دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

ترجمه مقاله بازاریابی کسب و کار چند ملیتی تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله بازاریابی کسب و کار چند ملیتی تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی

    دسته :

    اقتصاد

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده24
    قیمت : 13000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله بازاریابی کسب و کار چند ملیتی تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی :

دانلود ترجمه مقاله عمکرد مربوط به بازاریابی کسب و کار کشاورزی چند ملیتی : تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی 

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: The performance of multinational agribusiness, effect of product and geographical diversification
عنوان فارسی مقاله: عمکرد مربوط به بازاریابی کسب و کار کشاورزی چند ملیتی : تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢۴

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی کلیک کنید

چکیده

 

در این فصل ما به بررسی تاثیر تنوع جغرافیایی و صنعتی نرخ رشد ۱۰۰ مورد از بیشترین غذا ها و نوشیدنی های چند ملیتی می پردازیم. در میان شرکت های بزرگی که صنعت غذا و نوشیدنی ها را در سر تا سر جهان تحت تاثیر قرار می دهند مسئله رشد یک موضوع بسیار مهمی، حتی مهمتر از چند ملیتی بودن در صنایع دیگر می باشد. این شرکت ها نماینده یک سوم تولیدات و بیش از نیمی از فعالیت های فنی صنایع مواد غذایی و نوشیدنی های جهان می باشند. شرکت های چند ملیتی غذا و نوشیدنی هدفشان بیشتر افزایش منفعت خودشان می باشد. آن ها دریافته اند که شرکت های بزرگ این فرصت را دارند تا وارد بازار های پر سود و جدید مورد مواد غذایی همانند (انواع سس ، غداهای حاضری و غیره …) شوند و در عین حال کنترل بر روی تولید کالا در بازار برای مواد غذایی مانند (شکر ، آرد و غیره …) زمانی که سود حاشیه اس کمتر می باشد، داشته باشند. شرکت های کوچکتر اغلب فاقد این امکان می باشند زیرا آنان نمی توانند بین سود ناخالص با آن حجم عظیمی از مواد غذایی که توسط شرکت های بزرگتر به بازار می آید تعادل برقرار کنند . شرکتی که ما در این فصل مورد بررسی قرارمی دهیم دارای نرخ رشد سالانه ۳ تا ۴ درصد بیشتر از تولید غذا و مواد نوشیدنی در سطح جهانی می باشد. ولی در سالهای اخیرپویایی خود را از دست داده اند. موارد استثنایی شامل شرکت های بزرگی از ژاپن و بعضی از کشور های اروپایی می باشند که باسرعت زیادی در حال گسترش هستند. برای شرکت های رقیب این می تواند یک مسئله نگران کننده باشد.

 

بررسی تاثیرات متنوع رشد شرکت های چند ملیتی غذا و نوشیدنی ها در پر کردن خلاءهای مربوط به بررسی شرکت های بین المللی می تواند کمک کننده باشد بدین جهت که ویژگی هایشان که شامل همه نوع شرکت های بین المللی می شود ممکن است در تجزیه و تحلیل بخش به بخش آن نادیده گرفته شود.

برای نمونه گسترش کشور ها می تواند مربوط به یک جنبه کلیدی مربوط به تنوع جغرافیایی باشد مخصوصا اهمیت آن مربوط به روش گسترش این شرکت ها می باشد. نزدیک بودن به بازار برای این شرکت ها برای تولید کالاهای مورد نیاز مشتری دارای اهمیت می باشد. از طرف دیگر این شرکت ها بازار های خارجی را به جای صادرات کالاهای خود با کالاهای خارجی تامین می کنند. سرانجام برخلاف تولیدکنندگان اتوموبیل و کامپیوتر ها این گونه شرکت ها تنها با مصرف کنندگان داخلی تعامل دارند. اگر چه این رژیم های غذایی در آمریکای شمالی و اروپای غربی به سمت همگون شدن پیش می روند ویژگی هاای خاص مربوط به مصارف داخلی همچنان قابل توجه می باشند. ویژگی دیگر این شرکت ها این می باشد که این شرکت ها می توانند مقدمه ای برای شرکت های دیگر به حساب بیایند زیرا میانه روتر، قدیمی تر و از نظر بین المللی مجرب تر می باشند. بنابراین تجزیه و تحلیل مربوط به این شرکت ها می تواند از نظر درک منطقی تر شرکت های بین المللی دیگر کمک کننده باشد.

ترجمه مقاله بازاریابی کسب و کار چند ملیتی تاثیر تولید و تنوع جغرافیایی

قیمت : 13000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله افزایش حاکمیت شرکتی بر پژوهش های کنترل شده

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله افزایش حاکمیت شرکتی بر پژوهش های کنترل شده

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده14
    قیمت : 11000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله افزایش حاکمیت شرکتی بر پژوهش های کنترل شده :

ترجمه مقاله افزایش حاکمیت شرکتی بر پژوهش های کنترل شده

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: The rise of corporate governance in corporate control research
عنوان فارسی مقاله: افزایش حاکمیت شرکتی بر پژوهش های کنترل شده شرکت
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١۴
چکیده ترجمه:
این مقاله شامل دو موضوع مرتبط به هم می باشد. درابتدا به بررسی مقالات منتشر شده در ارتباط با این موضوع خاص در مورد کنترل، ادغام و کسب سود شرکتی می پردازیم. این مقالات شواهد جدید را  در مورد چندین جنبه کنترل شرکتی و حاکمیت تاثیرات ارزش و عملکرد گروه های مختلف مالکان، تاثیر ساختارهای حاکمیت داخلی، تاثیر تغییرات نظم دهنده بر روی صنایع خاص و شواهد مربوط به استراتژی پیشنهادی در اعمال کنترل، فراهم می کند. این تحلیل ها ما را به فعالیت های ثانویه– یعنی بررسی سیر تکاملی پژوهش کنترل شده شرکتی که در سطح گشترده ای تعریف شده است، هدایت می کند. تحلیل های ما حرکتی را در پژوهش از ادغان و کسب سود تا تحلیل های گسترده تر حاکمیت شرکتی، به ویژه خصوصیات حاکمیت داخلی نشان می دهد. ما پیشنهاد می کنیم که روندی در مسیر افزایش اهمیت نسبی حاکمیت داخلی در مقایسه با نظم بازار از طریق کنترل شرکتی وجود دارد. این روند به بازتاب تغییرت مهمی در چند دهه گذشته از این طریق که بازار نظمی را در رفتار شرکتی ایجاد می کند، می پردازد.
سردبیر مقاله امور مالی شرکتی (JCF) بیان می دارد که هدف اصلی JCF نشان دادن یک روش موثری در زمینه توزیع و انتشار روش های تحقیقی در رابطه با این موضوع می باشد. زمانی که ما کنفرانسی را در رابطه با موضوع حاکمیت شرکتی، ادغام و فراگیر شدن ترتیب دادیم ما علاقه داشتیم بدانیم که چه موضوع و طرحی در میان مفسران می تواند از یک جایگاه بالاتری برخوردار باشد. بنابراین ما تماسی را با نویسنده آن داشتیم تا دلایل مربوط به فعالیت های ادغامی و ابتکار در فرایند های مالیاتی  و همچنین موارد دیگری که می توتند کنترل را از طریق شرکت ها تحت تاثیر قرار دهد را ارائه کند. بیش از ١٠٠ مقاله در رابطه با این موضوع خاص ارائه شده است ما از این تعداد ٨ نمونه را برای ارائه در کنفرانس آماده کردیم که این جلسه در ایالت آتلانتا در آوریل ٢٠٠٨  برگزار شد. ما همچنین در این کنفرانس در رابطه با استراتژی ها توضیحاتی را ارائه کردیم دراین مقاله ما به چکیده ای از این کنفرانس ها که به نظر ما می توانند در این زمینه راه گشا باشند، خواهیم پرداخت.

ترجمه مقاله افزایش حاکمیت شرکتی بر پژوهش های کنترل شده

قیمت : 11000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله پژوهش استراتژیکی و عملیاتی با روش پیش روی قدرتمند

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله پژوهش استراتژیکی و عملیاتی با روش پیش روی قدرتمند

    دسته :

    اقتصاد

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده7
    قیمت : 5000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله پژوهش استراتژیکی و عملیاتی با روش پیش روی قدرتمند :

دانلود ترجمه مقاله پژوهش استراتژیکی و عملیاتی با استفاده از گزینه های پیش روی قدرتمند

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: The strategy and operation research of power forward options
عنوان فارسی مقاله: پژوهش استراتژیکی و عملیاتی با استفاده از گزینه های پیش روی قدرتمند
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٧

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی کلیک کنید

چکیده

معرفی معاملات گزینه پیش روی قدرتمند در بازار قوی، نه تنها درآمد بیشتری را برای شرکا ایجاد می کند، بلکه نقش مهمی را در پراکندگی و اجتناب از عدم قطعیت بازاری که پ با آن مواجه می باشند، ایفا می کند، باعث بهبود قابلیت کنترل معاملات شده، و باعث افزایش ثبات فعالیت های بازاری قدرتمند می گردد. در این مقاله، استفاده از استراتژیپ استفاده از گزینه های پیش روی قوی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و مثال های خاصی نشان داده می شود.

  1. مقدمه

قرارداد تضمینی قدرتمند اختیاری که با نظریه اختیار در معامله ادغام می گردد گزینه های قابل تغییر و انعطاف پذیرتری را برای طرفین معاملات در بازار ارائه می دهد. این یک مدل قرارداد می باشد که طرز تفکر اصلی آن بر مبنای نظریه کسب و کار اختیاری می باشد. آن قرارداد تضمینی را مستقیما به عنوان یک موضوع انتخاب و آن را با تجارت آزاد با توجه به گزینه های انتخابی مقایسه می کند.

 

ترجمه مقاله پژوهش استراتژیکی و عملیاتی با روش پیش روی قدرتمند

قیمت : 5000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله رویکردی در ارتباط با معماری سرویسگرا (SOA)

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله رویکردی در ارتباط با معماری سرویسگرا (SOA)

    دسته :

    اقتصاد

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده13
    قیمت : 10000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله رویکردی در ارتباط با معماری سرویسگرا (SOA) :

دانلود ترجمه مقاله رویکردی در ارتباط با معماری خط تولید سرویسگرا 

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Towards an Approach for Service-Oriented Product Line Architectures
عنوان فارسی مقاله: رویکردی در ارتباط با معماری خط تولید سرویس گرا
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٣

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی کلیک کنید

چکیده     

معماری سرویسگرا (SOA) به عنوان روش نو ظهوری به منظور توسعه کاربردهای توزیع به عنوان یک مجموعه ای از خدمات مستقل و اقتصاد محور می باشد. معماری سرویسگرا (SOA) کمکی به حل مشکلات ادغام و قابلیت همکاری کرده و فناوری اطلاعات بهتر و مسیرهای تجاری را ایجاد کرده و انعطاف پذیری بیشتری به شرکت ها می دهد. به هر حال معماری سرویسگرا (SOA) حمایتی از ساخت براساس سفارش و کاربرد مجدد برنامه ریزی شده نظامند برای توسعه بموارد کاربردی که متناسب با نیاز فردی مشتریان باشد، نمی کند. در این مقاله ما روش هایی را مطرح می کنیم که در آن کاربردهای معماری سرویسگرا (SOA)، به عنوان یک خط تولید نرم افزاری، ایجاد می گردند. از این رو عبارت خط تولید سرویسگرا برای کاربردهای مورد استفاده قرار می گیرد که دارای بخش های مشترک بوده و از نظر روش های قابل تعریف و منظم، مورد استفاده قرار می گیرند. در چنین شرایطی، ساخت بر مبنای سفارش و کاربرد طرح های نظامند از طریق تغییرات مدیریتی و استفاده از ۲ مدل چرخه عمر همان طور که در مهندسی خطوط تولید نرم افزار وجود دارد، حاصل می گردند : که شامل سرمایه اصلی و توسعه تولیدات می باشند. در پایان ما با توجه به بررسی موردی اولیه در حیطه کنفرانس مدیریتی، که به توصیف مراحل روش ما می پردازد، نتیجه گیری را انجام می دهیم.

ترجمه مقاله رویکردی در ارتباط با معماری سرویسگرا (SOA)

قیمت : 10000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله سبک مدیریت تحول رقابت بازاری و عملکرد شعب

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله سبک مدیریت تحول رقابت بازاری و عملکرد شعب

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده18
    قیمت : 14000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله سبک مدیریت تحول رقابت بازاری و عملکرد شعب :

ترجمه مقاله سبک مدیریت تحول رقابت بازاری و عملکرد شعب

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Transformational leadership style, market competition and departmental performance
عنوان فارسی مقاله: سبک های مدیریت تحول، رقابت بازاری، و عملکرد سازمانی: شواهد مربوط به هتلی در استرالیا
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٨

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی کلیک کنید

چکیده ترجمه:
این مطالعه، به بررسی روابط بین  عملکرد بخش های مالی و غیر مالی هتل، رقابت های بازاری و سبک مدیریت تحول می پردازد. بررسی  آزاد به شیوه پستی در این زمینه برای گرداوری داده انجام شد. پرسش نامه های کامل و قابل استفاده ای از مدیران ۵۶ هتل و رستوران از بخش های مربوط به مواد غذایی و نوشیدنی، دریافت شد. سبک های مدیریت تحول، رقابت های بازاری، و عملکرد شعب با استفاده از ابزارهای مورد استفاده دربررسی های قبلی، ارزیابی شد. نتایج بررسی، نشان داده است که سبک مدیریت تحول به طور مثبتی  در ارتباط با عملکرد غیر مالی بوده که در عوض به طور مثبتی  در ارتباط با عملکرد مالی بود است. به هر حال هیچ رابطه ای بین رقابت بازاری و عملکرد های مالی و غیر مالی یافت نشد.
تمام کسب و کار های امروزی،همانند هتل ها، در رقابت بازاری شدیدی فعالیت می کنند. این فرایند به دلیل سرعت تغییرات فناوری، آگاهی مشتریان از کیفیت ها و موجود بودن مجموعه وسیعی از خدمات و محصولات می باشد. این موضوع مورد بحث می باشد که یک راه برای مدیریت رقابت شدید بازار این می باشد که مدیران ارشد تمرکز خود را بر روی شیوه مدیریت تحول قرار دهند. بر طبق به گفته باس (١٩٨۵) مدیران تحول دارای بینش واضحی بوده و دارای استعدادی برای انتقال آن به کارکنان شان می باشند. این مدیران به عنوان یک مدل های نقش آفرین بوده و کارمندان را تحریک می کنند تا منفعت شرکت ها را بالاتر از منفعت شخصی در نظر بگیرند. باس (١٩٨۵) بیان می کند که مدیران تحول دارای ۵ مشخصه می باشند: خصوصیات ایده آل ( داشتن اعتماد زیاد به کارکنان)، رفتار ایده آل ( توانایی انتقال اهداف مشخص)، انگیزه های الهام دهنده ( توانایی داشتن برای انتقال اهداف مهم به شکل ساده)، محرک های ذهنی (توانایی برای بالا بردن اطلاعات، تحریک و حل مسئله) و مد نظر قرار دادن استقلال ( توانایی داشتن برای ایجاد استقلال در افراد).

ترجمه مقاله سبک مدیریت تحول رقابت بازاری و عملکرد شعب

قیمت : 14000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]