دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

ترجمه مقاله شرایط انعطاف پذیر کاری و کاهش سطوح اعتماد

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • ترجمه مقاله شرایط انعطاف پذیر کاری و کاهش سطوح اعتماد

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 14
    قیمت : 8000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله شرایط انعطاف پذیر کاری و کاهش سطوح اعتماد :
ترجمه مقاله شرایط انعطاف پذیر کاری و کاهش سطوح اعتماد

 

%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Flexible working conditions and decreasing levels of trust
عنوان فارسی مقاله: شرایط انعطاف پذیر کاری و کاهش سطوح اعتماد
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
چکیده ترجمه:
هدف- هدف از این بررسی تحلیل سطوح اعتماد کلی در میان کارمندانی است که در مقایسه با کارمندان حالت استخدام سنتی (کار استاندارد)، با تقاضای فزاینده انعطاف پذیری در زندگی کاری خود (کار غیر استاندارد) وفق یافته اند.
طرح/ روش شناسی/ دیدگاه – داده ها با استفاده از پرسشنامه خود- اجرا که به طور تصادفی از کشور سوئد ، (سال٢٠٠۴، تعداد = ۵٠٨٠( و یک مصاحبه بررسی محل کار کارگران موقت اتحادیه (سال٢٠٠٨، تعداد = ١١٩) جمع آوری و سپس توسط آزمون های کای- اسکور و آنالیز رگرسیون منطقی تحلیل شدند.
یافته ها- نتایج آشکار می سازد که افراد در موقعیت های غیر استاندارد در مقایسه با کارمندان استانداردی که سن، جنسیت، و جایگا های اجتماعی آنها ثابت است، داری سطوح اعتماد عمومی پایین تری می باشند.
کاربردهای عملی- چون نشان داده شده که اعتماد پیش شرط ابتکار است، و انعطاف پذیری و نوآوری، رسما بعنوان راهکار مشکلات جامعه پسا صنعتی پذیرفته می شوند، یافته ها به یک تناقض محتمل در اقتصاد جدید اشاره دارند.
اصالت/ ارزش- نتایج این بررسی حمایت ارزشمندی را برای این تئوری فراهم می آورند که شرایط انعطاف پذیر کاری  منجر به کاهش سطوح اعتماد در جامعه می شود و از این نظر منحصر بفرد هستند.
اصطلاحات مختلف از قبیل پساصنعتی ،پسا فوردیست ، قدیمی در برابر  اقتصادهای جدید و کاپیتالیسم (سرمایه داری)  منعطف، همگی برای توصیف بازار کار فعلی  و شفاف سازی آن به کار می رود، به گونه ای که امروزه بازار اساسا با دوره ای که به آن عصر صنعتی مدرن می گویند متفاوت باشد (Sennett, ١٩٩٨; Beck, ٢٠٠٠).. جهانی سازی افزایش یافته، آزادسازی اقتصادی و تکنولوژی جدید منجر به نیازمندی های کارمندی کاهش یافته و افزایش تقاضا برای اشکال متنوع انعطاف پذیری سازمانی می شود. این گرایش همزمان نیروی کاری ایجاد کرده است که قادر به  تعهد در مشاغل موقت کوتاه مدت هستند. در واقع انعطاف پذیری تقویت شده بازار کار، هدف مشخص بسیاری از خط مشی های  بازار کار پسا صنعتی غربی است.

ترجمه مقاله شرایط انعطاف پذیر کاری و کاهش سطوح اعتماد

قیمت : 8000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله هدف گذاری عملکرد برای مدیریت استعداد

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • ترجمه مقاله هدف گذاری عملکرد به عنوان ابزارهایی برای مدیریت استعداد

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 7
    قیمت : 4500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله هدف گذاری عملکرد به عنوان ابزارهایی برای مدیریت استعداد :
ترجمه مقاله هدف گذاری عملکرد به عنوان ابزارهایی برای مدیریت استعداد

index

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Goal or target setting and performance assessment as tool for talent management
عنوان فارسی مقاله: هدف گذاری و ارزیابی عملکرد به عنوان ابزارهایی برای مدیریت استعداد
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
چکیده ترجمه:
مدیریت استعداد به یک ناحیه از دغدغه های رو به رشد در صنعت و جوامع تحقیقاتی تبدیل شده است، این مقاله به دنبال بررسی کارکردهای مدیریت استعداد و روندهایی است که باعث شکل گیری شرکت های تجاری موفق می شود. بررسی موردی بهترین کارکردها در مدیریت استعداد با استفاده از مصاحبه های شخصی و بایگانی داده های مشترک  توسط سازمان دنبال شد. این بررسی موردی که تغییرات مدیریت استعداد را توصیف می کند در ابتدا از یک شرکت تولید فولاد آغاز شد. در این رابطه پیرامون هدف گذاری که جدیدا اجرا شده، مدیریت عملکرد و کارکردهای توسعه کارکنان شرکت بحث می شود. این مورد به تحلیل این نوآوری ها، شکاف های موجود در این سیستم ها پرداخته و روش یکپارچه ای را برای موارد مشابه نشان می دهد.
١. مقدمه
مراحلی شامل بحران مداوم و یا حتی دائم از چالش های جدی و یا نا آشنا برای موسسات وجود دارد. سرعت تکامل فن آوری ها، رقابت شدید جهانی، محدودیت های انرژی، تغییرات آب و هوایی، عدم قطعیت های سیاسی و بی ثباتی اقتصادی همه از ویژگی های محیط کسب و کار فعلی می باشند. سازمان ها از چندین طرح ابتکاری استراتژیک مانند گسترش، ادغام و اتحاد استفاده می نمایند. با این حال، یکی از عوامل که به عنوان یک اصل ثابت و اجتناب ناپذیر ظهور می نماید، نیاز به نیروی کار مناسب، آموزش دیده و ماهر، با انگیزه و بالاتر از همه نیروی کار فعال و با استعداد است. در این میان سازمان هایی که قادر به جذب و حفظ استعداد هستند به عنوان رهبران جهانی ظهور می یابند. رقابت و عدم در دسترس بودن کارکنان بسیار با استعداد و ماهر باعث شده که حفظ کارکنان با استعداد از اولویت های مهم برای سازمان می باشد. به همین دلیل است که به مدیریت استعداد توجه زیادی در سالهای اخیر شده است.

ترجمه مقاله هدف گذاری عملکرد به عنوان ابزارهایی برای مدیریت استعداد

قیمت : 4500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه مقدمه و تاریخچه ترمز ضد قفل

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • پروژه بررسی مقدمه و تاریخچه ترمز ضد قفل

    دسته :

    رشته مکانیک

    فرمت/ورد تعداد صفحات 252
    قیمت : 8000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه بررسی مقدمه و تاریخچه ترمز ضد قفل :

پروژه بررسی مقدمه و تاریخچه ترمز ضد قفل

403515

مقدمه و تاریخچه :

امروزه در صنعت اتومبیل سازی حفظ ایمنی سرنشینان خودرو فوق العاده مورد توجه قرار گرفته است . با توجه به اینکه سیستم ترمز مهمترین بخش ایمنی خودرو محسوب می گردد ، در چند ساله اخیر پیشرفتهای زیادی در این زمینه انجام گرفته است . جدیدترین این پیشرفتها پیدایش سیستم ترمز ضد قفل ABS می باشد . در این پروژه هدف آن است که این نسل از ترمزها مورد بررسی قرار گیرد تا ان شاءالله زمینه ای برای ورود این تکنولوژی به ایران فراهم شود . این ترمزها به سبب پیچیدگی مکانیزمشان هنوز مورد توجه طراحان داخلی قرار نگرفته است که یکی از دلایل آن عدم اطلاعات کافی و عدم آشنائی با این سیستم می باشد . امید است این پروژه مقدمه ای برای قدمهای بعدی در راه ساخت و طراحی این تکنولوژی در ایران باشد . (ان شاءالله)

در این پروژه ابتدا تاریخچه ای از پیدایش ترمزها ارائه خواهد شد . در فصل دوم به بررسی سیستم ترمز معمولی شامل کاسه ای و دیسکی و سایر اجزای جانبی آن می پردازیم .

در فصل سوم سیستم ترمز پنوماتیکی مورد بررسی قرار می گیرد و سپس در فصل چهارم و سیستم ترمز ضد قفل ABS و سپس مقایسه ای بین فصول دوم و سوم خواهیم داشت تا برتریها و معایب هرکدام نسبت به یکدیگر مشخص شود و در فصول بعدی مطالب مربوط به طراحی و محاسبه نیروهای لازم آورده خواهد شد . نخست تاریخچه ای از پیدایش ترمزهای اولیه تا کنون بیان می کنیم :

اولین موتور احتراقی در سال ۱۸۸۵ بوسیله بنز ساخته شد . توقف این اتومبیل بوسیله یک لقمه ترمز بر روی محور دنده هرزگرد انجام می گرفت . بعدها که اتومبیل تکمیل شد و سرعت آن افزایش یافت و از لحاظ وزن سنگین تر شد ، ترمزهای مخصوصی برای آن طرح ریزی شد .

تا سال ۱۹۰۰ ترمز دستی شامل ترمز ساده ای که مستقیماً با سطح لاستیکهای توپر اصطکاک پیدا می کرد استفاده می شد. اما از این سال به بعد ترمزی ابداع شد که توسط پدال عمل می کرد و عبارت از یک نوار فلزی بود که در خارج بر روی چرخ دندانه دار محور محرک عقب نصب شده بود و بصورت استوانه ای آن را احاطه می کرد .

در همین سال لنکستر(Lanchester) ترمز و کلاچ را در یک مجموعه مخروطی شکل متشکل کرد و در اولین ماشین ساخت انگلستان بکار گرفت .

در سال ۱۹۰۵ ، انتقال حرکت بوسیله چرخ دنده و محور جای انتقال حرکت توسط زنجیر یا تسمه را گرفت و عمومیت پیدا کرد و بیشتر اتومبیلها با پدالی که انتقال حرکت را به ترمز تأمین می کرد مجهز شده بودند .

در سال ۱۹۱۰ میلادی ترمزهای بیشتر ماشینهای امریکائی روی چرخهای عقب تأثیر می کرد . در این سالها بسیاری از عوامل مربوط به ترمز، مانند اهمیت چسبندگی لاستیک به جاده اثرات چرخ قفل شده و غیره بخوبی شناخته شده بود و این مطلب محقق شده بود که جهت اعمال ترمز صحیح هر چهار چرخ بایستی ترمز شود ، و کوشش و اثر ترمز با نسبتی متناسب بین چرخ جلو و چرخ عقب سهیم باشد . با ترمز شدن چهارچرخ است که بدون خطر لیز خوردن ماشین ، فاصله توقف به نصف تقلیل می یابد . سالها طول کشید تا موضوع ترمز چهارچرخ مورد قبول عموم قرار گرفت . شکل عمده این بود که آرایشی برای ترمز ترتیب داده شود که با تشکیلات و اتصالات فرمان و چرخهای جلو و بطور کلی با تشکیلات سیستم فرمان و هدایت ماشین تداخل پیدا نکند .

در فاصله دو جنگ جهانی اول و دوم ، احتیاج به ترمز تا حدودی بیشتر احساس شد . چون سرعت ماشین ها رو به افزایش رفت همچنین بر تراکم ترافیک نیز افزوده شد .

نظر به اینکه رانندگان به ترمز قوی احتیاج داشتند و از طرفی ترمز قوی در چرخهای عقب ، موجب سرخوردن ماشین می شد ، فشار زیادی به طراحان ترمز وارد می آمد تا ترمز چرخهای جلو را تکمیل کنند . در نتیجه ، بعد از گذشت ده سال از جنگ اول ، استعمال ترمز در هر چهار چرخ ، عمومیت پیدا کرد . ظهور ترمز در چرخهای جلو ، پس از جنگ ابتدا در خودروهای بزرگ و گرانقیمت مانند هیسپانو ـ سوئیزا و هاچیکس(Hotchikss) و سپس درخودروهای سبک و ارزان قیمت صورت پذیرفت . ساده ترین راه برای اعمال ترمز جلو استفاده از سیستم هیدرولیک بود . ولی در طی سالیان متمادی اکثریت خودروها از سیستم مکانیکی استفاده می کردند تا اینکه مزایای هیدرولیک برای همه روشن شد . چرخهای اتومبیل بدون احتیاج به دنده‌ای پیچیده ترمز می شدند . جبران سائیدگی لنتها بطور خودکار صورت می گرفت و تلفات اصطکاک بمراتب کمتر از سیستم مکانیکی بود .

پروژه بررسی مقدمه و تاریخچه ترمز ضد قفل

قیمت : 8000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه طراحی سیستم های ابزار دقیق ایستگاه تقویت فشار گاز

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • پروژه طراحی سیستم های ابزار دقیق ایستگاه تقویت فشار گاز

    دسته :

    برق و الکترونیک

    فرمت/ورد تعداد صفحات 140
    قیمت : 8500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه طراحی سیستم های ابزار دقیق ایستگاه تقویت فشار گاز :

پروژه طراحی سیستم های ابزار دقیق ایستگاه تقویت فشار گاز 

fdurl

پایان نامه کارشناسی رشته مهندسی برق – الکتروتکنیک

 فهرست

تقویت فشار گاز   ۱
بصورت دستی   ۱
بصورت خودکار شامل   ۱
الف)بوسیله دکمه  روی سیستم ولو   ۱
ب)از راه دور اتاق کنترل   ۱
۴٫ جعبه دنده اصلی قسمت گردنده   ۲
ب) سیستم های اصلی توربوکمپرسور   ۳
سیستم روغن خنک کننده    ۳
سیستم نشت بند   ۳
سیستم استارت   ۳
سیستم سوخت   ۳
سیستمهای توربوکمپرسور   ۳
الف) سیستم روغنکاری   ۳
سیستم استارت   ۵
سیستم گاز سوخت   ۵
۲-  PDT فیلتر گاز ورودی به واحد   ۶
طراحی سیستم   ۶
ساختمان سیستم کنترل   ۷
فلسفه اصلی در طراحی سیستم های جدید کنترل کاهش توقفهای توربین   ۷
۲- سیستم حفاظتی   ۷
سیستم متوالی    ۸
بهره برداری از واحدها   ۹
اما به طور کلی می توان گفت که استارت شامل سه مرحله می باشد .   ۹
واحد استپ نیز شامل دو مرحله می باشد :   ۹
در چهار صورت سیستم از گاز تخلیه می گردد و برای راه اندازی مجدد نیاز به فشار گیری دارد   ۹
انواع حسگرهای مورد استفاده در واحد   ۹
شعله یابها ،گازیابها ،دودیابها   ۱۱
۲)اندازه گیری وتبدیل فشار گاز (عناصر برقی )   ۱۱
پل وستون   ۱۱
یکی از طرحهای متداول مدار مبدل برقی فشار پل وستون می باشد .شکل۱   ۱۱
شکل۱   ۱۲
۱- مبدل ترانسفورماتور تفاضلی متغیر خطی   ۱۳
۲- مبدل برقی فشار   ۱۳
در شکل(۳و۲) طرح دیگری از ترانسفور ماتور تفاضلی خطی نشان داده شده است.   ۱۳
سیستم ترانسفور تفاضلی متغییرخطی   ۱۴
تغییر می دهد.با اندازه گیری جریان خروجی ،می توان مقدار فشار را بدست آورد .   ۱۴
مبدل پتانسیمتری   ۱۵
شکل۵- مبدل پتانسیمتری   ۱۶
مبدل خازن متغییر خطی   ۱۷
شکل۶- سنسور فشار ، هز نوع القاءکننده متغییر   ۱۸
سنسور فشار ، نوع القاءکننده متغییر   ۱۸
” سنسور فشار از نوع القاءکننده متغییر ”   ۱۹
Varible Inductor Pressurs   ۱۹
شکل ۷   ۱۹
المانهای الکترونیکی فشار   ۲۰
با استفاده از روش اندازه گیری اضافه طول نسبی   ۲۰
اندازه گیری فشار به روش یونیزاسیون   ۲۲
۲۲
گیج کاتد گرم   ۲۳
گیج کاتد سرد   ۲۳
مبدل پی زو الکتریکی   ۲۴
گیج پیرانی   ۲۶
۳)اندازه گیری جریان سیالات بشیوه قیاسی و یا استنباطی   ۲۶
دستگاههای اندازه گیری و انتقال دهنده   ۲۷
وسیله و یا عنصر اولیه جریان سنجهای وابسته به اختلاف فشار   ۲۷
عناصر اولیه   ۲۸
صفحه های سوراخ دار   ۲۸
شکل ۱۸   ۲۹
صفحه هایی با سوراخ خارج از مرکز   ۳۰
۳۰
شکل۲۱   ۳۰
صفحه با سوراخ قطاعی   ۳۱
اریفیس ،با لبه ربع دایره یا اریفیس لبه گرد   ۳۱
با قرار دادن عوامل مورد نیاز عدد رینولدز ، نتیجه حاصل می گردد:   ۳۳
وزن مخصوص* قطر روزنه صفحه*سرعت متوسط سیال=عدد رینولدز   ۳۳
گرانروی مطلق   ۳۳
عدد رینولدز در بیشتر واحدهای عملیاتی بین ۰۰۰و۱۰و۰۰۰و۱۰۰۰   ۳۳
پایین بودن عدد رینولدز ، موجب تغییر جریان ، از حالت متلاطم به حالت ارام خواهد شد.   ۳۳
روزنه های لبه گرد برای جریانهای بالا دارای عملکرد خوبی نمی باشد.   ۳۳
جدول شماره ۱   ۳۳
لوله ونچوری نوعی دیگر از عنصر اولیه میباشد که در صنایع مورد استفاده قرار میگیرد.   ۳۳
“جدول ۱-گزینش عناصر اولیه برای کاربردهای مختلف”   ۳۳
سوراخ های خروج گاز و یا عبور مایع   ۳۵
صفحه روزنه دار یکپارچه با جریان سنج (۱)   ۳۶
۱ تا ۱ ۱  اینچ به کار می روند .   ۳۶
گستردگی میدان اندازه گیری جریان سیالات   ۳۷
شکل ۲۶   ۳۸
شکلهای ۲۷   ۳۹
محاسن صفحه های سوراخ دار   ۳۹
معایب صفحه های سوراخ دار   ۴۰
انواع اتصالات شیر اریفیس   ۴۰
۱-اتصال فلنج   ۴۰
شکل۲۹   ۴۱
۲-اتصال گوشه ای   ۴۱
شکل ۳۰   ۴۲
از معایب و اشکالات اتصال گوشه ای یا زاویه ای آن است که :   ۴۲
۳- اتصال وناکانترکتا   ۴۲
شکل ۳۱   ۴۳
۴-اتصال شعاعی   ۴۴
۵- اتصال لوله (شکل ۳۲)   ۴۴
شکل ۳۲   ۴۴
در شکل بالا ،موقعیت چهار نوع انتقال فشار از طرفین اریفیس پلیت به شرح زیر تعیین گردیده است :   ۴۴
AA-انشعاب گوشه ای   ۴۴
BB- انشعاب فلنج   ۴۴
CC- انشعاب وناکانترها و شعاعی   ۴۴
DD- انشعاب لوله   ۴۴
انشعابات فشار   ۴۶
اقسام انشعابات بشرح زیر است :   ۴۶
انشعاب فشار ازلوله   ۴۶
انشعاب فشار از فلنج   ۴۷
انشعاب فشار از از وناکانترکتا   ۴۷
لوله و نچوری   ۴۸
معایب لوله و نچوری   ۴۸
۴۹
“طراحی لوله ونچوری”   ۴۹
شکل ۳۸   ۴۹
۴)عملکرد شیرهای خودکار کنترل عددی   ۴۹
شرح  میکروپروسسوری مدل ۸۰۰و۶۵۰:   ۴۹
اصول کارکرد این سیستم براساس  عملیات متمتیز زیر پایه گذاری شده است :   ۴۹
۲- دیده بانی فشار و اندازه گیری نرخ افت فشار   ۵۰
۳-دیده بانی جریان با اندازه گیری اختلاف فشار دو سر شیشه نیمه بسته   ۵۰
در شکل ۴۱- بلوک دیاگرام مربوط به سیستمهای Accu Tect نشان داده شده است.   ۵۲
سیستم سلسله مراتب نمایش های VDU   ۵۳
۵)سیستمهای هشدار دهنده   ۵۳
تعاریف   ۵۴
۲-ملاحظات طراحی   ۵۵
۱-۲ اعتبار   ۵۵
۲-۲ ارتباط فنی   ۵۶
۳-۲ نیازهای فنی   ۵۶
نشاندهندهای الارم باید بتوانند استفاده کنندگان را در جهت نیل به اهداف زیر کمک و یار دهند.   ۵۶
۴-۲ طبقه بندی   ۵۷
روش اختصاص هر آلارم درون سیستم دارای امتیازهای چهارگانه زیر می باشد:   ۵۷
۳-آنالیز وکاهش آلارم ها   ۵۷
۱-۳ دسته بندی آلارمها   ۵۷
۲-۳ غلبه بر آلارمها   ۵۸
جدول۶-روش طبقه بندی آلارمها   ۵۸
جدول۷- مثالهایی از چک لیست اعمال شده بر آلارمها   ۵۹
۳-۳ درختهای آلارم   ۶۰
شناسائی و الگوسازی   ۶۰
جدول۸- درخت تجزیه وتحلیل آلارم   ۶۱
۴-۳ احتمالات   ۶۱
دستگاههای هشدار دهنده   ۶۱
جدول۹-آرایه الگوی آلارم   ۶۲
۶- نحوه برخورد با آلارمها   ۶۴
۶) نمایشگرهای کامپیوتری :   ۶۵
۲-روشهای طراحی،مکانهای نمایش اطلاعات   ۶۶
کنترل ابزار دقیق   ۶۷
شکل ۴۴-متدولوژی طراحی فورمت VCD که نمایش دهنده ارتباط داخلی در فرآیند است   ۶۷
۷) منابع تغذیه الکتریکی برای سیستم های IوC   ۶۸
۲-منابع تغذیه AC با فرکانس ۵۰ هرتز   ۶۸
۱-۲ ادوات ابزار دقیق با باتری پشتیبان   ۶۸
۲-۲ سیستم مرسوم برای منبع تغذیه ابزار دقیق با باطری پشتیبان   ۶۹
تحت شرایط کارطبیعی ،انتقال قدرت به بارهای متصل به کلید خانه به صورت زیر می باشد :   ۷۰
عملکرد سیستم منبع تغذیه ابزار دقیق با باطری پشتیبان   ۷۱
سیستم کلی با تمام اجزاء   ۷۱
جدل ۱۰- دامنه و مدت اعوجاج های منبع تغذیه AC,DC   ۷۲
منابع تغذیه DC   ۷۳
استفاده از منابع تغذیه DC در تجهیزات کنترل و ابزار دقیق   ۷۳
جدول۱۱-تغییرات ولتاژ سیستم باطریDC   ۷۳
۲-۳ باطری های ۱۱۰و۴۸ ولت   ۷۴
۳-۳ منابع DC دیگر   ۷۴
۴-۳ دلایل و لزوم طراحی تجهیزات الکترونیکی   ۷۴
تغییرات منبع تغذیه   ۷۴
قطعی های قابل تحمل   ۷۴
می توان تدابیر خاصی برای تجهیزات حساس در نظر گرفت که عبارتند از :   ۷۵
جدول۱۲- مشخصات نمونه منبع تغذیه سازندگان کامپیوتر   ۷۵
۴ نویز میخی شکل و حالتهای گذرا   ۷۶
منابع تغذیه داخلی در تجهیزات کنترل و ابزار دقیق   ۷۷
نحوه ی آرایش عمومی   ۷۷
۲-۵ منابع تغذیه سوئیچینگ   ۷۷
شکل۴۶ –اساس منبع تغذیه خطی ولتاژ پایین با تنظیم کننده از نوع سری   ۷۸
شکل۴۷-اساس منبع تغذیه سوئیچینگ با تنظیم کننده ولتاژ   ۷۹
جدول۱۳-مقایسه ی منبع تغذیه خطی با سوئیچینگ   ۷۹
مزایا   ۸۰
معایب   ۸۰
ث-نویز در خروجی های ثانویه به دو صورت می باشد:   ۸۱
شکل۴۸-  منبع تغذیه سوئیچینگ   ۸۱
نوع ترکیبی  منبع تغذیه   ۸۱
سیستم منبع تغذیه نوعی برای تجهیزات کنترل و ابزار دقیق   ۸۱
منابع هوای فشرده سیستم ابزار دقیق   ۸۲
نیازهای اولیه   ۸۲
شکل۴۹-نمای منبع تغذیه مستقیم DC دوتائی.   ۸۳
کیفیت هوا   ۸۳
سیستم هوای فشرده   ۸۳
۸) سیم کشی سیستم کنترل و ابزار دقیق ،ترمینال بندی و اتصال زمین   ۸۳
ترمینال بندی   ۸۴
شکل۵۲-نمونه ای از ترمینالهای کشوئی   ۸۵
شکل ۵۳-مثالی از واحد اتصالات سیم بندی شده با جداکننده اتصالات و نقاط آزمایش   ۸۶
خصوصیات الکتریکی کابل های کنترل و ابزار دقیق   ۸۶
سطوح قدرت سنسورها و مبدل ها   ۸۶
شکل ۵۴ – انتشار و حذف تداخل الکترو مغناطیسی   ۸۸
کوپلاژ مغناطیسی   ۸۸
پیچاندن کابل های زوجی به طوری که ولتاژ القاء شده در هر زوج دیگر را از بین ببرد .برای سوئیچینگ   ۸۸
کوپلاژ الکترومغناطیسی   ۸۹
شکل ۵۵- تداخل وحذف کوپلاژ مغناطیسی ،به طریق زیر کاهش می یابد .   ۸۹
شکل ۵۶- کوپلاژ الکتراستاتیکی (خازنی )بین کابل های تغذیه و کابل های سیگنال   ۸۹
شکل ۵۷ – اصول فیلتر سازی الکتروستاتیکی به منظور کاهش تداخل ناشی از کوپلاژ خازنی   ۹۰
طراحی تقویت کننده ها برای حذف تداخل   ۹۰
تداخل به شکل های زیر به وجود ی آید :   ۹۰
شکل ۵۸-نوع تداخل سری و مشترک و راه های کاهش اثرات آنها .   ۹۱
اصول کلی بهره برداری   ۹۳
PLC   ۹۸
اشکال مختلف نمایش برنامه :   ۱۰۲
بلوکهای سازمانی دهی   ۱۰۴
به روش LAD   ۱۰۵
بررسی یک نمونه سنسور موقعیت زاویه ای مطلق   ۱۰۷
سنسورهای مگنتورزیستیو   ۱۱۲
کـــــاربـــرد ها   ۱۱۲
کاربردهای خطی   ۱۱۲
کاربرد های زاویه ای   ۱۱۶
منابع و ماخذ   ۱۲۰
پیوست ها   ۱۲۲

پروژه طراحی سیستم های ابزار دقیق ایستگاه تقویت فشار گاز

قیمت : 8500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

مقاله سازه‌های باز شونده و جمع شونده

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • مقاله سازه‌های باز شونده و جمع شونده

    دسته :

    عمران

    فرمت/ورد تعداد صفحات 54
    قیمت : 2500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد مقاله سازه‌های باز شونده و جمع شونده :

مقاله سازه‌های باز شونده و جمع شونده

1454141783_4

سمینار کارشناسی ارشد سازه

فهرست مطالب

فصل اول

۱-۱ مقدمه ۱

۱-۲ تعریف سازه‌های فضایی باز شونده و جمع شونده ۲

۱-۳ موارد کاربرد سازه‌های فضایی باز شونده و جمع شونده ۲

۱-۳-۱ موارد نیاز به سازه‌های باز شونده و جمع شونده ۲

۱-۳-۲  مزایای سازه‌های فضایی باز شونده و جمع شونده. ۲

۱-۳-۳ موارد استفاده ۳

۱-۴ مکانیزم‌های مختلف در سازه‌های باز شونده و جمع شونده ۴

۱-۴-۱ مکانیزم‌های چتری ۴

۱-۴-۲ مکانیزم المان‌های تا شونده مفصلی (زانویی) ۵

۱-۴-۳ مکانیزم المان‌های قیچی سان ۵

۱-۴-۴ مکانیزم کشویی ۵

۱-۴-۵ سازه‌های باد شده با هوا ۶

۱-۴-۶ مکانیزم سازه‌های تا شونده صفحه ای ۶

۱-۵ بافتار مختلف در سازه‌هایی باز شونده و جمع شونده ۶

۱-۵-۱ سازه‌های خطی ۷

۱-۵-۲ شبکه‌های تخت ۷

۱-۵-۳ شبکه‌های بلوری ۷

۱-۵-۴ چلیک استوانه ای با نقش دو طرفه ۸

۱-۵-۵ چلیک استوانه ای با نقش سه طرفه ۹

۱-۵-۶ گنبدهای کروی با نقش دو طرفه ۹

۱-۵-۷ گنبدهای کروی با نقش سه طرفه ۱۰

۱-۵-۸  گنبدهای کروی با المان‌های قیچی سان ۳ لولایی ۱۰

۱-۵-۹ گنبدهای کروی ژئودزیک ۱۱

۱-۵-۱۰ سایر انواع سازه‌های باز شونده و جمع شونده ۱۱

۱-۶ طرح گره‌ها و اتصالات و روش‌های باز و بسته کردن سازه ۱۱

۱-۷ تاریخچه سازه‌های فضا کار باز و جمع شونده ۱۲

۱-۸ نمونه‌هایی از سازه‌های جمع شونده و باز شونده از سراسر دنیا ۱۲

۲-۱ طراحی هندسی سازه های فضایی بازشونده وجمع شونده ۱۶

۲-۱-۱  اصول کلی و روابط هندسی ۱۶

۲-۱-۲ طراحی هندسی در شبکه‌های فضایی تخت مشکل از واحدهای چند ضلعی منتظم ۱۷

۲-۲  رفتار سازه های باز شونده و جمع شونده در مرحله باز و بسته شدن ۲۳

۲-۲-۱  بررسی پارامترهای هندسی موثر بر رفتار سازه در حین باز و بسته شدن ۲۳

۲-۲-۲ تغییرات کمیت‌های سازه ای در حین جمع شدن سازه ۲۶

۲-۲-۳  پارامترهای موثر بر رفتار غیر خطی سازه در حین باز شدن ۲۷

۲-۳ تحلیل و طراحی ۳۲

۲-۳-۱ روند آنالیز ماتریسی سازه‌های باز شونده و جمع شونده ۳۲

۲-۳-۲ روند طراحی سازه‌های باز شونده و جمع شونده ۳۹

۲-۳-۳ طرح المان‌های کابل و میله ۳۹

۲-۳-۴ طرح المان‌های قیچی سان ۴۰

۲-۴ بهینه یابی سازه های بازشونده و جمع شونده ۴۱

۲-۴-۱  فرآیند طراحی بهینه ۴۱

۲-۴-۲  رابطه سازی مسائل بهینه یابی ۴۱

۲-۴-۳  رابطه سازی سازه فضا کار باز شونده و جمع شونده ۴۲

۲-۴-۴ متغیرهای از پیش تعیین شده ۴۳

۲-۴-۵ متغیرهای طراحی ۴۳

۲-۴-۶  تابع هدف ۴۳

۲-۴-۷  قیدهای طراحی ۴۳

۲-۴-۸  نمودار جریان بهینه یای وزن سازه تاشو ۴۵

۲-۴-۹  روش‌های نو در بهینه سازی ۴۵

۲-۴-۹  روش‌های نو در بهینه سازی ۴۶

۲-۵ کارهای آتی و زمینه‌های تحقیق آینده ۴۷

منابع ۴۸

مقدمه

سازه‌های فضایی را می‌توان به عنوان برگی بر گرفته از طبیعت دانست، فرم‌های طبیعی از صلبیت فوق العاده ای برخوردارند واز حداقل مصالح برای حداکثر استفاده سازه ای بهره می‌گیرند ]۱[ سبکی و نصب سریع، چند منظوره بودن، تنوع در شکل و طرح عدم نیاز به نیروی زیاد در مراحل نصب و برچیدن، سهولت حمل ونقل، قابلیت استفاده در ابعاد ودهانه‌های مختلف و … از جمله عواملی می‌باشند که استفاده روز افزون این نوع سازه‌ها را در دنیای علم و فن آوری توجیه پذیر می‌سازند ]۲[ توسعه قابل توجه سازه‌های فضا کار مرهون تلاش و  فعالیت مهندسان نخبه دنیا در اواخر قرن نوزدهم می‌باشد. ]۳[

گر چه در ابتدا هدف از بکار گیری سازه‌های فضا کار بعنوان سازه‌هایی موقت بود ولی در عمل از آنها به عنوان سازه‌هایی دائمی‌استفاده شد و به انواع مختلف و با مصالح متفاوت در کشورهای گوناگون طراحی و اجرا گردید.

احتیاج به سازه‌های متحرک که به طور ساده و سریع نصب گردد و قابل حمل و نصب مجدد در مکانهای مورد نیاز باشد باعث پیدایش سازه‌های فضا کار باز شونده و جمع شونده شد که با رشد روز افزون استفاده از این نوع سازه‌ها بخصوص در کشورهای صنعتی توجه پژوهشگران و صنعت گران به این سازه‌ها افزایش یافت. ]۶[ در کشور ما هر سال زلزله‌های مخرب و سیل‌های وایرانگر عده ای از هموطنانمان را بی خانمان می‌کند، زلزله زدگان و سیل زدگان نیاز مبرم به سر پناه دارند در این میان استفاده از این سازه‌ها می‌تواند کمک موثری در حفظ جان و مال این عزیزان داشته باشد، به غیر از این کاربردهای فراوان این نوع از سازه‌های فضایی تلاش روز افزون پژوهشگران و صنعت گران این مرز و بوم را می‌طلبد و امید آنست که آن چه در این سمینار ارائه می‌گردد، ذره ای هر چند کوچک در راه رشد و اعتلای کشور عزیزمان باشد.

مقاله سازه‌های باز شونده و جمع شونده

قیمت : 2500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]