با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
دانلودپروژه ناشنوایی و کم شنوایی
مقدمه
کودکان ناشنوا وکم شنوا گرومتجانسی را تشکیل نمی دهند.
اولین دلیل آن است که آنها کودکانی هستند که تمام ویژگیهای انفرادی کودکان دیگر رادارا می باشند. ثانیا نقصی که دارند نیز جنبه فردی دارد.انها همگی از نوع اختلال شنوایی رنج می برند. اما درجه شدت این اختلال وسنی که اختلال در آن رخ داده است، نوع اختلال وعلت آن همگی هر کودک را منحصر به فرد می سازند.این تفاوتها همراه باعواملی دیگر معلمان ویژه را با مشکلات تازه ای روبه رو می سازند.
نکته ای که در این جا یادآوری آن از اهمیت برخوردار است این است که نقص شنوایی بر توانایی هوشی تاثیری ندارد. اما بدون درمانهای اولیه، این نقص می تواند بر رشد هوشی ونحوه ارتباط کودک با خانواده ودیگران تاثیر بگذارد.
تعاریف
عوامل متعددی درتعریفی که ما از نقص شنوایی به عمل می آوریم دخالت دارند. این عوامل عبارتنداز: شدت نقص شنوایی، سنی که نقص در آن رخ می دهد و نوع نقص.
شدت نقص شنوایی
شنوایی را معمولا با دسی بل (DB) که نوعی سنجش نسبی شدت صوت است اندازه گیری وگزارش می کنند. دی سی بل صفر نمایانگر شنوایی بهینه است. وجود نقص تا ۲۶ دسی بل طبیعی است.از ۲۶تا۷۰ دی سی بل کم شنوا واز ۷۱دی سی بل به بالا ناشنوا تلقی می شود.
فری سینا (۱۹۷۴ Frisina) در تعریفی از نقص شنوایی، ابعاد فیزیکی وآموزشی آن را چنین توصیف کرده است:
شخص ناشنوا کسی است که قدرت شنوائیش در حدی ناقص است که فهم گفتار او از طریق گوش به تنهایی و یا به وسیله وسایل کمک شنوایی و یابدون آن را بامشکل مواجه می سازد. شخص کم شنوا کسی است که قدرت شنوائیش در حدی ناقص است که فهم گفتار را ازطریق گوش به تنهایی و یا از طریق وسایل کمک شنوایی ویا بدون آن ها با مشکل مواجه ساخته اما از آن جلوگیری به عمل نمی آورد.
در جدول ۷-۱ شایعترین سطحهای موجود در نقص شنوایی نشان داده شده است. سه طبقه اول در حد کم شنوایی و دو طبقه آخر در حد ناشنوایی قراردارند. هر چه درجه نقص شنوایی بیشتر باشد نیاز به دریافت خدمات ویژه افزونتر می گردد.
برای اندازه گیری قدرت شنوایی باید دو بعد را در صدا مورد سنجش قرار دهیم:یکی فرکانس ودیگری شدت صوت. فرکانس عبارت است از تعداد ارتعاشاتی (ویا سیکلها) که در هر ثانیه در برابر یک موج صوتی می گیرد. هر چه فرکانس قویتر باشد میزان زیروبمی صوت بالاتر است. فرد ممکن است در شنیدن صداهایی که دارای فرکانسهای ویژه ای می باشند دچار اشکال شود.اما در صداهای دیگر چنین مشکلاتی نداشته باشد.شدت عبارت است از بلندی نسبی
دانلودپروژه ناشنوایی و کم شنوایی
قیمت : 5000 تومان
با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
پروژهIT برای اداره کردن تبادلات
IT برای اداره کردن تبادلات، اطلاعات و دانش مورد نیاز برای شروع و ادامه فعالیتهای اجتماعی و اقتصادی لازم و ضروری است. این فعالیتها تمامی نهادهایی که بطور یکپارچه با یکدیگر فعالیت میکنند را در بر میگیرد برای اینکه موفق باشند. در بسیاری از سازمانها، IT برای پشتیبانی، حفظ و نگهداری و رشد تجارت، اساسی است.
زمانیکه بسیاری از سازمانها تشخیص دادند و درک کردند مزایای بالقوهای را که تکنولوژی میتواند داشته باشد، یکی از سازمانهای موفق، ریسکهای موبوط به اجرای تکنولوژیهای جدید را شناسایی و مدیریت کرد. در این میان چالشهای سازمان عبارتند از :
تطابق استراتژی IT ,با استراتژی تجارت.
تنظیم و ایجاد استراتژی , اهداف در داخل سازمان
ایجاد ساختارهای سازمانی که اجرا و پیاده سازی اهداف و استراتژی را تسهیل میکند.
تکیه بر یک چارچوب کنترل IT برای ارزیابی عملکرد IT تایید و بکار برده شود.
وجود معیارهای اندازهگیری به موقع و موثر نشان میدهد که بدلیل وجود
نگرانیهای مدیریت ارشد، لایههای نظارت و مدیرت یک سازمان لازم است توسعه
داده نشود. بنابراین، هیئت مدیره و مدیریت اجرایی باید مدیرت را که قبلا در
سراسر سازمان برای IT از طریق یک چارچوب مدیریتی موثر IT اجرا نشده، توسعه
دهند که این چارچوب، تعیین استراتژی سازمان ارزیابی عملکرد، مدیریت ریسک،
انتقال ارزش
(کسب اعتبار سازمان از طریق اجرا و مدیریت IT) و مدیریت منابع را در
برمیگیرد. مدیریت IT و بکارگیری موثر یک چارچوب مدیریت IT، مسئولیت
هیئتمدیره و مدیران اجرایی میباشد. مدیریت IT یک پخش جدایی ناپذیر مدیریت
سازمان است و شامل ساختارهای سازمانی و رهبری و فرایندها میباشد برای
اینکه اطمینان حاصل نماید از اینکه IT سازمان استراتژیهای و اهداف سازمان
را پشتیبانی میکند و توسعه میدهد. یک چارچوب مدیریت IT مثل COBIT
میتواند عنصر مهمی برای اطمینان یافتن از مدیریت و کنترل مناسب تمامی
اطلاعات و سیستمهایی که اطلاعات را ایجاد، ذخیره، کنترل و بازیابی میکند.
اهداف مدیریت IT
اهداف کلی فعالیتهای مدیریت IT درک مباحث IT و اهمیت استراتژیک IT برای اطمینان یافتن از اینکه سازمان میتواند عملیاتش را حفظ کند و ادامه دهد و میتواند استراتژیهای مورد نیاز برای توسعه فعالیتهایش درآینده را اجرا نماید. فعالیتهای مدیریت IT در جهت اطمینان یافتن از اینکه به انتظارات و پیشبینی های در نظر گرفته شده برای IT نائل شده است، عملکرد IT ارزیابی شده است، منابع آن مدیریت شده است و ریسکهای آن کاهش یافته است، انجام میگیرد.
چه کسانی در مدیریت IT درگیر هستند؟
مدیریت IT در لایههای مختلفی اتفاق میافتد. سرپرستان تیم گزارشاتی را به مدیران میدهند و دستورالعملهایی از آنها دریافت میکنند، مدیران گزارشات را به مدیران اجرایی میدهند و مدیران اجرایی گزارشات لازمه را به هیئتمدیره میدهند. گزارش دهی شامل توصیف تمام فعالیتهایی است که علائمی از انحراف از اهداف مشخص شده را نشان میدهد. هر سطحی، وقتیکه این انحراف را گزارش میدهد این گزارشات میبایست شامل پیشنهاداتی برای اقدام برای رفع انحرافات نیز باشد.که میبایست این پیشنهادات توسط بالایی مدیریتی تایید گردد. اثر بخشی این شیوه لایهای به تنظیم و ایجاد موفق اهداف و استراتژی در سازمان وابسته است.
پروژهIT برای اداره کردن تبادلات
قیمت : 5000 تومان
با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
پروژه بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان
مقدمه:
مولفه های جز دستمزد وجود دارند که نیروی کار برتر را حفظ می کند عاملی دیگری جزء بهای نازل کالا نیز وجود دارند که مشتریان خود را حفظ می نمایند همچنین در توسعه و اقتصاد کشور به جزء ثروت و منابع موجود در آن عوامل وجود دارند که پیشرفت را تضمین می کند. چه بسا کشورهایی که با در دست داشتن معادن، منابع مختلف از جمله کشور های با درآمد کم و اقتصاد ضعیف تک محصولی به شمار می روند و کشورهای که با فقر منابع طبیعی دارای اقتصادی کار آمد و تاثیر گذار می باشند و البته فاکتور اصلی و مهم دیگری به نام مدیریت نیز به کمک می آید.
مدیریتی، یک مدیریت صحیح محسوب می شود که یک مدیریت موثر می باشد. مدیریت موثر جزء منابع اصلی توسعه ملتها شده است و مهمترین منابع لازم برای توسعه ملتها است. اعمال مدیریت توسط مدیر در موفقیعت یک سازمان نقش بسزایی دارد هر چه سازمان پیچیده تر باشد نقش مدیریت دشوار تر خواهد شد. مدیریت یعنی تصمیم گیری در زمان مناسب با افراد مناسب در جای که فعالیت در آن جریان دارد.
فهرست
عنوان
فصل اول: کلیات تحقیق………………………………………………………………………….. ۱
موضوع تحقیق: بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان………………. ۲
مقدمه: ………………………………………………………………………………………………… ۲
فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………….. ۵
هدف تحقیق: ……………………………………………………………………………………….. ۵
ضرورت تحقیق……………………………………………………………………………………… ۷
محدودیت ها و مشکلات تحقیق………………………………………………………………… ۸
تعریف واژه ها و اصطلاحات……………………………………………………………………. ۹
فصل دوم: ادبیات موضوع…………………………………………………………………………. ۱۱
تاریخچه موضوع…………………………………………………………………………………….. ۱۲
مدیریت در دوران باستان………………………………………………………………………….. ۱۲
تعریف مدیریت:…………………………………………………………………… ۱۴
اهمیت مدیریت:. …………………………………………………………………………………… ۱۵
مدیر و مدیریت موفق و موثر: …………………………………………………………………… ۱۵
سطوح مدیریت:……………………………………………………………………. ۱۶
مهارتها ی مدیریتی:. ………………………………………………………………………………. ۱۷
نقش های مدیریتی:: ………………………………………………………………………………. ۱۹
مدیریت مشارکتی: …………………………………………………………………………………. ۲۱
فلسفه مدیریت مشارکتی:………………………………………………………….. ۲۲
پیش نیازهای نظام مشارکت: …………………………………………………………………….. ۲۲
مزایای حاصل از مدیریت مشارکتی: …………………………………………………………… ۲۴
محدودیت های مدیریت مشارکتی: ……………………………………………………………. ۲۵
انواع برنامه های مدیریت مشارکتی: ……………………………………………………………. ۲۶
۱- نظام پیشنهادها: ………………………………………………………………………………… ۲۶
مراحل پیاده سازی نظام پیشنهادها: …………………………………………………………….. ۲۸
۲- نظام مدیریت کیفیت جامع: …………………………………………………………………. ۲۹
ارکان مدیریت کیفیت جامع: …………………………………………………………………….. ۳۰
فلسفه ادوارد(دمینک(………………………………………………………………………………. ۳۱
۳- گروه های کنترل کیفی:…………………………………………………………. ۳۲
پیش فرض ها وفلسفه کنترل کیفی: ……………………………………………………………. ۳۳
و چگونگی شکل گیری گروه کنترل کیفی تاثیر اهداف آن…………………………………. ۳۴
۴- تیم های خودگردان: …………………………………………………………………………… ۳۵
۵- طراحی های مالکیت کارکنان…………………………………………………………………. ۳۶
۶- مدیریت بر مبنای هدف……………………………………………………………………….. ۳۶
۷- دیگر برنامه های مدیریت مشارکتی…………………………………………………………. ۳۷
مدیریت منابع انسانی……………………………………………………………………………….. ۳۸
وظایف مدیریت منابع انسانی…………………………………………………………………….. ۳۹
برنامه ریزی منابع انسانی:………………………………………………………….. ۳۹
برنامه ریزی نیروی انسانی، کارمند یابی و گزینش…………………………………………… ۴۰
استخدام: ……………………………………………………………………………………………… ۴۰
-۲آموزش و توسعه نیروی انسانی………………………………………………………………. ۴۱
۳- نظام ارزیابی عملکرد نیروی انسانی………………………………………………………… ۴۳
۴- نظام جبران خدمات و انگیزه………………………………………………………………….. ۴۵
اهداف: ……………………………………………………………………………………………….. ۴۶
۵- برنامه ریزی و پرورش مسیر پیشرفت شغلی…………………………………………….. ۴۷
۶- بهبود ارتباطات منایع انسانی: ……………………………………………………………….. ۴۸
عناصر فراگرد ارتباطات……………………………………………………………………………. ۴۹
عناصر فرستنده یا منبع خبر……………………………………………………………………….. ۴۹
به رمز تبدیل نمودن و خارج ساختن از رمز…………………………………………………… ۴۹
دریافت کننده: ………………………………………………………………………………………. ۴۹
بازخور:……………………………………………………………………………………………….. ۵۰
موانع ارتباطات موثر: ………………………………………………………………………………. ۵۰
اثرهای ادراکی……………………………………………………………………………………….. ۵۰
مفاهیم کلمات………………………………………………………………………………………… ۵۱
تفاوت در سطح سازمانی………………………………………………………………………….. ۵۱
دیگر موارد: …………………………………………………………………………………………. ۵۲
موارد دیگر در مورد ارتباطات: ………………………………………………………………….. ۵۳
۷- نظام ایمنی و سلامتی کارکنان: ………………………………………………………………. ۵۴
نظام حقوق و مزایا………………………………………………………………………………….. ۵۷
شرح شغل: ………………………………………………………………………………………….. ۵۷
روش طبقه بندی…………………………………………………………………………………….. ۵۸
نظریه های متداول در زمینه حقوق و دستمزد…………………………………………………. ۵۹
۱- نظریه عرضه و تقاضا…………………………………………………………………………… ۵۹
۲- نظریه هزینه زندگی……………………………………………………………………………… ۵۹
۳- نظریه قدرت پرداخت………………………………………………………………………….. ۶۰
۴- نظریه کارائی……………………………………………………………………………………… ۶۰
الف- روش های تعیین مزد کاران انفرادی…………………………………………………….. ۶۲
۱- روش کار مزدی تکه کاری……………………………………………………………………. ۶۲
۲-روش پرداخت بر مبنای استانداردها: ……………………………………………………….. ۶۲
ب: روش های مزد کارانه گروهی……………………………………………………………….. ۶۳
ج: روش های تعیین مزد کارانه سازمانی: …………………………………………………….. ۶۳
د: طرح های تشویقی سرپرستان…………………………………………………………………. ۶۴
رهبری اثر بخش…………………………………………………………………………………….. ۶۶
هر سربازی حق دارد یک فرمانده لایق داشته باشد………………………………………….. ۶۶
رهبری…………………………………………………………………………………………………. ۶۶
منظور از رهبری و ویژگی های آن……………………………………………………………. ۶۷
فرق رهبری با مدیریت…………………………………………………………………………….. ۶۸
منابع قدرت رهبری…………………………………………………………………………………. ۶۹
وظایف رهبری………………………………………………………………………………………. ۷۰
ویژگی های یک رهبر موثر……………………………………………………………………….. ۷۱
سبک های عمده رهبری……………………………………………………………………………. ۷۳
سبک رهبری اثر بخش از دیدگاه فیدلر: ………………………………………………………. ۷۳
نظریه سبک رهبری رینسیس لیکرت……………………………………………………………. ۷۴
مدل شبکه رهبری یا سبک سنجش رهبری…………………………………………………….. ۷۵
مدیریت ضعیف(۱-۱)……………………………………………………………………………… ۷۶
مدیریت وظیفه مدار(۱-۹) :……………………………………………………………………….. ۷۶
مدیریت باشگاهی(۹-۱):…………………………………………………………………………… ۷۶
مدیریت تیمی(۹-۹ ) :……………………………………………………………………………… ۷۶
مدیریت میانه رو(۵-۵):……………………………………………………………………………. ۷۷
تلحیلی در زمینه اثر بخشی رهبری سازمانی:………………………………………………….. ۷۷
انگیزش: ……………………………………………………………………………………………… ۷۹
تعریف انگیزش:……………………………………………………………………. ۷۹
تئوریهای انگیزش: …………………………………………………………………………………. ۸۰
تئوری سلسله مواتب نیازهای مازلو: …………………………………………………………… ۸۰
تئوری دو عاملی هرزبرگ: ………………………………………………………………………. ۸۲
تئوری های نیازهای زیستی و تعلق و رشد: …………………………………………………. ۸۳
تئوری انتظار روم……………………………………………………………………………………. ۸۳
تئوری برابری………………………………………………………………………………………… ۸۴
تئوری تقویت انگیزش……………………………………………………………………………… ۸۴
تقویت مثبت………………………………………………………………………………………….. ۸۵
تقویت منفی………………………………………………………………………………………….. ۸۵
تضعیف رفتار نامطلوب……………………………………………………………………………. ۸۵
تنبیه…………………………………………………………………………………………………….. ۸۶
مدیریت و انگیزش………………………………………………………………………………….. ۸۶
شکاف وابستگی: …………………………………………………………………………………… ۸۷
اندازه گیری میزان بهره وری: ……………………………………………………………………. ۸۷
پنج مرحله برای کامیابی……………………………………………………………………………. ۸۸
فصل سوم:روش تحقیق……………………………………………………………………………. ۸۹
فرضیات……………………………………………………………………………. ۹۰
تعریف فرضیه: ……………………………………………………………………………………… ۹۰
فرضیه های این تحقیق…………………………………………………………………………….. ۹۰
جامعه آماری و نمونه گیری: …………………………………………………………………….. ۹۲
تعریف جامعه آماری……………………………………………………………………………….. ۹۲
جامعه آماری این تحقیق: …………………………………………………………………………. ۹۳
تعریف نمونه گیری: ……………………………………………………………………………….. ۹۳
انواع نمونه گیری: ………………………………………………………………………………….. ۹۴
نمونه گیری این تحقیق…………………………………………………………………………….. ۹۵
روش های تحقیق…………………………………………………………………………………… ۹۵
تعریف روش تحقیق……………………………………………………………………………….. ۹۵
انواع روش های تحقیق……………………………………………………………………………. ۹۶
روش بکار گرفته شده در این تحقیق…………………………………………………………… ۹۹
روش های جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………… ۹۹
مشاهده………………………………………………………………………………………………… ۱۰۰
پرسشنامه……………………………………………………………………………………………… ۱۰۰
مصاحبه………………………………………………………………………………………………… ۱۰۱
روش آماری: ……………………………………………………………………………………….. ۱۰۱
سیستم کتابداری: …………………………………………………………………………………… ۱۰۱
روش جمع آوری اطلاعات این تحقیق………………………………………………………… ۱۰۱
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل اطلاعات………………………………………………………….. ۱۰۶
تجزیه و تحلیل فرضیه ها با جدول فراوانی و رسم نمودار ستونی……………………….. ۱۰۷
تجزیه و تحلیل فرضیه اول: ……………………………………………………………………… ۱۰۷
جدول فرضیه اول…………………………………………………………………………………… ۱۰۷
نمودار فرضیه اول…………………………………………………………………………………… ۱۰۷
تجزیه و تحلیل فرضیه دوم……………………………………………………………………….. ۱۰۸
جدول فرضیه دوم…………………………………………………………………………………… ۱۰۸
نمودار فرضیه دوم…………………………………………………………………………………… ۱۰۸
تجزیه و تحلیل فرضیه سوم………………………………………………………………………. ۱۰۹
جدول فرضیه سوم………………………………………………………………………………….. ۱۰۹
نمودار فرضیه سوم………………………………………………………………………………….. ۱۰۹
تجزیه و تحلیل فرضیه چهارم……………………………………………………………………. ۱۱۰
جدول فرضیه چهارم……………………………………………………………………………….. ۱۱۰
نمودار فرضیه چهارم……………………………………………………………………………….. ۱۱۰
تجزیه و تحلیل و فرضیه پنجم…………………………………………………………………… ۱۱۱
نمودار فرضیه پنجم…………………………………………………………………………………. ۱۱۱
فصل پنجم: نتیجه گیری……………………………………………………………………………. ۱۱۲
نتایج این تحقیق…………………………………………………………………………………….. ۱۱۳
نتیجه فرضیه اول: ………………………………………………………………………………….. ۱۱۳
نتیجه فرضیه دوم……………………………………………………………………………………. ۱۱۴
نتیجه فرضیه سوم……………………………………………………………………………………. ۱۱۵
نتیجه فرضیه چهارم…………………………………………………………………………………. ۱۱۶
نتیجه فرضیه پنجم…………………………………………………………………………………… ۱۱۷
ارائه پیشنهادات………………………………………………………………………………………. ۱۱۸
منابع و مأخذ: ……………………………………………………………………………………….. ۱۲۵
دیگر منابع: ………………………………………………………………………………………….. ۱۲۵
پیوست:……………………………………………………………………………. ۱۲۶
پروژه بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان
قیمت : 6500 تومان
با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
ترجمه مقاله ورمی کمپوست غنی سازی شده از طریق تثبیت نیتروژن
قیمت : 3000 تومان