با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
پروژه بررسی قابلیت گزارشگری مطلوب سیستم اطلاعات حسابداری
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)
فهرست مطالب
چکیده ………………………………………………………………………….. ۱
فصل اول : کلیات پژوهش
۱ـ۱ـ دیباچه…………………………………………………………………….. ۳
۱ـ۲ـ بیان مسئله وانگیزه برگزیدن موضوع پژوهش…………………………… ۴
۱ـ۳ـ اهمیت و ضرورت انجام پژوهش…………………………………………. ۵
۱ـ۴ـ اهداف پژوهش……………………………………………………………. ۶
۱ـ۵ـ فرضیه های پژوهش………………………………………………………. ۷
۱ـ۶ـ روش پزوهش…………………………………………………………….. ۷
۱ـ۷ـروش جمع آوری اطلاعات……………………………………………….. .۸
۱ـ۸ـ قلمرو پژوهش……………………………………………………………. .۸
۱ـ۹ـ متغیر های پژوهش…………………………………………………….. .۱۰
۱ـ۱۰ـ محدودیت های پژوهش………………………………………………… ۱۰
۱ـ۱۱ـ تعریف واژگان واصطلاحات کلیدی…………………………………… ۱۰
۱ـ۱۲ـ ساختار پژوهش ……………………………………………………….. ۱۳
فصل دوم : چارچوب نظری و پیشینه پژوهش
گفتار اول : مفاهیم حسابداری , گزارشگری مالی و دولتی
۲ـ۱ـ۱ـ دیباچه…………………………………………………………………. ۱۵
۲ـ۱ـ۲ـ تعریف حسابداری , حسابداری دولتی………………………………… ۱۷
۲ـ۱ـ۳ـ تعریف گزارشگری مالی……………………………………………… ۱۹
۲ـ۱ـ۴ـ اهداف گزارشگری مالی………………………………………………. ۱۹
۲ـ۱ـ۵ـ گزارشگری مالی در ایران…………………………………………… ۲۱
۲ـ۱ـ۶ـ گزارشگری مالی در عصر تجارت الکترونیک……………………….. ۲۳
۲ـ۱ـ۷ـ استفاده کنندگان از گزارشگری مالی………………………………….. ۲۴
۲ـ۱ـ۸ـ امکان ارتقا گزارشگری مالی در ایران………………………………. ۲۵
۲ـ۱ـ۹ـ تحولات اساسی در گزارشگری……………………………………… ۲۷
۲ـ۱ـ۱۰ـ واحد گزارشگری مالی……………………………………………… ۲۹
۲ـ۱ـ۱۱ـ جایگاه تئوری وجوه مستقل…………………………………………. ۳۰
۲ـ۱ـ۱۲ـ جریان اطلاعاتی گزارشگری مالی…………………………………. ۳۱
۲ـ۱ـ۱۳ـ محدودیت های گزارشگری مالی…………………………………… .۳۲
۲ـ۱ـ۱۴ـ گزارشگری مالی دولتی…………………………………………….. ۳۴
۲ـ۱ـ۱۵ـ اهداف گزارشگری مالی دولتی……………………………………… ۳۶
۲ـ۱ـ۱۶ـ مفهوم مسئولیت پاسخگویی…………………………………………. ۳۶
۲ـ۱ـ۱۷ـ اصول حسابداری و گزارشگری مالی دولتی………………………. ۳۹
۲ـ۱ـ۱۸ـ مبانی حسابداری دولتی…………………………………………….. ۳۹
۲ـ۱ـ۱۹ـ مبانی تعهدی در حسابداری دولتی………………………………….. ۳۹
۲ـ۱ـ۲۰ـسامانه حسابداری حساب مستقل……………………………………… ۴۱
۲ـ۱ـ۲۱ـ انواع حسابهای مستقل………………………………………………. ۴۲
۲ـ۱ـ۲۲ـ ارزیابی عملکردسامانه گزارشگری مالی و ارتباط آن با مدیریت دولتی ۴۴
گفتار دوم : شهرداری ها و گزارشگری مالی شهرداری ها
۲ـ۲ـ۱ـ شهرداری ها بحث نظری…………………………………………….. ۴۶
۲ـ۲ـ۲ـ پیشینه ، رشد و تحول شهرداری در ایران…………………………… .۴۸
۲ـ۲ـ۳ـ مسائل مربوط به گزارشگری مالی مطلوب در شهرداری های و ارتباط آن با سامانه مالی. ۵۱
۲ـ۲ـ۴ـ استفاده کنندگان گزارش های مالی و نیازهای اطلاعاتی آنها…………. ۵۲
۲ـ۲ـ۵ـ خصوصیات ، محسنات و کاربرد حسابداری شهرداری ها…………… ۵۴
۲ـ۲ـ۶ـ اصول و موازین حسابداری شهرداری……………………………….. ۵۶
۲ـ۲ـ۷ـ اصول حسابداری در شهرداری ها و مفهوم بودجه………………….. .۵۹
۲ـ۲ـ۸ـ خلاصه دستورالعمل تهیه و تنظیم بودجه شهرداری ها……………… ۶۶
۲ـ۲ـ۹ـ حسابداری بودجه …………………………………………………….. .۶۸
گفتار سوم : پیشینه پژوهش
۲ـ۳ـ۱ـ موانع اجرای حسابرسی صورتهای مالی موسسات غیر انتفایی (شهرداریهای
استان کردستان و آذربایجانغربی………………………………………………. ۶۹
۲ـ۳ـ۲ـ ارزیابی میزان پاسخگویی نظام مالی دولت جمهوری اسلامی ایران… ۷۰
۲ـ۳ـ۳ـ بررسی موانع توسعه حسابداری دولتی و اثرات آن بر گزارشگری مالی دولتی۷۱
۲ـ۳ـ۴ـ گزارش ارزیابی مدیریت از کنترل داخلی و بررسی فایده مندی برون سازمانی
آن در ایران…………………………………………………………………… .۷۲
فصل سوم : روش شناسی پژوهش
۳ـ۱ـ دیباچه…………………………………………………………………… ۷۵
۳ـ۲ـ جامعه آماری…………………………………………………………… .۷۵
۳ـ۳ـ تعیین حجم نمونه……………………………………………………….. .۷۷
۳ـ۴ـ متغیرهای پژوهش………………………………………………………. ۸۰
۳ـ۵ـ فرضیه های پژوهش با تعداد پرسشها در هر فرضیه…………………… ۸۰
۳ـ۶ـ روش پژوهش……………………………………………………………. ۸۱
۳ـ۷ـ روش گردآوری اطلاعات……………………………………………….. ۸۳
۳ـ۸ ـ ابزار اندازه گیری اطلاعات……………………………………………. ۸۴
۳ـ۹ـ روایی و پایایی ابزار پژوهش…………………………………………… ۸۴
۳ـ۹ـ۱ـ روایی پرسشنامه………………………………………………………. ۸۴
۳ـ۹ـ۲ـ پایایی ابزار پژوهش………………………………………………….. ۸۶
۳ـ۱۰ـ آماره آزمون……………………………………………………………. ۸۷
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
۴ـ۱ـ دیباچه۹۰
۴ـ۲ـ توصیف نمونه آماری.۹۱
۴ـ۲ـ۱ـ جنسیت………………………………………………………………… ۹۲
۴ـ۲ـ۲ـ میزان تحصیلات ……………………………………………………. ۹۳
۴ـ۲ـ۳ـ رشته تحصیلی………………………………………………………… ۹۳
۴ـ۲ـ۴ـ سابقه خدمت…………………………………………………………… ۹۴
۴ـ۲ـ۵ـ سمت سازمانی……………………………………………………… . .۹۴
۴ـ۳ـ آزمون فرضیه………………………………………………………….. ۹۵
۴ـ۳ـ۱ـ آزمون فرضیه اول……………………………………………………. ۹۵
۴ـ۳ـ۲ـ آزمون فرضیه دوم………………………………………………….. . .۹۸
۴ـ۳ـ۳ـ آزمون فرضیه سوم…………………………………………………. .۱۰۱
۴ـ۴ـ فرضیه اصلی…………………………………………………………. ۱۰۴
۴ـ۵ـ نتیجه گیری…………………………………………………………… .۱۰۶
۵ـ۱ـ دیباچه…………………………………………………………………. .۱۰۸
۵ـ۲ـ نتیجه گیری…………………………………………………………… .۱۰۹
۵ـ۳ـ پیشنهادها……………………………………………………………… .۱۱۱
۵ـ۳ـ۱ـ پیشنهادها مبتنی بر یافته های پژوهش…………………………….. .۱۱۱
۵ـ۳ـ۲ـ پیشنهادها برای پژوهش های بعدی………………………………… .۱۱۳
منابع
منابع…………………………………………………………………………. ۱۱۴
فهرست جداول
۱-۱ مقایسه گزارشگری سنتی و گزارشگری نوین ………………………. ۲۸
۱-۳ تعداد کارکنان مورد نظر …………………………………………….. ۷۶
۲-۳ پرسشنامه، توزیع شده ……………………………………………….. ۷۸
۱-۴ جنسیت ………………………………………………………………. ۹۲
۲-۴ توزیع فراوان نمونه برحسب میزان تحصیلات …………………….. ۹۳
۳-۴ توزیع فراوانی رشته تحصیلی ………………………………………. ۹۳
۴-۴ توزیع فراوان نمونه بر اساس سابقه خدمت …………………………. ۹۴
۵-۴ توزیع فراوانی بر اساس سمت سازمانی …………………………….. ۹۴
۶-۴ نتایج آزمون فرضیه اول …………………………………………….. ۹۷
۷-۴ نتایج آزمون فرضیه دوم …………………………………………… ۱۰۰
۸-۴ نتایج آزمون فرضیه سوم ………………………………………….. ۱۰۳
۹-۴ جمع بندی یافتههای پژوهش ……………………………………….. ۱۰۶……
چکیده :
این پژوهش در مورد ارزیابی قابلیت گزارشگری مطلوب سامانه اطلاعات حسابداری شهرداری های استان اردبیل است که هدف از انجام این پژوهش بررسی میزان پاسخ گویی گزارشگری مالی از دیدگاه استفاده کنندگان بود تا میزان رضایت آنان از موجود یک گزارشگری مالی شفاف در شهرداری ها را بیان کند. چون استفاده کنندگان از راه گزارشگری شفاف مالی قادر خواهند بود که از چگونگی ارائه خدمات جمعی و نحوه مصارف منابع آگاه شوند مسئولیت پاسخگوئی دولتها را ملزم می کند برای مواردی نظیر تهیه منابع مالی ، افزایش منابع مالی ، هدفهای که این منابع مالی برای تحقق آنها مصرف می شود دلایل منطقی ارائه نمایند.این پژوهش با توجه به هدف آن با طرح فرضیه هایی که پژوهشگر به شرح زیر مطرح نمود: ۱-سامانه تامین اعتباردر شهرداری های استان اردبیل فاقد توانایی کنترل هزینه های برنامه ، طرحها و پروژه های مصوب سالانه رادارامی باشد.۲- سامانه حسابداری دولتی مورداستفاده درگزارشگری مالی شهرداری های استان اردبیل فاقد توانایی گزارش دهی صورت های مالی به نحو مطلوب است.۳- سامانه خزانه داری شهرداری های استان اردبیل فاقد قابلیت لازم مورد انتظار یک سامانه دریافت و پرداخت مطلوب وجوه است. برای همین شهرداری ها استان اردبیل را که شامل ۱۷ حوزه شهرداری می باشد مورد مطالعه قرار گرفت البته در این پژوهش از انجائیکه بخش مالی شهرداری ها مدنظر بود به همین خاطر برای شخص کردن حجم نمونه از نمونه گیری خوشه ای (طبقه بندی شده)استفاده شد برای آزمون فرضیات اطلاعات لازم از راه پرسشنامه و با استفاده از نرم افزار SPSS برای آزمون فرضیات استفاده ودرنهایت هرسه فرضیه مورد آزمون تایید شد. در این پژوهش شخص شدکه شهرداری های استان اردبیل قادر به کنترل،گزارش دهی،سامانه دریافت وپرداخت مطلوب برخوردار نبود.
پروژه بررسی قابلیت گزارشگری مطلوب سیستم اطلاعات حسابداری
قیمت : 8000 تومان
با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
پروژه بررسی مشکلات تولید و توزیع داخلی وخارجی پسته ایران
فهرست مطالب
فصل اول- طرح تحقیق ۱
مقدمه ۲
سؤال یا فرضیه های تحقیق: ۲
تعاریف: ۲
طرح تحقیق: ۳
ابزارها وروش گردآوری داده ها: ۳
فصل دوم- ادبیات تحقیق ۴
تاریخچه پسته ۵
۱- مبدا درختان پسته ۵
اظهار نظر متاخران در مورد منشا درختان پسته ۹
نتیجه گیری درباره مبدا درختان پسته و نخستین مواضع پرورش آنها ۱۳
نام ارقام پسته رفسنجان در سال ۱۳۳۵ش ۲۷
نخستین مشکلات و توصیه ها و تبلیغات در باب بهبود صادرات پسته و خشکبار ایران ۳۲
مبارزه با آفت پروانه چوبخوار پسته ۳۷
پروانه جوانه خوار پسته ۳۸
پروانه گلبرگ خوار پسته ۳۸
پروانه پوسته خوار میوه پسته ۳۹
مینوز پسته ۳۹
پسیل پیچیده برگ پسته ۳۹
کپک فرنگی پسته، یا قارچهای مولد زهرابه افلاتوکسین ۴۰
توصیه هایی در جهت پیشگیری ۴۴
آفات انباری پسته ۴۶
پروانه هندی ۴۷
پیشگیری و مبارزیه با آفات انباری پسته ۴۷
فصل سوم- روش تحقیق ۴۹
بازرگانی خارجی و ارزش و میزان پسته ایران از سال ۱۲۶۸ تا پایان سال ۱۳۶۷(یک قرن) ۵۰
نخستین مشتریان پسته ایران در یک قرن گذشته ۵۰
میزان و ارزش صادرات پسته در مقایسه با خشکبار و ارزش کل صادرات مواد غیرنفتی در یک صدسال گذشته ۵۱
رقبای پسته ایران در بازارهای جهانی ۵۲
امکاناتی که آمریکایی ها در صادرات پسته برای رقابت با ایران در اختیار دارند ۵۹
دو اقدام منفی علیه بازار جهانی پسته ایران توسط امریکا بعد از قطع روابط سیاسی و اقتصادی ایران با امریکا ۶۰
مسائل و مشکلات پسته ایران ۶۱
چند نکته ی مهم در زمینه پایین آوردن میزان افلاتوکیس پسته: ۶۲
آمار مقایسه ای صادرات خشکبار ایران ۶۳
(مصاحبه ای با آقای کاظمی یکی از صادرکنندگان پسته ایران به آمریکا) ۶۴
فصل چهارم- تجزیه وتحلیل دادهها ۶۶
بین مشکلات پسته و میزان فروش آن در داخل همبستگی وجود دارد ۶۷
بین مشکلات تولید پسته و میزان فروش پسته در خارج (صادرات) رابطه وجود دارد. ۶۸
کاهش مشکلات تولید پسته می تواند موجب افزایش صادرات پسته گردد. ۶۹
فصل پنجم- نتیجه گیری و پیشنهادات ۷۰
نتیجه گیری و پیشنهادات ۷۱
منابع ۷۳
هدف پژوهش: بررسی مشکلات تولید پسته در ایران وتأثیراتی که این مشکلات برروی فروش داخلی و خارجی آن می گذارد وارائه ی راهکارهای توسعه صادرات.
بیان مسئله: آیا پسته ایران با استانداردهای بین الملل مطابق است؟
آیا جایگاه بازارصادراتی یک قرن گذشته را هم اکنون داریم؟
بین مشکلات پسته و فروش آن در داخل همبستگی وجود دارد.
کاهش مشکلات تولید پسته می توان موجب افزایش فروش پسته در داخل کشور شود.
بین مشکلات تولید پسته و میزان فروش پسته در خارج (صادرات) رابطه وجود دارد.
کاهش مشکلات تولید پسته می تواند موجب افزایش صادرات پسته گردد.
پروژه بررسی مشکلات تولید و توزیع داخلی وخارجی پسته ایران
قیمت : 5500 تومان
با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
پروژه بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور
طرح و بیان مسأله
اهمیت و ضرورت اجرای تحقیق
اهداف تحقیق
کلی
جزئی
معرفی روشهای اجرای تحقیق
تعاریف روابط عمومی
تاریخچه روابط عمومی در جهان
تاریخچه روابط عمومی در ایران
شرح وظایف و تشکیلات روابط عمومی
چارت تشکیلاتی روابط عمومی صندوق تعاون,
شرح وظایف دایره ارتباطات
شرح وظایف دایره ارتباط با رسانه ها و انتشارات
شرح وظایف دایره تبلیغات و تشریفات
تعاریف تبلیغات,
تکنیک های تبلیغ,
مرزهای تبلیغ و روابط عمومی,
گردش کار تبلیغات در روابط عمومی صندوق
برنامه پیشنهادی تبلیغات روابط عمومی در سال ۸۴
بودجه پیش بینی شده برای تبلیغات
عملکرد روابط عمومی در زمینه تبلیغات
نتیجه گیری تحقیق
کاستی های روابط عمومی
نقاط قوت روابط عمومی در امر تبلیغ
راهکارهای پیشنهادی
ضمائم
منابع و مأخذ
هدف کلی
بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور
اهداف جزئی:
بررسی میزان استفاده روابط عمومی از تبلیغات
بررسی میزان استفاده روابط عمویم از فنون تبلیغ
بررسی مرزهای تبلیغ با روابط عمومی
معرفی روش اجرای تحقیق:
این تحقیق با توجه به حضور در روابط عمومی صندوق تعاون بر اساس روش اسنادی و کتابخانه ای انجام گرفته است.
فصل دوم: شرح وظایف و تشکیلات روابط عمومی
با بررسی تعاریف مربوط به روابط عمومی، می توان گفت که مهمترین وظیفه روابط عمومی، شناخت افکار عمومی و نفوذ در آن برای جلب رضایت افکار عمومی از سازمان است که هم در درون سازمان و هم در بیرون از سازمان دنبال میشود . بی تردید، این وظیفه، در قالب مجموعهای از فعالیتهای ارتباطی صورت می گیرد که تحت عناوین نسبتاً ثابتی شامل ارتباط با رسانهها و سازمانها، ارتباط مردمی، پژوهش، آموزش، برنامه ریزی، انتشارات ، امور فرهنگی و نمایشگاهها،سنجش افکار و پشتیبانی از آنها یاد میشود.
بیشتر باید تأکید کرد که در تعیین ساختار مناسب برای هر روابط عمومی، با توجه به کوچکی یا بزرگی سطح عملیات آن، میتوان از نمودار تشکیلاتی پیشنهادی استفاده کرد.
در این فصل، سعی شده است ضمن اشاره به شرح وظایف یک روابط عمومی، این وظایف در زیر ساختهای مناسبی توزیع شود.
پروژه بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور
قیمت : 6000 تومان
با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
پروژه بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک داخلی و خارجی
فهرست مطالب
فصل اول
طرح تحقیق ۱
بیان موضوع یا تعریف مسأله: ۲
ضرورت انجام تحقیق: ۴
پیشینه تحقیق: ۵
فرضیات ۶
تعریف عملیات متغیرها: ۷
نوع تحقیق و دلایل آن: ۷
ابزار گردآوری داده ها: ۸
جامعه آماری: ۸
مراحل انجام تحقیق: ۸
تعریف مفاهیم: ۸
محدودیت ها ۱۲
فصل دوم ادبیات تحقیق ۱۳
تاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرمسازی: ۱۴
تکنولوژی (فن آوری) در صنعت چرم ۲۱
مراحل ساخت چرم ۲۸
عوامل مؤثر بر کیفیت پوست و چرم .. ۳۰
الف- پوست: ۳۰
ب- چرم: ۳۳
انواع چرم و موارد استفاده از آن: ۳۵
انواع محصولات چرمی: ۳۷
بخش دوم مباحثی در باب صادرات و ابعاد مدیریتی آن ۳۹
تجارت بین الملل و کشورهای روبه توسعه .. ۴۰
جایگاه صادرات غیر نفتی در اقتصاد کشور.. ۴۲
آثار جانبی افزایش ظرفیت های تولیدی ۴۲
نقش صادرات غیر نفتی در ایجاد اشتغال ۴۳
تعریف استراتژی ۴۵
نقش و جایگاه صادرات غیر نفتی در استراتژی های توسعه اقتصادی ۴۵
الف- استراتژی جایگزینی واردات ۴۵
ب- استراتژی توسعه صادرات: ۴۷
انواع استراتژی های رقابتی عام ۴۸
رهبری در هزینه ۵۰
تمایز محصول ۵۱
تمرکز (محدودنگری) ۵۳
میانه روی ۵۵
تعریف بازاریابی: ۵۷
استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار ۵۸
۱- استراتژی بازاریابی یکسان ۵۹
۲- استراتژی بازاریابی تفکیکی ۵۹
۳- استراتژی بازاریابی تمرکزی ۶۰
ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار ۶۱
تقسیم بندی بازار های بین المللی ۶۳
استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی ۶۵
آمیخته محصول ۶۶
اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی ۶۸
آمیخته تشویق و ترفیع ۷۰
اجزای تشویق و ترفیع ۷۱
توزیع فیزیکی در آمیخته بازاریابی ۷۲
تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی ۷۳
۱- ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین الملل ۷۴
۲- تصمیم به فعالیت در سطح بینالملل (Deciding wether to go abroad) 83
۳- تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بینالملل (Deciding Which market to enter) 85
۴- تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بینالمللی (Diciding how to enter the market) 87
۵- تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بینالملل (Deciding on the markting program) 96
۶- تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بینالملل (Diciding on the marketing organizition) 103
فصل سوم – روش تحقیق ۱۰۷
مقدمه ۱۰۸
روش تحقیق ۱۰۸
روش جمع آوری اطلاعات ۱۰۸
منابع اطلاعات ثانویه ۱۰۹
منابع اطلاعات اولیه ۱۱۰
روش اجرای پرسشنامه ۱۱۰
جامعه آماری: ۱۱۱
نمونه آماری ۱۱۱
تهیه و تنظیم پرسشنامه ۱۱۳
نحوه توزیع سوالات پرسشنامه ۱۱۴
روشهای آماری مورد استفاده ۱۱۶
فصل چهارم – جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها ۱۱۹
مقدمه ۱۲۰
اطلاعات مربوط به ویژگیهای مدیران مراکز نمونه گیری شده ۱۲۰
آماره آزمون ۱۲۵
سوالات مربوطه: ۱۲۷
بررسی فرضیه ۲: ۱۲۹
آماره آزمون: ۱۲۹
آزمون فرضیه ۲: ۱۲۹
جداول آزمون فرض گروه نمونه مراکز صنعتی ۱۲۹
بررسی فرضیه ۳: ۱۳۸
آماره آزمون ۱۳۸
جداول آزمون فرض گروه نمونه مراکز صنعتی ۱۳۹
سوالات مربوطه: ۱۴۱
بررسی فرضیه ۴: ۱۴۵
آزمون فرضیه ۴: ۱۴۶
آزمون فرضیه ۴: ۱۴۷
سوالات مربوطه: ۱۴۸
بررسی فرضیه ۵: ۱۵۱
آزمون فرضیه ۵: ۱۵۱
تذکر: ۱۵۳
سوالات مربوطه: ۱۵۴
بررسی فرضیه ۶: ۱۵۶
آماره آزمون: ۱۵۶
آزمون فرضیه ۶: ۱۵۶
سوالات مربوطه: ۱۵۸
فصل پنجم – نتیجه گیری و پیشنهادات ۱۶۱
نتیجه گیری ۱۶۲
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۱: ۱۶۲
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۲: ۱۶۳
نتایج بدست امه در ارتباط با فرضیه ۳: ۱۶۵
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۴: ۱۶۷
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه ۵: ۱۶۹
پیشنهادات ۱۷۱
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۱: ۱۷۱
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۲: ۱۷۳
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۳: ۱۷۷
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۴: ۱۷۸
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه ۵: ۱۸۰
پیشنهادات در ارتباطات با فرضیه ۶: ۱۸۲
سایر پیشنهادات ۱۸۴
سایر پیشنهادات ۱۸۵
توصیه به سایر دانشجویان محققین ۱۸۸
منابع: ۱۹۰
بیان موضوع یا تعریف مسأله:
کشور ایران به دلیل داشتن انواع پوست بز و گوسفند از تولید کنندگان عمده پوست و چرم سبک محسوب میشود و به علت آب و هوای نیمه خشک پوست گوسفند و بز ایران از مرغوبیت بالایی برخوردار است ولی متأسفانه دامداران کشور به دلیل کم ارزش قلمداد نمودن پوست و پشم و اینکه نوع تغذیه در ایران بیشتر به گوشت گوسفند اختصاص دارد و همچنین به علت نداشتن آگاهی و انگیزه لازم جهت حفظ و حراست از این ثروت ملی، توجه لازم را مبذول نمیدارند و از سالیان گذشته انواع پوست، سالامبور و محصولات نیمه ساخته چرمیاز کشور ما با دیدگاه سنتی صادر گردیده است که عمده صادرات ایران بر حسب آمار موجود مختص به صدور سالامبور و کراست بوده است و این در حالی است که میتوان ارزش افزوده زیادی را از طریق تولید محصولات ساخته شده چرمیبه وجود آورده و به تبع آن درآمد ارزی بالایی را تحصیل نمود. بویژه اینکه محصولات چرمیاز تنوع بالایی برخوردار بوده به نحوی که تنوع این محصولات بالغ بر ۶۰ نوع میگردد و هر ساله در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی نمایشگاههای محصولات چرمیبه نمایش گذاشته میشود که متأسفانه نقش کشور ما علی رغم امکانات بالقوه و بالفعل در این نمایشگاهها بسیار کم رنگ میباشد، برای مثال در سال ۱۳۷۶ در نمایشگاههای جهانی چرم و البسه چرمیدر پاریس و بولونیا ایتالیا و بارسلون اسپانیا و دوسلدورف آلمان در کنار کشورهای پیشرفته جهان، کشورهای ترکیه، هندوستان، پاکستان، بنگلادش، اتیوپی و بورکینافاسو دارای چندین غرفه بودند ولی هیچ اثری از محصولات و صنعتگران ایران و پرچم مقدس جمهوری اسلامیایران نبود.
پروژه بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک داخلی و خارجی
قیمت : 6000 تومان
با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
دانلود مقاله بورس
فهرست مطالب
عنوان
فصل اول ………………………………….. ۱
مقدمه ……………………………………. ۱
تاریخچه ………………………………….. ۲
هدف بورس اوراق بهادار………………………. ۳
فصل دوم ………………………………….. ۶
آشنایی با سازمان بورس اوراق بهادار و مفاهیم اولیه ۶
ارکان بورس اوراق بهادار…………………….. ۶
نحوه تصمیم گیری در بورس ……………………. ۸
تا لار اصلی و فرعی در بورس ………………….. ۹
انواع تابلوها دربورس ………………………. ۱۰
قیمت ها در تالار اصلی و فرعی ………………… ۱۰
سقف قیمت ها و کف قیمتها ……………………. ۱۰
بسته شدن نماد شرکت ها در تابلو بورس………….. ۱۱
انواع ارزشها ……………………………… ۱۱
انواع سهام ……………………………….. ۱۱
ریسک و انواع آن……………………………. ۱۲
نحوه محاسبه ریسک ………………………….. ۱۳
قیمت سهام ………………………………… ۱۴
صرف سهام و کسر سهام ……………………….. ۱۵
|
روش سرمایه گذاری دربورس ……………………. ۱۵
شاخص و انواع آن …………………………… ۱۵
پزیره نویسی سهام ………………………….. ۱۶
افزایش سرمایه شرکت و روش های آن……………… ۱۶
روش های افزایش سرمایه………………………. ۱۷
حق تقدم…………………………………… ۱۷
فصل سوم ………………………………….. ۲۰
فرآیند سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار …….. ۲۰
فرآیند دریافت و اجرای سفارش ………………… ۲۱
سفارش های خرید و فروش ……………………… ۲۱
تعیین کد معاملاتی برای مشتریان ………………. ۲۲
نماد شرکت ها در بورس ………………………. ۲۵
تسویه حساب با مشتریان ……………………… ۲۶
دامنه مجاز تغییر قیمت ها و نحوه محاسبه حجم مبنا و قیمت پایانی روز …………………………………………. ۲۷
حجم مبنا …………………………………. ۲۷
فصل چهارم ………………………………… ۲۹
استراتژی های معاملات در بازار سرمایه …………. ۲۹
روش نموداری (تحلیل تفکیکی)………………….. ۲۹
روش mpt ………………………………….. 33
موج سواران و سفته بازان ……………………. ۳۴
محکومان به موفقیت …………………………. ۳۵
تحلیل بنیادی (روش فائد امتنال)………………. ۳۵
|
مراحل تحلیل بنیادی ………………………… ۳۵
عوامل موثر در محاسبه رتبه نقد شوندگی ………… ۳۸
بررسی نسبت های مالی ……………………….. ۴۰
نسبت های نقدینگی ………………………….. ۴۰
نسبت های کارآیی……………………………. ۴۱
نسبت های سود آوری …………………………. ۴۲
نسبت های سرمایه گذازی و اهرمی ………………. ۴۳
درآمد متعلق به هر سهم ……………………… ۴۴
نسبت رشد سود هر سهم ……………………….. ۴۷
جمع بندی نکات کلیدی ……………………….. ۴۹
فهرست منابع……………………………….. ۵۱
فصل اول
مقدمه
بازار مالی از ۲بخش تشکیل شده است : بازار پول وبازار سرمایه دربازارپول اسناد خزانه، اوراق مشارکت وسپرده عرضه می شود واوراق بهاداری که سررسید آن کمتر از یک سال است معامله می شود .
بازار سرمایه اوراق بهاداری که سررسید آن بیشتر از یکسال است معامله می شود و از جمله این اوراق، سهام شرکتهای سهامی عام می باشد . از لحاظ مکانی بازار پول در بانکها و بازار سرمایه در بورس اوراق بهادار نماد پیدا می کند.
حیطه فعالیت بورس اوراق بها دار با معاملات مربوط به انواع اوراق بهادارهمانند سهام عادی ،سهام ممتاز ،اوراق قرضه و اوراق مشارکت مرتبط می باشد . بورس اوراق بها دار مکانیزمی را فراهم میکندتاازطریق آن سرمایه های اندک جامعه به سرمایه گذاریهای کلان اقتصادی تبدیل شود . این ابزار کارامد در کشورهای پیشرفته دارای قدمت طولانی ودرکشورایران دارای پیشینه کوتاه مدت است .
با توجه به اینکه بازار بورس اوراق بهادار رکن اصلی بازار سرمایه وبازارمالی است توسعه متناسب دو بخش اصلی اقتصاد از اهمیت وجایگاه ویژه ای برخودار است ودر صورت هرگونه اخلال در رشد وتوسعه بخش های مذکور ویا عدم توسعه متناسب آنها ،رشد وتوسعه اقتصادی دچار مشکل خواهد شد کشورهای توسعه یافته همواره دارای بخش مالی قدرتمندی شامل بازار مالی وبازار سرمایه می باشند .
عدم توسعه مناسب بازار سرمایه به عنوان زیر مجموعه مهمی از بخش مالی علاوه بر ایجاد فشار مضاعف بر سیستم پولی کشور ،باعث شده واحد های تولیدی و خدماتی از مزایای یک بازار سرمایه فعال و پویا محروم گردند .
دانلود مقاله بورس
قیمت : 3500 تومان