پروژه روش کاهش صدا و نویز در خودرو
فهرست مطالب
مقدمه
فصل اول
منابع تولید صدا در خودرو
سیستمهای ورودی و خروجی
صدای جرخدنده
تایر
فصل دوم
بررسی صدای عبوری (خارجی) خوروهای جاده ای
کنترل شرایط
آنالیز سیکنال
مشکلات توسعه عملی در دستیابی به سطح صدای مجاز در خودرو
نکاتی در مورد استاندارد
اندازه کیریها
نظرات کلی
فصل سوم
صداهای حاصل از باد
مکانیزم ایجاد صدا و انتقال آن
صداهای حاصل از سوراخها
کاهش سطح سر و صدا در اتومبیلهای مدرن
تاثیر روی عملکرد فیزیولوژیک بدن
عملکرد عایقهای صوتی
عوامل مهم در جذب صورت
منابع
پروژه روش کاهش صدا و نویز در خودرو
قیمت : 4000 تومان
پروژه تجزیه و تحلیل (بیمارستان)
چکیده :
سیستم HIS در رادیولوژی و پذیرش :
سیستم پذیرش:
واحدهای پذیرش در ساختار تشکیلاتی هر واحد درمانی نوعاً محور قضاوت مراجعین نسبت به کارآیی آن واحد درمانی محسوب می شوند. لذا از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. سیستمی که به منظور گردش کار این واحد طراحی می شود همواره باید به گونه ای باشد که از سرگردانی و اتلاف وقت مراجعین و رفت و آمدهای غیر ضروری آنان در واحد درمانی بکاهد تا بدین ترتیب نخستین گام در جهت جلب رضایت بیماران برداشته شود. از آنجائیکه قسمت پذیرش واحد درمانی (اعم از بیمارستان، زایشگاه و یا درمانگاه) در حقیقت واحد پذیرنده بیمار است، لذا با تاسیس هر واحد درمانی، ایجاد تشکیلاتی به نام واحد پذیرش الزامی است.
در حال حاضر مراحل پذیرش بیماران در واحدهای درمانی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی (بیمارستانها) به غیر از تعیین نوبت بیماران، به صورت مکانیزه انجام می گیرد و اطلاعات اولیه بیمار شامل: نام خانوادگی، شماره بیمه، تاریخ اعتبار دفترچه بیمه و کد درمانگاه در کامپیوتر ثبت شده و برگه ای حاوی اطلاعات بیمار و معرفی وی به درمانگاه مورد نظر چاپ می گردد و بدین ترتیب اولین حرکت برای گردش کار بیمار در واحد درمانی آغاز می شود. قبل از اجرای سیستم مکانیزه، بین بیماران شماره هایی توزیع می شد که بر روی آن فقط نام درمانگاه مورد نظر نوشته شده بود که هم اکنون این روش کار در درمانگاههای تابعه بیمارستانها که اکثراً فاقد سیستم مکانیزه هستند انجام می گیرد.
نوع کار قسمت پذیرش واحدهای درمانی که در حقیقت واحد پذیرنده بیمار است ایجاب می کند که تقریباً تمامی واحدهای داخلی و سایر واحدهای درمانی و مراکز توزیع بیمار ارتباط تنگاتنگی داشته باشند. گردش کار کلیه بیماران نیازمند دریافت خدمات درمانی الزاماً از طریق پذیرش سرپایی آغاز و پس از طی مراحل درمانی نسبت به تعیین تکلیف و وضعیت بیمار تصمیم گیری می شود و چنانچه در این مرحله نیاز بیمار از طریق مداوای سرپایی تامین گردد، ترخیص و در غیر اینصورت پس از تایید و تشخیص پزشک، کار مداوا ادامه یافته و به بستری شدن بیمار منجر می گردد. بنابر این با توجه به مطالب فوق می توان به طور کلی مسئولیتهای پذیرش را از دو جنبه بررسی کرد.
پروژه تجزیه و تحلیل (بیمارستان)
قیمت : 6000 تومان
دانلود پروژه تکنولوژیWPF
به همراه پاورپوینت تعداد اسلاید ۲۳
دانشکده فنی و مهندسی
کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر
تکنولوژیWPF
Windows Presentation Foundation
چکیده
به طور کلی برنامه های ویندوزی از دو امکان، توابع User32 و GDI/GDI+ برای ترسیم عناصر گرافیکی استفاده میکنند. شرکت مایکروسافت به دلیل محدودیت هایی که در هر یک از دوبخش فوق، وجود داست، اقدام به ایجاد کتابخانه سطح بالایی به نام DirectX کرد. این ابزار با بهره گیری از توان کارت های گرافیکی با بهره بری بالا، حداکثر توان آن را برای ایجاد گرافیک های قوی به کار میبرد. اما به دلیل برقراری ارتباط مشکل با آن و نیاز به کد نویسی های زیاد، این ابزار بیشتر در تهیه بازی ها و برنامه های گرافیکی مورد استفاده قرار گرفت و جایگاه زیادی در توسعه برنامه های تجاری پیدا نکرد. تکنولوژی WPF یا Avalon یک زیر سیستم گرافیکی لحاظ شده در دات نت ۳٫۰ به بالا است که باعث جداسازی ساختار UI از منطق Business Logic میگردد. معادل آن (زیر مجموعه ای از آن) در وب هم مورد استفاده قرار میگیرد با نامWPF/E )با نام رمز(SilverLight و تمامی این مشکلات را مرتفع کرده. WPF از تمامی قدرت DirectX جهت ایجاد گرافیک های ۲ بعدی و ۳ بعدی استفاده میکند. همچنین ابزار های بسیاری را جهت طراحی کردن در اختیار شما قرار میدهد.[saf]
فهرست مطالب
عنوان | صفحه |
چکیده | ۲ |
فصل اول :مقدمه ای بر تکنولوژی
Windows Presentation Foundation
|
|
تکنولوژیهای جدید داتنت | ۸ |
مشکلات تکنولوژیهای قبل در شخصیسازی ابزارها | ۱۰ |
درک گرافیک ویندوز | ۱۴ |
Directx موتور گرافیکی جدید | ۱۵ |
درجهبندیهای WPF | ۱۸ |
عدم وابستگی WPF به رزولوشن | ۱۹ |
معماری WPF | ۲۱ |
ساختار سلسله مراتبی آبجکتها در WPF | ۲۴ |
فصل دوم :زبان XAML |
|
طراحی واسطهای گرافیکی کاربر قبل از WPF | ۲۸ |
کاربردهای مختلف XAML | ۲۹ |
ساختار فایلهای XAML | ۳۰ |
شکل ساده یک سند XAML | ۳۳ |
فضای نامها در XAML | ۳۵ |
خواص و رویدادها در XAML | ۳۶ |
کامپایل XAML به فایل های BAML تزریق شونده به اسمبلی ها | ۴۲ |
فصل سوم :چیدمان طراحی کنترلها |
|
ایجاد برنامههای WPF | ۴۵ |
چیدمان عناصر در WPF | ۴۹ |
کنترل های کانتینر (ContainerControls) | ۵۱ |
مفهوم Content در WPF | ۵۳ |
کنترل Expander | ۵۸ |
فصل چهارم:نتیجهگیری |
|
مزایای WPF | ۶۱ |
معایب WPF | ۶۴ |
چشم انداز | ۶۵ |
نتیجهگیری | ۶۶ |
منابع | ۶۷ |
فهرست شکلها
عنوان | صفحه |
فصل اول :مقدمه ای بر تکنولوژی
Windows Presentation Foundation |
|
شکل۱-۱)نمونه پیاده سازی یک دستور چهار شرطی در سیستم WF | ۹ |
شکل۱-۲ )کنترل منویی | ۱۱ |
شکل۱-۳ )معماری WPF | ۲۲ |
شکل۱-۴ )ساختار سلسله مراتبی آبجکت های مختلف را در تکنولوژی WPF | ۲۴ |
فصل دوم :زبان XAML |
|
شکل۲-۱)یک نمونه از آبجکت TextBoxکه تعدای خواص آن از جمله رنگی به عنوان پس زمینه و رنگ پیش زمینه و .. تعریف شده است. | ۳۷ |
شکل۲-۲ )در این شکل ظاهر TextBox با تغییر خاصیت BackGround و ForeGround تغییر کرده است. | ۳۹ |
شکل۲-۳)وجود گزینه دیگری با عنوان <New Event Handler> را نشان میدهد که با انتخاب آن می توانید، یک رویداد جدید برای کنترل مورد نظر ایجاد کنید. | ۴۱ |
شکل۲-۴)نحوه تعریف یک رویداد کلیک برای یک Button | ۴۱ |
شکل۲-۵)نحوه رفتن به یک رویداد از قبل تعریف شده | ۴۲ |
فصل سوم :چیدمان طراحی کنترلها |
|
شکل۳-۱) ایجاد یک پروژه WPF | ۴۵ |
شکل۳-۲)نتیجه حاصل ازایجاد یک پروژه WPF Application | ۴۷ |
شکل۳-۳ )نمونه ای از یک عنصر ToolTip | ۵۴ |
شکل۳-۴)سلسله مراتب ارثبری کنترلهای کانتینر وکنترلهای محتوا | ۵۵ |
شکل۳-۵ )نمایش عکس بعنوان محتوای یک Button | ۵۸ |
فصل چهارم:نتیجهگیری |
|
شکل۴-۱) نمای ظاهری یاهو مسنجر جدید ویژه سیستم عامل ویستا | ۶۵ |
دانلود پروژه تکنولوژیWPF
قیمت : 4500 تومان
ترجمه مقاله ارتباط فعالیت های منابع انسانی با سوءرفتار کارکنان
ترجمه مقاله ارتباط فعالیت های منابع انسانی با سوءرفتار کارکنان
قیمت : 4000 تومان
پایان نامه ارزیابی عملکرد مناطق عملیاتی انتقال گاز با استفاده از تلفیق مدل «منشور عملکرد» ، تکنیک «شبه تحلیل پوششی داده ها» و «برنامه ریزی چند هدفه
جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت صنعتی
مقدمه
مساله اصلی تحقیق..
تشریح و بیان موضوع
ضرورت انجام تحقیق .
سابقه تحقیقات و مطالعات انجام گرفته..
اهداف اساسی تحقیق..
روش تحقیق.
روشهای گردآوری اطلاعات.
قلمرو تحقیق
مکان تحقیق.
جامعه آماری….
نمونه آماری
محدودیتهای تحقیق….
تعریف واژه های تخصصی طرح
چگونگی ارتباط مباحث تحقیق
فصل دوم: ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق
بخش اول: ارزیابی عملکرد
مقدمه…
تاریخچه و تعاریف…
تعریف ارزیابی عملکرد
دلایل ارزیابی و مدیریت عملکرد..
چگونگی ارزیابی عملکرد
هزینه یابی یر مبنای فعالیت..
مدل سینک و تاتل….
ماتریس عملکرد.
مدل نتایج و تعیین کننده ها
هرم عملکرد..
کارت امتیازدهی متوازن….
فرایندهای کسب و کار
مدل تعالی سازمان…
مدل تحلیل ذی نفعان…
چارچوب مدوری و استیپل
فرایند ویسنر و فاست…
راهنماییهای انتخاب شاخص ها ..
مدل منشور عملکرد
بخش دوم:تحلیل پوششی داده ها
مقدمه..
تاریخچه تحلیل پوششی دادهها…
تعریف تحلیل پوششی دادهها..
ویژگیها و قابلیتهای کاربردی مدلهای تحلیل پوششی دادهها.
محدودیتها و مسائل خاص در مورد رویکرد DEA..
مدل اصلی CCR ـ نهادهگرا….
مدل پوششی CCR( مدل ثانویه).
مدل BCC-نهاده گرا..
مدل جمعی….
مدل تراکم….
رتبهبندی عملکرد در DEA با کارایی متقاطع..
مدل رتبهبندی کامل آندرسون ـ پیترسون…
تغییرات کارایی در طول زمان.
الگوبرداری با استفاده از DEA ..
تحلیل پوششی دادهها و برنامهریزی آرمانی
مدل شبه DEA چند جزئی
بخش سوم: پژوهش های کاربردی مرتبط
مقدمه
کارت امتیازدهی متوازن: ارزیابی عملکرد واحد تعمیرات
مدل منشور عملکرد: ارزیابی عملکرد شرکت DHL…
مدل منشور عملکرد: ارزیابی سازمان London Youth….
مدل منشور عملکرد: ارزیابی سازمانهای سنتی و الکترونیکی.
مدل منشور عملکرد: ارزیابی عمکرد شرکت House of fraser
مدل EFQM و DEA ..
مدل BSC و DEA..
فصل سوم: الگوی مفهومی و متدولوژی تحقیق
مقدمه….
سیمای صنعت گاز ایران..
انتخاب شاخص های عملکرد….
مدل شماتیک و ریاضی تحقیق..
مدل ریاضی
فصل چهارم: جمع آوری داده ها و حل مدل
مقدمه….
روش جمع آوری اطلاعات..
داده های عددی ساخت مدل
مدل عددی ارزیابی مناطق عملیات انتقال گاز
افزایش تفکیک پذیری نتایج
کارایی متقاطع مسئله..
کاستیهای کارایی متقاطع.
مدل DEA/AHP.
الگوریتم حل مدل شبه DEA با استفاده از DEA/AHP
کاهش تعداد متغیرها..
متوازن کردن داده ها.
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
مقدمه…
نتایج حاصل از چارچوب منشور عملکرد
نتایج حاصل از مدل کمی..
پیشنهادهای حاصل از تحقیق….
پیشنهاد تحقیقات آتی….
منابع….
توجه به ارزیابی عملکرد سازمانی در طی سالهای اخیر موجب گسترش چارچوبها و متدولوژی هایی نظیر کارت امتیازدهی متوازن، مدلهای تعالی سازمانی، هزینه یابی بر مبنای فعالیت و … گردیده که هر یک مزایای گسترده ای را ارائه نموده اند اما مبحث ذی نفعان چندگانه در بخش دولتی در مقایسه با بخش خصوصی که بیشترین توجه را برمشتریان متمرکز می کنند موجب بروز مشکلاتی در بکارگیری این تکنیکهای جدید در بخش دولتی گشته است که با ارزیابی مدلهای مختلف مدیریت عملکرد، چارچوب منشور عملکرد قادر است تا نیازهای ذی نفعان چندگانه را در بخش دولتی پوشش دهد.
از طرفی یکی از متدهای موثر در برخورد با انبوه داده ها و تخمین کارایی «تحلیل پوششی داده ها» می باشد که با وجود برخی محدودیتها، یک متدولوژی توانمند، استاندارد و شفاف است که به مدیران اجازه می دهد تا تعداد نسبتا زیادی ورودی و خروجی، با مقیاس های متفاوت را بطور همزمان مورد تحلیل قرار دهند.
در این تحقیق، عملکرد مناطق عملیات انتقال گاز بعنوان یکی از سازمانهای تابعه شرکت ملی گاز ایران مورد بررسی قرار گرفته است که با توجه به مزایا و معایب مدلها و چارچوبهای گوناگون در زمینه ارزیابی عملکرد سازمانی، مدل منشور عملکرد بعنوان چارچوب کلی انتخاب شاخص ها مورد استفاده قرار گرفته و از دیگر تحقیقات در زمینه انتخاب شاخص ها نیز کمک گرفته شده است.از آنجا که هر یک از مناطق عملیات انتقال گاز دارای تعدادی ایستگاه تقویت فشار بعنوان سازمانهایی وابسته هستند، به منظور تحلیل اطلاعات بدست آمده و اندازه گیری کارایی هر یک از واحدها و زیر واحدها، از مدلی تحت عنوان «مدل شبه DEA واحدهای چند بخشی» استفاده شده است که به منظور رتبه بندی کامل واحدها و زیرواحدها، این مدل با برنامه ریزی چندهدفه تلفیق گردیده است.
نظارت و ارزیابی موضوعی است که از زمان مطرح شدن نظریات کلاسیک مدیریت همواره مدنظر بوده است. به عبارت دیگر تمام نظریات مدیریت به نحوی به موضوع نظارت، کنترل و ارزیابی بها داده و آنرا یکی از وظایف اساسی مدیریت دانسته اند. اما آنچه قابل ذکر است، تغییر نگرشی است که در این رابطه صورت گرفته است.
پس از انتقاد «کاپلن و نورتن» از اطلاعات سنتی حسابداری و مالی ، مدلهای بسیاری جهت ارزیابی عملکرد معرفی گردید که علت آن نیز ناتوانی سیستم های ارزیابی عملکرد سنتی و مالی در فراهم کردن اطلاعات مناسب و لازم برای تصمیم گیری مدیران بود. اما با وجود پیشرفتهای قابل توجه در طراحی چارچوبها و سیستم های ارزیابی عملکرد، بسیاری از شرکتها همچنان به شکلی ابتدایی بر شاخص های سنتی تکیه کرده اند.
از طرفی چارچوبهای مدرن و جدید، تنها مباحث مفهومی را بیان کرده و به ندرت به کاربردی کردن آنها پرداخته اند و نیازی که هم اکنون در این زمینه وجود دارد، کار بیشتر برای عملیاتی کردن این مفاهیم کلی می باشد بطوریکه بتوان برای هر سازمان، ارزیابی منحصر به فرد و مخصوص آن سازمان را انجام داد.
توسعه و گسترش وظایف دولت و به تبع آن سازمانهای دولتی، امر ارزیابی عملکرد آنها را اجتناب ناپذیر ساخته است چرا که محدودیت منابع، سرعت و کیفیت ارائه کالاها و خدمات، تشدید رقابت و ضرورت انجام هدفمند امور، زمینه توجه به عملکرد اینگونه سازمانها را فراهم آورده است. اما تا کنون نظامی جهت اجرای این امر طراحی نشده و در صورت ارزیابی، از روشهای غیر علمی و بیگانه با نظریات جدید دراین زمینه استفاده شده است. لذا این پژوهش با ترکیب دو رویکرد کیفی و کمی به دنبال ارائه یک الگوی مناسب ارزیابی عملکرد در مناطق عملیات انتقال گاز است.
پروژه ارزیابی عملکرد مناطق عملیاتی انتقال گاز با استفاده از تلفیق مدل
قیمت : 9500 تومان