ترجمه مقاله تماشاگر رهایی یافته تئاتر
قیمت : 9500 تومان
ترجمه مقاله مهاجرت هنرمندان ایرانی به هند
ترجمه مقاله مهاجرت هنرمندان ایرانی به هند
قیمت : 9000 تومان
مقاله موشکهای کروز CRUISE
فهرست
سیستم انطباق متقابل پشت سرهم جغرافیایی
سیستم CDS
سیستم DSMAC
موشک BGM-199A TLAM-N
موشک BGM-109B/TASM
موشک BGM-109C TLAMC
موشک TLAMDBGM-109D
موشک TASMBGM-109E
موشک BGM-109F TAAM
موشک BGM-109G
موشک ABM-109C
موشک AGM109H MRASM
موشک AGM109 TASM
موشک AGM-109J MRASM
موشک MRASMAGM-109L
موشکهای کروز هواپایه یا هواپرتابی (ALCM )
مشخصات مدل هایی یینگ ۱
HY-1
موشک اس اس ان
۱ (SS-N-1)
موشک ام ام
۳۸ MM-38
موشک اس ام
۳۹ SM-39
موشک ام ام
۴۰ MM-40
مقدمه
موشکهای کروز CRUISE
کلمه انگلیسی CRUISE در فارسی به مفهوم سفر دریایی و گشت زنی می باشد. وقتی این کلمه همراه با موشک به کار می رود، طبق نظر کارشناسان کنترل تسلیحات، جنگ افزارهای با کلاهک هسته ای (حداکثر برد ۵۰۰ الی ۶۰۰ کیلومتر) را شامل می شوند.
موشک کروز دارای چهار ویژگی زیر است :
۱) موشک در طبقات پایین جو (۳۰ کیلومتر با ۱۰۰۰۰ پا) از نیروی برا ( LIFT ) ایرودینامیکی استفاده می کند.
۲) در حین پرواز قادر به تغییر مسیر و ارتفاع بوده و می تواند به دفعات این کار را تکرار کند.
۳) بردی بیشتر از ۵۰ کیلومتر دارد.
۴) در یک پرواز عادی یکسره، موشک در تمام مسیر هدایت شده و حامل انواع مختلفی از سرجنگی است.
با تعریف فوق، موشکهای کروز، امروزه طیف گسترده ای از موشکها- ( نظیر استیکس روسی، کرم ابریشم چینی، اگزوست فرانسه و هارپون امریکا) را در بر می گیرد. موشکهای کروز معمولا از تکنولوژی هواپیما استفاده می کنند و دارای کلاهک مشابه، کوچکتر و ارزانتر ار موشکهای بالستیک هستند. به کارگیری سیستمهای ناوبری و هدایت پیشرفته دقیق نظیر GPS باعث شده تا نسبت به موشکهای بالستیک دقت بیشتری را دارا بوده و به همین دلیل از توسعه و تولید بیشتری نیز برخوردار باشند.
از نظر قدمت، سلاح المانی DOODIL BUGS V1 اولین کروز عملیاتی است که در سال ۱۹۹۴ علیه انگلیس به کار گرفته شد. DOODIL BUGS V1 با ۷۰ درصد ناکامی از موفقیت نسبی برخوردار بودند. پرواز مستقیم و سرعت کم این موشک باعث می شود که درجه اسیب پذیری و ضایعات ان بیشتر شود. و همچنین به وسیله رادارهای دشمن کشف، رهگیری و توسط هواپیماهایی که سرعت بیشتری را دارند، مورد هدف قرار بگیرند.
مقاله موشکهای کروز CRUISE
قیمت : 4000 تومان
مقاله شکست تحصیلی و خسارت های ناشی از آن
مقدمه: ۱
چکیده: ۲
بیان مسئله : ۳
فصل اول. ۵
معرفی تحقیق. ۵
معرفی تحقیق: ۶
تعریف موضوع تحقیق. ۷
ضرورت موضوع تحقیق. ۸
فایده تحقیق. ۱۰
روش نمونه گیری : ۱۰
محدودیت های تحقیق: ۱۲
تعریف اصلاحات و واژه ها : ۱۳
فصل دوم. ۱۶
ادبیات و پیشینه تحقیق. ۱۶
ادبیات و پیشینه تحقیق. ۱۷
الف- فقر و محرومیت اقتصادی : ۱۷
ب- نامناسب بودن مکان زندگی: ۱۸
ج- نامناسب بودن امکانات بهداشتی : ۱۹
د- کارکردن : ۱۹
الف)فرهنگ و رابطه آن با آمورش و پرورش: ۲۰
ب) تفاوت زبان و فرهنگ بومی با زبان فرهنگ عمومی جامعه: ۲۱
ج- نگرش محیط و خانواده نسبت به تربیت کودکان از نظر جنسیت آنان. ۲۲
تحقیقات انجام شده پیرامون موضوع تحقیق: ۲۶
فصل سوم. ۲۹
روش و مراحل اجرایی تحقیق. ۲۹
روش و مراحل اجرایی تحقیق. ۳۰
– روش تحقیق: ۳۱
– جامعه آماری.. ۳۲
نمونه آماری : ۳۳
شیوه جمع آوری اطلاعات : ۳۴
فصل چهارم. ۳۶
تجزیه و تحلیل اطلاعات.. ۳۶
فصل پنجم. ۶۳
نتیجه گیری و پیشنهادات : ۶۴
پیشنهادات.. ۶۵
۱- علل اقتصادی.. ۶۵
۲- عامل فرهنگی و اقتصادی.. ۶۵
۳- اوقات فراغت.. ۶۵
۴- دوستان. ۶۶
فهرست منابع. ۶۷
شکست تحصیلی و خسارتهای ناشی از آن یکی از نقایص آموزشی بسیاری از کشورهای جهان سوم، و از آن جمله کشور ایران است .
کودکان ما ارزشمندترین سرمایه جامعه ، ظریف ترین و گرانبهاترین هدیه ای هستند که خداوند به عنوان امانت به ما سپرده است و از وظایف جامعۀ دست اندر کاران تعلیم تربیت کشور اسلامی است که از طریق مطلوبترین روشها و انسانی ترین رفتار کودکان جامعه (آینده سازان) را هدایت کنند در این راستا خانواده در آموزش و پرورش به عنوان محور و پایه اصلی می توانند انجام وظیفه کنند.
روشها و طرحهای متعدد برای همکاری پدر و مادرها با فرزندان وجود دارد که در شرایط مختلف به فراخور مال والدین قابل اجرا و بهره برداری می باشند میزان تصمیمات تراکم شغلی ، موقعیت اقتصادی ، اجتماعی پدر و مادرها از جمله عوامل تعیین کننده ای هستند که حدود و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را مشخص می سازند.
چکیده :
علل و عوامل متعددی باعث ایجاد افت تحصیلی می شود که می توان آنها را به علل و عوامل خارجی و داخلی نظام آموزش و پرورش تقسیم کرد از آنجا که این عوامل تأثیر متقابل بر روی هم دارند نمی توانند جداگانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند ولی برای بهتر شناخته شدن این علل و عوامل و به منظور انجام یک تحقیق دقیق یک محدوده زمانی کوتاه ناگزیر به انتخاب یک بعد از علل و و عوامل ( یعنی علل و عوامل خارجی) افت تحصیلی شده این اهدافی که مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرند عبارتند از:
اهداف کلی : هدف کلی این تحقیق ارائه پیشنهادات بر اساس نتایج بدست آمده جهت کاهش افت تحصیلی است
اهداف ویژه : هدف ویژه بررسی و شناسایی ویژگیهای اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی دانش آموزان دختر سال سوم راهنمایی دارای افت تحصیلی
مقاله شکست تحصیلی و خسارت های ناشی از آن
قیمت : 5000 تومان
مقاله روش تدریس جامع
فهرست مطالب
عنوان | |
فصل اول: تعاریف و مفاهیم | |
مفهوم فنون تدریس و تعاریف آن | |
شرایط مربی از نظر قوانین موثر در تدریس | |
وظایف عمومی مربیان از دیدگاه سازمانی | |
تعریف مطالعه و روش های آن | |
فصل دوم: آئین کلاس داری | |
هدف از بررسی آیین کلاس داری | |
نقش انگیزه | |
نقش انضباط و کنترل | |
بحث انضباط شخصی و تاثیر آن در کلاس داری | |
فصل سوم : روش های کلی تدریس در نظام آموزشی | |
روش های فعال و غیر فعال و قوانین اثر و نتیجه | |
هدف های آموزشی | |
مهایت های فرایند تدریس | |
الف) مهارت های پیش از تدریس- تعریف استاندارد- آشنایی با طرح درست و فواید آن و فرم | |
ب) مهارت های بپمن تدریس: ۱- تنظیم صدا و حرکات فیزیکی مربی ۲- حفظ شخصیت و احترام مربی ۳- فروتنی و ادب ۴- بیان کافی مطالب درسی ۵- اجتناب از ارائه مطالب غیر درسی ۶- اجتناب از اختلاط موضوعات ۷- کیفیت بیان مطالب | |
بررسی فنون عرضه شده به کارآموز و بیان مطالب | |
ارجاع اطلاعات کافی برای کارآموز | |
انتظاراتی که کارآموز از مراکز فنی و حرفه ای دارد: | |
تقاضا و نیازهای عمومی و کلی در پداگوژی و نحوه برخورد با دیگران | |
طریق شناخت افکار و استعدادهای افراد | |
مهارت های پس از تدریس | |
فصل چهارم: کلیات روش های تدریس | |
۱- روش های تدریس غیر فعال- شیوه مکتبی- شیوه توضیحی- شیوه سخنرانی | |
۲- روش های تدریس فعال- شیوه پرسش و پاسخ- شیوه بحث- شیوه اکتشافی | |
۳- شیوه یا روش اکتشافی و روش حل مسائل | |
۴- شیوه یا روش اکتشافی و روش حل مسائل | |
بحث پایانی | |
منابع و مأخذ مورد استفاده |
تعریف فرستنده یا مربی
مربی شخصی است که اطلاعات علمی پراکنده را متناسب با استاندارد رشته آموزشی خود تنظیم کرده و با شیوه های مناسب آن را به صورت مطالب ساده و قابل درک برای کارآموز تبدیل و با سرعت مناسب و در سطح استعداد او انتقال می دهد.
حال با توجه به تعریف مربی می توان فرق بین مربی با کتاب را مقایسه و درک نمود. یعنی اینکه کتاب آنچه را که در خود دارد چه سخت باشد و چه آسان، بدون توجه به اینکه کارآموزی که آنرا مطالعه می کند می فهمد یا نه مطالب را انتقال می دهد، ولی مربی اطلاعات کتاب را درک و مطالب سخت و نامفهوم را همانند فیلتری به کنار گذاشته و جایگزین آن مطالب ساده تر و قابل درک و فهم کارآموز به کار می برد.
مقاله روش تدریس جامع
قیمت : 5000 تومان