دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

تحقیق عکاسی تبلیغاتی

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • تحقیق عکاسی تبلیغاتی

    دسته :

    تحقیق

    فرمت/ورد تعداد صفحات 80
    قیمت : 5000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد تحقیق عکاسی تبلیغاتی :

تحقیق عکاسی تبلیغاتی

research-photography

فهرست مطالب

عنوان

تاریخچه

فصل اول: مبانی در عکاسی ………………….. ۱

رنگ ……………………………………. ۲

رنگ چنانچه هست و آنچنان که ما می‌بینیم ……… ۲

درجه حرارت رنگ ………………………….. ۳

نور سفید و رنگها ………………………… ۴

هنر دیدن ……………………………….. ۵

عناصر گرافیکی تصویر ……………………… ۶

کادر هنری ………………………………. ۶

نقطه دید ……………………………….. ۷

خط …………………………………….. ۸

خطوط و ریتم …………………………….. ۸

سایه و روشن …………………………….. ۹

سایه‌ها …………………………………. ۱۰

ضدنور ………………………………….. ۱۰

بافت …………………………………… ۱۱

تن …………………………………….. ۱۱

شکل و طرح ………………………………. ۱۲

کمپوزیسیون تصویر ………………………… ۱۳

عدم تقارن ………………………………. ۱۴

احساس عمق و بعد …………………………. ۱۴

هم‌آهنگی ………………………………… ۱۵

نظم و ترتیب یا آشفتگی؟ …………………… ۱۵

فصل‌دوم: ابزار و تکنیک  …………………… ۱۶

اساس عکاسی رنگ ………………………….. ۱۷

عکاسی سه رنگ ……………………………. ۲۰

وسایل نورپردازی …………………………. ۲۰

فلاش الکترونیک …………………………… ۲۱

انواع فلاشهای‌الکترونیک ……………………. ۲۱

محاسبه نور ……………………………… ۲۲

کلک‌های عکاسی ……………………………. ۲۲

کاربرد عکس ……………………………… ۲۴

«عکس موفق» و «عکس خوب» …………………… ۲۵

فصل سوم: موضوع عکاسی …………………….. ۲۷

بینش و عکسبرداری ………………………… ۲۸

نکاتی درباره سوژه‌های فتوژنیک ……………… ۲۸

سوژه فتوژنیک و ویژگی‌های آن ……………….. ۲۸

فنون و شیوه‌های فتوژیک ……………………. ۲۹

نکاتی درباره سوژه‌های فتوژنیک ……………… ۳۰

فنون و شیوه‌های غیرفتوژیک………………….. ۳۱

سیاه و سفید گرافیک ………………………. ۳۲

مرکز توجه ………………………………. ۳۳

تغییر شکل: بدنمایی و کج شکلی ……………… ۳۳

عکسهای گروهی ……………………………. ۳۴

تصاویر کار ……………………………… ۳۴

تصاویر حیوانات ………………………….. ۳۴

تصاویر ورزشی ……………………………. ۳۵

حرکت …………………………………… ۳۷

مردم …………………………………… ۳۷

عکسهای شبانه ……………………………. ۳۸

در داخل خانه…………………………….. ۳۹

فصل چهارم: نقد ………………………….. ۴۰

تعریف نقد ………………………………. ۴۱

انواع نقد ………………………………. ۴۲

روابط منتقد و هنرمند …………………….. ۴۳

تعریف توصیف …………………………….. ۴۴

توصیف فرم ………………………………. ۴۵

اهمیت توصیف برای خواننده …………………. ۴۵

تفسیر عکس……………………………….. ۴۶

تعریف تفسیر …………………………….. ۴۷

نظریه‌زیبایی شناسی ……………………….. ۴۸

نوشتن درباره عکس ………………………… ۴۹

مشاهده اثر و یادداشت‌برداری ……………….. ۵۰

سخن‌گفتن درباره عکس ………………………. ۵۱

فصل پنجم: عکاسی و تبلیغات …………………

تعریف تبلیغ …………………………….. ۵۲

نظام تبلیغ ……………………………… ۵۳

تبلیغ در مقایسه با منابع اطلاعاتی و انتشاراتی .. ۵۳

تبلیغ در مقایسه با بخش خدمات ……………… ۵۳

اصول کار تبلیغ ………………………….. ۵۴

مشکل‌یابی و مشکل‌گشایی …………………….. ۵۴

ترویج خوداتکایی …………………………. ۵۴

فراگیری زبان تبلیغات …………………….. ۵۵

توجه آرمانهای اسلامی و فرهنگ ملی …………… ۵۵

در نظر گرفتن امکانات ملی …………………. ۵۵

همبستگی با نهادهای مردمی …………………. ۵۵

پرهیز از روزمرگی و قالبهای کلیشه‌ای ………… ۵۶

آموزش مداوم عناصر تبلیغی …………………. ۵۶

فلسفه وجودی نظام تبلیغ …………………… ۵۶

مقصود از «روانشناسی تبلیغات» چیست؟ ………… ۵۸

دیر باوران ……………………………… ۵۹

روشهای تبلیغاتی …………………………. ۵۹

روش نفی و اثبات …………………………. ۵۹

روش شرطی ……………………………….. ۶۰

روش طرح ناگهانی …………………………. ۶۱

روش استدلال ……………………………… ۶۲

شبه استدلال ……………………………… ۶۲

عرصه‌های کاربر و روشهای تبلیغاتی …………… ۶۳

تبلیغات سیاسی……………………………. ۶۳

تبلیغات فرهنگی…………………………… ۶۳

تبلیغات تجاری …………………………… ۶۴

هدف تبلیغ……………………………….. ۶۴

رابطه مبلغ و تبلیغ ………………………. ۶۵

ارتباطات ……………………………….. ۶۶

روشهای ابلاغ …………………………….. ۶۷

تبلیغ رخ به رخ (انفرادی) …………………. ۶۸

تبلیغ گروهی …………………………….. ۶۹

تبلیغ طریقه‌ای …………………………… ۶۹

تبلیغ نتیجه‌ای …………………………… ۶۹

تبلیغ انبوهی ……………………………. ۷۰

الهام از قرآن……………………………. ۷۰


تاریخچه

سالهای سال پیش، حتی قبل از اینکه عکاسی اختراع و تصویر ثبت شود، اساس آن یعنی جعبه تاریک وجود داشت و مورد استفاده قرار می‌گرفت: این وسیله ساده را ابن‌هیثم دانشمند مسلمان در قرن پنجم هجری/یازدهم میلادی برای مشاهده کسوف به کار برده بود و نقاشان ایتالیایی از قرن شانزدهم میلادی آن را برای طراحی دقیق منظره‌ها و ملاحظه دورنمایی صحیح به کار می‌بردند.

سیاه‌شدن املاح نقره در اثر تابش نور نیز از طرف برخی از دانشمندان، از جمله شولتسر آلمانی از سال ۱۷۲۷ مورد مطالعه قرار گرفته بود. در سال ۱۸۰۲ وج وود انگلیسی بر روی سطح‌های حساس شده با نیترات نقره نقشهای شفافی به دست آورد. این سال در تاریخ عکاسی اهمیت زیادی دارد. اما در حقیقت شناسایی این اعمال جدا از هم،‌ به معنای کامل کلمه، اختراع عکاسی را تشکیل نمی‌داد.

بالاخره بین سالهای ۱۸۲۲، ۱۸۲۶ یک مخترع فرانسوی به نام نیسفورنی‌یپس برای اولین بار، توانست تصویر پدید آمده در جعبه تاریک را ضبط و ثبت کند و تا حدی به آن ثبات ببخشد. وی دانشمند بزرگی بود، اما برای عملی ساختن و توسعه بخشیدن به اختراع خود به همکار ثروتمندی نیاز داشت. تا اینکه در سال ۱۸۲۹ با یک فرانسوی دیگر، که نقاشی مرفه بود و ضمناً تجربه‌های با ارزشی در زمینه عدسیها و جعبه تاریک داشت شریک شد و هر دو در راه کشف ثبت تصویر روی صفحه‌های مسی نقره اندود («لوحه سیمین») قدم برداشتند.

آن روزها اختراع جدید هنور اسمی نداشت. بعد از مرگ نی‌یپس (۱۸۳۳)، شریکش این شیوه را دگرئوتیپی و تصاویر آن را داگرئوتیپ نامید، زیرا اسم خودش لویی‌داگر بود. سالها بود،‌ واژه فتوگرافی مرکب از دو کلمه یونانی فتوس (photos) به معنی نوروگرافس (graphos) به معنای نوشتن جای نام قبلی را گرفت.

در سال ۱۸۳۵ شیمیدان انگلیس تالبوت توانست روی کاغذهای شفاف نگاتیوهای بهتری به دست آورد. بالاخره در سال ۱۸۷۴، یک شرکت انگلیسی اولین شیشه‌های خشک عکاسی را به بازار عرضه کرد و عکاسی جنبه عملی به خود گرفت. اما حمل و نقل مقدار زیادی شیشه، از لحاظ سنگینی و شکنندگی، هنوز دایره عمل را محدود می‌کرد، تا اینکه چندی بعد فیلم جای شیشه را گرفت و عکاسی آماتوری رواج قابل ملاحظه‌ای یافت.

 

 

تحقیق عکاسی تبلیغاتی

قیمت : 5000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه استانداردهای آموزشی کارگاه های چوب صنایع دستی

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • پروژه استانداردهای آموزشی کارگاه های چوب صنایع دستی

    دسته :

    صنایع دستی

    فرمت/ورد تعداد صفحات 75
    قیمت : 5000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه استانداردهای آموزشی کارگاه های چوب صنایع دستی :

پروژه استانداردهای آموزشی کارگاه های چوب صنایع دستی

2016-4-1-14-57-47-494

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی فنی در رشته صنایع دستی

«فهرست مطالب»

موضوع

مقدمه

۱

فصل اول: اسطوره و سمبل

 

 واژه و معنی اسطوره

۳
جهان بینی و کارکرد اسطوره ۸
 سمبل ۱۱

فصل دوم: اسطوره و ماهی

 

اسطوره ماهی

 
   ماهی و درخت همه تخمه ۱۴
 ماهی و گیاه هوم ۱۴
 ماهی زغازه ۱۵
 ماهی لیوثا ۱۵
– رمز ماهی در جوامع مختلف ۱۶
  نوروز و ماهی ۲۰

فصل سوم: ماهی در ادیان

 
ماهی در آئین مهر ۲۴
ماهی در دین یهود ۲۶
ماهی در دین مسیحیت ۲۸

فصل چهارم: نقوش ماهی در ایران پیش از اسلام

 

نقوش ماهی در پیش از تاریخ

۳۱

تمدن عیلام

۳۹

نقوش ماهی در هنر عیلام

۳۹

نقوش ماهی در عصر ماد و هخامنش

۵۲

تاریخ و تمدن هخامنشی

۵۲

نقوش ماهی در عصر هخامنشی

۵۲

نقوش ماهی در عصر پارت و ساسانی

۵۶

تاریخ و تمدن ساسانی

۵۷

نقوش ماهی در عصر ساسانی

۵۷

نتیجه گیری

۶۳

فهرست منابع و مأخذ متن

۶۷

فهرست منابع و مأخذ تصاویر

۷۱

گزارش کار عملی

۷۳

 

پروژه استانداردهای آموزشی کارگاه های چوب صنایع دستی

قیمت : 5000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه بررسی ویژگی های آنتروپومتریک با تعادل در سطوح متفاوتی از دشواری

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • پروژه بررسی ویژگی های آنتروپومتریک با تعادل در سطوح متفاوتی از دشواری

    دسته :

    تربیت بدنی

    فرمت/ورد تعداد صفحات 145
    قیمت : 7000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه بررسی ویژگی های آنتروپومتریک با تعادل در سطوح متفاوتی از دشواری :

پروژه بررسی ویژگی های آنتروپومتریک با تعادل در سطوح متفاوتی از دشواری

 3242_1456065368

پایان نامه کارشناسی ارشد

رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی

 فهرست

فصل اول : طرح تحقیق

۱-۱)  مقدمه ……………………………………………………………………………۲

۱-۲)  بیان مسأله…………………………………………………………………………..۴

۱-۳)  ضرورت و اهمیت تحقیق………………………………………………………………۷

۱-۴)  اهداف تحقیق………………………………………………………………..۹

۱-۴-۱)  هدف کلی………………………………………………………………..۹

۱-۴-۲)  اهداف اختصاصی………………………………………………………………….۹

۱-۵)  فرضیه های تحقیق………………………………………………….۱۰

۱-۶)  پیش فرض های تحقیق………………………………………..۱۲

۱-۷)  محدودیت های تحقیق………………………………………….۱۲

۱-۸)  نحوه رعایت نکات اخلاقی…………………………………………………….۱۳

۱-۹)  تعریف واژه ها و اصطلاحات فنی…………………………………………………………….۱۳

فصل دوم : پیشینه تحقیق

۲-۱)  مقدمه………………………………………………………………………………۱۷

۲-۲)  مبانی نظری تحقیق……………………………………………………..۱۸

۲-۲-۱)  کنترل پوسچرال………………………………………..۱۸

۲-۲-۲)  سیستم های کنترل پوسچر……………………………………………………..۲۱

۲-۲-۳)  کنترل حرکتی وضعیت ایستا……………………………………………………….۲۳

۲-۲-۴)  راست قرار گرفتن بدن……………………………………………………..۲۴

۲-۲-۵)  تون عضلانی……………………………………………….۲۵

۲-۲-۶)  تون پوسچرال……………………………………………….۲۵

۲-۲-۷)  محدوده تعادل در زمان ایستادن……………………………………………………..۲۷

۲-۲-۸)  راهبردهای فعال……………………………………………………….۲۸

۲-۲-۹)  تعادل قدامی- خلفی……………………………………………………۲۹

۲-۲-۱۰)  راهبرد لگن……………………………………………………۳۱

۲-۲-۱۱)  راهبرد گام برداشتن……………………………………………۳۲

۲-۲-۱۲)  تعادل داخلی- خارجی………………………………………………..۳۴

۲-۲-۱۳)  سازگاری راهبرد حرکتی………………………………………………………۳۴

۲-۲-۱۴)  بیومکانیک های تعادل………………………………………………………….۳۶

۲-۲-۱۵)  فیزیولوژی تعادل……………………………………………………………..۳۷

۲-۲-۱۶)  سیستم بینایی و کنترل تعادل……………………………………………..۳۹

۲-۲-۱۷)  سیستم دهلیزی و تعادل……………………………………………………………۴۱

۲-۲-۱۸)  سیستم حس عمقی و تعادل…………………………………………………………۴۴

۲-۲-۱۹)  نقش سیستم عصبی در کنترل تعادل………………………………………۴۵

۲-۲-۲۰)  تکامل اطلاعات وضعیت بدنی با حفظ تعادل………………………………..۵۰

۲-۲-۲۱)  تغییرات تعادل ناشی از افزایش سن………………………………………..۵۱

۲-۳)  رابطه تعادل و دشواری تکلیف……………………………………………….۵۲

۲-۴)  تأثیر تعادل در فعالیت های ورزشی………………………………………..۵۳

۲-۵)  ارزیابی ترکیب بدنی………………………………………………….۵۷

۲-۵-۱)  شاخص توده بدن……………………………………………………..۵۸

۲-۵-۲)  درصد چربی…………………………………………………………….۵۸

۲-۶)  تیپ بدنی……………………………………………………………………۵۹

۲-۶-۱)  فربه پیکری………………………………………………………۵۹

۲-۶-۲)  عضلانی پیکری……………………………………………….۵۹

۲-۶-۳)  لاغر پیکری………………………………………………………………۶۰

۲-۷)  ویژگی های آنتروپومتریک دخالت کننده در تعادل……………………………………۶۱

۲-۸)  ویژگی های آنتروپومتریک و تیپ بدنی ورزشکاران و غیرورزشکاران………………..۶۳

۲-۹)  تحقیقات انجام شده در داخل کشور…………………………………………..۶۵

۲-۱۰)  تحقیقات انجام شده در خارج کشور………………………………..۶۵

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

۳-۱)  مقدمه………………………………………………………………………..۷۱

۳-۲)  نوع تحقیق……………………………………………………………..۷۲

۳-۳)  جامعه آماری……………………………………………………………۷۲

۳-۴)  نمونه آماری………………………………………………………….۷۲

۳-۵)  متغیرهای تحقیق……………………………………………………۷۲

۳-۶)  جمع آوری اطلاعات مربوط به اندازه های بدنی……………………………۷۳

۳-۷)  جمع آوری اطلاعات مربوط به تعادل ایستا…………………………………..۷۷

۳-۸)  دستکاری دشواری تکلیف…………………………………………….۸۳

۳-۹)  روش جمع آوری اطلاعات و داده های تحقیق…………………………..۸۴

۳-۱۰) روش تجزیه و تحلیل داده های تحقیق………………………………………۸۴

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش

۴-۱) مقدمه…………………………………………………………………………….۸۶

۴-۲)  بررسی توصیفی داده ها……………………………………………………………۸۷

۴-۳)  آزمون فرضیه های پژوهش……………………………………………………..۹۰

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

۵-۱)  مقدمه……………………………………………………………………………۱۱۹

۵-۲) خلاصه تحقیق………………………………………………………………….۱۱۹

۵-۳)  تفسیر نتایج……………………………………………………………..۱۲۰

۵-۴)  نتیجه گیری……………………………………………………………۱۲۶

۵-۴)  پیشنهادهای برخاسته از تحقیق…………………………………………………۱۲۶

۵-۵) پیشنهادهای آتی برای محققین…………………………………….۱۲۷

فهرست منابع………………………………………………………………….۱۲۸

پیوست…………………………………………………………………………..

فهرست شکل ها

صفحه

شکل (۲-۲-۴-۱): عبور خط جاذبه در وضعیت ایستاده……………………………………………………۲۶

شکل (۲-۲-۶-۱): عضلات شرکت کننده در تون پوسچرال……………………………………………….۲۶

شکل (۲-۲-۹-۱): راهبرد حرکت مچ پا در تعادل…………………………………………………………..۳۱

شکل (۲-۲-۱۰-۱): راهبرد لگن درتعادل……………………………………………………………………….۳۲

شکل (۲-۲-۱۷-۱): بخش های مختلف سیستم دهلیزی……………………………………………………۴۲

شکل (۲-۲-۱۹-۱): بخش های مختلف دستگاه عصبی مرکزی………………………………………….۴۶

شکل(۲-۲-۱۹-۲): خروج اعصاب نخاعی مربوط به اندام ها…………………………………………….۴۹

شکل (۲-۲-۱۹-۳): مسیرهای عصبی دهلیزی………………………………………………………………….۵۰

شکل (۲-۷-۱): ویژگی های آنتروپومتریک دخالت کننده در تعادل……………………………………..۶۲

شکل (۳-۶-۲-۱): کولیس جهت اندازه گیری پهنای پنجه و پاشنه………………………………………۷۵

شکل (۳-۶-۳-۱): نحوه اندازه گیری پهنای پنجه……………………………………………………………۷۶

شکل (۳-۶-۳-۲): نحوه اندازه گیری پهنای پاشنه…………………………………………………………..۷۶

شکل (۳-۷-۱-۱): نمای اصلی دستگاه تعادل سنج………………………………………………………….۷۸

شکل (۳-۷-۱-۲): نمونه ای از داده ها و گراف های خروجی دستگاه…………………………………..۷۹

شکل (۳-۷-۳-۱): اندازه گیری تعادل در وضعیت ایستاده معمولی…………………………………………..۸۱

شکل (۳-۷-۳-۲): اندازه گیری تعادل در وضعیت ایستاده با پاها در یک راستا…………………………..۸۲

شکل (۳-۷-۳-۳): اندازه گیری تعادل در وضعیت ایستاده روی یک پا……………………………………..۸۲

شکل (۴-۲-۱): نمودار فراوانی شرکت کنندگان به تفکیک جنسیت………………………………………….۸۷

شکل (۴-۲-۲): نمودار اطلاعات توصیفی نمره تعادل شرکت کنندگان درشرایط مختلف…………….۸۹

شکل (۴-۳-۱): نمودار پراکنش بین وزن و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی روی دوپا…………………………………………………………………….۹۱

شکل (۴-۳-۲): نمودار پراکنش بین قد و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی روی دوپا………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۲

شکل (۴-۳-۳): نمودار پراکنش بین BMI و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی روی دوپا………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۳

شکل (۴-۳-۴): نمودار پراکنش بین طول پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی روی دوپا………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۴

شکل (۴-۳-۵): نمودار پراکنش بین طول ران و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی روی دوپا………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۵

شکل (۴-۳-۶): نمودار پراکنش بین طول ساق پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی روی دوپا………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۶

شکل (۴-۳-۷): نمودار پراکنش بین طول کف پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی روی دوپا………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۷

شکل (۴-۳-۸): نمودار پراکنش بین پهنای پاشنه و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی روی دوپا………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۸

شکل (۴-۳-۹): نمودار پراکنش بین پهنای پنجه پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی روی دوپا………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۹

شکل (۴-۳-۱۰): نمودار پراکنش بین وزن و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۰

شکل (۴-۳-۱۱): نمودار پراکنش بین قد و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۱

شکل (۴-۳-۱۲): نمودار پراکنش بین BMI و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۲

شکل (۴-۳-۱۳): نمودار پراکنش بین طول پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۳

شکل (۴-۳-۱۴): نمودار پراکنش بین طول ران و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۴

شکل (۴-۳-۱۵): نمودار پراکنش بین طول ساق پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۵

شکل (۴-۳-۱۶): نمودار پراکنش بین طول کف پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۶

شکل (۴-۳-۱۷): نمودار پراکنش بین پهنای پاشنه و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۷

شکل (۴-۳-۱۸): نمودار پراکنش بین پهنای پنجه پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۸

شکل (۴-۳-۱۹): نمودار پراکنش بین وزن و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۹

شکل (۴-۳-۲۰): نمودار پراکنش بین قد و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۰

شکل (۴-۳-۲۱): نمودار پراکنش بین BMI و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۱

شکل (۴-۳-۲۲): نمودار پراکنش بین طول پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۲

شکل (۴-۳-۲۳): نمودار پراکنش بین طول ران و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۳

شکل (۴-۳-۲۴): نمودار پراکنش بین طول ساق پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۴

شکل (۴-۳-۲۵): نمودار پراکنش بین طول کف پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۵

شکل (۴-۳-۲۶): نمودار پراکنش بین پهنای پاشنه و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۶

شکل (۴-۳-۲۷): نمودار پراکنش بین پهنای پنجه پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۷

فهرست جداول

صفحه

جدول (۴-۲-۱): توزیع فراوانی شرکت کنندگان به تفکیک جنسیت…………………………………………۸۷

جدول (۴-۲-۲): اطلاعات توصیفی نمره تعادل شرکت کنندگان………………………………………………۸۸

جدول (۴-۲-۳): اطلاعات توصیفی نمره تعادل شرکت کنندگان در شرایط مختلف…………………….۸۹

جدول (۴-۳-۱): میزان همبستگی بین وزن و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی بر روی دو پا……………………………………………………………………………………………………………………………………..۹۱

جدول (۴-۳-۲): میزان همبستگی بین قد و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی بر روی دو پا……………………………………………………………………………………………………………………………………..۹۲

جدول (۴-۳-۳): میزان همبستگی بین BMI و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی بر روی دو پا……………………………………………………………………………………………………………………………………..۹۳

جدول (۴-۳-۴): میزان همبستگی بین طول پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی بر روی دو پا……………………………………………………………………………………………………………………………………..۹۴

جدول (۴-۳-۵): میزان همبستگی بین طول ران و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی بر روی دو پا……………………………………………………………………………………………………………………………………..۹۵

جدول (۴-۳-۶): میزان همبستگی بین طول ساق پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی بر روی دو پا…………………………………………………………………………………………………………………………………۹۶

جدول (۴-۳-۷): میزان همبستگی بین طول کف پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی بر روی دو پا…………………………………………………………………………………………………………………………………۹۷

جدول (۴-۳-۸): میزان همبستگی بین پهنای پاشنه و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی بر روی دو پا…………………………………………………………………………………………………………………………………۹۸

جدول (۴-۳-۹): میزان همبستگی بین پهنای پنجه پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن معمولی بر روی دو پا…………………………………………………………………………………………………………………………۹۹

جدول (۴-۳-۱۰): میزان همبستگی بین وزن و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۰

جدول (۴-۳-۱۱): میزان همبستگی بین قد و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۱

جدول (۴-۳-۱۲): میزان همبستگی بین BMI و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۲

جدول (۴-۳-۱۳): میزان همبستگی بین طول پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۳

جدول (۴-۳-۱۴): میزان همبستگی بین طول ران و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۴

جدول (۴-۳-۱۵): میزان همبستگی بین طول ساق پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا……………………………………………………………………………………………………………………۱۰۵

جدول (۴-۳-۱۶): میزان همبستگی بین طول کف پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا……………………………………………………………………………………………………………………۱۰۶

جدول (۴-۳-۱۷): میزان همبستگی بین پهنای پاشنه و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۷

جدول (۴-۳-۱۸): میزان همبستگی بین پهنای پنجه پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی پاها در یک راستا……………………………………………………………………………………………………………………۱۰۸

جدول (۴-۳-۱۹): میزان همبستگی بین وزن و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۹

جدول (۴-۳-۲۰): میزان همبستگی بین قد و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۰

جدول (۴-۳-۲۱): میزان همبستگی بین BMI و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۱

جدول (۴-۳-۲۲): میزان همبستگی بین طول پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۲

جدول (۴-۳-۲۳): میزان همبستگی بین طول ران و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۳

جدول (۴-۳-۲۴): میزان همبستگی بین طول ساق پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۴

جدول (۴-۳-۲۵): میزان همبستگی بین طول کف پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۵

جدول (۴-۳-۲۶): میزان همبستگی بین پهنای پاشنه و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۶

جدول  (۴-۳-۲۷): میزان همبستگی بین پهنای پنجه پا و میزان تعادل در شرایط ایستادن بر روی یک پا……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱۷


 

پروژه بررسی ویژگی های آنتروپومتریک با تعادل در سطوح متفاوتی از دشواری

قیمت : 7000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه معماری سرویس گرا

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • پروژه معماری سرویس گرا

    دسته :

    معماری

    فرمت/ورد تعداد صفحات 122
    قیمت : 6000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه معماری سرویس گرا :

پروژه معماری سرویس گرا

images

فهرست مطالب

عنوان

پیش گفتار ……………………………………………………………….. A

چکیده…………………………………………………………………………. D

فصل ۱ :

مقدمه………………………………………………………………….۲

معماری سرویس گرا چیست؟………………………………..

۲-۱-۱- ویژگی های سیستم های مبتنی بر معماری سرویس گرا ۹

۳-۱-۱- آماده شدن برای معماری سرویس گرا….. ۱۲

۲-۱- معرفی…………………………… ۱۵

۳-۱- ویژگیهای سرویس و محاسبات سرویس گرا…. ۱۷

۴-۱- نرم افزار به عنوان سرویس………….. ۱۹

۵-۱- مفهوم معماری سرویس گرا……………. ۲۰

۶-۱- معماری سرویس گرای مقدماتی…………. ۲۳

۷-۱- معماری سرویس گرای توسعه یافته……… ۲۵

۸-۱- نیازمندیهای معماری سرویس گرا………. ۲۹

فصل ۲ : معماری سرویس گرا

مقدمه……………………………۳۲

۲-۲- محرک های تجاری در رویکردی جدید…….. ۳۲

۳-۲- معماری سرویس گرا به عنوان یک راه حل… ۳۵

۱-۳-۲- تجزیه و تحلیل و طراحی شی گرا…….. ۳۵

۲-۳-۲- طراحی بر مبنای جزء……………… ۳۶

۳-۳-۲- طراحی سرویس گرا………………… ۳۷

۴-۳-۲- طراحی بر مبنای واسط…………….. ۳۹

۵-۳-۲- معماریهای برنامه های کاربردی لایه ای ۴۱

۴-۲- نگاهی دقیق تر بر معماری سرویس گرا….. ۴۲

۱-۴-۲- جنبه های عملکردی……………….. ۴۳

۲-۴-۲- جنبه های کیفیت سرویس……………. ۴۴

۳-۴-۲- همکاری SOA……………………. 45

۴-۴-۲- نقش ها در معماری سرویس گرا………. ۴۵

۵-۴-۲- عملیات در معماری سرویس گرا………. ۴۶

۶-۴-۲- سرویس در بافت SOA……………… 48

۷-۴-۲- سرویس در برابر اجزاء……………. ۴۹

۵-۲- مزایای معماری سرویس گرا…………… ۵۱

۱-۵-۲- بالا بردن دارایی های موجود……….. ۵۱

۲-۵-۲- مجتمع سازی و اداره کردن راحت تر پیچیدگی ۵۲

۳-۵-۲- پاسخگویی بیشتر و خرید و فروش سریعتر ۵۲

۴-۵-۲- کاهش هزینه و افزایش استفاده مجدد…. ۵۲

۵-۵-۲- آمادگی در برابر حوادث…………… ۵۳

فصل ۳ : معماری سرویس وب

مقدمه……………………………۵۵

۲-۳- سرویس وب چیست؟…………………… ۵۶

۳-۳- مدل چند لایه مبتنی بر XML-Web service…. 56

۱-۲-۳- برخی از ویژگیهای سرویس های وب……. ۶۳

۴-۳- قابلیت عملکرد متقابل سرویس های وب….. ۶۵

۱-۱-۳-۳- انگیزه های مالی برای معماری سرویس گرا ۶۶

۲-۱-۳-۳- خصیصه های معماری سرویس وب……… ۶۸

۳-۱-۳-۳- سازمان قابلیت عملکرد متقابل سرویس های وب    ۶۹

۴-۱-۳-۳- خصوصیات گزارش………………… ۷۱

۵-۱-۳-۳-  موارد کاربردی و سناریوی مورد استفاده ۷۲

۶-۱-۳-۳- برنامه های کاربردی نمونه………. ۷۱

۷-۱-۳-۳- ابزارهای تست…………………. ۷۲

۲-۳-۳- گزارش بر مبنای WS-I 1.0………….. 72

۱-۲-۳-۳- سناریوی مورد استفاده یک طرفه…… ۷۳

۲-۲-۳-۳-  سناریوی مورد استفاده تقاضا / پاسخ همزمان   ۷۳

۳-۲-۳-۳- سناریوی مورد استفاده تماس برگشتی اولیه ۷۳

فصل ۴ : انتخابهای تکنولوژی

انتخابهای تکنولوژی………………..۷۶

۲-۴- مقدمه…………………………… ۷۷

۱-۲-۴- مزایای سرویس های وب…………….. ۷۷

۲-۲-۴- معایب سرویس های وب……………… ۷۸

۳-۴- لایه های پشته معماری سرویس گرا……… ۷۹

۱-۳-۴- حمل و نقل……………………… ۷۹

۲-۳-۴- پروتکل تبادل سرویس……………… ۸۰

۳-۳-۴- شرح سرویس……………………… ۸۱

۴-۳-۴- سرویس…………………………. ۸۲

۱-۴-۳-۴- سرویس وب و J2EE………………. 82

۲-۴-۳-۴- چارچوب کاری احضار سرویس وب…….. ۸۳

۳-۴-۳-۴- برخی ملاکهای مؤثر در انتخاب چهارچوبها.. ۸۴

۵-۳-۴- فرآیند تجاری…………………… ۹۲

۶-۳-۴- بایگانی سرویس………………….. ۹۴

۱-۶-۳-۴- درخواست مستقیم……………….. ۹۴

۲-۶-۳-۴- انتشار جمعی ساده …………….. ۹۴

۳-۶-۳-۴- استفاده از دایرکتوری………….. ۹۵

۷-۳-۴- سیاست…………………………. ۹۵

۱-۷-۳-۴- استانداردهای نوظهور برای سیاست…. ۹۶

۸-۳-۴- امنیت…………………………. ۹۷

۹-۳-۴- معاملات………………………… ۱۰۲

۱-۹-۳-۴- استانداردهای نوظهور برای معاملات… ۱۰۳

– WS-Coordination………………………. 103

– WS-Transaction……………………….. 104

پشتیبانی نگهداری برای سرویس وب  ………. ۱۰۴

۱۰-۳-۳- مدیریت……………………….. ۱۰۵

نتیجه گیری………………………….. ۱۰۷

خلاصه ………………………………. ۱۰۸

پیوست………………………………. ۱۱۰

منابع………………………………. ۱۱۲

 

چکیده

یک معماری سرویس گرا اساساً یک مجموعه از سرویس ها است که این سرویس ها با هم ارتباط و تعامل دارند. این ارتباط می تواند به صورت ارتباط از طریق پیغام باشد یا اینکه دو یا چند سرویس با همکاری هم، کاری را انجام دهند. معماری سرویس گرا چیز جدیدی نمی باشد. در این پروژه به بررسی معماری سرویس گرا، به عنوان یکی از آخرین دستاوردهای صنعت مهندسی نرم افزار و تکنولوژیهایی قابل استفاده در این معماری، پرداخته می شود.

مقدمه:

معماری سرویس گرا به عنوان یکی از آخرین دستاوردها در تولید نرم افزار، به نظر می رسد، در سالهای آتی معماری غالب صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد. علت بوجود آمدن این معماری، ایده ای بود که در ذهن تعدادی از معماران آن وجود داشت و آن نرم افزار به عنوان سرویس بود. در مدل نرم افزار به عنوان سرویس شما نرم افزار خود را بگونه ای طراحی می کنید که قابل استفاده توسط سیستم های دیگر باشد یعنی دیگران می توانند برای استفاده از سرویس شما ثبت نام کنند و هر موقع که لازم داشتند از خدمات آن بهره ببرند، همانند حالتی که در مورد شبکه های تلویزیون کابلی وجود دارد. تا زمانی که شما به سرویس متصل هستید، شما می توانید هر لحظه که خواستید از سرویس استفاده کنید.

برای مدتهای طولانی برنامه نویسان سعی می کردند تا، کدهای خود را بصورت modular بنویسند، تا بتوان از آن در تولید نرم افزارهای دیگر استفاده کرد. تفاوت نوشتن کد بصورت modular و بر اساس معماری سرویس گرا در حجم مخاطبان آن است.

دوباره به همان مثال اول برمی گردیم، وقتی شما کد خود را به منظور قابل استفاده بودن توسط نرم افزارهای دیگر، به شکل Modular می نویسید مانند این است که، یک شبکه تلویزیون کابلی درون یک ساختمان خاص دارید و بنابراین فقط ساکنین آن ساختمان می توانند از آ« بهره برداری کنند.

در جهان امروز طیف مخاطبانی که بالقوه می توانند از سرویس شما استفاده کنند، کل کاربران روی شبکه اینترنت است. بنابراین باید مکانیزمی بوجود می آمد، که می توانست پاسخگوی این محیط جدید (اینترنت) و کاربران آن باشد و بنابراین معماری سرویس گرا بوجود آمد. این معماری توسط دو شرکت IBM ، Microsoft بوجود آمد، که هر دو شرکت طی سالهای اخیر از حامیان اصلی سرویسهای وب و عامل بسیاری از ابداعات جدید در حیطه سرویس های وب، مانند WSE ، UDDI بوده اند. قابل ذکر است، که در آخرین معماری در حال توسعه، در تولید نرم افزار که هنوز هم در مرحله تحقیقاتی است (MDA) ، تدابیری جهت هماهنگی با معماری سرویس گرا در نظر گرفته شده است.

 

پروژه معماری سرویس گرا

قیمت : 6000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]