تحقیق عکاسی تبلیغاتی
رنگ ……………………………………. ۲
رنگ چنانچه هست و آنچنان که ما میبینیم ……… ۲
درجه حرارت رنگ ………………………….. ۳
نور سفید و رنگها ………………………… ۴
هنر دیدن ……………………………….. ۵
عناصر گرافیکی تصویر ……………………… ۶
کادر هنری ………………………………. ۶
نقطه دید ……………………………….. ۷
خط …………………………………….. ۸
خطوط و ریتم …………………………….. ۸
سایه و روشن …………………………….. ۹
سایهها …………………………………. ۱۰
ضدنور ………………………………….. ۱۰
بافت …………………………………… ۱۱
تن …………………………………….. ۱۱
شکل و طرح ………………………………. ۱۲
کمپوزیسیون تصویر ………………………… ۱۳
عدم تقارن ………………………………. ۱۴
احساس عمق و بعد …………………………. ۱۴
همآهنگی ………………………………… ۱۵
نظم و ترتیب یا آشفتگی؟ …………………… ۱۵
اساس عکاسی رنگ ………………………….. ۱۷
عکاسی سه رنگ ……………………………. ۲۰
وسایل نورپردازی …………………………. ۲۰
فلاش الکترونیک …………………………… ۲۱
انواع فلاشهایالکترونیک ……………………. ۲۱
محاسبه نور ……………………………… ۲۲
کلکهای عکاسی ……………………………. ۲۲
کاربرد عکس ……………………………… ۲۴
«عکس موفق» و «عکس خوب» …………………… ۲۵
بینش و عکسبرداری ………………………… ۲۸
نکاتی درباره سوژههای فتوژنیک ……………… ۲۸
سوژه فتوژنیک و ویژگیهای آن ……………….. ۲۸
فنون و شیوههای فتوژیک ……………………. ۲۹
نکاتی درباره سوژههای فتوژنیک ……………… ۳۰
فنون و شیوههای غیرفتوژیک………………….. ۳۱
سیاه و سفید گرافیک ………………………. ۳۲
مرکز توجه ………………………………. ۳۳
تغییر شکل: بدنمایی و کج شکلی ……………… ۳۳
عکسهای گروهی ……………………………. ۳۴
تصاویر کار ……………………………… ۳۴
تصاویر حیوانات ………………………….. ۳۴
تصاویر ورزشی ……………………………. ۳۵
حرکت …………………………………… ۳۷
مردم …………………………………… ۳۷
عکسهای شبانه ……………………………. ۳۸
در داخل خانه…………………………….. ۳۹
تعریف نقد ………………………………. ۴۱
انواع نقد ………………………………. ۴۲
روابط منتقد و هنرمند …………………….. ۴۳
تعریف توصیف …………………………….. ۴۴
توصیف فرم ………………………………. ۴۵
اهمیت توصیف برای خواننده …………………. ۴۵
تفسیر عکس……………………………….. ۴۶
تعریف تفسیر …………………………….. ۴۷
نظریهزیبایی شناسی ……………………….. ۴۸
نوشتن درباره عکس ………………………… ۴۹
مشاهده اثر و یادداشتبرداری ……………….. ۵۰
سخنگفتن درباره عکس ………………………. ۵۱
تعریف تبلیغ …………………………….. ۵۲
نظام تبلیغ ……………………………… ۵۳
تبلیغ در مقایسه با منابع اطلاعاتی و انتشاراتی .. ۵۳
تبلیغ در مقایسه با بخش خدمات ……………… ۵۳
اصول کار تبلیغ ………………………….. ۵۴
مشکلیابی و مشکلگشایی …………………….. ۵۴
ترویج خوداتکایی …………………………. ۵۴
فراگیری زبان تبلیغات …………………….. ۵۵
توجه آرمانهای اسلامی و فرهنگ ملی …………… ۵۵
در نظر گرفتن امکانات ملی …………………. ۵۵
همبستگی با نهادهای مردمی …………………. ۵۵
پرهیز از روزمرگی و قالبهای کلیشهای ………… ۵۶
آموزش مداوم عناصر تبلیغی …………………. ۵۶
فلسفه وجودی نظام تبلیغ …………………… ۵۶
مقصود از «روانشناسی تبلیغات» چیست؟ ………… ۵۸
دیر باوران ……………………………… ۵۹
روشهای تبلیغاتی …………………………. ۵۹
روش نفی و اثبات …………………………. ۵۹
روش شرطی ……………………………….. ۶۰
روش طرح ناگهانی …………………………. ۶۱
روش استدلال ……………………………… ۶۲
شبه استدلال ……………………………… ۶۲
عرصههای کاربر و روشهای تبلیغاتی …………… ۶۳
تبلیغات سیاسی……………………………. ۶۳
تبلیغات فرهنگی…………………………… ۶۳
تبلیغات تجاری …………………………… ۶۴
هدف تبلیغ……………………………….. ۶۴
رابطه مبلغ و تبلیغ ………………………. ۶۵
ارتباطات ……………………………….. ۶۶
روشهای ابلاغ …………………………….. ۶۷
تبلیغ رخ به رخ (انفرادی) …………………. ۶۸
تبلیغ گروهی …………………………….. ۶۹
تبلیغ طریقهای …………………………… ۶۹
تبلیغ نتیجهای …………………………… ۶۹
تبلیغ انبوهی ……………………………. ۷۰
الهام از قرآن……………………………. ۷۰
تاریخچه
سالهای سال پیش، حتی قبل از اینکه عکاسی اختراع و تصویر ثبت شود، اساس آن یعنی جعبه تاریک وجود داشت و مورد استفاده قرار میگرفت: این وسیله ساده را ابنهیثم دانشمند مسلمان در قرن پنجم هجری/یازدهم میلادی برای مشاهده کسوف به کار برده بود و نقاشان ایتالیایی از قرن شانزدهم میلادی آن را برای طراحی دقیق منظرهها و ملاحظه دورنمایی صحیح به کار میبردند.
سیاهشدن املاح نقره در اثر تابش نور نیز از طرف برخی از دانشمندان، از جمله شولتسر آلمانی از سال ۱۷۲۷ مورد مطالعه قرار گرفته بود. در سال ۱۸۰۲ وج وود انگلیسی بر روی سطحهای حساس شده با نیترات نقره نقشهای شفافی به دست آورد. این سال در تاریخ عکاسی اهمیت زیادی دارد. اما در حقیقت شناسایی این اعمال جدا از هم، به معنای کامل کلمه، اختراع عکاسی را تشکیل نمیداد.
بالاخره بین سالهای ۱۸۲۲، ۱۸۲۶ یک مخترع فرانسوی به نام نیسفورنییپس برای اولین بار، توانست تصویر پدید آمده در جعبه تاریک را ضبط و ثبت کند و تا حدی به آن ثبات ببخشد. وی دانشمند بزرگی بود، اما برای عملی ساختن و توسعه بخشیدن به اختراع خود به همکار ثروتمندی نیاز داشت. تا اینکه در سال ۱۸۲۹ با یک فرانسوی دیگر، که نقاشی مرفه بود و ضمناً تجربههای با ارزشی در زمینه عدسیها و جعبه تاریک داشت شریک شد و هر دو در راه کشف ثبت تصویر روی صفحههای مسی نقره اندود («لوحه سیمین») قدم برداشتند.
آن روزها اختراع جدید هنور اسمی نداشت. بعد از مرگ نییپس (۱۸۳۳)، شریکش این شیوه را دگرئوتیپی و تصاویر آن را داگرئوتیپ نامید، زیرا اسم خودش لوییداگر بود. سالها بود، واژه فتوگرافی مرکب از دو کلمه یونانی فتوس (photos) به معنی نوروگرافس (graphos) به معنای نوشتن جای نام قبلی را گرفت.
در سال ۱۸۳۵ شیمیدان انگلیس تالبوت توانست روی کاغذهای شفاف نگاتیوهای بهتری به دست آورد. بالاخره در سال ۱۸۷۴، یک شرکت انگلیسی اولین شیشههای خشک عکاسی را به بازار عرضه کرد و عکاسی جنبه عملی به خود گرفت. اما حمل و نقل مقدار زیادی شیشه، از لحاظ سنگینی و شکنندگی، هنوز دایره عمل را محدود میکرد، تا اینکه چندی بعد فیلم جای شیشه را گرفت و عکاسی آماتوری رواج قابل ملاحظهای یافت.
تحقیق عکاسی تبلیغاتی
قیمت : 5000 تومان
پروژه استانداردهای آموزشی کارگاه های چوب صنایع دستی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی فنی در رشته صنایع دستی
«فهرست مطالب»
موضوع |
|
مقدمه |
۱ |
فصل اول: اسطوره و سمبل |
|
واژه و معنی اسطوره |
۳ |
جهان بینی و کارکرد اسطوره | ۸ |
سمبل | ۱۱ |
فصل دوم: اسطوره و ماهی |
|
اسطوره ماهی |
|
ماهی و درخت همه تخمه | ۱۴ |
ماهی و گیاه هوم | ۱۴ |
ماهی زغازه | ۱۵ |
ماهی لیوثا | ۱۵ |
– رمز ماهی در جوامع مختلف | ۱۶ |
نوروز و ماهی | ۲۰ |
فصل سوم: ماهی در ادیان |
|
ماهی در آئین مهر | ۲۴ |
ماهی در دین یهود | ۲۶ |
ماهی در دین مسیحیت | ۲۸ |
فصل چهارم: نقوش ماهی در ایران پیش از اسلام |
|
نقوش ماهی در پیش از تاریخ |
۳۱ |
تمدن عیلام |
۳۹ |
نقوش ماهی در هنر عیلام |
۳۹ |
نقوش ماهی در عصر ماد و هخامنش |
۵۲ |
تاریخ و تمدن هخامنشی |
۵۲ |
نقوش ماهی در عصر هخامنشی |
۵۲ |
نقوش ماهی در عصر پارت و ساسانی |
۵۶ |
تاریخ و تمدن ساسانی |
۵۷ |
نقوش ماهی در عصر ساسانی |
۵۷ |
نتیجه گیری |
۶۳ |
فهرست منابع و مأخذ متن |
۶۷ |
فهرست منابع و مأخذ تصاویر |
۷۱ |
گزارش کار عملی |
۷۳ |
پروژه استانداردهای آموزشی کارگاه های چوب صنایع دستی
قیمت : 5000 تومان
پروژه معماری سرویس گرا
فهرست مطالب
عنوان
پیش گفتار ……………………………………………………………….. A
چکیده…………………………………………………………………………. D
فصل ۱ :
مقدمه………………………………………………………………….۲
معماری سرویس گرا چیست؟………………………………..
۲-۱-۱- ویژگی های سیستم های مبتنی بر معماری سرویس گرا ۹
۳-۱-۱- آماده شدن برای معماری سرویس گرا….. ۱۲
۲-۱- معرفی…………………………… ۱۵
۳-۱- ویژگیهای سرویس و محاسبات سرویس گرا…. ۱۷
۴-۱- نرم افزار به عنوان سرویس………….. ۱۹
۵-۱- مفهوم معماری سرویس گرا……………. ۲۰
۶-۱- معماری سرویس گرای مقدماتی…………. ۲۳
۷-۱- معماری سرویس گرای توسعه یافته……… ۲۵
۸-۱- نیازمندیهای معماری سرویس گرا………. ۲۹
فصل ۲ : معماری سرویس گرا
مقدمه……………………………۳۲
۲-۲- محرک های تجاری در رویکردی جدید…….. ۳۲
۳-۲- معماری سرویس گرا به عنوان یک راه حل… ۳۵
۱-۳-۲- تجزیه و تحلیل و طراحی شی گرا…….. ۳۵
۲-۳-۲- طراحی بر مبنای جزء……………… ۳۶
۳-۳-۲- طراحی سرویس گرا………………… ۳۷
۴-۳-۲- طراحی بر مبنای واسط…………….. ۳۹
۵-۳-۲- معماریهای برنامه های کاربردی لایه ای ۴۱
۴-۲- نگاهی دقیق تر بر معماری سرویس گرا….. ۴۲
۱-۴-۲- جنبه های عملکردی……………….. ۴۳
۲-۴-۲- جنبه های کیفیت سرویس……………. ۴۴
۳-۴-۲- همکاری SOA……………………. 45
۴-۴-۲- نقش ها در معماری سرویس گرا………. ۴۵
۵-۴-۲- عملیات در معماری سرویس گرا………. ۴۶
۶-۴-۲- سرویس در بافت SOA……………… 48
۷-۴-۲- سرویس در برابر اجزاء……………. ۴۹
۵-۲- مزایای معماری سرویس گرا…………… ۵۱
۱-۵-۲- بالا بردن دارایی های موجود……….. ۵۱
۲-۵-۲- مجتمع سازی و اداره کردن راحت تر پیچیدگی ۵۲
۳-۵-۲- پاسخگویی بیشتر و خرید و فروش سریعتر ۵۲
۴-۵-۲- کاهش هزینه و افزایش استفاده مجدد…. ۵۲
۵-۵-۲- آمادگی در برابر حوادث…………… ۵۳
فصل ۳ : معماری سرویس وب
مقدمه……………………………۵۵
۲-۳- سرویس وب چیست؟…………………… ۵۶
۳-۳- مدل چند لایه مبتنی بر XML-Web service…. 56
۱-۲-۳- برخی از ویژگیهای سرویس های وب……. ۶۳
۴-۳- قابلیت عملکرد متقابل سرویس های وب….. ۶۵
۱-۱-۳-۳- انگیزه های مالی برای معماری سرویس گرا ۶۶
۲-۱-۳-۳- خصیصه های معماری سرویس وب……… ۶۸
۳-۱-۳-۳- سازمان قابلیت عملکرد متقابل سرویس های وب ۶۹
۴-۱-۳-۳- خصوصیات گزارش………………… ۷۱
۵-۱-۳-۳- موارد کاربردی و سناریوی مورد استفاده ۷۲
۶-۱-۳-۳- برنامه های کاربردی نمونه………. ۷۱
۷-۱-۳-۳- ابزارهای تست…………………. ۷۲
۲-۳-۳- گزارش بر مبنای WS-I 1.0………….. 72
۱-۲-۳-۳- سناریوی مورد استفاده یک طرفه…… ۷۳
۲-۲-۳-۳- سناریوی مورد استفاده تقاضا / پاسخ همزمان ۷۳
۳-۲-۳-۳- سناریوی مورد استفاده تماس برگشتی اولیه ۷۳
فصل ۴ : انتخابهای تکنولوژی
انتخابهای تکنولوژی………………..۷۶
۲-۴- مقدمه…………………………… ۷۷
۱-۲-۴- مزایای سرویس های وب…………….. ۷۷
۲-۲-۴- معایب سرویس های وب……………… ۷۸
۳-۴- لایه های پشته معماری سرویس گرا……… ۷۹
۱-۳-۴- حمل و نقل……………………… ۷۹
۲-۳-۴- پروتکل تبادل سرویس……………… ۸۰
۳-۳-۴- شرح سرویس……………………… ۸۱
۴-۳-۴- سرویس…………………………. ۸۲
۱-۴-۳-۴- سرویس وب و J2EE………………. 82
۲-۴-۳-۴- چارچوب کاری احضار سرویس وب…….. ۸۳
۳-۴-۳-۴- برخی ملاکهای مؤثر در انتخاب چهارچوبها.. ۸۴
۵-۳-۴- فرآیند تجاری…………………… ۹۲
۶-۳-۴- بایگانی سرویس………………….. ۹۴
۱-۶-۳-۴- درخواست مستقیم……………….. ۹۴
۲-۶-۳-۴- انتشار جمعی ساده …………….. ۹۴
۳-۶-۳-۴- استفاده از دایرکتوری………….. ۹۵
۷-۳-۴- سیاست…………………………. ۹۵
۱-۷-۳-۴- استانداردهای نوظهور برای سیاست…. ۹۶
۸-۳-۴- امنیت…………………………. ۹۷
۹-۳-۴- معاملات………………………… ۱۰۲
۱-۹-۳-۴- استانداردهای نوظهور برای معاملات… ۱۰۳
– WS-Coordination………………………. 103
– WS-Transaction……………………….. 104
پشتیبانی نگهداری برای سرویس وب ………. ۱۰۴
۱۰-۳-۳- مدیریت……………………….. ۱۰۵
نتیجه گیری………………………….. ۱۰۷
خلاصه ………………………………. ۱۰۸
پیوست………………………………. ۱۱۰
منابع………………………………. ۱۱۲
چکیده
یک معماری سرویس گرا اساساً یک مجموعه از سرویس ها است که این سرویس ها با هم ارتباط و تعامل دارند. این ارتباط می تواند به صورت ارتباط از طریق پیغام باشد یا اینکه دو یا چند سرویس با همکاری هم، کاری را انجام دهند. معماری سرویس گرا چیز جدیدی نمی باشد. در این پروژه به بررسی معماری سرویس گرا، به عنوان یکی از آخرین دستاوردهای صنعت مهندسی نرم افزار و تکنولوژیهایی قابل استفاده در این معماری، پرداخته می شود.
مقدمه:
معماری سرویس گرا به عنوان یکی از آخرین دستاوردها در تولید نرم افزار، به نظر می رسد، در سالهای آتی معماری غالب صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد. علت بوجود آمدن این معماری، ایده ای بود که در ذهن تعدادی از معماران آن وجود داشت و آن نرم افزار به عنوان سرویس بود. در مدل نرم افزار به عنوان سرویس شما نرم افزار خود را بگونه ای طراحی می کنید که قابل استفاده توسط سیستم های دیگر باشد یعنی دیگران می توانند برای استفاده از سرویس شما ثبت نام کنند و هر موقع که لازم داشتند از خدمات آن بهره ببرند، همانند حالتی که در مورد شبکه های تلویزیون کابلی وجود دارد. تا زمانی که شما به سرویس متصل هستید، شما می توانید هر لحظه که خواستید از سرویس استفاده کنید.
برای مدتهای طولانی برنامه نویسان سعی می کردند تا، کدهای خود را بصورت modular بنویسند، تا بتوان از آن در تولید نرم افزارهای دیگر استفاده کرد. تفاوت نوشتن کد بصورت modular و بر اساس معماری سرویس گرا در حجم مخاطبان آن است.
دوباره به همان مثال اول برمی گردیم، وقتی شما کد خود را به منظور قابل استفاده بودن توسط نرم افزارهای دیگر، به شکل Modular می نویسید مانند این است که، یک شبکه تلویزیون کابلی درون یک ساختمان خاص دارید و بنابراین فقط ساکنین آن ساختمان می توانند از آ« بهره برداری کنند.
در جهان امروز طیف مخاطبانی که بالقوه می توانند از سرویس شما استفاده کنند، کل کاربران روی شبکه اینترنت است. بنابراین باید مکانیزمی بوجود می آمد، که می توانست پاسخگوی این محیط جدید (اینترنت) و کاربران آن باشد و بنابراین معماری سرویس گرا بوجود آمد. این معماری توسط دو شرکت IBM ، Microsoft بوجود آمد، که هر دو شرکت طی سالهای اخیر از حامیان اصلی سرویسهای وب و عامل بسیاری از ابداعات جدید در حیطه سرویس های وب، مانند WSE ، UDDI بوده اند. قابل ذکر است، که در آخرین معماری در حال توسعه، در تولید نرم افزار که هنوز هم در مرحله تحقیقاتی است (MDA) ، تدابیری جهت هماهنگی با معماری سرویس گرا در نظر گرفته شده است.
پروژه معماری سرویس گرا
قیمت : 6000 تومان