دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

مقایسه باغ های ایرانی با فضاههای سبز امروزی

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

::
توضیحات بیشتر در مورد مقایسه باغ های ایرانی با فضاههای سبز امروزی :

عنوان پروژه : رشته معماری :: معماری اسلامی -مقایسه باغ های ایرانی با فضاههای سبز امروزی

فرمت : powerpoint

تعداد اسلاید: ۵۶

حجم فایل : ۲ کیلو بایت

قابل دانلود بعد از خرید

فهرست مطالب:

تعریف باغ,
تاریخچه باغ,
انواع باغ و ویژگی های آن,
برسی دیدگاههای انسان از بهشت,
باغ ایرانی و تا ثیر آن بر دیگر هنرها,
ویژگی های باغ ایرانی,
هندسه باغ ایرانی,
آب در باغ ایرانی
اقلیم و باغ ایرانی

تعریف باغ

اصولا” کلمه باغ به فضایی اشاره دارد

با درختان انبوه که در گذشته

آن را پردیس می گفتند ، این کلمه از

زبان  مادی ( پاراوئزا ) ریشه

گرفته که به معنی باغ وبوستان می باشد.

مقایسه باغ های ایرانی با فضاههای سبز امروزی

قیمت : 4000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پاورپوینت اصول علم اقتصاد

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

::
توضیحات بیشتر در مورد پاورپوینت اصول علم اقتصاد رشته حسابداری :

عنوان پروژه : رشته حسابداری و اقتصاد ::پاورپوینت اصول علم اقتصاد ۱  رشته حسابداری

فرمت : powerpoint

تعداد اسلاید:۲۵۷

حجم فایل : ۴٫۸۰ کیلو بایت

قابل دانلود بعد از خرید

فهرست مطالب پاورپوینت
طرح درس
اهداف درس
جایگاه درس
تعریف علم اقتصاد
اقتصاد کلان
نظریه و مدل
توزیع کالا
کمیابی
انواع کالاها
تعریف سرمایه گذاری
شکل منحنی
شکل منحنی امکانات تولید
رشد اقتصادی,
سیستم های اقتصادی,
انواع سیستم های اقتصادی,
دلالیل طرفداران حضور دولت در اقتصاد
خانوارها و بنگاهها
بازار نهاده و ستاده
تقاضا
دو مشخصه منحنی تقاضا
عوامل موثر بر تقاضای یک کالا
جابجایی منحنی تقاضا
منحنی تقاضای بازار
عرضه
تعریف عرضه
تابع عرضه
جدول عرضه
منحنی عرضه
قانون عرضه
جابجایی منحنی عرضه
تعادل و عدم تعادل در بازار
عدم تعادل
حرکت به سمت تعادل
تغییرات در تعادل
رفتار مصرف کننده و مطلوبیت
عوامل موثردر تقاضای خانوارها
عوامل موثر در محدودیت بودجه خانوار
رابطه بین هزینه فرصت و محدودیت درآمد
تابع محدودیت بودجه
نمودار محدودیت بودجه
تغییر مکان منحنی محدودیت بودجه
مطلوبیت
قانون نزولی بودن مطلوبیت نهایی
نمودارمنحنی مطلوبیت نهایی ومطلوبیت کل
عوامل موثر در انتخاب تعداد واحدهای یک کالا
انتخاب بین گزینه های مختلف
حداکثر مطلوبیت
نرخ نهایی جانشینی (MRS)
ارتباط منحنی تقاضا و مطلوبیت
اثر جانشینی و اثر درآمدی
استخراج منحنی بی تفاوتی
تعریف منحنی بی تفاوتی
چگونگی بدست آوردن منحنی بی تفاوتی
نقشه ترجیحات مصرف کننده
نحوه استخراج نقشه ترجیحات
خصوصیات منحنی های بی تفاوتی
حداکثر نمودن مطلوبیت مصرف کننده
تولید
تعریف تولید
انواع تولید کنندگان
تکنیک تولید
انتخاب تکنیک تولید
تابع تولید
تولید کلی ، متوسط و نهایی
قانون بازده نزولی
ارتباط تولید نهایی و تولید متوسط
افزایش همزمان سرمایه و نیروی کار
نرخ نهایی تکنیکی جانشینی (MRTS)
نقشه منحنی های تولید یکسان
کشش(Elasticity)
کشش و شیب منحنی تقاضا
کشش قیمتی تقاضا
انواع کالاها برحسب کشش قیمتی تقاضای آنها
محاسبه کشش
کشش فاصله ای تقاضا
کشش نقطه ای تقاضا
کشش و در آمد کل
عوامل موثر در کشش تقاضا
کشش درآمدی تقاضا
کشش متقابل قیمت تقاضا
کشش عرضه
انواع کالاها بر حسب کشش عرضه
هزینه
سود
قانون بازده نزولی
انواع هزینه
هزینه های واحد در کوتاه مدت
هزینه های بلند مدت تولید
بازده به مقیاس
قیمت و تولید
به حداکثر رساندن سود در کوتاه مدت
منحنی عرضه کوتاه مدت شرکت
تعادل بلند مدت یک شرکت رقابتی
صنایع با هزینه های ثابت، فزاینده و کاهنده
قیمت و تولید انحصاری
علل ایجاد انحصار خالص
تقاضا و درآمد نهایی
به حداکثر رساندن سود
تبعیض قیمت
حداکثر سود انحصارگر
موارد عدم کارایی در بازار انحصاری
کنترل انحصار
رقابت انحصاری
به حداکثر رساندن سود
کارایی بلند مدت رقابت انحصاری

پاورپوینت اصول علم اقتصاد رشته حسابداری

قیمت : 4500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه اثر بخش آموزشی مهارتهای اعتبارتی

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • پروژه بررسی اثر بخش آموزشی مهارتهای اعتبارتی بر سلامت روان شناسی دانش

    دسته :

    مدیریت آموزشی

    فرمت/ورد تعداد صفحات 201
    قیمت : 6500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه بررسی اثر بخش آموزشی مهارتهای اعتبارتی بر سلامت روان شناسی دانش :

پروژه بررسی اثر بخش آموزشی مهارتهای اعتبارتی بر سلامت روان شناسی دانش

مقدمه:

دورۀ نوجوانی دوره ای است که در مصادف با تغییر و انتقال در برگ[۱]، ۱۹۹۰ ) . استقلال نسبی از والدین و وابستگی به گروه همسالان و دوستان ، رشد و تحول مفهوم خود و هویت یابی اجتماعی و جنسی ، اتتخاب رشته تحصیلی ، برنامه ریزی برای دانشگاه و انتخاب شغل از جمله عواملی هستند که برای نوجوانان تنیدگی هایی را ایجاد می کنند (فورنت[۲] و همکاران ،۱۹۹۸ ) اینعوامل تنیدگی زا توأم با خواست ها و تقاضا های آموزشی در محیط مدرسه و انتظارات والدین از نوجوانان ، سلامت و بهداشت روانی آنها را به مخاطره می اندازد و بر عملکرد کلیو تحصیلی آنها تأثیر منفی می گذارد (نایمی[۳] و واینیوماکی[۴] ،۱۹۹۹ ) پژوهش ها حاکی استافرادی که در رویارویی با چنین مسائلی فاقد توانایی های لازم و اساسی هستند ، آسب پذیر بوده و مشکلاتی نظیر افسردگی ، اضطراب ، تنهایی و احساس طرد شدگی ، کمرویی ، خشم ، تعارض بین فردی و….را تجربه می کنند. در عین حال پژوهش های بیشماری حاکی است که بسیاری از مشکلات بهداشتی و اختلالات روانی – عاطفی ریشه های روانی – اجتماعیدارند و ارتقای مهارتهای مقابله ای و توانایی های روانی – اجتماعی در بهبود و سلامت روانشناختی افراد بسیار مؤثر است . این توانایی ها فرد را برای مقابله مؤثر باموقعیت هایتعارض زا یاری می کند و شخص را قادر می سازد تا در رابطه با سایر افراد جامعه ، فرهنگ و محیط خود به گونه ای مثبت و سازگارانه عمل کرده و سلامت به ویژه سلامت روانی خود را تامین کند . به همین دلیل در سالهای اخیر آموزش مهارتهای زندگی[۵] برای آماده نمودن افراد هنگام مقابله با مشکلات و فشارهای زندگی و ایجاد رفتارهای مثبت و کاهش رفتارهایمنفی و در نتیجه دستیابی به زندگی موفقیت آمیز مورد توجه روانشنا سان و دست اندر کاران نظام های آموزشی قرار گرفته است.

فهرست مطالب

۱-۱- مقدمه ۵

فصل اول مسأله مورد بررسی ۵

۱-۲- بیان مسأله ۸

۱-۳- ضرورت و اهمیت پژوهش ۱۵

۱-۴- اهداف پژوهش ۱۹

۱-۴-۲- اهداف جزئی : هدف های جزئی این پژوهش عبارتند از : ۲۰

۱-۵- فرضیه های پژوهش ۲۰

۱-۶- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها ۲۱

۱-۶-۱- سلامت روانشناختی ۲۱

۱-۶-۳- شیوه های حل تعا رض بین فردی ۲۳

۱-۶-۳- مهارت جرأت ورزی ۲۴

فصل دوم پیشینه تحقیق و پایه های ۲۵

نظری ۲۵

۲-۱- مفهوم سلامت ۲۶

۲-۲- ابعاد سلامت ۲۷

– سلامت روان شناختی ۲۸

بهداشت روان ۳۶

ب) ارتباطات ارتباطی ۳۷

۲-۳-۱-حل مساله ۳۹

ب) مهارت های خاص حل مساله : ۴۵

۲-۳-۱-۲- راهبردهای مقابله ای ۴۷

۲-۳-۱-۴- نقص در حل مسأله و بروز مشکلات روانشناختی در افراد ۵۰

۲-۳-۲- حل تعارض بین فردی ۵۵

۲-۳-۲-۱- تعریف و ماهیت تعارض ۵۶

تعارض و تضاد میان ارزش ها : ۶۳

۲-۳-۲-۴- سبک های حل تعارض ۶۷

۲-۳-۲-۵- روشهای پیشگیری و مهار تعارض ها ۷۱

۲-۳-۳- جرأت ورزی یا ابزار وجود ۷۵

۲-۳-۳-۱- تعریف جرأت ورزی ۷۶

۲-۳-۳-۲- اثر بخشی جرات آموزی در کنترل مشکلات روانشناختی ۷۷

۲-۳-۳-۴- سبک های پاسخدهی افراد ۸۰

۲-۳-۳-۶- مؤ لفه های جرأت ورزی ،افراد بایستی بر چهار مؤلفه ابراز وجود مسلط باشند که عبارتند از : ۸۴

فصل سوم روش شناسی تحقیق ۸۸

۳-۳- جامعه آماری ۹۰

-۴-۴نمونه و روش نمونه گیری ۹۰

۵- ابزارهای جمع آوری اطلاعات ۹۱

۳-۵-۱- مقیاس SCL-90-R 91

۳-۵-۳- مقیاس نسخه دوم شیوۀ مقابله با تعارض رحیم (راسی- II) 99

الف) معرفی مقیاس : ۹۹

۳-۵-۴- مقیاس جرأتمندی جرابک ۱۰۲

الف) معرفی مقیاس ۱۰۲

ج) شیوه نمره گذاری و تفسیر نمرات: ۱۰۳

فصل چهارم ۱۰۶

یافته های تحقیق ۱۰۶

۴-۱- فراوانی گروه ها ۱۰۷

۴-۲-تحلیل نتایج بر اساس فرضیه های تحقیق ۱۰۸

جدول ۴-۵- نمرات آزمودنی ها در پس آزمون شیوۀ حل مسأله ۱۱۳

جدول ۴-۶ نمرات آزمودنی ها در پیش آزمون پرسشنامه جرأتمندی جرابک ۱۱۵

ب) آمار استنباطی ۱۱۹

جدول ۴-۱۰ نتایج تحلیل کوواریانس یکطرفه ؛ متغیر وابسته : سلامت روانی ۱۲۰

الف)شیوه حل تعارض سازنده ۱۲۱

الف)حل مسأله سازنده ۱۲۴

فصل پنجم ۱۳۱

۵-۲- محدودیت های پژوهش ۱۳۹

پرسشنامه ۱۴۱

آزمون SCL-90 141

۲-۱- مفهوم سلامت ۱۴۷

۲-۲- ابعاد سلامت ۱۴۸

– سلامت معنوی ۱۴۹

– سلامت روان شناختی: ۱۵۰

۲-۳-مهارتهای زندگی و مهارت های ارتباطی ۱۵۵

بهداشت روان ۱۵۸

ب) مهارت های ارتباطی ۱۵۸

۲-۳-۱-حل مساله ۱۶۰

۲-۳-۱-۱- مؤلفه های حل مسأله ۱۶۲

ب) مهارت های خاص حل مساله : ۱۶۶

۲-۳-۱-۲- راهبردهای مقابله ای ۱۶۹

۲-۳-۱-۳- سبکهای حل مساً له ۱۷۲

۲-۳-۱-۴- نقص در حل مسأله و بروز مشکلات روانشناختی در افراد ۱۷۳

۲-۳-۲- حل تعارض بین فردی ۱۷۹

۲-۳-۲-۲- انواع تعارض ۱۸۵

الف )تعارض فرد با خود ۱۸۵

ب ) تعارض های گروهی و سازمانی ۱۸۶

۲-۳-۲-۳- منابع تعارض ۱۸۸

۲-۳-۲-۴- سبک های حل تعارض ۱۹۲

۲-۳-۲-۵- روشهای پیشگیری و مهار تعارض ها ۱۹۶

منابع مورد استفاده ۱۹۹

الف)منابع فارسی ۱۹۹

پروژه بررسی اثر بخش آموزشی مهارتهای اعتبارتی بر سلامت روان شناسی دانش

قیمت : 6500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

مقاله رابطه بین مهارت مذاکره با فروش

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • مقاله بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت

    دسته :

    رشته مدیریت بازرگانی

    فرمت/ورد تعداد صفحات 149
    قیمت : 8500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد مقاله بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت :

مقاله بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت

فهرست مطالب

مقدمه۲
تعریف موضوع تحقیق: ۳
تاریخچه و سابقه موضوع تحقیق: ۴
اهمیت وضرورت تحقیق:۵
اهداف تحقیق:۶
چهارچوب نظری تحقیق۶
ارکان اساسی مذاکره۸
فرضیات تحقیق۹
فرضیه اصلی۹
روش تحقیق۱۰
قلمرو تحقیق۱۰
ابزارهای گردآوری اطلاعات۱۱
روش تجزیه و تحلیل داده ها۱۱
محدویت های تحقیق۱۲
تعریف واژگان و اصطلاحات به کار رفته در تحقیق ۱۲

فصل دوم
ادبیات تحقیق۱۳
تعریف مذاکره۱۴
ارکان اصلی مذاکره۱۹
مراحل اصلی در فراینده مذاکره۲۰
اقدامات و مراحل انجام کارقبل از مذاکره۲۳
هدف و نتایج مذاکره۲۵
پیش بینی جهت احتمالی مذاکرات۲۶
تهیه و پیش نویس دستور جلسه۲۸
فواید تشکیل در دفتر۳۰
دفاع از اصول اولیه مذاکرات و رفع عوامل بازدارنده۳۳
چانه زنی۳۵
توافق اشکار و نهان۴۲
روش های مذاکرات بازاریابی۴۴
انواع اساسی مذاکره۴۹
مهارت های مذاکره و نفوذ۵۹
تاکتیک های اساسی در مذاکره۶۵
پاره ای از تاکتیک های خدعه امیز رایج۷۵
شش اصل کلیدی در مذاکره۸۰
اصول مذاکرات فروش۸۳
سوگیری فرهنگی در مذاکره۸۵
مسائل میان فرهنگی در مذاکره۸۶
بررسی تطبیقی سبک های مذاکره در جهان۹۰
جنبه های اخلاقی مذاکره۹۵
سی نکته و رهنمود در مذاکره۹۶
فصل سوم
روش تحقیق۹۸
مقدمه۹۹
روش تحقیق۱۰۰
جامعه و نمونه آمری مورد تحقیق۱۰۱
روش و ابزار گردآوری اطلاعات۱۰۲
روش وبررسی اسناد و مدارک۱۰۳
روش میدانی۱۰۳
پرسشنامه۱۰۳
روش ها و فنون آماری۱۰۵

فصل چهارم
تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات۱۰۶
برسی فرضیه تحقیق۱۰۷
فصل پنجم
نتیجه گیری و پیشنهادات۱۱۵
نتیجه گیری از فرضیه۱۱۶
پیشنهادات۱۱۷
منابع و مآخذ۱۱۹

مقدمه :

دنیایی که در آن زندگی می کنیم شاهد تحولات شگرفی است . سرعت این تحولات روز به روز بیشتر می شود به طوری که به هیچ وجه با گذشته های دور قابل قیاس نیست . اگر بخواهیم آمادگی همراهی و توان لازم برای همگامی با این تحولات داشته باشیم به ناچار باید اطلاعات ، دانش ، ابزارها و توانمندی های مناسب و ضروری را در خود ایجاد و شکوفا کنیم . در این میان هم مدیر علاوه بر توانایی های فنی نیاز به داشتن مهارت هایی  در برقراری ارتباط مؤثر با دیگران را باید لازمه ی کار خود قرار دهد چون کار مدیر دستیابی و رسیدن به اهداف سازمانی است حال برای رسیدن به این اهداف سازمانی از مهارتهای ارتباطی که بنحوی برطرف مورد نظر خود بتواند نفوذ پیدا کند باید استفاده کند . هر روز که می گذرد همه ما چه به عنوان یک فرد ، مدیر ، سازمان و شرکت در محدودة گسترده تر و پیچیده تری از ارتباط با دیگران قرار می گیریم .

مهارت ایجاد ارتباط مؤثر و کارآمد یکی از مهمترین مهارت های لازم برای هر مدیر به شمار می رود زیرا موفقیت یک مدیر بیش از آنکه به تواناییهای تکنیکی اش مربوط باشد به توانایی او در برقراری ارتباط مؤثر با دیگران بستگی دارد نتایج تحقیقی که توسط نشریه Fortune بر روی ۲۰۰ مدیر از شش شرکت انجام شده حاکی از آن بوده که بزرگترین عامل شکست مدیران ، ضعف مهارت های ارتباطی آنان بوده است . ( Ertel , 1999 , 23  )

یکی از مهمترین مهارت های ارتباطی ، مهارت در مذاکره۱ است[۱] ، مذاکره یعنی راه نفوذ در دیگران به منظور مبادله ی افکار یا اشیاء مادی است، مذاکره مهم ترین و رایج ترین وسیله برقراری ارتباط بین انسان هاست . و چون تمام نیازها ، ادامه زندگی ، امنیت ، آسایش زندگی ، رفاه اقتصادی ، افزایش آگاهی ، بالابردن سطح زندگی و پیشرفته ترین سطح این است که ، با دیگران برای تأمین نیازهای خود به توافق برسند.

روابط به دلیل وجود اهداف مشترک وجود دارد ، و بر این دلالت دارد که ابزار دستیابی به این اهداف توسط طرف های در حال مذاکره تقسیم می شوند ، بنا بر این فرآیند مذاکره خریدار و فروشنده به طور همزمان با عناصر همکاری و تعارض روبرو می شوند . همکاری ،‌اهداف متقابل و فردی را تأمین می کند در حالی که تعارض محیط رقابتی را برای دو طرف فراهم می کند برای اطمینان از این که این توافق از نفع شخصی شان حمایت می کند . ( wimsaatt and Gassenheimer , 1996 , 21  )

برای حداقل کردن این تعارض و برای رسیدن به راه حل های مصالحه ، استفاده و کاربرد
مهارت های مذاکره و انتخاب تاکتیک های مناسب مفید است .

یکی از نقش های مدیر از نظر مینتز برگ نقش مذاکره کننده است.(رضائیان۱۳۸۰، ۱۹)

 یکی از عوامل اساسی و بسیار مهم بر موفقیت و پیشرفت شرکت ها برخورداری مدیران این سازمان ها از مهارت ها و فنون مذاکره می باشد که این خود یک عامل بسیار مهم در موفقیت و انجام مذاکرات و عقد قراردادها می باشد پس یکی از توانمندی های مهارتهایی که برای مدیر لازم است فراگیری و کسب مهارت مذاکره است .

مقاله بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت

قیمت : 8500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه عوامل موثر بر رضایت شغلی

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • پروژه بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارمندان دانشگاه آزاد

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات 72
    قیمت : 5500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارمندان دانشگاه آزاد :

پروژه بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارمندان دانشگاه آزاد 

فهرست

فصل اول۱
مقدمه۲
بیان مسئله۴
موضوع تحقیق۵
فرضیات تحقیق۵
هدف تحقیق۶
ویژه کردن موضوع۷
اهمیت وضرورت تحقیق۷
تعاریف مفاهیم نظری وعملیاتی متغیرها۸
فصل دوم۱۰
مبانی نظری تحقیق۱۱
ادبیات تحقیق۱۲
نظریه های متفکران درمورد رضایت شغلی۱۳
فصل سوم۱۷
روش اجرای تحقیق۱۸
ابزار گردآوری اطلاعات۱۸
روش وشیوه ی نمونه گیری۱۹
جامعه آماری۱۹
تعیین حجم نمونه۱۹
روش تجزیه وتحلیل اطلاعات۱۹
فصل چهارم۲۱
ارائه یافته ها۲۱
فصل پنجم۳۷
تجزیه وتحلیل یافته ۳۷
فصل ششم۴۴
نتیجه گیری۴۵
پیشنهادات۵۵
منابع و موأخذ۵۶
پیوستها۵۷
پرسشنامه۵۸
جدول کدبرگ (راهنمای پرسشنامه۶۰

فهرست جداول
جدول۴-۱۲۲
جدول۴-۲۲۳
جدول۴-۳۲۴
جدول۴-۴۲۵
جدول۴-۵۲۶
جدول۴-۶۲۷
جدول۴-۷۲۸
جدول۴-۸۲۹
جدول۴-۹۳۰
جدول۴-۱۰۳۱
جدول۴-۱۱۳۲
جدول۴-۱۲۳۳
جدول۴-۱۳۳۴
جدول۴-۱۴۳۵
جدول۴-۱۵۳۶
جدول۵-۱۳۸
جدول۵-۲۳۹
جدول۵-۳۴۰
جدول۵-۴۴۱
جدول۵-۵۴۲
جدول۵-۶
*فصل اول:
– مقدمه
– بیان مسئله
– موضوع تحقیق
– فرضیات تحقیق
-ویژه کردن موضوع
– اهمیت وضرورت تحقیق
– تعریف مفاهیم نظری وعملیاتی متغیرها

 مقدمه:
با توجه به محیط امروزی که تغییر ویژگی غیر قابل انکارآنست، سازمانها برای دوام وحتی بقاءبایستس خود را باتغییر وتحولات هماهنگ نماید ومدیران بایستی قادر باشند به بهره برداری همراه با رضایت شغلی دست یابند. بهبود وبازسازی سازملن براساس محیط متغیر امروزی وزمینه ای که علوم رفتاری سازمانی به وجود آورده مطرح شده است. که درواقع یک نوع استراتژی برنامه ریزی شده برای روبروشدن با تحولات است. بدون اقدام به تحول وبهسازی سازمان نمی تواند همگام با زمان به عمر خود ادامه دهد. مهمترین منبع حرکت سازمان به سوی اهدافش نیروی انسانی است. واین درسایه رضایت وخرسندی این نیرو است که پدیدار می گردد.اطلاع مدیران سازمانها از میزان رضایت شغلی کارکنانش وهمچنین متغیرهایی که بارضایت شغلی رابطه دارند ضروری است.
دنیای امروزه دنیای سازمانهاست. .درحقیقت سازمانهاهستند که رکن اصلس اجتماع کنونی را تشکیل می دهند. ودر این سازمانها دو عامل بسیار مهم وحیاتی وجود دارد. یکی مدیریت که مهمترین عامل در حیات رشد وبالندگیویا مرگ سازمانی محسوب می شود ودیگری انسانها، که گردانندگان اصلی سازمانها می باشند. آنانند که به کالبد سازمانها جان میبخشند وتحقق هدفها را میسر می سازند. ودرواقع تنها توفیق سازمانها مستقیماً به استفاده موثر از منابع انسانی بستگی دارد، که بدون انسان سازمان بی معنی ومدیریت امری موهوم است(حقیقی۱۳۸۰)واگر سازمانهای اصلی وعمده کشور به هدفهای خود برسند سیستم اقتصادی کل کشور به هدف خود می رسند وکشور به سوی رونقوآبادانی گام بر می دارد.(ایتونر،ترجمه فارسسی)
عصرما، عصر تغییر وتحولات شتابنده ودور ازانتظار است. در چنین فضایی پراز تغییر وتحول باید مدیران وسازمانها دائماً آماده وگوش به زنگ تحولات ورویارویی با تغییرات باشند. جز براین راهی برای داوام وبقاء وجود ندارد.(اموانی، مهدی ،۱۳۷۴) به عقیده برومند (۱۳۷۴) تغییر، حقیقت زندگی است همه چیز تغییر می کندوتنها تغییر است که تغییر نمی کند. سازمانها باید برای دوام حتی بقاء خود را با تحولات هماهنگ کرده وفعالیتهای وسیعی را درتمام حوزه های تغییر انجام دهند. هیچکدام از سازمانهای دولتی وخصوصی با درجازدن نمی توانند دربازار کار رقابت کنند. همه سازمانها برای بقء نیازمند اندیشه های نوو نظرات بدیع وتازه اند. انکار ونظرات جدید همچون روحی در کالبد سازمان دمیده می شود وآنرا از نیستی وفنا نجات می دهد. درعصر ما برای بقاء پیشرفت وحتی حفظ وضع موجود،باید جریان نوجویی ونوآوری را درسازمان تداوم بخشید. تا از رکود ونابودی آن جلوگیری شود. برای آنکه بتوان در دنیای متلاطم ومتغیر امروزی به حیات ادامه داد باید به خلاقیت ونوآوری روی آرود. ضمن شناخت تغییر وتحولات محیط برای رویارویی با آنها پاسخهای بدیع وتازه تدارک دید وهمراه تاثیر پذیری ازاین تحولات برآنها تاثیر نهاد وبدانها شکل دلخواه داد.(الوانی، مهدی، ۱۳۷۴).
گذر زمان پرشتاب واجتناب ناپذیر است. آنچه دراین میان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد توجه به عامل دیاکلتیک فرهنگی است. دیاکلیتیک فرهنگی به معنی توجه به ریشه ها وسنتهای قومی وبومی ازیک طرف استفاده ازنوآوریها وتکنیکهای جدید وجهانی از طرف دیگر است. بریدن ازریشه ها واصالتها، بیهویتی به دنبال دارد ونتیجه توجه نکردن به تکنیکها ونو آوریها، ارتجاع وعقب ماندگی خواهد بود. اصل دیاکلتیک فرهنگی در مجموع حوزه های تخصصی علوم ودر تمام جنبه های زندگی قابل پیاده شدن واجرا است. ومهمترین عامل برای پویایی ورشد به شمار می رود.(خوش خبر،۱۳۷۱).
به عقیده برومند(۱۳۷۴) بهبود وبازسازی سازمان براساس محیط متغیر امروز و++++++ علوم رفتاری کاربردی است. متخصصان نیروی انسانی را مهمترین وبنیادی ترین سرمایه هر سازمان می دانند که توسعه کارایی وبالندگی آن وابسته به کارکرد شایسته ودرست این نیرو می باشد. مدیریت سازمان برای کارا کردن نیروی انسانی باید راهبردهایی بیندیشد تا بواسطه آن رضایت شغلی بدست آید ومتبلور شود. تحقیق حاضر درپی بررسی عوامل موثر برمیزان رضایت شغلی کامندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان که یکی از جلوه های بهره وری است می باشد تا با شناخت وبه کارگیری هرچه بیشتر این فنون درسازمان به نحو مطلوبتری به اهداف برسیم. وسازمان بتواند خودش را با شرایط متغیر محیطی سازگار نماید وبتواند جوی به وجود آورد که با کمک کارکنان که با میل ورغبت بدون اعمال زور است مشکلات سازمان راحل نمود.

بیان مسئله:
برنامه هیا پیاده سازی رضایت شغلی دربسیاری از سازمانها مورد توجه قرار گرفته وبسته به میزان درک وتوانایی مدیران ومشاوران دیگر دربرنامه موجب تاثیراتی درسازمان گردیده است. اما دربسیاری از این برنامه ها علی زغم تلاش فراوان مدیریت موفقیت چندانی به دست نیامده است. شاید بتوان گفت رایج ترین علت شکست این برنامه ها عدم درک صحیح محتوا وعمق پیام دیدگاه رضایت شغلی است. دربسیاری از موارد مدیران رضایت شغلی را ابزاری جهت اصلاح بخشهایی از فعالیتهای سازمان خود می دانند. اما نکته اصلی اینست که مسئله رضایت شغلی درحقیقت یک نگرشجدید در مدیریت سازمان است. که بایدبرمبنای این نگرش چارچوب مدیریت سازمان تشکیل گردد. درصورتیکه سازمانها به این اصل توجه ننمایند تنها به ظواهری از نگرش رضایت شغلی دست خواهند یافت. عمدتاً این ظواهر نیز به دلیل عدم سازگاری +++++ سازمان مدیریت سازمان به تدریج به فراموشی رده می شود.و ره آورد چندانی برای سازمان دربرندارد (تیمور داوودی منفرد،۵:۱۳۸۳ )
امروزه سازمانهی تولیدی وخدماتی میزان رضایت مشتری را معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قلمداد می کنند واین روند همچنان در حال افزایش است. همچنین مشتری در رضایت اوچیزی است که به رقابت ردسطح جهان برمی گردد. دستیابی به چنین حدی از رضایت شغلی مشتری ممکن نیست مگر درسایه یک سیستم کیفیت  ماسب به طوری که مطوئن شویم برای نیازمندیها وانتظارات همیشه متغیر مشتریان پاسخ دهی مناسبی از طرف سازمان وجود دارد. آقای دکتر دفینگ که او را پدر کیفیت نیز لقب داده اند می گوید: کیفیت صرفاً کشف نیازهای مشتری ورفع مشکلات اونیست. دردنیای امروز سازمانها یی موفق هستند که علاوه بر اینها دست به خلق محصولات وخدمات جدید نیز شد. .رضایت غیر قابل وصف وپیش بینی در مشتریان خود ایجاد می کنند وبه این ترتیب همیشه دربین رقبای خود پیشرو خواهدبود. از مهمترین ضرورت ها برای بهبود مداوم عملکرد فرآیندها فراهم ساختن منابع مورد نیاز واستفاده بهینه از آنهاست. که نیروی انسانی شایسته وآگاه برجسته ترین منابع محسوب می شود.
به عقیده برومند کوشش های بهبود سازمان جهت افزایش اثر بخشی سازمان حل مشکلات وتطابق با محیط در حال تغییر وپویایی می باشد. بهبود سازمان جهت بهبود منابع انسانی می کوشد تا موقعیتهایی فراهم آورد که افراد انسان باشند وآگاهی ومشارکت ونفوذ دردیگران را افزایش دهند.
اهداف فردی وسازمانی هردو مدنظر بهبود سازمان است. به عقیده نبیس(ذکر شده درفرنچ ودیگران، ترجمه فارسی،۱۳۷۹:۲۶)تحول سازمان نوعی پاسخ برای تغییر ونوعی استراتژی پیچیده آموزشی برای تغییر باورها، نگرشها وارزشها وساختار سازمان به شمار می آورد. به طوری که این عوامل بتواند خود را باتکنولوژیها، بازارها وچالشهای جدید وهمینطور با سرعت تغییر در شرایط ومحیط بهتر تطبیق دهند. ما دراین تحقیق می خواهیم ببینیم که چه عواملی باعث رضایت شغلی کارمندان دانشگاه آزاد رفسنجان می شود وبا توجه به اینکه بسیاری از عوامل میزان رضایت شغلی کارکنان مادی است آیا مدیران می توانند کارکنان را دردانشگاه واز کار خود راضی کنند؟

پروژه بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارمندان دانشگاه آزاد

قیمت : 5500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]