پروژه بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان
فهرست
فصل اول: |
شماره صفحه |
مقدمه |
۲ |
بیان مسئله | ۵ |
سوال تحقیق | ۷ |
ضرورت تحقیق | ۷ |
اهداف پژوهش | ۸ |
فرضیه | ۸ |
تعریف عملیاتی واژه ها | ۸ |
واژه ها | |
فصل دوم |
|
زمینه مسئله | ۱۱ |
تعریف روان درمانی | ۱۵ |
اهداف روان درمانی | ۱۷ |
درجات روانی درمانی | ۱۸ |
روش های روان درمانی | ۲۰ |
بیماری روانی از نظر فروید | ۲۱ |
فرضیه ها و مفاهیم بنیادی روانکاوی | ۲۲ |
تعریف روانکاوی | ۲۳ |
هدف روانکاوی و روان درمانی تحلیل | ۲۴ |
هدف روان درمانی تحلیل گر۱ | ۲۴ |
انسان از دیدگاه مکتب رفتار گرائی | ۲۵ |
فرضیه های رفتارگرای | ۲۵ |
بیماری روای از دیدگاه مکتب یادگیری | ۲۱ |
رفتاردرمانی | ۶ |
تکنیک های رفتاردرمانی | ۲۷ |
رفتار درمانی شناختی | ۲۸ |
انسان ازدیدگاه روان شناسی انسان گرایی | ۲۸ |
اصول و فرضیه های روانشناسی انسان گرایی | ۲۹ |
روان شناسی شناختی | ۳۳ |
فرضیات شناخت درمانی | ۳۴ |
انسان در نظریه شناختی | ۳۶ |
بیماری روانی در نظریه شناختی | ۳۶ |
اهداف روان درمانی شناختی | ۳۷ |
روش و شیوه شناخت درمانی | ۳۷ |
نقش درمانگر درنظریه شناختی | ۳۸ |
فنون و اجزا شناخت درمانی | ۳۹ |
محدودیت های شناخت درمانی | ۴۰ |
نظریه درمانی عقلانی عاطفی (الیس) | ۴۰ |
مفاهیم بنیادی نظریه الیس | ۴۲ |
نظریه شخصیت الیس | ۴۳ |
اضطراب و بیماری روانی در نظریه عقلانی و عاطفی | ۴۵ |
تفکرات غیر منطقی | ۴۷ |
روان درمانی در نظریه عقلانی عاطفی | ۵۰ |
فرایند درمانی | ۵۲ |
نقش درمانگر | ۵۳ |
اضطراب | ۶۴ |
سطوح اضطراب | ۶۶ |
خلاصه | ۶۷ |
مبانی نظری اضطراب | ۶۸ |
نظریه های یادگیری | ۶۹ |
نظریه های اصالت وجودی | ۷۱ |
نظریه های شناختی | ۷۲ |
نظریه های زیست شناختی | ۷۴ |
عوامل اضطراب و تنیدگی | ۷۴ |
پاسخ های سیستم ایمنی | ۷۸ |
پاسخ های شناختی به اضطراب | ۸۰ |
دو مورد از تحقیق انجام شده در زمینه این پژوهش | ۸۱ |
فصل سوم |
|
روش تحقیق | ۸۴ |
جامعه آماری | ۸۵ |
متغیرهای پژوهشی | ۸۵ |
فرضیات مربوط به کنترل متغیرها | ۸۶ |
ابزار تحقیق | ۸۷ |
روش های آماری | ۹۰ |
محدودیت های روش ها و چگونگی تاثیر آن بر تحقیق | ۹۱ |
فصل چهارم و پنجم |
|
تجزیه و تحلیل داده ها | ۹۳ |
فرضیه | ۹۳ |
خلاصه | ۹۹ |
منابع و مأخذ | ۱۰۲ |
پروژه بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان
قیمت : 9500 تومان