دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

پروژه بررسی و معرفی تکنیک FMEA و کاربرد آن در مدیریت

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • پروژه بررسی و معرفی تکنیک FMEA و کاربرد آن در مدیریت

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات 147
    قیمت : 9500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه بررسی و معرفی تکنیک FMEA و کاربرد آن در مدیریت :

پروژه بررسی و معرفی تکنیک FMEA و کاربرد آن در مدیریت

مقدمه

معرفی تکنیک FMEA
افزایش رقابت، افزایش توقعات و تقاضاهای مکرر مشتری و تغییرات سریع فناوری، باعث افزایش سریع تعهدات تولیدکنندگان امروزی شده است. هر کمبود و انحراف در عملکرد محصول، باعث از دست دادن سهم بازار می شود. این عوامل موجب شده که امروزه سازمان‌ها به استفاده از این تکنیک روی آورند تا به کمک آن مطمئن شوند محصولی بی عیب و قابل رقابت روانه بازار می کنند.
اهم مطالبی که در این فصل به اختصار توضیح داده می شوند عبارتند از:
۱٫معرفی تکنیک FMEA و اهداف آن
۲٫ کاربرد FMEA
۳٫ تأثیر FMEA بر نرخ خرابی محصول
۴٫ توصیف اصول تهیه یک فرم FMEA
۵٫ فواید اجرای FMEA
۶٫ انواع FMEA

فهرست مطالب:

معرفی تکنیک FMEA
۱-۱ معرفی تکنیک FMEA و اهداف آن
۱-۲ کاربرد FMEA
۱-۳ تأثیر FMEA بر نرخ خرابی محصول
۱-۴ مراحل تهیه FMEA
۱-۵ فواید اجرای FMEA
۱-۶ انواع FMEA
نتیجه گیری
کاربرد آنالیز حالات بالقوه خرابی
در طراحی سیستم (System-FMEA)
تعریف سیستم
۲-۱ تعریف System-FMEA
۲-۲ خروجی System-FMEA
۲-۳ فواید اجرای System-FMEA
۲-۴ گام به گام با تحلیل System-FMEA
۲-۴-۱ مشخصات سیستم
۲-۴-۲ مسئولیت سیستم
۲-۴-۳ نام اعضای تیم
۲-۴-۴ تأمین کنندگان و دیگر افراد درگیر
۲-۴-۵ مدل یا محصول
۲-۴-۶ تاریخ انتشار مشخصات سیستم
۲-۴-۷ تهیه کننده
۲-۴-۸ تاریخ اجرای FMEA
۲-۴-۹ تاریخ بازنگری FMEA
۲-۴-۱۰ نام اجزای سیستم یا زیر سیستم ها / تشریح عملکرد
۲-۴-۱۱ حالات بالقوه خرابی
۲-۴-۱۱ آثار بالقوه خرابی
۲-۴-۱۳ شدت
۲-۴-۱۴ علل بالقوه خرابی
۲-۴-۱۵ وقوع
۲-۴-۱۶ کنترل های جاری (متدها و روش های تشخیص)
۲-۴-۱۷ رتبه تشخیص
۲-۴-۱۸ محاسبه RPN
۲-۴-۱۹ اقدامات پیشنهادی
۲-۴-۲۰ مسئولیت و تاریخ اجرا
۲-۴-۲۱ اقدامات انجام شده
۲-۳-۲۲ تجدید نظر در RPN
کاربرد آنالیز حالات بالقوه خرابی در
طراحی قطعه / محصول (Design-FMEA)
پیشگفتار
۳-۱ مبنا و هدف از تهیه DFMEA
۳-۲ تعریف حالات بالقوه خرابی
۳-۳ تعریف DFMEA
۳-۴ کاربردهای DFMEA
کاربرد DFMEA در صنعت خودرو
۳-۵ فواید استفاده از DFMEA
۳-۶ تیم DFMEA
۳-۸ نقطه شروع کار
۳-۹ مراحل تهیه DFMEA
۳-۹-۱ معرفی قطعات تشکیل دهنده محصول و عملکرد آن ها
۳-۹-۲ حالات بالقوه خرابی
راهنمایی هایی برای تعیین حالات بالقوه خرابی
۳-۹-۳ آثار بالقوه حالات خرابی
۳-۹-۴ شدت (Severity)
۳-۹-۵ کلاسه بندی
۳-۹-۶ علل بالقوه خرابی
* راهنمایی هایی برای تشخیص علل خرابی
مثال
۳-۹-۷ وقوع
راهنمایی هایی برای تعیین رتبه وقوع
۳-۹-۸ کنترل های جاری در طراحی
۳-۹-۹ تشخیص
* راهنمایی هایی برای انتخاب رتبه تشخیص
۳-۹-۱۰ نمره ریسک پذیری خرابی (RPN)
۳-۹-۱۱ اقدامات پیشنهادی
* برای کاهش رتبه شدت
* برای کاهش رتبه وقوع
* برای کاهش رتبه تشخیص
پیشنهاد
۳-۹-۱۲ مسئولیت و زمان اجرا
۳-۹-۱۳ نتایج اقدامات انجام شده
خلاصه
کاربرد آنالیز حالات بالقوه خرابی
در فرآیندهای تولید (Process-FMEA)
پیشگفتار
۴-۱ چرا از Process FMEA استفاده می کنیم؟
۴-۲ تعریف حالت خرابی در فرآیند
۴-۳ تعریف Process FMEA
۴-۴ کاربردهای PFMEA
کاربرد PFMEA در صنعت خودرو
۴-۵ فواید بالقوه اجرای PFMEA
۴-۶ نیازمندی های اجرای PFMEA
۴-۶-۱ تیم PFMEA
۴-۶-۲ نقطه شروع کار
۴-۷ مراحل تهیه PFMEA
۴-۷-۱ معرفی فرآیند (عملکرد و نیازمندی های آن)
۴-۷-۲ حالات بالقوه خرابی
۴-۷-۳ آثار بالقوه خرابی
۴-۷-۴ شدت
۴-۷-۵ کلاسه بندی
۴-۷-۶ علل بالقوه خرابی
۴-۷-۷ رتبه وقوع
۴-۷-۸ کنترل های جاری فرآیند
نکات قابل توجه
۴-۷-۹ رتبه تشخیص (Detection)
۴-۷-۱۰ محاسبه نمره ریسک پذیری خرابی (RPN)
۴-۷-۱۱ اقدامات پیشنهادی / اصلاحی (Recommended Actions)
۴-۷-۱۲ مسئول و زمان اقدام پیشنهادی
۴-۷-۱۳ نتایج اقدامات پیشنهادی
خلاصه
راه حل های برای انتخاب رتبه تشخیص مناسب
کاربرد آنالیز حالات بالقوه خرابی در
طراحی ماشین آلات و ابزارهای تولید
(Machinery-FMEA)
پیشگفتار
۵-۱ تعریف MFMEA
۵-۲ فواید اجرای MFMEA
۵-۳ تشریح مفاهیم ستون های یک فرم MFMEA
۵-۳-۱ نام زیر سیستم و تشریح عملکرد
۵-۳-۲ حالات خرابی در ماشین
۵-۳-۳ اثر خرابی در ماشین
۵-۳-۴ شدت
۵-۳-۵ علل بالقوه خرابی
۵-۳-۶ وقوع حالت خرابی
۵-۳-۷ کنترل های طراحی / کنترل های ماشین
۵-۳-۸ تشخیص
۵-۳-۹ نمره ریسک پذیری خرابی RPN
۵-۳-۱۰ اقدامات اصلاحی پیشنهادی
کاربرد آنالیز حالات بالقوه خرابی
در ارائه خدمات (Service-FMEA)
پیشگفتار
۶-۱ تعریف Service FMEA
۶-۲ اهداف اجرای Service FMEA
۶-۳ تشریح ستون های یک فرم Service FMEA
۶-۳-۱ شرح عملکرد (وظیفه) خدمت
۶-۳-۲ حالات خرابی بالقوه
۶-۳-۳ آثار بالقوه خرابی
۶-۳-۴ مشخصه های بحرانی
۶-۳-۵ شدت
۶-۳-۶ علل بالقوه خرابی
۶-۳-۷ وقوع
۶-۳-۸ روش های کنترل (تشخیص)
۶-۳-۹ رتبه تشخیص
۶-۳-۱۰ نمره ریسک پذیری (RPN)
۶-۳-۱۱ اقدامات پیشنهادی
۶-۳-۱۲ تاریخ تکمیل و مسئول اجرا
۶-۳-۱۳ ثبت نتایج اقدامات اجرا شده
۶-۳-۱۴ تجدیدنظر در RPN

۱-۱٫ معرفی تکنیک FMEA و اهداف آن
تعریف: FMEA متدلوژی یا روشی است سیستماتیک که به دلایل زیر به کار می رود:
الف – شناسایی و اولویت‌بندی حالات بالقوه خرابی در یک سیستم، محصول، فرآیند و یا سرویس.
ب – تعریف و اجرای اقداماتی به منظور حذف و یا کاهش میزان وقوع حالات بالقوه خرابی.
پ- ثبت نتایج تحلیل های انجام شده به منظور فراهم کردن مرجعی کامل برای حل مشکلات در آینده.
در دهه ۱۹۵۰ اهمیت مسائل ایمنی و پیشگیری از حوادث قابل پیش‌بینی در صنعت هوا – فضا، علت اصلی پیدایش FMEA شد. چندی بعد، این روش به عنوان ابزاری کلیدی برای افزایش ایمنی در فرآیندهای صنایع شیمیایی مطرح شد و از آن به بعد، هدف از اجرای FMEA پیشگیری از تصادفات و اتفاقات تعریف شده است. در فوریه ۱۹۹۲ استاندارد SAE-J-1739 به عنوان استاندارد مرجع FMEA در صنایع خودرو معرفی شد و به دنبال آن در سال های اخیر، توسعه سیستم های تضمین کیفیت در صنعت خودرو به خصوص وضع استاندارد QS-9000 در صنعت خودروی آمریکا، موجب شد که استفاده از FMEA رواج بیشتری یابد.
FMEA تکنیکی تحلیلی و متکی بر قانون «پیشگیری قبل از وقوع» است که برای شناسایی عوامل بالقوه خرابی به کار می رود. توجه به این تکنیک بر بالا بردن ضریب امنیت و در نهایت رضایت مشتری، از طریق پیشگیری از وقوع خرابی است. FMEA ابزاری است که با کمترین ریسک، برای پیش بینی مشکلات و نقص ها در مراحل طراحی و توسعه فرآیندها و خدمات در سازمان به کار می رود.
یکی از عوامل موفقیت FMEA زمان اجرای آن است. این تکنیک برای آن طرح ریزی شده که «یک اقدام قبل از واقعه باشد» نه «یک تمرین بعد از آشکار شدن مشکلات». به بیانی دیگر، یکی از تفاوت های اساسی FMEA با سایر تکنیک های کیفی این است که FMEA یک اقدام کنشی است، نه واکنشی. در بسیاری از موارد، وقتی با مشکی مواجه می شویم، ممکن است برای حذف آن، اقدامات اصلاحی تعریف و اجرا شود. این اقدامات، واکنشی است در برابر آنچه اتفاق افتاده است. در چنین مواردی حذف همیشگی مشکل، به هزینه و منابع زیاد نیاز دارد؛ زیرا حرکت از وضعیت موجود به سمت شرایط بهینه اینرسی زیادی خواهد داشت، اما در اجرای FMEA با پیش بینی مشکلات بالقوه و محاسبه میزان ریسک پذیری آن ها، اقداماتی در جهت حذف و یا کاهش میزان وقوع آن ها تعریف و اجرا می شود. این برخورد پیشگیرانه، کنشی است در برابر آنچه که ممکن است در آینده رخ دهد و مسلماً اعمال اقدامات اصلاحی در مراحل اولیه طراحی محصول یا فرآیند، هزینه و زمان بسیار کم تری در برخورد داشت. علاوه بر این، هر تغییری در این مرحله بر روی طراحی محصول یا فرآیند به راحتی انجام شده و در نتیجه احتمال نیاز به تغییرات بحرانی در آینده را حذف می کند یا کاهش خواهد داد.
FMEA  اگر درست و به موقع اجرا شود، فرآیندی زنده و همیشگی است؛ یعنی هر زمان که قرار است تغییرات زیادی در طراحی محصول و یا فرآیند تولید (یا مونتاژ) انجام گیرد باید به روز شود و لذا همواره ابزاری پویاست که در چرخه بهبود مستمر به کار می رود.
هدف از اجرای FMEA جستجوی تمام مواردی است که باعث شکست یک محصول یا فرآیند می شود، قبل از این که آن محصول به مرحله تولید برسد و یا فرآیند آماده تولید شود. FMEA به تنهایی مسائل و مشکلات را برطرف نمی کند، بلکه باید در کنار سایر تکنیک‌های حل مسأله مورد استفاده قرار گیرد. تهیه FMEA فرصت‌هایی را برای سازمان فراهم می کند که اگر فقط در قالب یک فرم مستند شوند، هرگز مشکلات را حل نمی کنند.
۱-۲٫ کاربرد FMEA
FMEA در هر یک از شرایط زیر اجرا می شود:
۱٫ در زمان طراحی سیستمی جدید، محصولی جدید و یا فرآیندی جدید.
۲٫ زمانی که قرار است طرح های موجود و یا فرآیند تولید مونتاژ تغییر کند.
۳٫ زمانی که فرآیندهای تولید یا مونتاژ و یا یک محصول در محیطی جدید و یا شرایط کاری جدید قرار می گیرد. (Carry Over Designs/Prosesses)
۴٫ برنامه های بهبود مستمر.
۱-۳٫ تأثیر FMEA بر نرخ خرابی محصول
استفاده از FMEA در مراحل مختلف، موجب کاهش نرخ خرابی محصول در زمان مصرف می شود.
الف – اجرای FMEA Design/(System) : فرآیند طراحی را با کاهش میزان ریسک خرابی، استحکام می بخشد. همچنین با تصحیح نقص‌ها و اشکالات طراحی محصول (با سیستم)، میزان خرابی را در دوره «عمر مفید» کاهش داده، و شکست های محتمل در زمان فرسودگی را نیز به تعویض می اندازد. (شکل ۱)
ب – اجرای Processes-FMEA : عوامل بالقوه خرابی فرآیند ساخت یا مونتاژ را که منجر به تولید محصول نامناسب می شود، شناسایی می کند و لذا فرآیند ساخت و تولید محصول را با کاهش ریسک خرابی، استحکام می بخشد. PFMEA با اصلاح نقص های فرآیند ساخت و یا مونتاژ، نرخ خرابی های محصول را در دوره «عمر آغازین» محصول کاهش می دهد.

پروژه بررسی و معرفی تکنیک FMEA و کاربرد آن در مدیریت

قیمت : 9500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه برنامه ریزی شهری

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • پروژه برنامه ریزی شهری

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات 132
    قیمت : 9000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه برنامه ریزی شهری :

پروژه برنامه ریزی شهری

فهرست

عنوان

پیشگفتار ……………………………..

مقدمه ………………………………..

بررسی قطعه زمین مسکونی (یاخته)…………..

تأثیر عوامل کلان بر قطعه بندی زمین: ………

تناسب اجتماعی

الگوی سکونت……………………….

جمعیت …………………………..

خانوار ……………………………

اقشار اجتماعی …………………….

گرایشهای سکونت…………………….

وجوه شرعی ………………………..

واحد همسایگی………………………

تناسب اقتصادی

اقتصاد ساختمان…………………….

گروههای درآمدی…………………….

قیمت زمین…………………………

هزینه های تأسیسات شهری …………….

اقتصاد شهری ………………………

اقلیمی …………………………….

کالبدی …………………………….

قواعد و مقررات ……………………

مشخصات زمین……………………….

قطعه بندی مناسب زمین ………………

۳-۱- حرکت افقی ………………………

۳-۲- حرکت عمودی ……………………..

جمع بندی

عوامل تأثیر گذار و تأثیر پذیر ………

ارتباط یاخته با عوامل کلان مؤثر بر نظام قطعه بندی

تراکم ساختمانی ……………………

مشخصات قطعات زمین …………………

تراکم شهری ……………………….

توضیحات مربوط به جدول ۲-۵ ………….

روش اجرائی قطعه بندی ………………

بلند مرتبه سازی …………………..

منابع………………………………

مقدمه:

پیدا کردن قاعده ای برای تفکیک زمین که نیاز به مسکن از طریق آن بهترین وجه ممکن (بطور بهینه) برآورده شود و برای همه چیز، در همه مکانها و همه زمانها جواب داشته باشد غیر ممکن است و در هیچ کتاب مرجعی نیز چنین نظام و قاعده ای ارائه نشده است. زیرا به همان گونه که نمی توان برای یک انسان از پیش یا در دوران کودکی اش مشخص کرد که در آینده به چه شغل یا مشاغلی بپردازد، به چه کسانی رای می دهد، چه کسی را برای زندگی مشترک یا به دوستی برگزیند و کجا زندگی کند، برای ابعاد محل سکونت، شبکه های دسترسی، نحوه گسترش عمودی و افقی زیستگاه وی نیز نمی توان احکامی جاودانه صادر کرد.

برای بدست آوردن چنین قاعده ای می بایست عوامل متعددی را در یک ماتریس N بعدی وارد کرد. عواملی که بعضی ریشه در گذشته دارند، بعضی پیش بینی آینده اند و بعضی می بایست به مسائل حال جواب گویند. گروهی فرهنگی ، گروهی اقتصادی و دسته ای از آنها جغرافیائی اند و مکانهای مختلف به گونه های مختلف وجود داشته و ترکیب آنها نیز از یکدیگر متمایز است. بسیاری از این عوامل کمی یا قابل تبدیل به کمیت نیستند. مقولات اقتصاد کلان یا اقتصاد خرد، مقولات شهرسازی و برنامه ریزی شهری، به همراه مقولات معماری و مهندس فنی، مسائل و مشخصه های طبیعی و اقلیمی با گرایشات سنتی و فرهنگی و اجتماعی و بالاخره سلائق فردی، آمزیه ای پویا و متنوع را در مکانهای گوناگون ایجاد می کنند که از پیش نمی توان برای آنها تعیین تکلیف کرد.

اما اگر نتوان احکامی جاودانه در مورد قطعه بندی زمین صادر می توان از روشی مدد جست که با تحلیل عوامل مؤثر و نحوه شرکت آنها در تفکیک زمین، نتایج قابل قبولی را در مناطق و شرائط مختلف بدست دهد. در قدم اول، برای ایجاد یک شرائط آزمایشگاهی بررسی، قطعه زمینی منتزع از عوامل کلان اجتماعی – اقتصادی و فرهنگی و شهرسازی و غیره در نظر گرفته می شود. این قطعه زمین را می توان یک یاخته نامند. مشخصه های این یاخته می بایست تحت تأثیر عوامل معینی به گونه ای تعیین شود که بتواند برای یک خانوار زیستگاه مناسبی را فراهم آورد ( زیرا هدف اولیه از تحقیق نیز تفکیک قطعات زمین برای استفاده مسکونی است).

مشخصه های اصلی یک قطعه زمین، شکل، مساخت، درازا و پهنا، و پیشانی (جهت ساختمان) در نظر گرفته شد و عوامل اصلی مؤثر براین مشخصه ها یک روشنائی (استفاده از نور ) باد (نحوه استفاده یا مقابله با آن) ، اقلیم (آسایش حرارتی در چهار گونه دما و رطوبت)، از لحاظ عوامل طبیعی اختیار شد با این هدف که مشخصه های قطعه بگونه ای تعیین شود  که استفاده بیشینه (حداکثر) آسایشی از طبیعت صورت گیرد و آثار زیانبار آن کمینه (حداقل) گردد. دو، واحد مسکونی ای که در این قطعه زمین ساخته می شود یک یا دو طبقه با مصالح ساختمانی متعارف بوده و حداقل فضای زیست را برای یک خانوار ۴ یا ۵ نفری بدست دهد (در ایران و چه غالب خوانوارها دارای این بعد است) تا بدین ترتیب رایج ترین نیاز بدست آید سه ، بدیهی است که از لحاظ اقتصادی کمترین هزینه با بیشترین آسایش مورد نظر بوده است.

بعد از تعیین این مشخصه های اصلی، از آنجا که قطعه زمین (یاخته) خود واحدی است از اندام یا کالبد یک محله، برزن، شهر، منطقه و بالاخره یک کشور، که هریک به ترتیب اندامی از کالبدی بزرگتر با قواعد و پویائی ویژه خود هستند، مسلما یاخته از انداخ یا کالبدی که مجموعه های یاخته های آن را می سازند بصورت تأثیر گیری جزء ازکل تأثیر می پذیر یا به عبارت دیگر عوامل بیرونی و درونی مؤثر در کل بر جزء اثر می کنند. بطور مثال میزان جمعیت شهر، هم این که قطعه زمین (یاخته) در کالبد یک شهر قرار گیرد، بر مشخصات آن تأثیر می گذارد و نحوه تفکیک را تغییر می دهد، به این صورت که هرچه جمعیت شهر افزون می شود. بر تعداد ساختمانهای مرتفع افزوده می گردد. اما بهر صورت تأثیر کل بر جز باید بگونه ای هدایت شود که در نهایت محیط زیست مناسبی را (با در نظر گرفتن تأثیرات متقابل یا حتی متضاد عوامل گوناگون کلی و جزئی) برای خانوارها فراهم آورد.

باید در نظر داشت که زیستگاه انسان همراه با وی متحول می شود. تغییر وسایل مورد استفاده انسان برای مهار و بهره گیری از منابع طبیعی و تولید مایحتاج خود، ضرورت تغییر در بافت محل سکونتش را نیز بوجود می آورد. بطور مثال تغییر در وسایل حمل و نقل در شبکه های دسترسی شهری دگرگونی ایجاد می کند، با پیشرفت در تکنیک های ساخت و امکان ساختن ساختمانهای پر ارتفاع قطعه بندی زمین را تغییر می دهد. به این دلیل در تفکیک قطعات زمین همواره علاوه بر نیازهای آنی می بایست چشم اندازه‌های آتی را هم به حساب آورد، به ویژه که سرعت تحولات امروزه، جوامع بسیار سریعتر از گذشته است. در ادامه تغییرات مشخصه های اصلی قطعه بندی زمین در جزء (یاخته) و در کل (بافت شهری) تحت تأثیر عوامل گوناگون اقلیمی ، کالبدی، اجتماعی و اقتصادی، که در بخشهای گناوس مورد بحث و بررسی بود بطور فشرده و به همراه، یکدیگر ارائه شده و این آثار و تغییرات جمع بندی و از آنها نتیجه گیری می شود.

پروژه برنامه ریزی شهری

قیمت : 9000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه تاثیر فناوری اطلاعات بر بهره وری نیروی کار

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • پروژه تاثیر فناوری اطلاعات بر بهره وری نیروی کار

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات 136
    قیمت : 10000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه تاثیر فناوری اطلاعات بر بهره وری نیروی کار :

پروژه تاثیر فناوری اطلاعات بر بهره وری نیروی کار

فهرست

پیشگفتار

فصل اول : کلیات
۱-۱- بهره وری
۱-۱-۱- تعریف بهره وری
۱-۱-۲- مدلها و شاخصهای بهره وری
۱-۱-۳ – عوامل موثر بر بهره وری
۱-۲- مفهوم دستمزد
۱-۳ – فناوری اطلاعات
۱-۳-۱- اهمیت فناوری اطلاعات
۱-۳-۲- تعریف واژه فناوری اطلاعات ( تکنولوژی اطلاعات )
۱-۳-۳- تعریف فناوری اطلاعات
۱-۳-۴- تاریخچه فناوری اطلاعات
۱-۳-۵- کامپیوتر و اینترنت
۱-۳-۵-۱- تاریخچه رایانه ( کامپیوتر ) و نسلهای آن :
۱-۳-۵-۲ ظهور اینترنت
۱-۴-تصویری از وضعیت فناوری اطلاعات در ایران و جهان

فصل دوم : مبانی تئوریک
۲-۱- پیشرفت تکنولوژی
۲-۲ – حسابداری رشد
۲-۲-۱- پیشرفت فنی بی طرفی هیکس ( پیشرفت فنی نامشخص و بی طرف)
۲-۲-۲- پیشرفت فنی هارود
۲-۲-۳- پیشرفت فنی مشخص در سرمایه
۲-۳ نظریه های دستمزد
۲-۳-۱ – نظریه دستمزد آدام اسمیت :
۲-۳-۲ نظریه جمعیت مالتوس :
۲-۳-۳- نظریه دستمزد جان استورات میل
۲-۳-۴- نظریه مارکس :
۲-۳-۵ – نظریه ویکستد
۲-۳-۶- نظریه مارشال :
۲-۳-۶-۱ تقاضا برای عوامل تولید :
۲-۳-۶-۲- بازار عرضه کار
۳-۳- بررسی تأثیر استفاده از فناوری اطلاعات بر روی دستمزد

فصل سوم : پیشینه تحقیق
۳ـ۱ـ مطالعه استروستیک و نگوین
۳ـ۲ـ مطالعه نیکولاکریستی
۳ـ۳ـ مطالعه گرینن و میرز
۳-۴ – مطالعه کروگر
۳-۵-مطالعه پریدخت وحیدی
۳-۶- مطالعه کوین جی استروب
۳-۷ – مطالعه استرالیا
۳-۸- مطالعه لی وکیم

فصل چهارم : روش نمونه گیری و برآورد موجود سرمایه
۴-۱- روش نمونه گیری
۴ – ۲ – برآورد موجودی سرمایه
۴ – ۲ – ۱ – مروری بر روشهای برآورد موجودی سرمایه
۴ – ۲ – ۲ – محاسبه موجودی سرمایه

فصل پنجم :‌برآورد مدلها و نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- توابع تولید
۵-۱-۱- تابع تولید کاب – داگلاس
۵-۱-۲- تابع تولید (CES )
۵-۲- متغیر های مجازی
۵-۳- مدل نظری جهت بررسی های تجربی
۵-۳-۱- مدل نظری جهت بررسی تأثیر فناوری اطلاعا ت بر روی بهره وری نیروی کار
۵ ـ ۳ـ ۲ ـ مدل نظری جهت بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر روی دستمزد
۵-۴- برآورد مدلها
۵-۴-۱- نتایج برآورد مدلها
۵-۵- نتیجه گیری و پیشنهادات
منابع فارسی
منابع انگلیسی…………..

پیشگفتار

نیازهای بشر چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن صرفنظر کرد . امروز با توجه به منابع کمیاب و نیازهای نامحدودی که وجود دارد ، استفاده درست و مناسب از منابع کمیاب و بر طرف کردن نیازهای نامحدود امری واجب و ضروری به شمار می رود وهمچنین با توجه به جهانی شدن اقتصاد و شکستن مرزهای جغرافیایی چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ فرهنگی ، اجتماعی و . . . . و افزایش رقابت ، دولتها و شرکتها را بر آن داشته تا برای از دست ندادن بازارهای داخلی و خارجی و خارج نشدن از گوی رقابت داخلی وجهانی ، کالاهایی با کیفیت بهتر و کمیت بیشتر و قیمت پائین تر به بازارهای داخلی و خارجی شان عرضه نمایند که این می تواند با استفاده بهتر و مناسب از منابع موجود صورت  گیرد. بنابراین ، این چیزی جزء بهره وری و کارایی بیشتر عوامل تولید نمی تواند باشد .

بهره وری باعث صرفه جویی در استفاده ازمنابع کمیاب و افزایش قدرت رقابت و در مورد افراد ، مزایای بهره وری همچنین به صورت دستمزدهای بالا و کیفیت بهتر زندگی شغلی ظاهر می شود.

بهره وری به عنوان یک ضرورت ، جهت ارتقاء سطح زندگی ، رفاه بیشتر و آرامش و آسایش انسانها می باشد ، که هدف اساسی برای همه کشورهای جهان محسوب می‌شود.

وقتی که ، مسئله بهره وری و بحث استفاه بهینه از منابع به میان می آید ، نمی‌توان از مهمترین بخش آن یعنی بهره وری نیروی انسانی به سادگی گذشت. استفاده منطقی از منابع فکری و فیزیکی نیروی انسانی کمک  شایانی به بهره وری کرده و خواهد کرد و بکارگیری افراد ماهر و متخصص و دارای مهارت های مختلف در زمینه های متعدد ، می توان به کیفیت بهتر و کمیت بیشتر تولیدات بیانجامد . بدون اغراق می توان گفت که این ذهن و فکر و قدرت بدنی نیروی انسانی بوده است که چنین تحولات عظیمی در بکارگیری ماشین آلات ، مواد ، انرژی و.‌.‌.  ایجاد کرده است .

پروژه تاثیر فناوری اطلاعات بر بهره وری نیروی کار

قیمت : 10000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]