دانلود ترجمه مقاله عمکرد مربوط به بازاریابی کسب و کار کشاورزی چند ملیتی : تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی
جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی کلیک کنید
چکیده
در این فصل ما به بررسی تاثیر تنوع جغرافیایی و صنعتی نرخ رشد ۱۰۰ مورد از بیشترین غذا ها و نوشیدنی های چند ملیتی می پردازیم. در میان شرکت های بزرگی که صنعت غذا و نوشیدنی ها را در سر تا سر جهان تحت تاثیر قرار می دهند مسئله رشد یک موضوع بسیار مهمی، حتی مهمتر از چند ملیتی بودن در صنایع دیگر می باشد. این شرکت ها نماینده یک سوم تولیدات و بیش از نیمی از فعالیت های فنی صنایع مواد غذایی و نوشیدنی های جهان می باشند. شرکت های چند ملیتی غذا و نوشیدنی هدفشان بیشتر افزایش منفعت خودشان می باشد. آن ها دریافته اند که شرکت های بزرگ این فرصت را دارند تا وارد بازار های پر سود و جدید مورد مواد غذایی همانند (انواع سس ، غداهای حاضری و غیره …) شوند و در عین حال کنترل بر روی تولید کالا در بازار برای مواد غذایی مانند (شکر ، آرد و غیره …) زمانی که سود حاشیه اس کمتر می باشد، داشته باشند. شرکت های کوچکتر اغلب فاقد این امکان می باشند زیرا آنان نمی توانند بین سود ناخالص با آن حجم عظیمی از مواد غذایی که توسط شرکت های بزرگتر به بازار می آید تعادل برقرار کنند . شرکتی که ما در این فصل مورد بررسی قرارمی دهیم دارای نرخ رشد سالانه ۳ تا ۴ درصد بیشتر از تولید غذا و مواد نوشیدنی در سطح جهانی می باشد. ولی در سالهای اخیرپویایی خود را از دست داده اند. موارد استثنایی شامل شرکت های بزرگی از ژاپن و بعضی از کشور های اروپایی می باشند که باسرعت زیادی در حال گسترش هستند. برای شرکت های رقیب این می تواند یک مسئله نگران کننده باشد.
بررسی تاثیرات متنوع رشد شرکت های چند ملیتی غذا و نوشیدنی ها در پر کردن خلاءهای مربوط به بررسی شرکت های بین المللی می تواند کمک کننده باشد بدین جهت که ویژگی هایشان که شامل همه نوع شرکت های بین المللی می شود ممکن است در تجزیه و تحلیل بخش به بخش آن نادیده گرفته شود.
برای نمونه گسترش کشور ها می تواند مربوط به یک جنبه کلیدی مربوط به تنوع جغرافیایی باشد مخصوصا اهمیت آن مربوط به روش گسترش این شرکت ها می باشد. نزدیک بودن به بازار برای این شرکت ها برای تولید کالاهای مورد نیاز مشتری دارای اهمیت می باشد. از طرف دیگر این شرکت ها بازار های خارجی را به جای صادرات کالاهای خود با کالاهای خارجی تامین می کنند. سرانجام برخلاف تولیدکنندگان اتوموبیل و کامپیوتر ها این گونه شرکت ها تنها با مصرف کنندگان داخلی تعامل دارند. اگر چه این رژیم های غذایی در آمریکای شمالی و اروپای غربی به سمت همگون شدن پیش می روند ویژگی هاای خاص مربوط به مصارف داخلی همچنان قابل توجه می باشند. ویژگی دیگر این شرکت ها این می باشد که این شرکت ها می توانند مقدمه ای برای شرکت های دیگر به حساب بیایند زیرا میانه روتر، قدیمی تر و از نظر بین المللی مجرب تر می باشند. بنابراین تجزیه و تحلیل مربوط به این شرکت ها می تواند از نظر درک منطقی تر شرکت های بین المللی دیگر کمک کننده باشد.
ترجمه مقاله بازاریابی کسب و کار چند ملیتی تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی
قیمت : 13000 تومان
ترجمه مقاله افزایش حاکمیت شرکتی بر پژوهش های کنترل شده
ترجمه مقاله افزایش حاکمیت شرکتی بر پژوهش های کنترل شده
قیمت : 11000 تومان
دانلود ترجمه مقاله پژوهش استراتژیکی و عملیاتی با استفاده از گزینه های پیش روی قدرتمند
جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی کلیک کنید
چکیده
معرفی معاملات گزینه پیش روی قدرتمند در بازار قوی، نه تنها درآمد بیشتری را برای شرکا ایجاد می کند، بلکه نقش مهمی را در پراکندگی و اجتناب از عدم قطعیت بازاری که پ با آن مواجه می باشند، ایفا می کند، باعث بهبود قابلیت کنترل معاملات شده، و باعث افزایش ثبات فعالیت های بازاری قدرتمند می گردد. در این مقاله، استفاده از استراتژیپ استفاده از گزینه های پیش روی قوی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و مثال های خاصی نشان داده می شود.
قرارداد تضمینی قدرتمند اختیاری که با نظریه اختیار در معامله ادغام می گردد گزینه های قابل تغییر و انعطاف پذیرتری را برای طرفین معاملات در بازار ارائه می دهد. این یک مدل قرارداد می باشد که طرز تفکر اصلی آن بر مبنای نظریه کسب و کار اختیاری می باشد. آن قرارداد تضمینی را مستقیما به عنوان یک موضوع انتخاب و آن را با تجارت آزاد با توجه به گزینه های انتخابی مقایسه می کند.
ترجمه مقاله پژوهش استراتژیکی و عملیاتی با روش پیش روی قدرتمند
قیمت : 5000 تومان
دانلود ترجمه مقاله رویکردی در ارتباط با معماری خط تولید سرویسگرا
جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی کلیک کنید
چکیده
معماری سرویسگرا (SOA) به عنوان روش نو ظهوری به منظور توسعه کاربردهای توزیع به عنوان یک مجموعه ای از خدمات مستقل و اقتصاد محور می باشد. معماری سرویسگرا (SOA) کمکی به حل مشکلات ادغام و قابلیت همکاری کرده و فناوری اطلاعات بهتر و مسیرهای تجاری را ایجاد کرده و انعطاف پذیری بیشتری به شرکت ها می دهد. به هر حال معماری سرویسگرا (SOA) حمایتی از ساخت براساس سفارش و کاربرد مجدد برنامه ریزی شده نظامند برای توسعه بموارد کاربردی که متناسب با نیاز فردی مشتریان باشد، نمی کند. در این مقاله ما روش هایی را مطرح می کنیم که در آن کاربردهای معماری سرویسگرا (SOA)، به عنوان یک خط تولید نرم افزاری، ایجاد می گردند. از این رو عبارت خط تولید سرویسگرا برای کاربردهای مورد استفاده قرار می گیرد که دارای بخش های مشترک بوده و از نظر روش های قابل تعریف و منظم، مورد استفاده قرار می گیرند. در چنین شرایطی، ساخت بر مبنای سفارش و کاربرد طرح های نظامند از طریق تغییرات مدیریتی و استفاده از ۲ مدل چرخه عمر همان طور که در مهندسی خطوط تولید نرم افزار وجود دارد، حاصل می گردند : که شامل سرمایه اصلی و توسعه تولیدات می باشند. در پایان ما با توجه به بررسی موردی اولیه در حیطه کنفرانس مدیریتی، که به توصیف مراحل روش ما می پردازد، نتیجه گیری را انجام می دهیم.
ترجمه مقاله رویکردی در ارتباط با معماری سرویسگرا (SOA)
قیمت : 10000 تومان
ترجمه مقاله سبک مدیریت تحول رقابت بازاری و عملکرد شعب
جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی کلیک کنید
ترجمه مقاله سبک مدیریت تحول رقابت بازاری و عملکرد شعب
قیمت : 14000 تومان