دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

پاورپوینت اهداف علم ارگونومی

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • دانلود پاورپوینت اهداف علم ارگونومی

    دسته :

    پاورپوینت های آماده

    فرمت : پاورپوینت | صفحات:28
    قیمت : 3000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد دانلود پاورپوینت اهداف علم ارگونومی :

دانلود پاورپوینت اهداف علم ارگونومی

فهرست مطالب

اهداف علم ارگونومی
اهداف شناخت ارگونومیک را می توان به شرح زیر طبقه بندی کرد
ارگونومی و کاربرکامپیوتر
مفاهیم کلیدی
نتایج بکارگیری ارگونومی
انواع خستگی
عوارض خستگی
جنبه های اقتصادی ارگونومی
ارگونومی کاربر کامپیوتر
استانداردهای ابعاد مناسب
خصوصیات یک میز مناسب کار با رایانه
خصوصیات صفحه کلید و موس
خصوصیات صفحه نمایشگر
دو خطر عمده در مورد مانیتورها خطر چشمی
شرایط عمومی محیط کار
عوارض و مشکلات
ارگونومی، کاربرد و مفهوم رنگ‌ها
رنگ‌ها چگونه به وجود می‌آیند؟
اقسام رنگ

دانلود پاورپوینت اهداف علم ارگونومی

قیمت : 3000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

دانلود پاورپوینت مدرسه باهاوس

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

::
توضیحات بیشتر در مورد دانلود پاورپوینت مدرسه باهاوس :

پاورپوینت باهاوس مدرسه ای که یک سبک معماری شد

تاریخچه مدرسه باهاوس,
والتر گروپیوس
ساختمان شیشه ای کارخانه فاگوس، از نخستین ساختمان های سبک مدرن
ساختمان مدرسه هنری باهاوس
نخستین دستگیره به شکل امروزی – ظرف شکر از مجموعه سرویس غذاخوری
سرویس غذاخوری – والتر گروپیوس
معماری خانه شخصی والتر گروپیوس
برنامه تحصیلی باهاوس شامل ۳ مرحله بود
اهمیت بنای «باهاوس » از نظر فن ساختمان
اهداف
تصاویر

دانلود پاورپوینت مدرسه باهاوس

قیمت : 3000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پاورپوینت باغ های ایرانی

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

::
توضیحات بیشتر در مورد دانلود پاورپوینت باغ های ایرانی :

فهرست مطالب

باغ ایرانی,
شناخت واژه باغ,
سیر تاریخی باغ سازی (قبل از اسلام),
دوره ساسانی
باغ های دوره ساسانی
باغسازی ایران در دوره اسلامی
دوره صفوی و تیموری
دوران قاجار
دوران پهلوی
بررسی کالبدی
برخی از خصوصیات کلی باغ های ایرانی
هندسه باغ های ایرانی,
آب در باغ ایرانی,
معرفی فضاهای کالبدی باغ,
عمارت سردر
عمارت اندرونی
فضاهای خدماتی و جنبی
باغ فین
باغ شاهزاده ماهان
باغ دولت آباد
باغ دلگشا
منبع و ماخذ

دانلود پاورپوینت باغ های ایرانی

قیمت : 5000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله بررسی تئاتر شرقی و غربی

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • ترجمه مقاله بررسی تئاتر شرقی و تئاتر غربی

    دسته :

    هنر

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 9
    قیمت : 4500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله بررسی تئاتر شرقی و تئاتر غربی :

ترجمه مقاله بررسی تئاتر شرقی و تئاتر غربی

images

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Eastern Theatre,Western Theatre
عنوان فارسی مقاله: تئاتر غربی ، تئاتر شرقی
دسته: هنر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٩
چکیده ترجمه:
نمایش شرقی، نمایشی روایتی است. برای بازیگر شرقی طبیعی است که دارد دیگری را بازی می کند و یا از چیزی غیر خود خبر می دهد، بنابراین به راحتی و به کمک کنایه ها و مبالغه های بازیگری، اشاره به ورای خود را، با ایجاد فاصله بین خود و نقش، قابل لمس می سازد. درک و تحلیل همین جنبه ها در اروپای معاصر از یک طرف به تکوین فکر « فاصله گذاری» کمک کرد، و از طرف دیگر زیربنای «نمایش آیینی» شد. به هر حال، دذ هر دو تئاتر غربی و شرقی «آیینی بودن» و «فاصله داشتن» هیچ کدام هدف نیست، بلکه منطق ذاتی و طبیعی نمایش است. دیگر طبیعی است که حس ها گرچه واقعی ست ولی بازی ها واقعی نباشد، و طبیعی است که بازیگران خود را با نقش یکی نکنند، زیرا نمی گویند «ما آن شخصیت» هستیم، بلکه فقط از «او» خبر می دهند، یا « شخصیت نقش را برای ما » روایت می کنند. پس دیگر طبیعی است که بازیگر ناظر بر نقش هم باشد و با تأکید بر زشتی عمل یا نیکی رفتار شخص بازی، قضاوت های موافق و مخالف تماشاگر را برانگیزد و طبیعی است که بازیگر (که همه ی مهارتش را در تجسم بخشیدن به اشیا و ابعاد غایب و ایجاد فضاهای گوناگون به کار می برد) در فاصله ها و وقفه های قرار گرفتن در آن شخصیت مثلا آب بخواهد تا نفسی تازه کند، یا گریم را ترمیم کند، یا در سراسر بازی نقشش را از روی نوشته بخواند، زیرا او نمی گوید که واقعه در حال رخ دادن است، بلکه واقعه ای رخ داده را با منظور معین تعریف می کند.
«فاصله گذاری» در تعزیه و در کار برتولت برشت هر چند به نتایج مشابهی می رسد ولی مطلقا از یک جنس نیست. برشت می کوشد با فاصله گذاری تماشاگر را از حل و جذب شدن، یا مثلا تسخیر شدن توسط جادوی صحنه دور نگاه دارد تا قضاوتش بیدار بماند. در تعزیه، بازیگر و نقش اصلا و اساسا نمی توانند یکی بشوند، زیرا آنچه بازیگر انجام می دهد در واقع نوعی تذکار مذهبی و عبادتی است. او خود را کمترین ذره در مقابل امامان و دشمن در مقابل دشمنان ایشان می داند.

ترجمه مقاله بررسی تئاتر شرقی و تئاتر غربی

قیمت : 4500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله تاریخچه سینمای ایران

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • ترجمه مقاله تاریخچه سینمای ایران

    دسته :

    هنر

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 40
    قیمت : 11000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله تاریخچه سینمای ایران :

ترجمه مقاله تاریخچه سینمای ایران

img.php

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Iranian Cinema
عنوان فارسی مقاله: سینمای ایران
دسته: هنر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۴٠
چکیده ترجمه:
سینمای امروز ایران در جهان می درخشد ولی در آغاز، عکاسی بخت بلندتری داشت و در دوران ناصری میتوانست در میان بهترین ها در جهان جلوه کند. هم اکنون، آلبومخانه کاخ گلستان، که بیشتر یادگار آن دوران است، شاید در یکدست بودن و قدمت یک رقیب بیشتر در دنیا نداشته باشد که آن مجموعه پادشاهی بریتانیا است. برای نگارنده، این سئوال مطرح بود که چگونه بین معرفی عکاسی به صورت داگروتیپی در سال ١٨٣٩ م / ١٢٥٤ ق / ١٢١٨خ در پاریس و نخستین عکسبرداری در ایران، در اواسط دسامبر ١٨٤٢/ اواسط ذیقعده ١٢٥٨/ پایان آذر (قوس) ١٢٢١، توسط نیکلای پاولوف ، کمتر از سه سال به دنبال درخواست محمدشاه، شاه قاجار، گذشت. حال آنکه نیم قرن بعد، طبق اسنادی که تا این اواخر به دست آمده بود، فاصله بین معرفی سینما در سال ١٨٩٥ م/ ١٢٧٤خ در پاریس اولین فیلم ایرانی چهارچوب ایرانی آنهم در اروپا به پنج سال رسید. این تاخیر را در ضعف دستگاه مظفری و کشور در مقایسه با گذشته، ملایمت فطری شخص مظفرالدین شاه، ناآگاهی و بی توجهی مردم و عدم احساس مسئولیت از سوی ایشان میتوان یافت.
همچنین میتوان پذیرفت که اگر ناصرالدین  شاه در ١٣١٣ ق/ ١٨٩٦ م/ ١٢٧٤ خ به قتل نرسیده بود، فیلم سینما و دوربین فیلمبرداری در همان سالها به تهران رسیده و شاید رشد سریعتری از همان ابتدا پیدا می کرد ولی این چنین نشد. در مورد تاریخ نخستین سالهای سینما، ساماندهی قابل تقدیر آلبومخانه کاخ گلستان که از سه چهار سال گذشته آغاز گردیده از یک سو و آغاز بازنگری اسناد کاخ گلستان از سوی دیگر، دگرگونی های ژرفی اکنون در دیدگاه کلی نسبت به آشنایی و ورود سینما به ایران پدید آورده است: تاریخ ورود نخستین دستگاه های سینما به ایران به عقب رفته، سینمای نخستین ایران چهره ای نو یافته و تحول آغاز سینمای ایران در مسیر تازه ای قرار گرفته است. البته دستیابی به برخی از فیلمهای کاخ گلستان، که به آن اشاره خواهد شد، و مهمتر از آن درک هر چند محدود، اهمیت آن فیلمها در هجده سال پیش در چهارچوبی که امروز نتیجه می دهد رخ داد ولی در پیشرفت امور به علل گوناگون تا سالهای اخیر وقفه افتاد. در این نوشته کوتاه بر دو نکته اساسی تأکید خواهد شد: آشنایی با سینما و رسیدن نخستین اسباب سینما به ایران و تولد آنچه که میتوان آن را نخستین مجموعه فیلم ها و به ویژه «فیلمهای سینمایی ایران» دانست.

ترجمه مقاله تاریخچه سینمای ایران

قیمت : 11000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]