دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود ترجمه مقاله نقش سیتوکینین در معماری ریشه

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • دانلود ترجمه مقاله نقش سیتوکینین و اکسین در شکل دهی معماری ریشه

    دسته :

    زیست شناسی

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 20
    قیمت : 11000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد دانلود ترجمه مقاله نقش سیتوکینین و اکسین در شکل دهی معماری ریشه :

دانلود ترجمه مقاله نقش سیتوکینین و اکسین در شکل دهی معماری ریشه

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Role of Cytokinin and Auxin in Shaping Root Architecture: Regulating Vascular Differentiation, Lateral Root Initiation, Root Apical Dominance and Root Gravitropism
عنوان فارسی مقاله: نقش سیتوکینین, و اکسین , شکل دهی معماری ریشه, تنظیم تفکیک آوندی,، آغاز ریشۀ جانبی،, چیرگی رأسی ریشه,  جاذبه گرایی ریشه.
دسته: زیست شناسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢٠
چکیده ترجمه:
چالش عمده ایی که بیولوژیست ها در رابطه با رشد ونمو گیاه با آن مواجه اند به درک مکانیسم های بر می گردد که رشد و نمو کلی سیستم های پیچیده را کنترل می کنند. مطالعۀ حاضر بر مکانسم هایی متمرکز است که تفکیک، رشد و معماری سیستم های ریشه را شکل میدهند. نقش نشانۀ رشۀاصلی  یعنی سیتوکینن (CK) به همراه نقش نشانۀ شاخه یعنی اکسین( ایندول-٣- استیک اسید، IAA) و واکنش آنها تجزیه و تحلیل خواهد شد (Coenen و Lomax ١٩٩٧، Bangerth و دیگران ٢٠٠٠؛ Nordstro¨m و دیگران ٢٠٠۴؛ Woodward و Bartel ٢٠٠۵). ستوکینن ها مولکول های نشانه دهی هورمونی هستند که نقش اساسی در تنظیم سیتوکینن ها، رشد و نمو در گیاهان ایفا می کنند. در یک گیاه دست نخورده، سلول های زندۀ ریشه و شاخه هر دو قادرند CKها و همچنین هورمون های نشانه دهی اکسین را تولید کنند(Miyawaki و دیگران ٢٠٠۴، Nordstro¨m و دیگران، ٢٠٠۴؛ Aloniو دیگران ٢٠٠۵؛ Tanaka و دیگران ٢٠٠۵). بااینحال،  با وجود اینکه  CK و IAA هر دو در ریشه و شاخه تولید می شوند (Nordstro¨m و دیگران ٢٠٠۴، Ljungو دیگران ٢٠٠۵) اما تولید این نشانه های هورمونی عمده به صورت تصادفی رخ نمی دهد. بلکه توسط مکان سلولهای سنتز کننده در بدنۀ گیاه و مرحلۀ نموی آنها تنظیم میشود و تحت تأثیر شرایط محیطی می باشد. اندام های جوان شاخه ، جایگا های اصلی تولید IAA هستند (Aloni و دیگران ٢٠٠٣،٢٠٠۶)، در حالی که نوک های ریشه جایگاه اصلی سنتز CKهستند ( Aloniودیگران ٢٠٠۴،٢٠٠۶).
نشانه ها از جایگاه های تولید هورمون از طریق مسیرهای ساختاری خاص و توسط مکانیسم های مختلف حرکت می کنند تا تفکیک و نمو گیاه را تنظیم کنند (Aloni ٢٠٠۴، Aloni و دیگران ٢٠٠۵). عدم بیان ایزوپنتنیل ترانس فراز (IPT ) در مریستم های رأسی شاخه(Miyawaki و دیگران ٢٠٠۴) با نبود CK آزاد در مریستم های رأسی شاخۀ جوانه های ٣ روزۀ آرابیدوپسیس تالیانا (Aloni و دیگران ٢٠٠۴) همخوانی سازگاری داشت و نبود آن در جوانه های جانبی گیاهان مسن تر که تحت شرایط تقریبا بدون تعرق رشد یافته بودند (Aloni و دیگران ٢٠٠۵) نشان می دهد که جوانه های رأسی شاخه ، ظاهرا جایگاه اصلی سنتز CK نیستند (شکل ١).

دانلود ترجمه مقاله نقش سیتوکینین و اکسین در شکل دهی معماری ریشه

قیمت : 11000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه سیستم گردش محصولات چاپی

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • پروژه سیستم گردش محصولات چاپی به روش افست

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات 165
    قیمت : 7500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه سیستم گردش محصولات چاپی به روش افست :

پروژه سیستم گردش محصولات چاپی به روش افست

پایان‌نامه دوره کارشناسی مدیریت و خدماتچاپ و نشر

فهرست

فهرست مطالب

عنوان

مقدمه……………………………….. ۱

فصل اول

روش چاپ……………………………… ۴

پیش از چاپ…………………………… ۵

فتولیتوگرافی…………………………. ۶

پردزاش،‌ تفکیک و تهیه فیلم الکترونیکی……. ۱۱

پردازش، تفکیک و تهیه فیلم فتومکانیکی……. ۱۶

چاپ، روش چاپ افست…………………….. ۱۸

انواع ماشین افست……………………… ۲۰

پس از چاپ……………………………. ۲۴

صحافی ماشینی…………………………. ۲۵

صحافی سنتی…………………………… ۳۴

فصل دوم

تقسیم‌بندی محصولات چاپی به روش افست………. ۳۸

فرم‌های تجاری…………………………. ۳۹

بروشور و پوستر……………………….. ۳۹

کتاب………………………………… ۴۱

دفاتر و دفترچه……………………….. ۴۶

سربرگ و پاکت…………………………. ۴۷

سررسید و تقویم……………………….. ۵۰

جعبه و بسته‌بندی………………………. ۵۰

 

فصل سوم

عنوان

مواد اولیه مصرفی و گردش مواد و محصولات چاپی. ۵۴

کاغذ………………………………… ۵۵

ویژگی‌های چند نوع کاغذ پر مصرف………….. ۵۸

اندازه و محاسبات کاغذ…………………. ۶۴

محاسبه حجم و وزن کاغذ…………………. ۷۸

مرکب………………………………… ۸۶

خواص فیزیکی مرکب……………………… ۸۶

سیالیت………………………………. ۸۷

چسبندگی……………………………… ۹۲

رابطه فیزیکی آب منبع افست با مرکب چاپ…… ۹۷

مواد مصرفی در صحافی…………………… ۹۸

چسب…………………………………. ۹۸

طبقه‌بندی چسب‌ها……………………….. ۹۹

چسب‌های گرما سخت………………………. ۱۰۰

چسب‌های گرما نرم………………………. ۱۰۱

چسب‌های گرما ذوب و واکس‌ها………………. ۱۰۶

مفتول……………………………….. ۱۰۹

نخ………………………………….. ۱۰۹

گردش مواد و محصولات چاپی……………….. ۱۰۹

 

مقدمه:

ارتباط یکی از مهم‌ترین نیازهای بشر می‌باشد. انسان از طریق ارتباط با دیگران به قابلیت و نوآوری در زمینه‌های گوناگون دست می‌یابد و زندگی اجتماعی خود را شکل می‌دهد. که در این تبادل از یک سو اندیشه‌های او را پربارتر می‌کند واز سوی دیگر تجربیات و دانش او به سایرین منتقل می‌گردد.

برای جاودانه ماندن خاطرات خود را با علایم و نشانه‌ها ثبت کرد که بتدریج با تبدیل و تکمیل این علایم خط اختراع شد. این اختراع تغییرات زیادی را در زندگی انسان‌ها ایجاد کرد و به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای بشر ثبت شد و از ارتباط مستقیم و رودررو بی‌نیاز گردید. دست نوشته‌های اولیه بر روی سنگ، چوپ و چرم انجام می‌شد. با افزایش جمعیت و توسعه علوم دست نوشته‌های کارآیی خود را از دست دادند وا نسان درصدد یافتن راهی برآمد که اطلاعات را سریعتر در دسترس همگان قرار دهد. نخستین کوشش انسان در  این راه حکاکی کلمات روی لوحه گلی بود. کوشش بعدی در راه چاپ، حک کلمات روی قطعات چوب و سفال بود که بی‌شک تمدنهای باستانی مشرق زمین تلاش عظیمی در راه تکثیر به کار بستند و تجریبات اندوختند.

پیدایش فنون جدید چاپ در اروپا همزمان با رنسانس اقتصادی و فرهنگی بود. ابتدا چاپ از طریق صفحات حکاکی شده انجام پذیرفت و سرانجام به دلیل مسائل و مشکلاتی که وجود داشت حروف متحرک گوتنبرگ اختراع شد با پیشرفت در دانش و علوم و فنون با تکمیل روش‌های چاپ، چاپ افست که بر پایه روش چاپ لیتو بود کامل گردید و در سال ۱۹۰۴ میلادی ابداع گردید که تا بحال در حال ابداع و کامل شدن تکنیک‌های مختلف در روش چاپ افست می‌باشد.

چاپ به روش افست برای چاپ انواع محصولات تجاری و فرهنگی کاربر دارد (شامل: اوراق، برگ‌های تجاری، کاتالوگ، پوستر، جعبه و بسته‌بندی- کتاب و انواع مجله و روزنامه)

روش چاپ افست وابسته به ملزومات دیگری است که بدون آن قادر به فعالیت نیست به عبارتی با هم لازم و ملزم می‌باشند ملزوماتی از قبیل: کاغذ، مرکب و سایر مواد مصرفی که با توضیح و ارتباط آنها با یکدیگر سعی به ارائه مختصات فنی درهر بخش به اختصار، هماهنگی مابین آنها روشن گردد.

برای تهیه این تحقیق از منابع مختلفی استفاده شده که در آخر این فصل پایان‌نامه آمده است. این تحقیق جمع‌آوری از مطالب کتب و مقالاتی بوده که حاصل تجربیات و فعالیت از گذشته تا حال تمامی افرادی است که برای تجلی این صنعت زحمت و کوشش فراوان کرده‌اند. امید است در این راه توفیقی حاصل شده باشد.

پروژه سیستم گردش محصولات چاپی به روش افست

قیمت : 7500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه مدیریت کالا

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • پروژه مدیریت کالا

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات 101
    قیمت : 7000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه مدیریت کالا :

پروژه مدیریت کالا

فهرست

بخش اول.. ۳

استاندارد نمودن کالا.. ۳

اهمیت و نقش کالا.. ۳

تعاریف… ۷

کالاهای پروژه و خرید مستقیم (یا کالاهای غیر موجودی انبار). ۷

کالاهای موجودی انبار. ۸

الف) کالاهای عمومی (استاندارد) (GENERAL ITEMS). 8

ب) کالاهای اختصاصی (SPECIAL ITEMS). 9

تعریف استاندارد. ۱۰

استاندارد نمودن کالا.. ۱۱

ضرورت شناخت تنوع کالاها ۱۱

فهرست گروه ها اصلی طبقه بندی کالا.. ۱۳

الف: حفاری و تولید.. ۱۳

ج) حمل و نقل.. ۱۵

د) متعلقات ماشین آلات ، آلات متحرکه، تسمه ها ۱۶

هـ ) لوازم ساختمانیف مخازن و دستگاههای کارگاهی… ۱۶

و) وسائل الکتریکی… ۱۷

ز) کالاهای لوله ای شکل ، شیرها و اتصالات.. ۱۷

ج) مصالح ساختمانی ، فلزات و سخت افزار ساختمانی… ۱۷

ط: ابزار آلات و وسائل آب بندی.. ۱۸

ی : رنگها، روغنها و مواد شیمیائی… ۱۸

ک : تجهیزات پزشکی و داروها ۱۸

طراحی فهرست جامع (۶ رقمی) طبقه بندی کالا.. ۱۹

بخش دوم : طبقه بندی کالا.. ۲۲

مقدمه. ۲۲

تسریح در ارتباطات.. ۲۳

کاهش اشتباهات.. ۲۳

ایجاد سهولت در تنظیم فرم ها ۲۳

۴- کمک به استاندارد نمودن کالا.. ۲۴

تسهیل عملیات انبارداری.. ۲۴

کمک به عملیات خرید.. ۲۴

کمک به حسابداری کالا.. ۲۵

کمک به مکانیزه کردن (کامپیوتری) سیستم ها ۲۵

طبقه بندی کالا در صنعت نفت… ۲۶

اهداف طبقه بندی و استاندارد کالا در صنعت نفت… ۲۸

ب) شرح طبقه بندی کالا در صنعت نفت… ۳۰

شماره ده رقمی MESC.. 33

۳-واحد شمارش کالا.. ۴۱

مشخصات کالا.. ۴۴

کد سفارش مجدد کالا (STANDARD CODE). 51

۶- کد اطلاعات متفرقه. ۵۵

مراجع راهنمای طبقه بندی کالا.. ۵۶

راهنمائی طبقه بندی کالا.. ۵۶

فهرست عمومی کالاها (GENERAL INDEX). 58

فهرست کامل یا کتابهای طبقه بندی کالا (MESC BOOKS). 60

روش انجام کار طبقه بندی کالاها در شرکت ملی گاز ایران.. ۶۱

سازمان دهی واحد طبقه بندی کالا.. ۶۱

گردش کار. ۶۴

کمیته های کارشناسی استاندارد. ۶۶

کیفیت عالی استاندارد. ۶۷

فرم پیشنهاد طبقه بندی کالا.. ۶۷

شرایط خاص اقلام عمومی… ۶۸

فرم SPIR  یا لیست قطعات یدکی مشابه. ۷۰

کارت مشخصات دستگاهها و ماشین آلات.. ۷۰

لیست لوازم یدکی دو سال اولیه. ۷۱

روش طبقه بندی و کد گذاری کالاها ۷۱

لزوم تجدید نظر در مشخصات کالاها و اصلاح و بروز نگهداری آنها ۷۵

سیتم حسابداری  شرکت ملی گاز : ۷۸

سطوح حسابها : ۷۹

۱ – اسناد دستی : ۷۹

اسناد پرداخت : ۸۰

اسناد روزنامه : ۸۰

اسناد دریافت : ۸۰

۲- اسناد سیستمی : ۸۰

نرم افزارها : ۸۰

الف ) سیستم جامع مالی : ۸۱

ب) سیستم جامع نفت : ۸۲

طبقه بندی کالا در شرکت گاز : ۸۳

مراحل خرید کالا : ۸۳

مراحل خرید مستقیم کالا : ۸۴

حسابداری کالا : ۸۷

اصطلاحات : ۸۸

حسابها : ۹۰

فرمهای ورودی به سیستم کالا.. ۹۲

ثبتهای حسابداری خرید داخلی… ۹۵

خرید های خارجی… ۹۶

مراحل خرید خارجی : ۹۷

توضیحات : ۹۹

روش نگهداری کالا در انبار: ۱۰۰

کنترلهای داخلی حسابداری کالا : ۱۰۱

پروژه مدیریت کالا

قیمت : 7000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه نیاز سنجی کارکنان اطلاعات

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • پروژه نیاز سنجی کارکنان اطلاعات استان خراسان

    دسته :

    علوم اجتماعی

    فرمت/ورد تعداد صفحات 49
    قیمت : 3500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه نیاز سنجی کارکنان اطلاعات استان خراسان :

پروژه نیاز سنجی کارکنان اطلاعات استان خراسان 

مقدمه

امروزه به موازات آموزشهای مرسوم نظام آموزشی و دانشگاهی، موسسات، ادارات و سازمانهای مختلف برنامه‎هایی را طرح کرده و برای دستیابی به اهداف خاص خود به اجرا درآورده‎اند. در اغلب کشورها آموزشهای ارائه شده برای همگان و آموزشهای تخصصی و کاربردی برای کارورزان و کارکنان بخشهای عمومی و خصوصی به عنوان صنعت رشد قلمداد می‎شود و سالانه بخش زیادی از درآمدهای آنان صرف توسعه و بهسازی فعالیت هایشان می گردد و همگام با رشد جمعیت و توسعه اقتصادی ـ اجتماعی این سرمایه‎گذاری‎ها را افزایش می‎دهند و این همه بر این باور استوار است که سرمایه‎گذاری در بخش آموزش و تربیت نیروی انسانی همانند سرمایه گذاری در دیگر عوامل رشد و توسعه دارای بازده اقتصادی است و در کنار آن پرورش مردم با فرهنگ و آگاه به عنوان آحاد جامعه، بهره‎وری و بهره‎گیری بهینه از سایر سرمایه گذاری‎های مادی و فرهنگی را افزایش می‎دهد. به همین دلیل بسیاری از کشورهای جهان سعی دارند به توسعه کمی و کیفی برنامه‎های آموزشی و تربیتی ـ فرهنگی خود پرداخته و مردم را از نعمت مجموعه‎ای دانشهای عمومی و تخصصی که برای بهزیستن ضروری می باشد، برخوردار سازند. اساساً هر سازمان بر حسب یک نیاز عمومی و اجتماعی به وجود می‎آید. آنچه که مسلم است این است که یک سازمان برای این بوجود می‎آید که کالایی را تولید و یا خدمتی را به جامعه عرضه کند. بدین جهت هر چه نیاز اجتماعی گسترده تر و حیاتی تر باشد امکان افزایش وتوسعه آن سازمان بیشتر است و این در حالی است که سازمانها برای اینکه به اهداف خودشان نائل شوند، مجبورند با بخشها و گروه‎های مختلف موجود در جامعه ارتباط داشته باشند، به عبارت دیگر سازمانها نمی توانند مستقل از محیط باشند بلکه باید پیوسته با آن تغییر کنند و با آن تطبیق نمایند و تغییر خود را بهبود بخشند. در این زمان است که نیازهای افراد، متناسب با شرایط محیط و نوع کار کارکنان مطرح می شود. این که اموزش ها مطابق با نیازهایی باشد که کارکنان در جریان کار احساس می کنند و در جهت حل مشکلاتی باشد که در جریان کار با آن برخورد داشته اند مسئله مهمی است که اثر بخشی این دوره ها را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. در راستای تحقیق اهداف ناجا و با توجه به ضرورت و اهمیت استمرار آموزش های تخصصی، معاونت آموزش ناجا تلاش دارد علاوه بر اجرای آموزش های بدو خدمت دوره های آموزش تخصصی تکمیلی را بطور گسترده ای در طول خدمت کارکنان ناجا به اجرا در آورد. این دوره ها براساس نیازمندی معاونت ها و یگان های مستقل ناجا و با محوریت رشته های شغلی ناجا تعریف شده است. مجموعه عناوین آموزش های مورد بحث در کتاب حاضر در ذیل رسته های انتظامی، اطلاعات، آگاهی، راهور، عملیات ویژه، مرزبانی، اداری، دارائی، آماد و پشتیبانی، مخابرات و الکترونیک، دریائی، فنی و مهندسی، بهداری، رایانه و سیستم، حقوق، مخارف اسلامی و علوم انسانی و همچنین آموزش های تخصصی تکمیلی مشترک و نیز آموزش های فرماندهی و مدیریت تقسیم بندی شده است. آموزش های تخصصی تکمیلی با استناد به ماده ۳۸ قانون استخدام ناجا (مصوب خرداد ماه ۱۳۸۳) و به منظور تکمیل آموخته های گذشته و روز آمد نمودن اطلاعات تخصصی کارکنان ناجا برای نیل به ترفیع و یا تصدی مشاغل خاص طراحی گردیده است و لذا همه ساله مورد بازنگری و تجدید نظر قرار می گیرد و آموزش های مورد نیاز به آنها اضافه می گردد. در راستای تحقیق اهداف ناجا و با توجه به ضرورت و اهمیت استمرار آموزش های تخصصی، معاونت آموزش ناجا تلاش دارد علاوه بر اجرای آموزش های بدو خدمت دوره های آموزش تخصصی تکمیلی را بطور گسترده ای در طول خدمت کارکنان ناجا به اجرا در آورد. این دوره ها براساس نیازمندی معاونت ها و یگان های مستقل ناجا و با محوریت رشته های شغلی ناجا تعریف شده است. مجموعه عناوین آموزش های مورد بحث در کتاب حاضر در ذیل رسته های انتظامی، اطلاعات، آگاهی، راهور، عملیات ویژه، مرزبانی، اداری، دارائی، آماد و پشتیبانی، مخابرات و الکترونیک، دریائی، فنی و مهندسی، بهداری، رایانه و سیستم، حقوق، مخارف اسلامی و علوم انسانی و همچنین آموزش های تخصصی تکمیلی مشترک و نیز آموزش های فرماندهی و مدیریت تقسیم بندی شده است.
فهرست

بیان مسأله. ۳

اهمیت و ضرورت مساله: ۶

اهداف تحقیق : ۸

اهداف جزئی طرح عبارتند از :‌ ۸

سوالات  تحقیق. ۸

فرضیه های تحقیق: ۹

تعریف مفاهیم ۹

– دوره های عرضی. ۹

– کارکنان اطلاعات.. ۱۰

نیاز. ۱۰

نیاز سنجی: ۱۱

مباحث نظری.. ۱۲

چارچوب تئوریک… ۱۳

آموزش های ضمن خدمت.. ۱۳

تاریخچه آموزش های ضمن خدمت.. ۱۵

مراحل آموزش.. ۱۸

سطوح نیازسنجی. ۱۹

بررسی پژوهش‎های انجام شده ۲۲

وزارت آموزش و پرورش,، سازمان آموزش و پرورش,، پژوهشکده تعلیم و تربیت.,. ۲۵

ب- اولویتهای نیازهای مدیران دوره راهنمایی عبارت است از: ۲۸

پایان نامه(کارشناسی ارشد)- دانشگاه اصفهان. دانشکده علوم اداری و اقتصادی، ۲۹

نیاز سنجی آموزشی مراقبین بهداشت در مدارس اصفهان: ۳۰

نیاز سنجی آموزشی کارکنان وزارت جهاد سازندگی سیستان و بلوچستان: ۳۱

نیاز سنجی آموزش مدیران سازمان جنگلها و مراتع کشور: ۳۱

نیاز سنجی، جایگزینی، توانبخشی و آموزش دانش آموزان استثنایی، وزارت آموزش و پرورش، پژوهشکده کودکان استثنایی  ۳۵

پرویز مشایخی، نیازسنجی آموزشی مدیران وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران  ۳۶

ب- اولویتهای نیازهای مدیران دوره راهنمایی عبارت است از: رهبری و مدیریت آموزشی. ۳۶

شناسایی نیازهای آموزشی اعضاء تعاونیهای دامداران در استان مازندران، وزارت جهاد کشاورزی، مرکز تحقیقات و بررسی مسائل روستایی  ۳۷

تشخیص نیاز و رسیدن به الگوی ارزیابی مناسب، ۳۸

روش تحقیق. ۴۱

ابزار گردآوری داده‌ها: ۴۱

روائی و پایانی ابزار تحقیق. ۴۲

جامعه آماری‌، حجم نمونه و شیوه نمونه‌گیری :‌ ۴۲

شیوه‌های تحلیل اطلاعات : ۴۲

پروژه نیاز سنجی کارکنان اطلاعات استان خراسان

قیمت : 3500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه تعهد سازمانی و کاری

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • پروژه تعهد سازمانی و کاری

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات 68
    قیمت : 4500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه تعهد سازمانی و کاری :

پروژه تعهد سازمانی و کاری

مدیریت بازرگانی دوره کارشناسی

فهرست مطالب

مقدمه

فصل اول : طرح تحقیق

ضرورت و اهمیت مساله

بیان مساله

اهداف پژوهش

فرضیات پژوهش

سوالات پژوهش

تعریف متغیرهای پژوهش

فصل دوم : ادبیات محقق ( بررسی پیشنیه پژوهش)

بخش اول :

مقدمه

مفاهیم و تعاریف تعهد و انواع آن,:

تمایل باطنی به تعهد,

مفاهیم و تعاریف تعهد سازمانی,

اهمیت تعهد سازمانی,

ایجاد تعهد سازمانی,

مدل سه بخشی آلن و می یر,

دو دیدگاه کلی در تعهد سازمانی,

فرایند ابعاد تعهد سازمانی,

مطالعات در زمینه عوامل موثر بر ابعاد تعهد سازمانی

سطوح تعهد سازمانی

نتایج و پیامدهای تعهد سازمانی

شیوه های تقویت تعهد کارکنان در سازمان

بازار کار داخلی و تعهد سازمانی

تاثیر فرایند جامعه پذیری بر تعهد سازمانی

منابع و مآخذ

 

مقدمه :

لزوم توجه به انسان و ابعاد وجودی او در مدیریت و مطرح شدن بحث مدیریت روابط انسانی در سازمان ها،‌ تحقیقات مربوط به رفتار انسانی را وسعت بخشید، و دریچه‌های تازه ای را به روی اندیشمندان اجتماعی گشود که یکی از آنها (اخلاق کار) و «تعهد کاری» است. این مفهوم که امروزه جایگاه مهمی را در تحقیقات مذکور از آن خود ساخته است، بیش از هر چیز ناشی از اعتقاد شدید فرد به سازمان و پذیرش اهداف آن و تلاش در جهت رسیدن به آن اهداف است. در نتیجه این دو عامل، نوعی وابستگی عاطفی و روانی در فرد شکل می‌گیرد که او را مایل به ابقا در سازمان می‌کند.

درباره اینکه چه عاملی به وجود آورنده این تعهد در افراد است دو دیدگاه کاملا متفاوت ارایه شده است که یکی از آنها تعهد را امری عاطفی یا نگرشی می داند. و دیدگاه دیگر به آن به عنوان امری رفتاری می‌نگرد که در جهت کسب منافع بیشتر در فرد شکل می‌گیرد.

صرف نظر از تفاوت این دو دیدگاه آنچه مسلم است این است که تعهد موجد بهره‌وری است،‌زیرا افزایش تعهد، (در حد مطلوب) موجب ارتقاء سازگاری فرد با سازمان و مقاومت او در برابر تعبیرات، بروز خلاقیت های فردی، و نیز استفاده کارآمد از منابع انسانی می شود که این همه خود افزایش بهره‌وری را در پی خواهد داشت. (خاکی،۹۵: ۱۳۷۶)

نیروی انسانی مهمترین سرمایه سازمان هاست و هر چه این سرمایه ازکیفیت مطلوب و بالاتری برخوردار باشد احتمال،‌ موفقیت، بقاء و ارتقاء‌سازمان بیشتر خواهد شد. لذا باید بهبود کیفی نیروی انسانی را مورد توجه خاص قرار داد. چرا که هم به نفع سازمان است و هم به نفع افراد،‌ اما تنها آموزشهای تخصصی شامل این اقدام نمی‌گردد. بلکه بهبود نگرش و تعدیل ارزشهای افراد نیز شامل می‌شود یکی از مهمترین این نگرش‌ها تعهد سازمانی است.

تعهد سازمانی نگرشی درباره وفاداری کارکنان به سازمان و فرایندی مسمتر است که به واسطه مشارکت افراد در تصمیمات سازمانی، توجه افراد به سازمان و موفقیت و رفاه سازمان را می‌رساند. (مقیمی ۸۳ص۳۰۲)

درمیان همه انواع تعهد،‌ تعهد سازمانی لذت بخش‌تر پر جاذبه‌تر و رایج‌تر به نظر می‌رسد. این علاقه مندی و توجه از مطالعات متعددی که روابط بین تعهد سازمانی و پیش شرطها و پی آمدهایش را بررسی نموده‌اند،‌ قابل مشاهده است.

دلیل عمده و اصلی چنین علاقه و توجه، این است که تعهد سازمانی بعنوان یک نگرش قادر است ترک خدمت کارکنان را بهتر از سایر نگرشهای‌ کاری مانند رضایت شغلی پیش بینی نماید. بعلاوه استدلال شده است،‌ سازمانهای که دارای اعضای با سطح بالای تعهد سازمانی هستند. عملکرد بهتر و بهره‌وری بیشتر و غیبت و تاخیر کمتری دارند. (اشرفی، ۲: ۱۳۷۴)

توجه به تعهد نیروی انسانی شاغل در سازمانهای دولتی وخصوصی نسبت به سازمان یا موسسه متبوع خود از اهمیت وجایگاه خاص برخوردار است و شرکت ملی نفت نه تنها از این قاعده مستثنی نیست بلکه با توجه به جایگاه مهم این صنعت در جامعه واهمیت رشد و توسعه اقتصادی کشور تعهد کارکنان نسبت به شرکت و حفظ نیروی کارآمد توجه خاصی را می‌طلبد.

 

پروژه تعهد سازمانی و کاری

قیمت : 4500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]