دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

ترجمه مقاله تماشاگر رهایی یافته تئاتر

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله تماشاگر رهایی یافته تئاتر

    دسته :

    هنر

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 16
    قیمت : 9500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله تماشاگر رهایی یافته تئاتر :
ترجمه مقاله تماشاگر رهایی یافته تئاتر

unnamed-8

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: The Emancipated Spectator
عنوان فارسی مقاله: تماشاگر رهایی یافته تئاتر
دسته: هنر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١۶
چکیده ترجمه:
نام این بحث را تماشاگر رهایی‌یافته گذاشته‌ام. بنا به درک من، یک عنوان همیشه یک چالش است. این پیش فرض را در خود دارد که اصطلاح دارای مفهوم می باشد، که میان اصطلاحات جداگانه پیوندی وجود دارد، و در ضمن به این معناست که این پیوند، میان مفاهیم، پرسش‌ها و نظریه‌هایی وجود دارد که در نگاه اول به نظر می‌رسد هیچ رابطه ی مستقیمی با هم ندارند. از نظری هم این عنوان بیانگر سردرگمی من در زمانی است که مارتن اسپانگبرگ از من دعوت کرد که سخنرانی‌‌ای را ایراد کنم که باید “نطق کلیدی” این فرهنگستان می بود. او به من گفت که به دلیل تاثیری که کتاب من ” آموزگار نادان مدرسه (Le Maitre ignorant) (١٩٨٧) روی او گذاشته بود می‌خواهد که من مجموعه ی تفکرات خود را در باره ی “تماشا‌گر” (Spectatorsphip) در آنجا مطرح کنم. از خود می‌پرسیدم چه پیوندی می‌تواند میان علت و معلول باشد. این فرهنگستانی است که کسانی را که در دنیای هنر، نمایش و اجرا فعال هستند دور هم جمع می‌کند تا موضوع تماشاگر امروزی را بررسی کنند. کتاب “آموزگار نادان مدرسه” تفکری در باره ی نظریه ی عجیب و غریب و سرنوشت غریب ژوزف ژاکوتو ،‌ استاد فرانسوی اوایل سده ی‌ نوزدهم بود که دنیای فرهنگستانی را با این گفته به ناآرامی کشاند که شخصی نادان می‌تواند آنچه را که خودش نمی‌داند به شخص نادان دیگری بیاموزد، و از این راه، منادی برابری عقل وهوش شد و فراخوانی در مورد رهایی روشنفکرانه در برابر دریافت خردمندی از راه آموزش و پرورش طبقات پائین می دهد. نظریه ی ‌او در اواسط سده ی نوزدهم به باد فراموشی سپرده شد. احیای آن در سال های ١٩٨٠ به نظرم لازم آمد تا بحث در باره ی آموزش و پرورش و مخاطرات سیاسی آن را بار دیگر به جریان اندازد. اما مردی که دنیای هنری‌اش را می‌توان با دموستن، راسین و پوسن متجلی کرد چه فایده‌ای می‌توانست برای گفت‌وگوی معاصر هنری داشته باشد؟
با تفکر بیشتر به نظرم رسید که نفس فاصله، فقدان رابطه ی روشن میان نظریه ی ژاکوتو و موضوع امروز تماشاگری می‌تواند اتفاق خوبی باشد.

ترجمه مقاله تماشاگر رهایی یافته تئاتر

قیمت : 9500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله مهاجرت هنرمندان ایرانی به هند

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله مهاجرت هنرمندان ایرانی به هند

    دسته :

    هنر

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده14
    قیمت : 9000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله مهاجرت هنرمندان ایرانی به هند :

ترجمه مقاله مهاجرت هنرمندان ایرانی به هند

http://powerpoint24.ir

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: The Migration of Persian Artists to India in the Safavid Period
عنوان فارسی مقاله: مهاجرت هنرمندان ایرانی به هند
دسته: هنر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١۴
چکیده ترجمه:
شاه طهماسب اول، در نامه ای به جلال الدین امیر بیک مهردار در زندان، به یکی از وقایع عصر صفوی به طور مبهمی به « تلاش ایرانیان در مهاجرت به هند» اشاره ای بارز دارد. اگرچه این موضوع که در یادداشت های معاصران وی نیز به طرزی وسیع انعکاس یافت، مورد تحقیق و پژوهش بسیاری از محققان قرار گرفته است، اما علیرغم این پژوهشها، دامنه ی اطلاعات ما در این مورد هنوز بسیار اندک است. در نگاه اول،شاید گمان شود به علت فقدان شواهد مستقیم، ابهامات موجود در این راه به سادگی مرتفع نخواهد شد لیکن باید گفت که تنها بخش اندکی از متون و منابع مربوط به این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است، و شواهد تاریخی بسیاری، در این باب ناشناخته مانده یا نادیده گرفته شده است. از این رو به نظر میرسد جست و جوی نظامند وسیع در متون و منابع این عصر میتواند کارساز باشد. در این زمینه و به اعتبار مدارک موجود، پژوهش حاضر می کوشد تا مهاجرت های گسترده هنرمندان عصر صفوی را به هند مورد بررسی قرار دهد که اوج آن در زمان سلطنت طولانی شاه طهماسب مشاهده میشود، یعنی دوره ای بحرانی که تغییرات اجتماعی سخت و رنج آوری را به همراه داشته است.
 به طور کلی در مورد شخصیت و زندگی شاه طهماسب پژوهش کاملی در دست نداریم و ناچاریم که به توصیف های کوتاه و نارسا و گاه حتی متناقض منابع محدود بررسی شده اکتفا کنیم تا پرده از چهره ی پادشاهی گرفته شود که چندان شناخته شده نیست. منابع می گویند که شاه در٩٣٠ ه.ق.(١٥٢٣م.)، در هنگام جلوس به سلطنت، کمتر از یازده سال داشت. نیز تقریبا تمامی منابع این عصر متفق القول اند که شاه در این هنگام یعنی در طفولیت و در ابتدای سلطنت، به هنر و هنرمندان گرایش بسیار نشان می داد به طوری که نه تنها خود از آموزش نقاشی و خوشنویسی بهره مند شد بلکه آن را در بین درباریان نیز گسترش داد. این سیاست در سال های بعد نیز دوام آورد.

ترجمه مقاله مهاجرت هنرمندان ایرانی به هند

قیمت : 9000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

مقاله موشکهای کروز CRUISE

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • مقاله موشکهای کروز CRUISE

    دسته :

    آمادگی دفاعی

    فرمت/ورد تعداد صفحات 56
    قیمت : 4000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد مقاله موشکهای کروز CRUISE :

مقاله موشکهای کروز CRUISE

images852

فهرست

سیستم انطباق متقابل پشت سرهم جغرافیایی
سیستم CDS
سیستم DSMAC
موشک BGM-199A TLAM-N
موشک BGM-109B/TASM
موشک BGM-109C TLAMC
موشک TLAMDBGM-109D
موشک TASMBGM-109E
موشک BGM-109F TAAM
موشک BGM-109G
موشک ABM-109C
موشک AGM109H MRASM
موشک AGM109 TASM
موشک AGM-109J MRASM
موشک MRASMAGM-109L
موشکهای کروز هواپایه یا هواپرتابی (ALCM )
مشخصات مدل هایی یینگ ۱
HY-1
موشک اس اس ان
۱ (SS-N-1)
موشک ام ام
۳۸ MM-38
موشک اس ام
۳۹ SM-39
موشک ام ام
۴۰ MM-40

مقدمه

موشکهای کروز CRUISE

کلمه انگلیسی  CRUISE در فارسی به مفهوم سفر دریایی و گشت زنی می باشد. وقتی این کلمه همراه با موشک به کار می رود، طبق نظر کارشناسان کنترل تسلیحات، جنگ افزارهای با کلاهک هسته ای (حداکثر برد ۵۰۰ الی ۶۰۰ کیلومتر) را شامل می شوند.

ویژگیهای موشک کروز

موشک کروز دارای چهار ویژگی زیر است :

۱) موشک در طبقات پایین جو (۳۰ کیلومتر با ۱۰۰۰۰ پا) از نیروی برا ( LIFT ) ایرودینامیکی استفاده می کند.

۲) در حین پرواز قادر به تغییر مسیر و ارتفاع بوده و می تواند به دفعات این کار را تکرار کند.

۳) بردی بیشتر از ۵۰ کیلومتر دارد.

۴) در یک پرواز عادی یکسره، موشک در تمام مسیر هدایت شده و حامل انواع مختلفی از سرجنگی است.

با تعریف فوق، موشکهای کروز، امروزه طیف گسترده ای از موشکها- ( نظیر استیکس روسی، کرم ابریشم چینی، اگزوست فرانسه و هارپون امریکا) را در بر می گیرد. موشکهای کروز معمولا از تکنولوژی هواپیما استفاده می کنند و دارای کلاهک مشابه، کوچکتر و ارزانتر ار موشکهای بالستیک هستند. به کارگیری سیستمهای ناوبری و هدایت پیشرفته دقیق نظیر GPS باعث شده تا نسبت به موشکهای بالستیک دقت بیشتری را دارا بوده و به همین دلیل از توسعه و تولید بیشتری نیز برخوردار باشند.

از نظر قدمت، سلاح المانی DOODIL BUGS V1 اولین کروز عملیاتی است که در سال ۱۹۹۴ علیه انگلیس به کار گرفته شد. DOODIL BUGS V1 با ۷۰ درصد ناکامی از موفقیت نسبی برخوردار بودند. پرواز مستقیم و سرعت کم این موشک باعث می شود که درجه اسیب پذیری و ضایعات ان بیشتر شود. و همچنین به وسیله رادارهای دشمن کشف، رهگیری و توسط هواپیماهایی که سرعت بیشتری را دارند، مورد هدف قرار بگیرند.

مقاله موشکهای کروز CRUISE

قیمت : 4000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

مقاله شکست تحصیلی و خسارت های ناشی از آن

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
::
توضیحات بیشتر در مورد مقاله شکست تحصیلی و خسارت های ناشی از آن :

مقاله شکست تحصیلی و خسارت های ناشی از آن

20110917111437517_1

 فهرست

مقدمه: ۱

چکیده: ۲

بیان مسئله  : ۳

فصل اول. ۵

معرفی تحقیق. ۵

معرفی تحقیق: ۶

تعریف موضوع تحقیق. ۷

ضرورت موضوع تحقیق. ۸

فایده تحقیق. ۱۰

روش نمونه گیری : ۱۰

محدودیت های تحقیق: ۱۲

تعریف اصلاحات و واژه ها : ۱۳

فصل دوم. ۱۶

ادبیات و پیشینه تحقیق. ۱۶

ادبیات و پیشینه تحقیق. ۱۷

الف- فقر و محرومیت اقتصادی : ۱۷

ب- نامناسب بودن مکان زندگی: ۱۸

ج- نامناسب بودن امکانات بهداشتی : ۱۹

د- کارکردن : ۱۹

الف)فرهنگ و رابطه آن با آمورش و پرورش: ۲۰

ب) تفاوت زبان و فرهنگ بومی با زبان فرهنگ عمومی جامعه: ۲۱

ج- نگرش محیط و خانواده نسبت به تربیت کودکان از نظر جنسیت آنان. ۲۲

تحقیقات انجام شده پیرامون موضوع تحقیق: ۲۶

فصل سوم. ۲۹

روش و مراحل اجرایی تحقیق. ۲۹

روش و مراحل اجرایی تحقیق. ۳۰

– روش تحقیق: ۳۱

– جامعه آماری.. ۳۲

نمونه آماری : ۳۳

شیوه جمع آوری اطلاعات : ۳۴

فصل چهارم. ۳۶

تجزیه و تحلیل اطلاعات.. ۳۶

فصل پنجم. ۶۳

نتیجه گیری و پیشنهادات : ۶۴

پیشنهادات.. ۶۵

۱- علل اقتصادی.. ۶۵

۲- عامل فرهنگی و اقتصادی.. ۶۵

۳- اوقات فراغت.. ۶۵

۴-  دوستان. ۶۶

فهرست  منابع. ۶۷

مقدمه:

شکست  تحصیلی و خسارتهای ناشی از آن یکی از نقایص آموزشی بسیاری از کشورهای جهان سوم، و از آن جمله کشور ایران است .

کودکان ما  ارزشمندترین سرمایه جامعه ، ظریف ترین و گرانبهاترین هدیه ای هستند که خداوند به عنوان امانت به ما سپرده است و از وظایف جامعۀ  دست اندر کاران تعلیم تربیت  کشور اسلامی است که از طریق مطلوبترین روشها و انسانی ترین رفتار کودکان جامعه (آینده سازان)  را هدایت کنند در این راستا خانواده در آموزش و پرورش به عنوان محور و پایه اصلی می توانند انجام وظیفه کنند.

روشها و طرحهای متعدد برای همکاری پدر و مادرها با فرزندان وجود دارد که در شرایط مختلف به فراخور مال والدین قابل اجرا و بهره برداری می باشند میزان تصمیمات تراکم شغلی ، موقعیت اقتصادی ، اجتماعی پدر و مادرها از جمله عوامل تعیین کننده ای هستند که حدود و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را مشخص می سازند.

چکیده  :

علل و عوامل متعددی باعث ایجاد افت تحصیلی می شود که می توان آنها را به علل و عوامل خارجی و داخلی نظام آموزش و پرورش تقسیم کرد از آنجا که این عوامل تأثیر متقابل بر روی هم دارند نمی توانند جداگانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند ولی برای بهتر شناخته شدن این علل و عوامل و به منظور انجام یک تحقیق دقیق  یک محدوده زمانی کوتاه ناگزیر به انتخاب یک بعد از علل و و عوامل ( یعنی علل و عوامل خارجی) افت تحصیلی شده این اهدافی که مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرند عبارتند از:

اهداف کلی : هدف کلی این تحقیق ارائه پیشنهادات بر اساس نتایج بدست آمده جهت کاهش افت تحصیلی است

اهداف ویژه : هدف ویژه بررسی و شناسایی ویژگیهای اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی دانش آموزان دختر سال سوم راهنمایی دارای افت تحصیلی

 

مقاله شکست تحصیلی و خسارت های ناشی از آن

قیمت : 5000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

مقاله روش تدریس جامع

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
::
توضیحات بیشتر در مورد مقاله روش تدریس جامع :

مقاله روش تدریس جامع

1733744444

فهرست مطالب

عنوان  
فصل اول: تعاریف و مفاهیم
مفهوم فنون تدریس و تعاریف آن
شرایط مربی از نظر قوانین موثر در تدریس
وظایف عمومی مربیان از دیدگاه سازمانی
تعریف مطالعه و روش های آن
فصل دوم: آئین کلاس داری
هدف از بررسی آیین کلاس داری
نقش انگیزه
نقش انضباط و کنترل
بحث انضباط شخصی و تاثیر آن در کلاس داری
فصل سوم : روش های کلی تدریس در نظام آموزشی
روش های فعال و غیر فعال و قوانین اثر و نتیجه
هدف های آموزشی
مهایت های فرایند تدریس
الف) مهارت های پیش از تدریس- تعریف استاندارد- آشنایی با طرح درست و فواید آن و فرم
ب) مهارت های بپمن تدریس: ۱- تنظیم صدا و حرکات فیزیکی مربی               ۲- حفظ شخصیت و احترام مربی ۳- فروتنی و ادب ۴- بیان کافی مطالب درسی ۵- اجتناب از ارائه مطالب غیر درسی ۶- اجتناب از اختلاط موضوعات ۷- کیفیت بیان مطالب
بررسی فنون عرضه شده به کارآموز و بیان مطالب
ارجاع اطلاعات کافی برای کارآموز
انتظاراتی که کارآموز از مراکز فنی و حرفه ای دارد:
تقاضا و نیازهای عمومی و کلی در پداگوژی و نحوه برخورد با دیگران
طریق شناخت افکار و استعدادهای افراد
مهارت های پس از تدریس
فصل چهارم: کلیات روش های تدریس
۱- روش های تدریس غیر فعال- شیوه مکتبی- شیوه توضیحی- شیوه سخنرانی
۲- روش های تدریس فعال- شیوه پرسش و پاسخ- شیوه بحث- شیوه اکتشافی
۳- شیوه یا روش اکتشافی و روش حل مسائل
۴- شیوه یا روش اکتشافی و روش حل مسائل
بحث پایانی
منابع و مأخذ مورد استفاده

 

 

تعریف فرستنده یا مربی

مربی شخصی است که اطلاعات علمی پراکنده را متناسب با استاندارد رشته آموزشی خود تنظیم کرده و با شیوه های مناسب آن را به صورت مطالب ساده و قابل درک برای کارآموز تبدیل و با سرعت مناسب و در سطح استعداد او انتقال می دهد.

حال با توجه به تعریف مربی می توان فرق بین مربی با کتاب را مقایسه و درک نمود. یعنی اینکه کتاب آنچه را که در خود دارد چه سخت باشد و چه آسان، بدون توجه به اینکه کارآموزی که آنرا مطالعه می کند می فهمد یا نه مطالب را انتقال می دهد، ولی مربی اطلاعات کتاب را درک و مطالب سخت و نامفهوم را همانند فیلتری به کنار گذاشته و جایگزین آن مطالب ساده تر و قابل درک و فهم کارآموز به کار می برد.

 

مقاله روش تدریس جامع

قیمت : 5000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]