دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

ترجمه مقاله مرور اولویت دهی فاکتورهای سازمان بر روی عملکرد رقابتی در صنعت بانکداری

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله مرور اولویت دهی فاکتورهای سازمان بر روی عملکرد رقابتی در صنعت بانکداری

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 17
    قیمت : 9500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله مرور اولویت دهی فاکتورهای سازمان بر روی عملکرد رقابتی در صنعت بانکداری :

ترجمه مقاله مرور اولویت دهی فاکتورهای سازمان بر روی عملکرد رقابتی در صنعت بانکداری 

 

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Review and prioritization of the organizations external environment factors on competitive performance in the banking industry with foresight approach: Case Study of Sepah Bank, ١٣٩١
عنوان فارسی مقاله: مرور اولویت دهی فاکتورهای محیطی خارجی سازمان بر روی عملکرد رقابتی در صنعت بانکداری با رویکرد پیش بینی: بررسی موردی بانک سپه ١٣٩١.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٧
چکیده ترجمه:
پویایی بالای محیط کسب و کار در صنعت بانکداری منجر به این مسئله شده است که چگونه می توان به حفظ و توسعه موقعیت رقابتی برتر پرداخت که به عنوان چالش مهمی برای مدیران، به ویژه برای بانک های دولتی، و پیش بینی به عنوان مهمترین ابزارها برای این چالش ها بوده، که به مدیران در سازمان های امروزی کمک کرده است. با وجود ضرورت این مسئله، در این مورد، تا به حال مطالعه خاصی انجام نشده است. این مطالعه  که به عنوان پژوهش زمینه یاب کاربردی در ارتباط با روش های پژوهشی می باشد دارای مجریان، مربیان و فعالانی در صنعت بانکداری به عنوان جمعیت آماری می باشد. این بررسی تلاش کرده است تا به تطبیق فاکتورهای شامل در مزایای رقابتی بر مبنای مصاحبه هایی با ١۵ کارشناس در بانک سپه با بررسی فضای صنعتی  پرداخته و سپس ١٨٨ کارشناس بانک سپه شناسایی شده، و از طریق مذاکرات پیوسته کلامی و غیرکلامی، ١٣۴ نفر از آن ها تمایل به مشارکت پیدا کرده اند. این مسئله باید عنوان شود که نمونه بررسی بر مبنای روش سنتی بوده که کارشناسان بر مبنای معرفی کارشناسان دیگر انتخاب شدند. با استفاده از نرم افزار تاپسیس و SPSS برای تست رتبه بندی، فاکتورهای محیطی صنعت بانکداری که عملکرد رقابتی بانک را تحت تاثیر قرار می دهد، شناسایی و الویت دهی شده است.
١. مقدمه:
در طی چهار دهه گذشته، تحولات محیطی و فناوری با سرعت روزافزونی به عنوان بخش جدایی ناپذیر و مهم نظام بانکی تبدیل شده است. اگرچه توجه به تحولات در نظام بانکی از ۴٠ سال گذشته در برنامه بوده است، با تحولات ایجاد شده در دو دهه گذشته، رشد روزافزونی در بررسی این تحولات را می توان مشاهده کرد. بر طبق به گفته مقامات نظام بانکی، صنعت بانکداری به عنوان محرک پویایی در اقتصاد می باشد. به شکل دیگر، فاکتورهای ذکر شده در ادامه، بانک ها را با چالش های مختلفی، در زمان حال و آینده روبرو می کند.
– بالا رفتن وسعت و پیچیدگی فعالیت ها
– افزایش رقابت
– تحولات سریع در محیط اقتصادی
– تحولات گسترده در فناوری و سیستم ها
– تحولات در قوانین دولتی و عوامل فرهنگی مرتبط به عملکرد این صنعت
به منظور رفع این چالش ها، مسیر طولانی پیش رو داریم، امید است که به همکاری کارشناسان در این حوزه، این مسیر با جدیت بیشتر و سریعتر طی شود. از طرف دیگر، با حضور بانک های خصوصی در شبکه بانکی کشور، صنعت بانکداری شاهد توسعه زیادی در حوزه رقابت در دهه های اخیر خواهد بود. در این مورد، بررسی و تقویت منابع داخلی و ساختار سازمانی به عنوان تنها راه ماندن در رقابت ها نبوده، و سازمان ها می بایست تقویت نیروی نظارتی شان را مد نظر قرار دهند.

ترجمه مقاله مرور اولویت دهی فاکتورهای سازمان بر روی عملکرد رقابتی در صنعت بانکداری

قیمت : 9500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله ریسک در پروژه های برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP)

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله ریسک در پروژه های برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP)

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 26
    قیمت : 11000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله ریسک در پروژه های برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP) :

ترجمه مقاله ریسک در پروژه های برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP)

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Risk assessment in ERP projects
عنوان فارسی مقاله: ارزیابی ریسک در پروژه های برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP)
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢۶
چکیده ترجمه:
انجام مدیریت ریسک پروژه های برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP) کار بلندپروازانه ای است. پروژه های ERP روش هایی بسیار پیچیده در شرکتهای تجاری هستند و لذا عوامل ریسک آنها نیز جنبه های متعدد تکنولوژیک، مدیریتی، روانشناختی و جامعه شناختی را شامل می شوند. علاوه براین، عوامل مذکور ارتباطات تنگاتنگی با هم داشته و ممکن است اثرات غیر مستقیمی بر پروژه داشته باشند. این ویژگی ها باعث شده که مدیریت ریسک در این موارد در مقایسه با پروژه های سنتی و مرسوم – بخصوص در مرحله ارزیابی- سخت تر، نامطمئن تر و با اهمیت تر شود.
هدف از این مقاله معرفی روشی ابداعی برای آنالیز ریسک است تا درکی بهتر، ساختارمندتر و سیستماتیک تر در مورد روابط اصلی مابین عوامل ریسک و همچنین بین عوامل ریسک و اثرات خاص مرتبط با پروژه های ERP فراهم آورد. یک مثال موردی واقعی راجع به یک کمپانی چند ملیتی متشکل از متخصصان و شرکت کنندگان مختلف نیز بیان می شود تا  نحوه کاربرد مدل پیش نهادی را توضیح دهیم.
کلیدواژه: برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP), ارتباط بیانبین فاکتورهای ریسکی, ارزیابی ریسک, مدلسازی ساختار تفسیری (ISM)
مقدمه
یک سیستم ERP مجموعه ای از کاربری های نرم افزاری تلفیقی است که برای مدیریت مراودات و فرایندهای بازرگانی در کل کمپانی مورد استفاده قرار می گیرد و برای اینکار از یک پایگاه داده مشترک، فرایندهای استاندارد و تشریک اطلاعات در درون و بین حوزه های عملیاتی استفاده می کند. با اینحال به کارگیری سیستم ERP صرفا یک پروژه رایانه ای نیست، بلکه نوعی سرمایه گذاری پر هزینه و ریسک پذیر است که بر فرایندهای اولیه و پشتیبانی شرکت، ساختار سازمانی و روندهای آن، سیستم های موجود در کمپانی و نقش ها و کارهای شخصی پرسنل تاثیر می گذارد.

ترجمه مقاله ریسک در پروژه های برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP)

قیمت : 11000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله مدیریت راهبردی منابع انسانی و کاهش تمرکز کارکنان

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله مدیریت راهبردی منابع انسانی و کاهش تمرکز کارکنان

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 22
    قیمت : 9500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله مدیریت راهبردی منابع انسانی و کاهش تمرکز کارکنان :

ترجمه مقاله مدیریت راهبردی منابع انسانی و کاهش تمرکز کارکنان

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Strategic human resource management and the decline of employee focus
عنوان فارسی مقاله: مدیریت راهبردی منابع انسانی و کاهش تمرکز کارکنان
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢٢
چکیده ترجمه:
هدف این مقاله، تحلیلی انتقادی از جابجایی تمرکز بر کارکنان به تمرکز بر راهبرد در نقش مدیریت منابع انسانی (HRM) است. بحث ما اینست که برخلاف فرض یکپارچگی، اهداف سازمانی و اهداف کارکنان در تعارض زیادی با هم باقی مانده اند. برای توضیح تفاوت بین گسترش زبانی منابع انسانی در زمینه وحدت اهداف سازمان و کارکنان و اقدام عملی مدیریت منابع انسانی در برتری دادن منافع راهبردی به منافع کارکنان، یکپارچگی را در سه سطح هنجاری، مفهومی و تجربی به تصویر می کشیم. برای اینکه نشان دهیم چگونه متخصصان مدیریت منابع انسانی به رقابت درباره تمرکز بر مشتری و راهبرد اولویت می دهند، پاسخ های داده شده به یک نظرسنجی داخلی از اعضای هیئت تخصصی انجمن منابع انسانی استرالیا (AHRI) را تحلیل می کنیم تا پشتیبانی برای این ادعا پیدا کنیم که متخصصان منابع انسانی به سمت مرز تفکر راهبردی پیش رفتند. برای انجام اینکار متخصصان مدیریت منابع انیانی به حاشیه سازی مسئولیت های مدیریت منابع انسانی متمرکز بر کارکنان و فعالیت های اخلاقی پرداخته اند. ما به بحث در مورد کاربردهای این کاهش در تمرکز کارکنان در ارتباط با مدیریت منابع انسانی پرداخته و و حوزه های توسعه پژوهشی دیگری را پیشنهاد می کنیم.
١.مقدمه
نقش رقابت تجاری مدیریت راهبردی مدیریت منابع انسانی یک اولویت قراردادای در متون مدیریت منابع انسانی است[١]. تحلیل مداوم در این زمینه معمولا روی اینکه چگونه مدیریت منابع انسانی می تواند به موفقیت تجاری ارزش و سهم راهبردی بدهد، تمرکز می کند. برجسته ترین بحث های دانشگاهی پیرامون این مطلب است که مدیریت منابع انسانی چگونه می تواند خود را اثبات کند، اعتبار بوجود آورده و ابتکاراتی که رفتار کارکنان را استخراج می کند، ایجاد نماید تا منجر به مزیت رقابتی پایدار گردد[٢]. مدیریت راهبردی منابع انسانی به درستی تثبیت موقعیت مدیریت منابع انسانی را در فرآیندهای تصمیم گیری سازمانی ارتقا داده است: “یک رتبه در جدول” اکنون بیشتر از آنکه اشتیاق باشد یک انتظار از مدیران مدیریت منابع انسانی به شمار می رود.

ترجمه مقاله مدیریت راهبردی منابع انسانی و کاهش تمرکز کارکنان

قیمت : 9500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمان ها

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمان ها

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 26
    قیمت : 10000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمان ها :

ترجمه مقاله عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمان ها

فهرست
عنوان انگلیسی مقاله: Success factors of knowledge management in temporary organizations
عنوان فارسی مقاله: عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمانهای موقتی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢۶
چکیده ترجمه:
رواج شکل های موقت همکاری و فعالیت های پروژه محور در حال افزایش است و تراکم دانش محتوای کاری در حال رشد می باشد. به هرحال ماهیت ناپایدار و منحصر به فرد پروژه ها و برنامه ها از انتقال دانش میانی و درون پروژه ها حمایت نمی کند.
هدف از این تحقیق شناسایی و تشخیص عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمانهای موقتی است. طبق یک نمونه فرا صنعتی با ۴١۴ سازمان، ما روش حداقل مجذورات را برای ارزیابی تاثیر عوامل فرآیند محور، ساختاری، سازمانی و فرهنگی بر موثر واقع شدن مدیریت دانش به کار بردیم.
علاوه بر حمایت فن آوری اطلاعات و عناصر رسمی سازمان، عوامل فرهنگی بیشترین اثر را بر موفقیت مدیریت دانش دارد. در سازمان های موقتی، فقدان فعالیت های متداول وحافظه سازمانی جبران می شود. نتایج بدست آمده به درک متفاوتی از مدیریت دانش در محیط های پروژه ای کمک می کند.
.١ مقدمه
اهمیت روز افزون دانش بعنوان منبعی حیاتی به وسیله روشهای نظری که بر اهمیت دانش تأکید می کنند، مورد توجه قرار گرفته است. دیدگاه دانش گرایانه شرکتها، ادغام علم و توانایی را با دانش فردی که یکی از ارکان اصلی تکمیل موفقیت آمیز کار و ایجاد فضای رقابتی مثبت می باشد را ضروری می داند. (kogut and zander,١٩٩٢; Grant١٩٩۶; Spender١٩٩۶; Conner and Prahalad, ١٩٩٩۶) .رشته مدیریت پروژه فقط برای پروژه های مبتنی بر صنایع مثل ساخت و ساز، مشاوره مدیریت، ساختن فیلم و مهندسی نرم افزار مهم نیست، بلکه برای تعدادی صنایع دیگر، جائیکه پروژه ها برای تولید خدمات و محصولات کار می کنند و تغییرات سازمانی ایجاد می کنند نیز مهم می باشد. گروه سه نفری از متخصصان، چالشهای مدیریت دانش در سازمانهای موقتی را تحقیق و تجزیه و تحلیل کردندِ (Demarest١٩٩٧;Defillippi and Arthur١٩٩٨;Brookes et al٢٠٠۶) و با موانع منحصر به فرد ویژه ای در وضعیت کوتاه مدت سازمانهای موقتی مواجه شدند. بعد ازاینکه پروژه به اتمام رسید، افرادی که با یکدیگر کار کردند، دانش پروژه را حل و تفکیک می کنند. سازمانهای دایمی جائیکه بخشها و قسمتها به عنوان سیلوهای دانش عمل می کنند، با سازمانهای موقتی که به طور روتین، چرخه سازمانی (حافظه سازمانی) به سختی از آن بیرون می آید، در تعارض هستند.

ترجمه مقاله عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمان ها

قیمت : 10000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]