیکن اتخاذ این رویه به صورتی افراطی هزنه های جدی بر اقتصاد اغلب کشورهای جهان سوم وارد کرده است. اجرای بدون زمان بندی و غیر مشروط سیاستهای حمایتی سبب شده برخی صنایع نوزاد هرگز به مرحله بلوغ اقتصادی نرسند و عرضه کالای نامرغوب با هزینه  تمام شده بالا و در شرایط انحصاری و شبه آن، آثار شدید کاهش رفاهی بر مصرف کننده جهان سومی داشته است.

 در بعد برون نگری، سیاستهای تشویق صادرات نیز هر چند نمونه های موفق ببرهای آسیا همواره سیاستگذاران را به اتخاذ این رویه فراخوانده است، لیکن کسب امتیازات از اجرای این راهبرد نیز به ایجاد نهادهای سیاسی اقتصادی- اجتماعی- فرهنگی خاص،ثبات سیاستگذاری، هدایت صحیح نهادهای دولتی و سایر باز میگردد که بدون کسب آنها، کشور جهان سومی با اتخاذ این رویه به ورطه از دست دادن امکانات تولیدی داخلی خود فرو افتد. مروری بر تاریخ سیاستگذاری توسعه اقتصادی کشور نشان میدهد که هیچگونه نگرش علمی، دراز مدت و مبتنی بر حقایق اقتصادی در طول تاریخ تصمیم گیری های تجاری ایران حاکم نبوده است.

بخش صادارت غیر نفتی، تقریباً همیشه جزء پس ماند تجارت خارجی را تشکیل داده و به لحاظ تسلط عامل نفت”که طی نیم قرن اخیر همواره بیش از ۸۰ درصد عرضه ارز را تأمین کرده” تنها به طور مقطعی و با سیاستگذاری هایی که بیشتر جنبه شعار دارد مورد حمایت قرار گرفته و به دلیل نوسان شدید قوانین و مقررات ناظر بر این حیطه و محیط نه چندان امن به لحاظ حقوقی و قانونی، امکان ایجاد تحویل ساختاری پدید نیامده است؛ به گونه ای که الگوی و ترکیب صادارت و بازارهای آن در طی زمان، چندان دستخوش تغییر نشده است.

مقاله بررسی صادرات غیر نفتی

قیمت : 6500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه بررسی کاربری مدل FRO

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • پروژه بررسی کاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات 196
    قیمت : 7500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه بررسی کاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان :

پروژه بررسی کاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان

به همراه تصاویر

فهرست

فصل اول:

کلیات تحقیق

فصل دوم:

مبانی نظری تحقیق

فصل سوم:

روش تحقیق

فصل چهارم:

تجزیه و تحلیل داده‌ها

فصل پنجم :

نتیجه‌گیری و پیشنهادها

بخش اول:

وفاداری

بخش دوم:

سازمان‌های پاسخگوی سریع (FRO)

بخش سوم:

فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند

 

امروزه، شناخت و پیش بینی نیازهای مشتریان برای سازمان‌ها از اهمیت و اولویت خاصی برخوردار است و مشتری به عنوان عامل کلیدی و محوری در سازمان‌ها تلقی شده و جهت‌گیری کلیه اهداف، استراتژی‌ها و منابع سازمانی حول محور جذب و نگهداری مشتریان سودآور می‌باشد. لذا موضوع حفظ و تقویت وفاداری مشتریان برای شرکت‌هایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش را در بازار دارند به عنوان یک چالش استراتژیک مطرح بوده و هزینه‌های بسیاری را نیز برای درک و شناخت مفهوم و دستیابی به راهکارهای کاربردی برای تقویت آن صرف می‌نمایند، چرا که با شدت گرفتن رقابت و نزدیک شدن سطح کیفی و کمی محصولات و خدمات که در حوزه انتخابی مشتریان قرار دارد، ارائه محصولات یا خدماتی که بتواند مورد توجه مشتریان قرار گرفته و آنها را مشتری دائمی سازمان نماید، امری حیاتی و ضروری تلقی می‌گردد.

در این فصل، کلیات تحقیق که در این فصل کلیات تحقیق شامل، بیان مسأله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف، فرضیه‌ها، قلمرو تحقیق (مکانی، زمانی، موضوعی)، متغیرهای تحقیق (مستقل و وابسته) و تعریف عملیاتی متغیرها می‌باشد، مطرح می‌گردد.

بیان مسئله

مهم‌ترین وظیفه بخش بازرگانی داخلی هر کشور، توزیع کالا در سطح جامعه است، یکی از روش‌های اصلاح نظام توزیع داخلی ایجاد فروشگاههای زنجیره‌ای است که با هدف حذف واسطه‌ها، ‌کاهش قیمت‌ها، افزایش کیفیت کالاها، ایجاد صنایع جانبی و اتصال سیستم توزیع به تولید، به نظام توزیع کشور کمک می‌نماید. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در جهت تحقق این هدف،‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند همانند سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیگر تاسیس گردید.

در جهت پیشبرد اهداف این فروشگاهها شناخت و پیش‌بینی نیازهای مشتریان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بررسی و شناخت شاخص‌های وفاداری مشتریان بدین لحاظ حائز اهمیت است که وفاداری یا عدم وفاداری مشتری، تعیین کننده موفقیت یا شکست سازمان‌هاست. اگر عملکرد سازمان‌،‌ همواره پایین‌تر از انتظارات مشتریان باشد، مشتریان به سازمان پشت کرده و سازمان شکست می‌خورد.

با در نظر گرفتن اینکه مشتریان وفادار به دلیل دارا بودن دو خصلت اصلی “قابل اعتماد بودن” و “درک وضعیت” و همچنین بدلیل کم هزینه بودن، معرفی مشتریان جدید به شرکت و خرج کردن پول بیشتر، باعث کارایی بالاتر سازمان شده و تاثیر مثبتی بر سود آوری بلند مدت سازمان گذارده و منجر به حفظ و توسعه سهم بازار (رقابت پذیری) شرکت می‌گردند، لذا شناسایی عواملی که منجر به وفاداری مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند می‌گردد، در دست تحقیق قرار گرفته است. در مدل سازمان‌های پاسخگویی سریع (FRO)، عوامل شش‌گانه آن یعنی قیمت، کیفیت، زمان، خدمات، قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری، منجر به رضایت شده و در نهایت بر وفاداری مشتریان تاثیر می‌گذارد. لذا، تاثیر هریک از عوامل مدلFRO بر وفاداری مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند مورد تحقیق است.

در این تحقیق، با تمرکز بر مؤلفه‌های مدل سازمان‌های پاسخگویی سریع (FRO)، اهمیت نسبی هر کدام، از نقطه نظر مشتریان و تاثیرشان بر خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند تعیین‌ می‌شود، تا گردانندگان و مدیران این فروشگاه‌ها،‌ با توجه به نیاز‌های مشتریان و اولویت‌های آنها در جهت ارضا مشتریان و تقویت توان رقابتی خود گام بردارند.

 اهمیت و ضرورت تحقیق

سازماندهی نظام توزیع از مسائل کشور است، در برنامه دوم توسعه اقتصادی کشور، اصلاح شبکه‌‌های توزیع در جهت به حداقل رساندن هزینه توزیع، تعداد واسطه‌ها و تامین حمایت قضایی از حقوق مصرف کنندگان شامل حق برخورداری از کالا و خدمات ایمن و سالم، حق برخورداری از اطلاعات درست، مطرح گردیده است. این مهم، بدون توجه لازم و کافی به مشتری، قطعا با شکست مواجه خواهد شد. از این رو توجه مجبوری به مشتری به عنوان یگانه عامل تامین منابع حیاتی مورد نیاز،‌ ارتقا کیفیت و توسعه خدمات متناسب با خواسته‌ها و نیازهای مشتریان می‌بایست به طور دائمی در دستور کار فروشگاه شهروند قرار داشته باشد. به عبارت دیگر،‌ تمامی فعالیت‌های نرم‌افزاری و تجهیزات سخت‌افزاری،‌ می‌بایست مبین و نشان‌ دهنده خواست و انتظار مشتری باشد.

تحقیقات نشان می‌دهد که ۵ درصد افزایش در وفاداری مشتری باعث می‌شود سود شرکت حدود ۲۵ تا ۸۵ درصد افزایش یابد. بعلاوه هزینة جذب یک مشتری جدید بین ۵ تا ۱۱ برابر نگهداری یک مشتری قدیمی است. وفاداری مشتریان کلید موفقیت تجاری محسوب می‌شود، زیرا مشتریان وفادار سودآوری بیشتری دارند، خریدهای مجدد بالاتری دارند، دارای سهم عمده‌ای از بازار هستند و باعث گسترش معرفی سازمان به دیگران می‌گردند.

امروزه بازاریابان باید مطمئن شوند که مشتریان رضایتمند، وفادار هم هستند. بازاریابی یعنی «رشد دادن» و «متعهد کردن» مشتری در دیدگاه امروزی، هنر بازاریابی آن است که مشتریان یک سازمان را به حامیان و طرفداران سازمان تبدیل کند.

با توجه به اثرات مثبت وفاداری برای سازمانها و نقش فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند در نظام توزیع، لازم است مدیران و مسئولین این شرکت، به این مقوله توجه کنند و پیش از آنکه عدم وفاداری یا وفاداری کم خریداران احساس شود، عوامل موثر بر وفاداری مشتریان این سازمان شناسایی شده و با تقویت این عوامل در سازمان از اثر منفی آنها، جلوگیری گردد. همچنین مدیران این شرکت باید در استراتژیها و سیاستهای بازاریابی خود، برای «وفاداری مشتریان» جایگاه و اهمیت خاصی قائل بوده و تمام تلاش خود را در جهت حفظ و وفاداری مشتریان بکارگیرند. چرا که کوتاهی در این امر، منجر به نارضایتی مشتریان می‌گردد و مشتری ناراضی در نهایت سازمان را ترک می‌کند و موضوع نارضایتی خود را به مشتریان دیگر منتقل می‌کند و آنها را به سوی رقبا می‌کشاند، بنابراین سازمان مشتریان خود را به تدریج از دست می‌دهد و با کاهش سهم بازار، روبرو می‌شود. همچنین از آنجا که هزینة جذب یک مشتری جدید بالاست، با افزایش ضریب مشتری گریزی، هزینه‌های سازمان افزایش یافته. عوامل فوق منجر به کاهش سودآوری شرکت می‌گردد و در نهایت بقاء سازمان مورد تهدید واقع می‌شود. تحقیقات نیز نشان داده‌اند که حدود ۶۲ درصد از سازمانهایی که وفاداری مشتری را بعنوان یک ضرورت و اولویت تلقی نکرده‌اند، با شکست مواجه شده‌اند.

شایان ذکر است که با توجه به پتانسیل بالای فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند از نظر سوددهی، از طریق تجزیه و تحلیل هزینه و سود و آمارهای مربوطه، میزان سوددهی و بازدهی مطلوبی در این شرکت بدست نیامده است، با در نظر گرفتن این نکته که مشتریان وفادار، باعث کارایی بالاتر شرکت شده و تأثیر مثبتی بر سودآوری بلند مدت گذارده و منجر به حفظ و توسعه سهم بازار شرکت می‌گردند، مدیران این سازمان باید «وفاداری مشتریان» را سرلوحة برنامه‌های خود قرار دهند و بطور مستمر بر آن نظارت داشته باشند.

پروژه بررسی کاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان

قیمت : 7500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرک

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • پروژه بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرکات استان کرمانشاه

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات 140
    قیمت : 8000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرکات استان کرمانشاه :
 پروژه بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرکات استان کرمانشاه

چکیده :

تحقیق حاضرکه یک تحقیق کاربردیست واز نظر گردآوری داده هاوتجزیه و تحلیل توصیفی وازنوع پیمایشی است.به دنبال مساله عدم شناخت و اطلاعات کافی درمورد کارکنان وتوانمندی آنهاوهمچنین نبود تحقیقات  در این زمینه و به منظور بررسی میزان توانمندی کارکنان  در گمرکات استان کرمانشاه و. براساس مطالعات میشرا وبااستناد به مدل پنج بعدی توانمندی وتن وکمرون انجام گرفت . برای این منظوردرفصل دوم موضوع توانمندی- ابعاد- الگوها –دیدگاههای مختلف وتاثیرتوانمندی برنگرش کارکنان تشریح گردید-  بااستفاده از پرسشنامه – مصاحبه واسنادومدارک داده ها گردآوری شده وبا استفاده از آ؛زمون t ونرم افزارspssتجزیه و تحلیل شدند ودر نهایت به این نتیجه رسید که کارکنان گمرک کرمانشاه ازتوانمندی بالایی برخوردارند لذا کارکنان توانایی انجام مسوولیتهای محوله- شهامت قبول نتایج  کارهایشان – رضایتمندی شغلی و توانایی خود سامانی  درشغل خود را دارند.

فهرست مطالب
عنوان
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مساله
۱-۳ پیشینه تحقیق
۱-۴  اهمیت وضرورت تحقیق
۱-۵ اهداف تحقیق
۱-۶  فرضیه های تحقیق
۱-۷چارچوب نظری ومدل تحلیلی تحقیق
۱-۸  نوع وروش تحقیق
۱-۹ فلمرو مکانی تحقیق
۱-۱۰  قلمرو زمانی تحقیق
۱-۱۱روش نمونه گیری وتعیین حجم نمونه
۱-۱۲ابزارهای گردآوری داده ها
۱-۱۳  محدودیتهاوموانع تحقیق
۱-۱۴  شرح واژه ها واصطلاحات بکار رفته درتحقیق
۱-۱۵  منابع (کتابهاومقالات مورد استفاده در تحقیق)
فصل دوم:مبانی نظری تحقیق
۲-۱ مقدمه
۲-۲ تعاریف ومفاهیم توانمندسازی
۳-۲ دلایل توانمندسازی
۲-۴ مزایای توانمندسازی
۲-۵ فرهنگ سازمانی وتوانمندسازی
۲-۶ دیدگاههای مختلف توانمندسازی
۲-۶-۱ دیدگاه عقلانی
۲-۶-۲ دیدگاه انگیزشی
۲-۶-۳ دیدگاه فوق انگیزشی
۳-۶-۴ دیدگاه سیستمی
۲-۷ مدلهای توانمند سازی
۲-۷-۱ مدلهایی که بر ویژگیهای عام توانمند سازی تاکید دارند
۲-۷-۲ مدلهای اقتضایی
۲-۸ ابعاد توانمندسازی
۲-۸-۱ خود اثر بخشی
۲-۸-۲ خود سازمانی
۲-۸-۳ پذیرفتن شخصی نتیجه
۲-۸-۴ معنی دار بودن
۲-۸-۵ اعتماد
۲-۹ عوامل روانشناختی توانمندسازی
۲-۱۰ ویژگیهای سازمان توانمند
۲-۱۱ متغیرهای موثر بر احساس توانمندی افراد
۲-۱۱-۱ ویژگیهای شخصیتی و فردی
۲-۱۱-۲ ویژگیهای گروه کاری
۲-۱۲ فرایند توانمندسازی
۲-۱۳روشهای توانمند سازی
۲-۱۴ تاثیر توانمند سازی بر نگرش کارکنان
۲-۱۴-۱ تعهد در نوآوری برای روشهای انجام کار
۲-۱۴-۲ تغییر در مسوولیتها
۲-۱۴-۳ تغییر در یادگیری
۲-۱۵ پیامدهای توانمند سازی
۲-۱۶ نقش تفویض اختیاروواگذاری وظایف ومسوولیتها  در توانمند سازی
۲-۱۷ شفاف کردن اهداف و نقش آن در توانمند سازی
۲-۱۸ مشارکت اطلاعاتی و نقش آن در توانمند سازی
۲-۱۹ گروه و توانمند سازی
۲-۲۰ سبک رهبری متناسب با توانمند سازی
۲-۲۱ نظارت بر توانمند سازی
۲-۲۲ فرهنگ توانمند سازی
۲-۲۳ توانمند سازی افراد و مدیران
۲-۲۴ توانمند سازی و رضایت شغلی
۲-۲۵ توانمند سازی وفشار عصبی
۲-۲۶ منابع استفاده شده برای فصل دوم
فصل سوم : روش شناسی تحقیق
۳-۱ مقدمه
۳-۲ روش تحقیق
۳-۳ ابزار جمع آوری اطلاعات
۳-۳-۱ بررسی اسناد ومدارک
۳-۳-۲ پرسشنامه
۳-۳-۳ مصاحبه
۳-۴  مقیاس سنجش نگرشها
۳-۵ طیف لیکرت
۳-۶ پایایی
۳-۷ روایی
–  تجزیه و تحلیل عاملی تاییدی
۳-۸ جامعه و نمونه آماری
–  جامعه آماری
–  حجم نمونه آماری
۳-۹ روش نمونه گیری
۳-۱۰ تکنیکهای آماری مورد استفاده در تحقیق
۳-۱۲ مدل تحلیلی تحقیق
–  روش فرضی استقرایی
–  روش قیاسی
۳-۱۳ منابع استفاده شده در فصل سوم
فصل چهارم :تجزیه و تحلیل اطلاعات
۴-۱ مقدمه
۴-۲ توصیف داده ها
۴-۳ استنباط اماری پیرامون فرضیه ها
۴-۴ بررسی روایی و پایایی عوامل مطرح شده
– تحلیل عاملی تاییدی
فصل پنجم:نتیجه گیری وپیشنهادات
۵-۱ مقدمه
۵-۲ نتایج
۵-۲-۱  نتایج حاصل از بررسی فرضیات
۵-۲-۲  نتایج جانبی
پیوستها
– آشنایی با سازمان گمرک و گمرکات استان کرمانشاه
– پرسشنامه

پروژه بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرکات استان کرمانشاه

قیمت : 8000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]