تحقیق آنالیز و طراحی اعضای خمشی پیش تنیده
مقدمه
قبل از پیدایش تکنیک پیش تنیدگی، پل های بتن آرمه تنها برای پوشش دادن به دهانه های نسبتاً کوتاهی بکار برده می شدند. محدودیت طول دهانه در این پل ها دارای دو عامل اساسی بوده است. زیرا اولا برای دهانه های بلندتر حجم مصالح مصرفی(بتن و فولاد) بسرعت افزوده می گردد. بطوریکه بار مرده سازه خود یک عامل بحرانی در طراحی مقطع محسوب خواهد شد، ثانیاً هزینه های مربوط به قالب بندی و شمعک گذاری چنین عرشه هائی مقادیر بسیار بزرگی را بخود اختصاص خواهد داد. با توجه به دو عامل یاد شده، معمولا راه حل دیگر یعنی استفاده از شاهتریهای فولادی ترجیح داده می شد.
با ابداع شیوه پیش تنیدگی و بکارگیری آن در صنعت پلسازی، تا حدود زیادی مشکل مربوط به اقتصاد مصالح مصرفی برطرف گردید. استفاده از این تکنیک منجر به پیدایش مقاطع ظریف تری شد و با کاهش بار مرده عرشه امکان پوشش دادن به دهانه های بلندتری فراهم گردید. اما متاسفانه مشکل دوم یعنی هزینه های بسیار بالای مربوط به قالب بندی و چوب بست های مورد نیاز در اجرای چنین پل هائی بقوت خود باقی ماند، بطوریکه در دهانه های بلند قسمت بزرگی از هزینه ها به فاکتورهای یاد شده اختصاص داشته است. استفاده از شاهتیرهای پیش ساخته پیش تنیده هم نتوانست این مشکل را برطرف نماید زیرا محدودیت های مربوط به طول قطعات در هنگام حمل، امکان استفاده از چنین قطعاتی را در دهانه های بلند منتفی می نمود. از طرف دیگر حمل و نقل و نصب چنین شاهتیرهائی نیاز به استفاده از ابزارهای ویژه و گران قیمتی را بوجود می آورد.
امروزه پل های صندوقه ای قطعه ای پس کشیده در سرتاسر جهان مورد استقبال واقع شده اند و با بکارگیری این شیوه دهانه هائی با طور بیش از ۲۵۰ متر پوشش داده شده اند. این پل ها ضمن بکارگیری مزایای بتن پیش تنیده، راه حل سریع و کم هزینه ای برای پوشش دادن به دهانه های بلند می باشند.
برخی از مزایای این قبلی پل ها عبارتند از:
۱- کاهش ابعاد مقطع و در نتیجه کاهش بار مرده عرشه بواسطه بکارگیری پیش تنیدگی؛
۲- افزایش راندمان مقطع بواسطه ترک نخوردن آن و قابلیت آن در تحمل لنگرهای خشمی با علامات مثبت یا منفی؛
۳- سختی نسبتا زیاد مقاطع صندوقه ای در مقابل پیچش؛
۴- سرعت زیاد و هزینه نسبی کم برای پوشش دادن به دهانه های بلند؛
۵- عدم نیاز به چوب بست ها در هنگام عبور از موانع طبیعی نظیر درها یا رودخانه ها، و یا موانوع مصنوعی نظیر شاهراه های پرتردد؛
۶- امکان بکارگیری تکنیک پیش ساختگی در پروژه های بزرگ و یا تکراری
با توجه به مطالب فوق، بررسی ضوابط طراحی و اصول اجرایی پل های پس تنیده همواره مورد توجه آیین نامه های معتبر کشورهای صنعتی قرار گرفته است و هر کدام به تناسب شرایط اقلیمی و ارکانی استانداردهای خاصی را تدوین کرده و در بخش جداگانه ای ارائه کرده اند. آیین نامه آشتوآمریکا که در پل سازی دارای پیشینه ای دور و دراز می باشد در فصل نهم به بتن پیش تنیده در پل سازی پرداخته است که در ادامه خواهد آمد. همچنین آیین نامه های کهن و معروف دیگر از جمله آیین نامه انگلستان با نام BSI، آیین نامه اروپا با نام EUROCODE و آیین نامه آلمان (DIN) و … نیز فصول معینی که این مهم آورده اند که از این بین ما دو آیین نامه پرکاربرد و قدیمی آشتو و BSI انگلستان را برای مقایسه و بررسی فنی انتخاب نموده ایم، که در فصول دهم و یازدهم متون ترجمه شده این دو آیین نامه با سیستم MKS در این مجمل آورده شده است که امید می رود مورد استفاده دانشجویان و اساتید گرانقدر قرار گیرد.
تحقیق آنالیز و طراحی اعضای خمشی پیش تنیده
قیمت : 3000 تومان
تحقیق عکاسی تبلیغاتی
رنگ ……………………………………. ۲
رنگ چنانچه هست و آنچنان که ما میبینیم ……… ۲
درجه حرارت رنگ ………………………….. ۳
نور سفید و رنگها ………………………… ۴
هنر دیدن ……………………………….. ۵
عناصر گرافیکی تصویر ……………………… ۶
کادر هنری ………………………………. ۶
نقطه دید ……………………………….. ۷
خط …………………………………….. ۸
خطوط و ریتم …………………………….. ۸
سایه و روشن …………………………….. ۹
سایهها …………………………………. ۱۰
ضدنور ………………………………….. ۱۰
بافت …………………………………… ۱۱
تن …………………………………….. ۱۱
شکل و طرح ………………………………. ۱۲
کمپوزیسیون تصویر ………………………… ۱۳
عدم تقارن ………………………………. ۱۴
احساس عمق و بعد …………………………. ۱۴
همآهنگی ………………………………… ۱۵
نظم و ترتیب یا آشفتگی؟ …………………… ۱۵
اساس عکاسی رنگ ………………………….. ۱۷
عکاسی سه رنگ ……………………………. ۲۰
وسایل نورپردازی …………………………. ۲۰
فلاش الکترونیک …………………………… ۲۱
انواع فلاشهایالکترونیک ……………………. ۲۱
محاسبه نور ……………………………… ۲۲
کلکهای عکاسی ……………………………. ۲۲
کاربرد عکس ……………………………… ۲۴
«عکس موفق» و «عکس خوب» …………………… ۲۵
بینش و عکسبرداری ………………………… ۲۸
نکاتی درباره سوژههای فتوژنیک ……………… ۲۸
سوژه فتوژنیک و ویژگیهای آن ……………….. ۲۸
فنون و شیوههای فتوژیک ……………………. ۲۹
نکاتی درباره سوژههای فتوژنیک ……………… ۳۰
فنون و شیوههای غیرفتوژیک………………….. ۳۱
سیاه و سفید گرافیک ………………………. ۳۲
مرکز توجه ………………………………. ۳۳
تغییر شکل: بدنمایی و کج شکلی ……………… ۳۳
عکسهای گروهی ……………………………. ۳۴
تصاویر کار ……………………………… ۳۴
تصاویر حیوانات ………………………….. ۳۴
تصاویر ورزشی ……………………………. ۳۵
حرکت …………………………………… ۳۷
مردم …………………………………… ۳۷
عکسهای شبانه ……………………………. ۳۸
در داخل خانه…………………………….. ۳۹
تعریف نقد ………………………………. ۴۱
انواع نقد ………………………………. ۴۲
روابط منتقد و هنرمند …………………….. ۴۳
تعریف توصیف …………………………….. ۴۴
توصیف فرم ………………………………. ۴۵
اهمیت توصیف برای خواننده …………………. ۴۵
تفسیر عکس……………………………….. ۴۶
تعریف تفسیر …………………………….. ۴۷
نظریهزیبایی شناسی ……………………….. ۴۸
نوشتن درباره عکس ………………………… ۴۹
مشاهده اثر و یادداشتبرداری ……………….. ۵۰
سخنگفتن درباره عکس ………………………. ۵۱
تعریف تبلیغ …………………………….. ۵۲
نظام تبلیغ ……………………………… ۵۳
تبلیغ در مقایسه با منابع اطلاعاتی و انتشاراتی .. ۵۳
تبلیغ در مقایسه با بخش خدمات ……………… ۵۳
اصول کار تبلیغ ………………………….. ۵۴
مشکلیابی و مشکلگشایی …………………….. ۵۴
ترویج خوداتکایی …………………………. ۵۴
فراگیری زبان تبلیغات …………………….. ۵۵
توجه آرمانهای اسلامی و فرهنگ ملی …………… ۵۵
در نظر گرفتن امکانات ملی …………………. ۵۵
همبستگی با نهادهای مردمی …………………. ۵۵
پرهیز از روزمرگی و قالبهای کلیشهای ………… ۵۶
آموزش مداوم عناصر تبلیغی …………………. ۵۶
فلسفه وجودی نظام تبلیغ …………………… ۵۶
مقصود از «روانشناسی تبلیغات» چیست؟ ………… ۵۸
دیر باوران ……………………………… ۵۹
روشهای تبلیغاتی …………………………. ۵۹
روش نفی و اثبات …………………………. ۵۹
روش شرطی ……………………………….. ۶۰
روش طرح ناگهانی …………………………. ۶۱
روش استدلال ……………………………… ۶۲
شبه استدلال ……………………………… ۶۲
عرصههای کاربر و روشهای تبلیغاتی …………… ۶۳
تبلیغات سیاسی……………………………. ۶۳
تبلیغات فرهنگی…………………………… ۶۳
تبلیغات تجاری …………………………… ۶۴
هدف تبلیغ……………………………….. ۶۴
رابطه مبلغ و تبلیغ ………………………. ۶۵
ارتباطات ……………………………….. ۶۶
روشهای ابلاغ …………………………….. ۶۷
تبلیغ رخ به رخ (انفرادی) …………………. ۶۸
تبلیغ گروهی …………………………….. ۶۹
تبلیغ طریقهای …………………………… ۶۹
تبلیغ نتیجهای …………………………… ۶۹
تبلیغ انبوهی ……………………………. ۷۰
الهام از قرآن……………………………. ۷۰
تاریخچه
سالهای سال پیش، حتی قبل از اینکه عکاسی اختراع و تصویر ثبت شود، اساس آن یعنی جعبه تاریک وجود داشت و مورد استفاده قرار میگرفت: این وسیله ساده را ابنهیثم دانشمند مسلمان در قرن پنجم هجری/یازدهم میلادی برای مشاهده کسوف به کار برده بود و نقاشان ایتالیایی از قرن شانزدهم میلادی آن را برای طراحی دقیق منظرهها و ملاحظه دورنمایی صحیح به کار میبردند.
سیاهشدن املاح نقره در اثر تابش نور نیز از طرف برخی از دانشمندان، از جمله شولتسر آلمانی از سال ۱۷۲۷ مورد مطالعه قرار گرفته بود. در سال ۱۸۰۲ وج وود انگلیسی بر روی سطحهای حساس شده با نیترات نقره نقشهای شفافی به دست آورد. این سال در تاریخ عکاسی اهمیت زیادی دارد. اما در حقیقت شناسایی این اعمال جدا از هم، به معنای کامل کلمه، اختراع عکاسی را تشکیل نمیداد.
بالاخره بین سالهای ۱۸۲۲، ۱۸۲۶ یک مخترع فرانسوی به نام نیسفورنییپس برای اولین بار، توانست تصویر پدید آمده در جعبه تاریک را ضبط و ثبت کند و تا حدی به آن ثبات ببخشد. وی دانشمند بزرگی بود، اما برای عملی ساختن و توسعه بخشیدن به اختراع خود به همکار ثروتمندی نیاز داشت. تا اینکه در سال ۱۸۲۹ با یک فرانسوی دیگر، که نقاشی مرفه بود و ضمناً تجربههای با ارزشی در زمینه عدسیها و جعبه تاریک داشت شریک شد و هر دو در راه کشف ثبت تصویر روی صفحههای مسی نقره اندود («لوحه سیمین») قدم برداشتند.
آن روزها اختراع جدید هنور اسمی نداشت. بعد از مرگ نییپس (۱۸۳۳)، شریکش این شیوه را دگرئوتیپی و تصاویر آن را داگرئوتیپ نامید، زیرا اسم خودش لوییداگر بود. سالها بود، واژه فتوگرافی مرکب از دو کلمه یونانی فتوس (photos) به معنی نوروگرافس (graphos) به معنای نوشتن جای نام قبلی را گرفت.
در سال ۱۸۳۵ شیمیدان انگلیس تالبوت توانست روی کاغذهای شفاف نگاتیوهای بهتری به دست آورد. بالاخره در سال ۱۸۷۴، یک شرکت انگلیسی اولین شیشههای خشک عکاسی را به بازار عرضه کرد و عکاسی جنبه عملی به خود گرفت. اما حمل و نقل مقدار زیادی شیشه، از لحاظ سنگینی و شکنندگی، هنوز دایره عمل را محدود میکرد، تا اینکه چندی بعد فیلم جای شیشه را گرفت و عکاسی آماتوری رواج قابل ملاحظهای یافت.
تحقیق عکاسی تبلیغاتی
قیمت : 5000 تومان
با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
پروژه بررسی رابطه بین اوقات فراغت و انگیزه تحصیلی دانش آموزان مدارس متوسطه
فهرست مطالب
فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه
تعریف اوقات فراغت
موضوع تحقیق
علل و دلایل انتخاب موضوع
قلمرو تحقیق
الف- قلمرو موضوعی
ب- قلمرو زمانی
ج- قلمرو مکانی
محدودیت های تحقیق
انگیزه
تعریف انگیزش
اوقات فراغت
پیشرفت تحصیلی
مدارس
تعریف بازدهی ( کارآئی )
انگیزش
یادگیری
یادگیری به عنوان کسب اطلاعات و مهارت ها
یادگیری به معنی تغییر رفتار از راه تجربه
عوامل یاد گیری
۱- آمادگی
۲- تجربیات قبلی
۳- موقعیت یادگیری
۴- فعالیت یادگیرنده
سئوالات تحقیق
فصل دوم : مبانی نظری تحقیق
فراغت
زمان فراغت
ورزش و کارکردهای مختلف آن
کارکردهای مختلف ورزش
کارکرد اجتماعی ورزش
کارکرد سیاسی ورزش
تذکراتی چند
آسیب شناسی اوقات فراغت
تاثیر آن بر انگیزه و آموزش
اوقات فراغت در دایره شناخت
تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان
تعطیلات بخشی از فرآیند تربیت
گردش در طبیعت
فصل سوم : متدولوژی و روش تحقیق
روش تحقیق
روش های جمع آوری اطلاعات
۱-روش کتابخانه ای
۲- روش پرسشنامه ای
توضیحاتی در مورد فرضیات و سؤالات مندرج در پرسشنامه
جامعه آماری
تعریف جامعه آماری
تعریف نمونه آماری
فرمول های محاسبه
روش نمونه گیری
قلمرو تحقیق
الف- قلمرو مکانی
ب- قلمرو زمانی
ج- قلمرو موضوعی
تکنیک های آماری مورد استفاده
۱- آزمون استقلال کای – دو ( خی – دو )
۲- آزمون همبستگی
مراحل آزمون
۱-تعریف فرضیات آماری
۲-تعیین سطح زیرمنحنی
۳-تعریف و محاسبه آماره آزمون
۴- تصمیم گیری و تحلیل :
ب- آزمون همبستگی
مراحل آزمون همبستگی
ضریب تشخیص (R)
ضریب عدم تشخیص (E)
اهمیت اوقات فراغت و انگیزه تحصیل
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده های آماری
تجزیه و تحلیل اطلاعات آماری و فرضیات تحقیق
فرضیات تحقیق
فرضیه اول
سؤالات مربوط به فرضیه اول
فرضیه دوم
سؤالات فرضیه دوم
فرضیه سوم
سؤالات مربوط به فرضیه سوم
فرضیه چهارم
سؤالات فرضیه چهارم
تحلیل فرضیات آماری
الف- تحلیل فرضیه اول
تحلیل و تصمیم گیری
آزمون همبستگی ( مربوط به فرضیه اول
مرحله سوم : تعریف آماره آزمون
تحلیل وتصمیم گیری
آزمون همبستگی ( مربوط به فرضیه دوم )
تعریف آماره آزمون
تحلیل فرضیه سوم
جداول تعاریف آماره آزمون
مرحله چهارم
تحلیل و تصمیم گیری
آزمون همبستگی ( مربوط به فرضیه سوم )
تعریف آماره آزمون
تحلیل و تصمیم گیری
د- تحلیل فرضیه چهارم
آزمون همبستگی ( مربوط به فرضیه چهارم )
فصل پنجم : خلاصه، نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه
تحلیل نتایج تحقیق
فرضیه اول
سوالات طرح شده
۱-۱) انتخاب براساس معدل
۲-۱) انتخاب براساس انضباط و نظم
۳-۱) اعزام به اماکن متبرکه و باستانی
۴-۱) دیدار با اشخاص مهم دوستی
فرضیه دوم
سوالات طرح شده
۱-۱) کلاس های آموزشی و سرگرمی
۲-۲) کلاس های کامپیوتر و …
۳-۲) کلاس های احکام ، قرآن و …
۴-۲) کلاس های مهارت فردی و بدن سازی و …
فرضیه سوم
سوالات طرح شده
۱-۲) مشارکت برگزاری مراسم صبحگاهی و ظهرگاهی
۲-۳) مشورت با دانش آموزان درانجام بعضی از امور مدارس
۳-۳) انتخاب بعضی دانش آموزان به عنوان شوریا مدرسه و نظرخواهی از آنان
۴-۳) همکاری نزدیک عوامل اجرائی مدرسه با دانش آموزان و نظرخواهی از آنان
۵-۳) مشارکت دانش آموزان در تصمیم گیری ها
فرضیه چهارم
۱-۴) نظر خواهی از دانش آموزان نسبت به شیوه های مناسب پر کردن اوقات فراغت
۲-۴) استفاده از نظرات دانش آموزان
۳-۴) بخش برنامه های متنوع و گوناگون از صدا و سیما و نوارهای ویدئوئی و …
۴-۴) به کارگیری شیوه های برای پر کردن اوقات فراغت در تابستان
۵-۴) هماهنگی بین دستگاه های ذیربط
پیشنهادات
منابع
پروژه بررسی رابطه بین اوقات فراغت و انگیزه تحصیلی
قیمت : 9000 تومان
دانلود پروژه کارآفرینی عروسک سازی
فهرست مطالب
عنوان
پیشگفتار ۱
مقدمه ۲
اطلاعات فنی پروزه ۳
چگونگی جمع آوری داده ها ۳
ضرورت طرح ۴
اهمیت اقتصادی ۴
نحوه تاسیس ۵
پردازش داده ها ۵
شرایط گرفتن وام ۵
داده های مالی ۶
عنوان طرح ۷
محل اجرای طرح ۷
محصول ۸
سرمایه گذاری ۸
زمین ۸
محوطه سازی ۹
ساختمان سازی ۱۰
ماشین آلات وتجهیزات ۱۱
شرح مختصر فرآیند ورسم نمودار تولید ۱۳
تا سیسات ۱۴
وسایل حمل ونقل ۱۵
برآورد هزینه تعمیرات ۱۶
برآورد حقوق ودستمزد ۱۷
مواد اولیه ۱۸
سوخت مصرفی ۱۹
برآورد سرمایه ثابت ۲۰
هزینه های قبل از بهره برداری ۲۱
برآورد سرمایه در گردش ۲۲
نحوه سرمایه گذاری ۲۲
برآورد هزینه استهلاک ۲۳
هزینه تولید سالانه ۲۴
قیمت تمام شده محصول ۲۵
قیمت فروش محصول ۲۵
محاسبه نقطه سر به سروسود وزیان ویژه ۲۵
سود وزیان ویزه ۲۶
ارزش افزوده خالص و نا خالص ۲۶
سرمایه ثابت سرانه ۲۶
کل سرمایه گذاری سرانه ۲۶
نرخ بازدهی سرمایه ۲۷
دوره بازگشت سرمایه ۲۷
توضیحات ۲۷
نتیجه گیری ۲۸
منابع ۲۹
دانلود پروژه کارآفرینی عروسک سازی
قیمت : 3000 تومان
پروژه بررسی رابطه افسردگی انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان رشته مشاوره دانشگاه آزاد ابهر
مقدمه:
نیازهای اختصاصی انسان که شرحش توسط اجتماع به وجود نیامده اند ، بلکه در
صحن تحول و تکامل تاریخ زندگی بشر پدیدار گشته اند. اما چگونگی بروز و ظهور
آن ها و چگونگی برآوردن آن ها کاملٲ ناشی از اجتماع است. هر اجتماعی مطابق
مؤسسات و عوامل ویژه خود شکل خاصی به آن ها می دهد روان شناسان تاریخ
طولانی بشر را چون آزمایشگاهی آموزنده مورد استفاده قرار می دهد و بر خلاف
دیگر روان شناسان مانند فروید که شخصیت را سازنده اجتماع نمی داند بلکه به
اعتقاد او این اجتماع که شخصیت ها را می سازد به عبارت دیگر اختلاف شخصیت
ها ناشی از اختلافات اجتماعات بشری است، همه آدمیان نیازمند به رفع گرسنگی،
به رفع تشنگی، به استراحت و خواب و… هستند، ولی در جامعه های مختلف این
نیازها به وجوه مختلف برآورده می شوند، همچنین است مقابله با نیازهای دیگر
آدمی، مثلٲ در یک جامعه ی سرمایه داری نیاز به همانندی یا ممکن است بدین
طریق ارضاء شود که عضو آن جامعه به اندوختن ثروت و مال بپردازد تا بدین
وسیله خود را ممتاز سازد، یا اینکه به عضویت شرکت بزرگی در آید تا وابستگی
به آن شرکت سبب امتیاز او گردد. آدمی احاطه شده از امور متضادی است که یکی
از امور متضاد این است که از اختیار آدمی بیرون است زندگی و مرگ است و گاهی
توجه به این دو مقوله و در حد معقولی به آن فکر نکردن باعث مسائلی در
زندگی انسان می شود که به عنوان اخلاق ضد اجتماعی به حساب می آید افرادی که
دارای رفتار ضد اجتماعی هستند از نظر اضطراب مورد بررسی واقع شده اند که
افراد سیکو پات نسبت به افراد بهنجار اضطراب کمتری داشته باشند و این پیش
فرض فقط در حد کمی، ممکن است صادق باشد که گر چه افراد دارای انحرافات
اجتماعی کمتر از سایر افراد نگران و دلواپس به نظر می رسند ولی تمام نشانه
های بدنی و عضلانی را که معمولٲ در اضطراب وجود دارد مانند میزان ضربان قلب
و تنگی نفس و … هسته ی اصلی اختلال شخصیت در انحرافات اجتماعی دوری گزیدن
از مردم، تجربه های جدید و حتی تجربه های قبلی است که این اختلالات غالباً
ترکیبی است از یک ابزار ترس احمقانه با یک میل شدید برای مورد پذیرش و محبت
واقع شدن افراد مبتلا به این اختلال تمایل زیادی برای روابط اجتماعی یا
فعالیت های جدید دارند ، اما ممکن است به دلیل ترس از عدم قبول و مورد
پذیرش واقع شدن، بی میلی خاصی برای روابط اجتماعی نشان دهند و در مقابل به
انحراف کشیده شوند. (منصور – ۱۳۸۲)
فهرست مطالب :
فصل اول
کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
سؤال مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه تحقیق
متغیرهای تحقیق
تعاریف عملیاتی واژه ها و مفاهیم
فصل دوم
پیشینه و ادبیات تحقیق
۱-۲- تعریف : اختلال شخصیت ضد اجتماعی
۲-۲- شیوع سابقه ی تاریخی و اختلال اراده
ویژگیهای شخصیتهای ضد اجتماعی
الف: بی هدف بودن رفتار ضد اجتماعی بر انگیخته شده
ب: فقدان وجدان و احساس مسؤولیت نسبت به دیگران
ج : فقر هیجانی
۴-۲ علل رفتار ضد اجتماعی
۱- زمینه ی خانوادگی و اجتماعی
۲- نارسائیهای یادگیری
۳- رابطه ی وراثت و شخصیت ضد اجتماعی
بررسی دو قلوها
بررسیهای فرزند خواندگی
اضافه بودن کروموزوم y
بدعملکردهای فیزیولوژیائی
۷- ۲- اختلال سلوکی
۸ – ۲- نمونه هایی از اختلال سلوکی
۹- ۲- نوجوان آشفته
۱۰- ۲- جویندگان احساس
۱۱- ۲- اضطراب در افراد ضد اجتماعی
نظریه های شخصیتی
شخص شناسی
نیروی تحرکی شخصیت از نظر ماری
تأثیر عوامل برونی
رشد شخصیت از نظر ماری
تاثیر اجتماع در رشد شخصیت
وسائل بررسی شخصیت
نظریه نیازمندی و آرمان شخصیت اریک فرام
انسان، حیوان ناطق
نقش اجتماع در تشکیل شخصیت
تضادهای وجود
فصل سوم
روش تحقیق
جامعه ی مورد مطالعه
حجم نمونه
روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری در تحقیق حاضر
پرسشنامه افسردگی بک
روش تحقیق
روش آماری مربوط به فرضیه ها
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری
پیشنهادات
محدودیت ها
بحث و نتیجه گیری
منابع و ماخذ
اهمیت و ضرورت تحقیق :
اینگونه اختلالات ضد اجتماعی و ایجاد انحرافات فقط در افرادی که بالاتر از ۱۸ سال است رخ می نماید. بنابراین برای کسانی که در سنین پایین تر مرتکب جرم و جنایتی که جزء مسائل انحرافی در جامعه است، اتفاق می افتد می توان گفت که وجود الگوی در برابر آن ها وجود دارد که اعمال مجرمانه را ظاهر می کند. امید است با پژوهش های انجام شده و در نظر گرفتن احتیاجات و نیازهای نوجوانان و جوانان از این معضلات اجتماعی کاسته و با راهکارها و راهبردهای جدید بتوانیم نیروهای مثبت جوانان را به کار انداخته و در پیشرفت جامعه از آن ها استفاده معقولانه تری به عمل آید، چون ایجاد اینگونه اختلالات دامنه ی گسترده ای از رفتارهای بسیاری را در بر می گیرد، بنابراین باید در تربیت و کنترل رفتار نوجوانان و جوانان دقت کامل را انجام داده و باید این موضوع مد نظر والدین و مسئولان مدارس و محیط های آموزشی قرار گیرد.
پروژه بررسی رابطه افسردگی انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان
قیمت : 8000 تومان