با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
ترجمه مقاله تحلیل وضعیت و یکپارچگی مدیریت منابع انسانی
ترجمه مقاله تحلیل وضعیت و یکپارچگی مدیریت منابع انسانی
قیمت : 12000 تومان
با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
ترجمه مقاله روش های سازمانی در تجزیه و تحلیل رفتار سازمان ها
قیمت : 9000 تومان
با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
ترجمه مقاله ظرفیت سازی از طریق مشارکت در سازمان های غیردولتی
قیمت : 4000 تومان
با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
پروژه کارسنجی و زمان سنجی
فصل اول : مقدمه
مقدمه ۱
تعریف موضوع ۳
اهداف انجام پروژه ۴
محدوده زمانی و مکانی انجام پروژه ۵
نکاتی کلی قابل توجه در مطالعه کار ۶
فصل دوم : ادبیات تحقیق
مقدمه ۷
تاریخچه کارسنجی و زمان سنجی ,۸
چند تعریف از بهره وری ,۱۰
روشهای کلی برای اندازه گیری بهره وری ,۱۱
بهره وری عوامل تولید و کارسنجی و روش سنجی ,۱۲
روش تعیین کل زمان کار ,۱۳
ارزیابی کار ,۱۶
هدف کارسنجی ,۱۹
موارد استفاده کارسنجی ,۱۹
فنون کارسنجی ,۲۳
مطالعه کار ۲۳
فواید مطالعه کار ۲۶
کارسنجی ۲۷
مراحل اصلی مطالعه کار ۲۸
مطالعه روش ۲۹
اهداف مطالعه روش ۲۹
ابزارهای مرحله ثبت مطالعه روش ۳۱
علائم مورد استفاده در نمودارهای مربوط به فرآیند ۳۸
تربلینگ ها ۴۶
زمان سنجی ۵۰
مقدمات زمان سنجی ۵۱
اهداف زمان سنجی ۵۵
تکنیک های مختلف زمان سنجی ۵۶
مراحل اساسی زمان سنجی ۵۷
انتخاب کار مورد مطالعه و انجام زمان سنجی ۵۸
طرز برخورد با کارگر و انجام زمان سنجی ۵۹
کسب و ثبت اطلاعات وانجام زمان سنجی ۶۰
بررسی روش در انجام زمان سنجی ۶۱
مراحل زمان سنجی به روش Stop watch 61
تقسیم سیکل عملیات به اجزا و مناسب کاری ۶۲
انواع عناصر کاری ۶۳
انواع کرونومتر ۶۶
روشهای ثبت نتایج زمان سنجی با کرونومتر ۶۷
مشکلات ثبت زمان ۷۴
محاسبه تعداد سیکل های مورد مشاهده ۷۴
ضریب عملکرد ۷۵
روش و ستینگ هاوس ۷۹
روش توازن اجرای کار ۸۰
الونس ۸۰
محاسبه زمان استاندارد ۸۲
سیستم های زمان سنجی پیشرفته خانواده MTM 84
کاربرد، مزایا و معایب روش MTM 84
واحد زمان در سیستم MTM 85
انواع MTM 86
حرکت بسیط در سیستم MTM 87
روش زمان سنجی MOST 87
کاربرد انواع سیستم های زمان سنجی MOST 89
فصل سوم : بررسی وضعیت موجود
مقدمه ۹۰
معرفی شرکت ۹۱
شهردارو در یک نگاه ۹۲
محدوده مکانی شرکت شهردارو ۹۳
تاریخچه شرکت داروسازی شهردارو ۹۴
نمودار سازمانی شرکت شهردارو ۹۵
چارت سازمانی شرکت «مدیریت» ۹۶
خطوط تولیدی شرکت لابراتورهای شهردارو ۹۷
لیست تجهیزات جامدات ۹۸
معرفی واحدی که پروژه در آن انجام شده ۱۰۰
بررسی مراحل اصلی کار در قسمت مایعات با استفاده از فلوچارت ۱۰۱
نمودار OPC تولید قطره ۱۰۲
نمودار FPC ساخت قطره ۱۰۳
بررسی وضعیت سازمان از لحاظ موضوع تحت بررسی ۱۰۵
نقشه جریان ۱۰۶
نمودار جریان فرآیند ۱۰۷
جدول زمان بندی ۱۰۸
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل و ارائه پیشنهادات
مقدمه ۱۱۰
نقاط قوت ۱۱۱
نقاط ضعف ۱۱۴
پیشنهادات ۱۱۵
توصیه هایی جهت کارآمدتر شدن نیروی انسانی ۱۱۶
پیشنهاداتی در خصوص بهبود شرایط ۱۱۸
شش عامل بهینه کنندهی زمانبندی ۱۲۱
چند نکته مهم ۱۲۲
منابع مورد استفاده ۱۲۳
وقت و زمان از اصلی ترین عناصر در تولید و بهره وری می باشد از این رو توجه به گذر آن وجلوگیری از اتلاف زمان از دیرباز مدنظر بزرگان واندیشمندان بوده است زمان می گذرد و نمی توان از عبور آن ممانعت نمود پس برای باطل شدن آن باید از هر لحظه و دم بهره جست.
موضوع مورد بحث در این پروژه کارسنجی وزمان سنجی است.
در فصل اول، موضوع پروژه، اهداف انجام آن و محدوده زمانی و مکانی پروژه آشنا می شوید.
در فصل دوم، شناخت کامل از موضوع پروژه و تعریف و اهداف موضوع، پردازش خواهد شد.
در فصل سوم،شرکت مورد نظر و فعالیت ها و اقدامات انجام شده در آن مکان در رابطه با موضوع پروژه شرح داده خواهد شد.
در فصل چهارم ، از نتایج حاصل از انجام پروژه ، پیشنهادات و راهکارها آگاه می شوید.
فصل پنجم ، فصل ضمایم و پیوست ها می باشد.
موضوع زمان یعنی موضوعی که امید است در تمام مراحل ولحظات زندگی ما، مورد توجه و التفات واقع شود تا به امید حق، از عمر که بزرگترین نعمت الهی است در مفیدترین کار و بهترین وجه استفاده نماییم.
در سازمان ها وادارات ، موضوع زمان در سرفصل ارزیابی کار وزمان قرار می گیرد و منظور از انجام مطالعات دراین زمینه ، دست یافتن و بهره وری وکاهش هزینه ها و حذف خستگی و کسالت نسبت به کار می باشد.
پروژه کارسنجی و زمان سنجی
قیمت : 9500 تومان
با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
پروژه ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه
فهرست مطالب
مکانیزم یا روشهای اجرایی اصول مدیریت,
مدیریست چیست,
سازمان,
ویژگیهای سیستم,
ویژگیهای اساسی آموزش پودمانی,
آموزش الکترونیک,
ضرورت ارزشیابی
اهداف ارزشیابی
اصول ارزشیابی جامع و فراگیر
اهداف ارزشیابی
اصول ارزشیابی از اثربخشی آموزشی
تعریف مکاتبات اداری
اصول تهیه گزارشهای مورد نیاز آموزشگاه
مهارتهای ارتباطی
روشهای آموزش مهارتهای ارتباطی
روانشناسی عمومی و جامعهشناسی
ارتباطگیری موثر و موانع ارتباطی با دیگران
موانع ارتباطی رایج
نظارت بر امور مالی آموزشگاه
تهیه محتوای مربوط به خلاقیت و نوآوریهای مدیر
منابع و مأخذ
مقدمه
علم مدیریت که در اثر گردهمایی به جای زندگی فردی در تکامل زیست محیطی بشر شکل گرفته با توسعه سازمانها پیچیدهتر شد به طوری که با افزایش روزافزون سازمانهای مختلف در قرن بیستم، مدیریت به عنوان یک پدیده تعیینکننده در سرنوشت کشورها و سازمانها مطرح گردید. این علم از زمانی که انسان دریافت که به تنهایی توانایی انجام کارها به نحو مورد نظر را ندارد شروع و در این قرن فقط متحول گردید ولی همین تحول از دید کشورها و سازمانهای مختلف به ویژه در دهههای اخیر با روشهای گوناگون انجام گرفته و عملکردهای متفاوتی را نیز در برداشته است. این تحول در جایی عملکرد مثبتی را باعث گردیده که با انتخاب و به کارگیری روش صحیح مدیریت زمینه استفاه از تمامی امکانات مادی و انسانی در آن فراهم شده. از استعدادها، توانها، ضمن شکوفا شدن بهرهگیری مورد نظر نیز حاصل شده و در این حالت بوده که از عوامل تولید نظیر نیروی انسانی، سرمایه، تکنولوژی و کار و استفاده کارآ و اثربخش گردیده و بین متغیرهای ساختار اداری، منابع مالی، تخصص نیروی انسانی همبستگی لازم مشاهده شده است و در جایی نیز با این تحول انجام پذیرفته و یا در جهت خلاف نوع اول بوده است به عبارت دیگر درست اندیشیدن و مدیریت صحیح کلید پیشرفت در کشورها و سازمانهایی بوده است که توانستهاند از منابع موجود به نحو مورد نظر استفاده و به هدفهای از پیش تعیینشده خود دست یابند.
در راستای تحولهای یاد شده سازمانها در پی روشهای مدیریتی جدیدتر و مؤثرتری بودهاند. مدیران این سازمانها در صدر تجدیدنظر در هدفها استراتژیها ـ ساختار و فرهنگ سازماندهی خود شدهاند. آنها سعی کردهاند به نیروی انسانی بیش از پیش اهمیت دهند و تلاشهایی که در زمینههای یاد شده در حال انجام است نشانگر این نکفته بوده که این تلاشها به سوی هر چه بیشتر حرفهای کردن مدیریت پیش رود.
با نگاهی به سابقه و تاریخ زندگی بشر از ابتدای پیدایش او درمییابیم که مدیریت به مفهوم کلی سابقهای برابر با زندگی اجتماعی انسان دارد پدیدهای نوظهور نیست و گرچه دانش مدیریت در قرن بیستم اهمیت بیشتری پیدا کرده ولی مروری بر تاریخچه آن نشانگر آن است که این پدیده از همان ابتدا به نوعی وجود داشته و با تکامل زیست انسان فقط متحول گردیده است.
اولین کاربرد علم و مدیریت توسط انسان غارنشین و به صورت کار توسط و از طریق دیگران با رعایت اصل تقسیم کار در زمانی که انسان برای محافظت از خود با جابجایی سنگی در مقابل غار خود در زمان ورود و خروج از غار و اطاعت از فردی به نام سرکرده آن را انجام میداد پدیدار گشت. با گسترش زندگی اجتماعی و روی آوردن به زندگی قبیلهای، رهبری سنتی به وجود آمد که انجام وظیفههای مختلف مدیریت در اداره این قبیلهها توسط رئیس قبیله شکل میگرفت با گسترش این نوع زندگی و برنامهای برای تصرف سرزمینهای دیگر، سازماندهی افراد برای این کار کنترل و نظارت در قالب به کار گماردن افراد و همچنین دریافت باج و خراج، مدیریت نظامی شکل گرفته و با گسترش آن مدیریت سیاسی نیز در قالب آن به وجود آمد که قرون باستانی را در برگرفته و تا قبل از قرون وسطی به عنوان تنها روش مدیریت آن جوامع مطرح گردید. با به قدرت رسیدن مذهبیون در اروپا در قرون وسطی و تا قبل از دوره رنسانس، انجام وظایف مدیریت توسط مذهبیون در اروپا مطرح گردیده و اداره آن جوامع به صورت مدیریت مذهبی اعمال میگردید. با شروع رنسانس و انقلاب صنعتی ار اروپا تحول در صنایع و تغییر ماهیت سازمانی آن جوامع از حالت فئودالیته و کشاورزی به صورت صنعتی و عدم کاربرد اداره سازمانها از طریق سنتی باعث پیدایش نظریههای جدیدی در سال ۱۹۱۱ توسط دانشمندی به نام فردریک وینسلوتیلور در قالب مدیریت علمی گردید که تاکنون نیز ادامه دارد.
نارساییهای موجود در این مدیریت سرآغاز مطالعاتی توسط التون مایر در دهه ۱۹۳۰ گردید که منجر به پیدایش مکتب روابط انسانی گردید در پی نظریه مایو نظریههای دیگری توسط کیلرت و کریس آرگرس مطرح شد که به نام مکتب انسانگرایی صنعتی شناخته شد. پس از جنگ جهانی دوم و پیشرفتهایی که در زمینه تکنولوژی، ارتباط، محاسبههای الکترونیکی به وجود آمد امکان بهرهبرداری از تکنیکهای کمی در طراحی مدلهای تصمیمگیری مدیریت و استفاده از ریاضیات کاربردی برای حل مسائل مدیریت فراهم کردید و حل نارساییهای مدیریت از این طریق عملی گردید و به دنبال آن مکتبی مبتنی بر تئوری سیستمها پا به عرصه وجود گذاشت که مدیریت را براساس تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها اعمال مینماید.
پروژه ارزشیابی مهارت شغلی مدیر آموزشگاه
قیمت : 8500 تومان