دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

مقاله بررسی نقش مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • مقاله بررسی نقش مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات 34
    قیمت : 2500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد مقاله بررسی نقش مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش :

مقاله بررسی نقش مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش سازمانهای دانش آفرین

 فهرست

اشاره     ۱
TQM در آموزش   ۳
انتقال نظریه از صنعت به آموزش   ۶
فرایند و روشهای به کارگیری TQM در آموزش   ۷
TQMو اثربخشی آموزش   ۱۰
سازوکارهای نظام مدیریت کیفیت فراگیر در اثربخشی آموزش   ۱۰
الف :‌تعیین منابع شاخص سازی   ۱۲
ب : فرایند عملیاتی کردن شاخص سازی   ۱۲
توسعه آموزش مبتنی بر رویکردTQM   ۱۴
اصلاح و بهسازی زیرساخت سازمانی و نقش آن در توسعه آموزش   ۱۸
انطباق الگویTQM در سازمانهای آموزشی   ۱۸
دستاوردهایTQM در نظام آموزشی   ۲۴
ویژگی های مدیران سازمانهای آموزشی نوین   ۲۶
مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش عالی   ۲۷
خلاصه و نتیجه گیری   ۳۰
منابع  :  ۳۲

اشاره

بدون شک در حرکت به سمت جهانی شدن، کیفیت یک عامل تاثیرگذار است. در روند توسعه صنعت و بازرگانی، یکپارچگی اقتصاد جهانی و رشد و اشباع بازار، کیفیت نقش اصلی را ایفا کرده و یکی از مهمترین عامل های رقابت سازمان و موفقیت در بازارهای ملی، منطقه ای و جهانی به شمار می آید.

فرایند جهانی شدن، بازارها و لزوم داشتن توان رقابت باعث ایجاد الگوهای جدید مدیریت کیفیت شده است.

مدیریت کیفیت فراگیر یک فلسفه، نظریه و روش شناسی نو در مدیریت کیفیت و نظامهای نشأت گرفته از آن است.
در حقیقت، تحقق و به کارگیری TQM یکی از ثمرات و دستاوردهای ناشی از گسترش و بین المللی سازی مدیریت کیفیت طی سالهای گذشته به حساب می آید. مقولهTQM به رغم عمومیت داشتن در کلیه زمینه ها، تاکنون فقط در کارخانه ها و برخی از مشاغل خدماتی رواج دارد. هرچند، اطلاعات زیادی در مورد اجـــرایTQM در بعضی از زمینه ها از قبیل آموزش، تحقیقات، مشاوره و… در دسترس نیست، لیکن باتوجه به جامعیت مفاهیم و اهداف نهایی TQM در لزوم دستیابی به کیفیت برتر می توان با بهره گیری از الگوهای کیفی به کار گرفته شده در سایر زمینه ها و تلفیق آن با شاخص های تاثیرگذار در بهبود فرایند آموزش به نتایج قابل قبولی در این زمینه دست یافت.

مدیریت کیفیت فراگیر روشی برای اداره یک سازمان است که اساس آن بر کیفیت و مشارکت همه اعضای سازمان استوار است و هدف آن نیل به موفقیت درازمدت از طریق جلب رضایت مشتری و تامین منافع همه افراد ذی نفع است.

نظامهای آموزشی به عنوان بارزترین نمود سرمایه گذاری نیروی انسانی در زمینه شکوفایی در جامعه نقش اصلی را برعهده دارد. امروز، این نظامها سهم قابل توجهی از بودجه هر کشور را به خود اختصاص داده و باتوجه به اهمیت و نقش آن در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه ضروری است در جهت بهبود کیفیت نظامهای آموزشی اقدامات اساسی صورت بگیرد و از هدررفتن سرمایه های انسانی و مادی جلوگیری شود.

مدیریت در این نظامها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابه گفته فیلیپ کومبز اگر قرار است تحولی در آموزش صورت گیرد بایستی از مدیریت آن شروع شود.

آموزش در یک ساختار نظام مدار می تواند نقش کلیدی در انتقال دانش داشته باشد. آموزش زمانی می تواند براساس نیاز ملی و در جهت گسترش فرهنگ و دانش مدیریت نوین استوار باشد که نظام مدیریتی با رویکرد مشتری محور و کیفیت گرا ایجاد شده باشد. ساختار و نظام مدیریت آموزشی از این لحاظ مورد توجه نظام مدیریت کیفیت واقع می گردد. موسسات آموزشی به عنوان پلی میان تولیدکنندگان دانش و دانش پژوهان جهت پاسخگویی به تغییرات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود نیازمند تحول جدی هستند.

مدیریت کیفیت فراگیر روشی است که می تواند این تحول را در آموزش ایجاد کند. همان طور که سالیس نیز معتقد است، مدیریت کیفیت فراگیر« فلسفه ای از بهبود مستمر است که قادر است مجموعه ای از ابزارهای عملی و فنون برای برآوردن نیازها، خواستها و انتظارات فعلی و آینده هر موسسه آموزشی را فراهم سازد. باتوجه به اینکه سازمانها و واحدهای آموزشی، عوامل اصلی و تعیین کننده آماده سازی و تامین نیروی انسانی دیگر نهادهای تولیدی و خدماتی در جامعه هستند، ضرورت مطالعه و پیاده کردن اصول »مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش بیش از پیش احســـــاس می شود.

بنابراین، باید به دنبال یک استاندارد ملی برای »مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش .

بررسی نقش مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش و نیز تاثیرگذاری آموزش برارتقای کیفیت کار، عملکرد و محصول در سازمانها از اهداف مهم این گزارش ویژه می باشد که در ادامه براهداف مذکور تاکید شده است.

مقاله بررسی نقش مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش

قیمت : 2500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله هزینه یابی استاندارد ارزیابی عملکرد و کارت امتیاز متوازن

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • ترجمه مقاله هزینه یابی استاندارد ارزیابی عملکرد و کارت امتیاز متوازن

    دسته :

    صنایع غذایی

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 26
    قیمت : 13000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله هزینه یابی استاندارد ارزیابی عملکرد و کارت امتیاز متوازن :
ترجمه مقاله هزینه یابی استاندارد، ارزیابی عملکرد ، و کارت امتیاز متوازن
 
فهرست
عنوان انگلیسی :Standard costing, operational performance measure and the balanced score card
عنوان ترجمه: هزینه یابی استاندارد, ارزیابی عملکرد , و کارت امتیاز متوازن

دسته: صنایع غذایی

تعداد صفحات ترجمه شده :۲۶
فرمت ترجمه: ورد
چکیده

بعد از به پایان رساندن فصل شما می بایست قادر باشید تا:

۱- توضیح دهید که چگونه هزینه یابی استاندارد برای کمک به مدیریت هزینه مورد استفاده قرار می گیرد.

۲- دو روش را برای تعیین استانداردها توصیف کرده و تمایز بین استانداردهای عملی و تکمیلی را نشان دهید.

۳- به محاسبه و تفسیر قیمت مواد مستقیم و واریانس (اختلاف) کمیت و نسبت کار مستقیم و واریانس بازده بپردازید.

۴- چندین روش را برای تعیین اهمیت واریانس( اختلاف) هزینه توضیح دهید.

۵- بعضی از تاثیرات رفتاری هزینه یابی استاندارد را توضیح دهید.

۶- توضیح دهید که چگونه هزینه های استاندارد در هزینه یابی محصولات بکار گرفته می شود.

۷- بعضی از مزایای هزینه یابی استاندارد را به طور خلاصه بیان کنید.

۸- به توصیف نقش رو به تغییر سیستم های هزینه یابی استاندارد در محیط صنعتی امروزی بپردازید

۹- به شرح اندازه گیری عملکرد موثر که مناسب محیط صنعتی امروزی می باشد بپردازید.

۱۰- مفهوم کارت امتیازدهی متعادل را شرح داده و استدلال مرتبط به آن را توضیح دهید.

۱۱- بعد از تکمیل ضمیمه، مدخل های مرتبط به این مقاله را برای ثبت و نتیجه گیری واریانس (اختلاف) هزینه آماده کنید.
مقدمه

واشنگتن دی سی- مردمی که که در پایتخت کشور زندگی می کنند اغلب موارد وقتی می فهمند که بسیاری از شیرینی جات شهر توسط شرکت مبتنی بر وب ( اینترنت) به نام DCdesserts.com آماده می شود، متعجب می شوند . این تهیه کنندگان مبتکر دسرهای فنتزی یعنی DCdesserts.com کسب و کار خود را تقریبا به طور کامل بر روی اینترنت انجام می دهد. تیلر مارتین موسس و مالک DCdesserts.com می گوید ” ما دسرهای فانتزی را برای بعضی از بهترین رستوران های واشنگتن، کارترها و فروشگاه های مواد غذایی تهیه می کنیم. ما برای اتاق غذای خوری سنای ایالات متحده دسر آماده کرده و همچنین دارای دو نمونه از غذاهای مختص به خود می باشیم.

ترجمه مقاله هزینه یابی استاندارد ارزیابی عملکرد و کارت امتیاز متوازن

قیمت : 13000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه بررسی چگونگی گذران اوقات فراغت معلمان زن در شهر ری

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • پروژه بررسی چگونگی گذران اوقات فراغت معلمان زن در شهر ری

    دسته :

    روانشناسی

    فرمت/وردتعداد صفحات100
    قیمت : 7500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه بررسی چگونگی گذران اوقات فراغت معلمان زن در شهر ری :

پروژه بررسی چگونگی گذران اوقات فراغت معلمان زن در شهر ری 

فهرست مطالب

عنوان

چکیده

مقدمه

فصل اول: کلیات (طرح تحقیق)……………… ۱

طرح مسئله …………………………….. ۲

اهمیت و ضرورت تحقیق ……………………. ۴

اهداف تحقیق……………………………. ۶

پیشینه تحقیق…………………………… ۷

فصل دوم: مرور رویکردهای نظری …………… ۱۱

نگاهی اجمالی بر روند تاریخی اوقات فراغت …. ۱۲

صور مختلف گذران اوقات فراغت در ایران ……. ۱۸

اوقات فراغت از دیدگاه اسلام …………….. ۲۲

ادبیات موضوع تحقیق ……………………. ۲۶

اوقات فراغت از دیدگاه جامعه شناسان و اندیشمندان     ۲۸

چارچوب نظری ………………………….. ۳۵

فرضیه های تحقیق ………………………. ۴۶

انواع وقت ……………………………. ۴۷

ابعاد فراغت ………………………….. ۵۳

متغیرها ……………………………… ۵۶

فصل سوم: روش شناسی تحقیق……………….. ۵۷

روش تحقیق ……………………………. ۵۸

تعریف مفاهیم …………………………. ۶۰

تعریف عملیاتی مفاهیم ………………….. ۶۲

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات ………… ۶۴

تجزیه و تحلیل داده ها …………………. ۶۵

آزمون فرضیه ها ……………………….. ۷۷

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات ……….. ۸۳

نتیجه تحقیق ………………………….. ۸۴

مشکلات تحقیق ………………………….. ۹۰

پیشنهادات ……………………………. ۹۱

منابع

ضمائم

نمونه پرسشنامه

کدنامه

 

 

چکیده

این تحقیق جهت بررسی چگونگی گذران اوقات فراغت معلمان زن شهرری می باشد. روش انجام این تحقیق کتابخانه ای و میدانی می باشد که تعداد ۴۰ پرسشنامه بین معلمان تعدادی از مدارس دخترانه راهنمایی و دبیرستان شهرری توزیع شد که تمامی این پرسشنامه ها برگردانده شدند.

این تحقیق ۶ فرضیه دارد که عبارتند از ۱) سنجش اینکه آیا بین میزان در آمد و نحوه گذران اوقات فراغت رابطه معناداری وجود دارد یا خیر ؟

۲) سنجش این موضوع که آیا بین سن و نحوه گذران اوقات فراغت رابطه معناداری وجود دارد یا خیر ؟ ۳) سنجش اینکه آیا بین وضعیت تاهل و نحوه گذران اوقات فراغت رابطه معنا داری وجود دارد یا خیر ؟ ۴) سنجش این موضوع که آیا بین سابقه و نحوه گذران اوقات فراغت رابطه معناداری وجود دارد یا خیر ؟ ۵) سنجش این موضوع که آیا بین تعداد فرزندان و نحوه گذراندن اوقات فراغت رابطه معناداری وجود دارد یا خیر ؟۶) سنجش این موضوع که آیا بین رشته تدریسی و نحوه گذران اوقات فراغت رابطه معنا داری وجود دارد یا خیر ؟

از فرضیه های بالا فرضیه های ۱ و ۳ رد شدند بقیه فرضیه ها معنا دار بودند. همچنین در این تحقیق جداول توصیفی و تحلیلی نیز ترسیم شده اند.

 

 

مقدمه

اوقات فراغت دلپذیرترین اوقات آدمی است ، بخشی از عمر او که از آن خود اوست ، ساعاتی فارغ از کار روزانه و رنج ایام که صرف آن چیزی می کند که خود می خواهد ، خود برمی گزیند و اگر عاملی بیرونی دخالت نکند ، به رضا و رغبت دل می گذراند. این اوقات برای مومنان لحظه های خلوت و نیایش معبود ، برای عالمان و اندیشمندان دقایق تعمق و تحقیق و تفکر ، برای هنرمندان زمان پدید آوردن و ساختن و برای افراد بی ذکر و فکر و بی هنر ، ملال آورترین اوقات است ، خلاء هایی که نمی دانند چگونه و با چه وسیله ای پر کنند. و از این روست که این اوقات برای دسته ای بارورترین و شاید گاه مفسده انگیز ترین اوقات است. همین تفاوت بارز ، به ویژه اگر مجموع اوقات سالم و پربار و ناسالم و بی بار را در یک جامعه یا همه جوامع بشری در نظر بگیریم ، نشان می دهد که این بخش از عمل آدمی چه اهمیتی می تواند داشته باشد. زمان عظیمی که یک سوی آن بارور کردن عمر زندگی و سوی دیگر آن ضایع شدن و هدر رفتن لحظه های شیرین و زود گذر است.

تا روزگاران دراز ساعات زندگی مردم ، به گونه ای که ما امروز معمولا به بخشهای مختلف تقسیم و از یکدیگر متمایز می کنیم مرز مشخصی وجود نداشت. هنوزهم جامعه هایی که این گونه مرز بندیها در آن نیست و کار فراغت و تفریح در آنها به گونه ای باهم عجین است. البته در جامعه ها و در طبقات و قشر های مختلف عمر به یکسان نمی گذشت ، اما به طور کلی چیزی به عنوان و نام برنامه عمومی و منظم زندگی که گذران روز و شب آدمی را تحت قاعده هایی نسبتا معینی در آورد و بخشی از آن را نیز به خود واگذارد وجود نداشت و چنین پدیده ای در واقع متعلق به عصر جدید است. عصری که پس از انقلاب صنعتی در تمدن بشری آغاز گردید ، عصری که گروه های وسیع مردم را به کارهای منظم در محیط های معین واداشت ، آنها را وادار کرد قسمتی از ساعات شبانه روز خود را فقط به کار ، آن هم با شرایط و ضوابطی که جامعه تعیین می کرد اختصاص می دهد ، قسمتی را صرف بر طرف کردن احتیاجات روزانه و اگر وقت دیگری باقی می ماند به اختیار خود بگذرانند.

تا سالیان سال پس از وقوع انقلاب صنعتی و ایجاد جامعه ماشینی کار همراه با استثمار شدید برای قشرها و طبقاتی از جامعه مجالی برای فراغت باقی نمی گذاشت. کشمکشها و مبارزه ها در گرفت تا سرانجام ساعات کار محدود و محدود تر شد ، از شدت استثمار قدری کاسته شد و بقای جامعه های صنعتی در این دیده شده که دولت ها با ایجاد نظارت بر وضع کار و معیشت و گذران زندگی مردم ، توازنی را در زندگی اتباع خود برقرار سازند که حفظ و مراعات آن در نهایت چیزی جز بقاء و نیز غنای بیشتر جامعه نیست. در این دوره جدید بود که مفهوم فراغت با ابعاد و ملالی تازه ای که امروزه هم تا حد زیادی رایج است ، به تدریج در جامعه شکل گرفت و به ویژه در کشور هایی که پیشرفت صنعتی و اقتصادی چشمگیر داشتند ، از جایگاه خاصی برخور دار شد.

پیشرفتهای دیگر اقتصادی که با خود رفاه و آسایش بیشتر به همراه آورد ، به گروههای عظیمتری از مردم این امکان را بخشید که وقت بیشتری از اوقات خود را صرف امور معنوی ، ذوقی و به طور کلی فرهنگی کنند. نتایج سودمند این تجربه نشان داد که داشتن برنامه های هدایت شده برای صرف درست تر و بارورتر اوقات فراغت می تواند در دور کردن جامعه از خطر انواع فسادها ، جنایتها و هرز روی ها تا چه حد موثر باشد.

نکته دیگر آنکه چیزیکه اختصاصا امروز با نام اوقات فراغت از آن یاد می کنیم در روزگاران گذشته با این نام شناخته نبود.

«اوقات فراغت» با وقت آزاد فرق دارد ، با «بیکاری» ، «اوقات مرده» و نظایر آن نیز فرق دارد. «وقت آزاد» اعم و «اوقات فراغت» اخص می باشد. در اوقات فراغت کارهای متعددی چون خوردن ، خوابیدن ، شست و شو ، دید و بازدید و مانند آنها انجام می شود که فراغت بخشی از آن و گاه بخش بسیار کوچکی از آن را تشکیل می دهد. زیرا لحظه هایی که بتوان فارغ از وظایف اجتماعی ، خانوادگی و دیگر ، مالک آنها شد براستی کم است. به ویژه در جامعه هایی که بنیاد زندگی بر هدف های مادی و بدور از ملاحظات انسانی بنا شده است ، این لحظه ها اندکتراست.

در هر حال هرچه هست «اوقات فراغت» نزدیک ترین پیوند را با زندگی معنوی و فرهنگ دارد. اوقاتی که به میل و اختیار در راه آموختن ، آفریدن ، ساختن ، پژوهش ، تربیت ، مشارکتهای داوطلبانه اجتماعی ، خدمات رایگان انسانی ، گسترش افقهای فکری و در بسیاری از عرصه های دیگر صرف می شود ، طبعا ارتباط آن با محیط معنوی و فرهنگی جامعه تنگاتنگ است.

همین پیوند بسیار نزدیک و تاثیر بسیار عمیق داشتن اوقات فراغت است که جوامع آگاه را بر آن داشته است تا با اجرای سیاستهای سنجیده تر و حساب شده تر اقتصادی – اجتماعی و فرهنگی ، ایجاد تسهیلات و خدمات ، فراهم آوردن فضاها و محیطهای مناسب فرهنگی ، در پیش گرفتن روشهای تشویق آمیز و تدابیر دیگر ، «اوقات فراغت» از هرز روی و بطالت دور و به باروری و زایایی نزدیک بگردانند و از این راه موثر بر فضای علمی و فرهنگی به طور کلی بر ارزشهای معنوی جامعه بیفزایند.

 

 

 

 

 

پروژه بررسی چگونگی گذران اوقات فراغت معلمان زن در شهر ری

قیمت : 7500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه صورت حساب سود و زیان شرکت لوله سازی ایران

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • پروژه صورت حساب سود و زیان شرکت لوله سازی ایران

    دسته :

    پروژه

    فرمت/ورد تعداد صفحات 103
    قیمت : 7500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه صورت حساب سود و زیان شرکت لوله سازی ایران :

پروژه صورت حساب سود و زیان  شرکت لوله سازی ایران

فهرست مطالب

تمرین ۳
جواب : ۴
مطلوبست : ( ۱) تهیه صورت حساب سود و زیان برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱×۱۳ . ۷
جدول مواد مصرفی ۲۰
کالای در جریان ساخت پایان دوره ( ۴۲۳۵۰ ) ۲۵
مسائل ۳۰
جدول موارد مصرفی ۳۲
جدول ملزومات مصرفی کارخانه ۳۲
جدول سربار کارخانه ۳۲
هزینه تولید: ۳۳
جدول بهای تمام شده کالای فروش رفته ۳۴
جدول هزینه اداری توزیع و فروش ۳۶
جدول هزینه سربار ۳۷
صورت سود و زیان ۳۸
تمرین ۲ ۴۲
تمرین ۳ ۴۶
تمرین ۴ ۵۱
صورتحساب سود و زیان ۵۵
تمرین ۶ ۵۹
تمرین ۷ ۶۳
تمرین ۸ ۶۸
تمرین ۷۰
سفارش ۶۲۱ ۸۳
سفارش ۶۲۲ ۸۳
سفارش ۶۲۳ ۸۴
موجودیها در پایان ماه ۸۴
مطلوبست: (۱) تهیه جدول بهای تمام شده کالای ساخته شده طی شهریورماه . ۹۱
مطلوبست: (۱) محاسبه نرخ جذب سربار کارخانه. ۹۵

تمرین
۱- صورت حساب سود و زیان – اطلاعات زیر مربوط به شرکت لوله سازی ایران در شهریور ماه میباشد :
دستمزد مستقیم ۳۰۰۰۰ ریال
بهای تمام کالای فروش رفته ۱۱۱۰۰۰ ریال .
سر بار کارخانه بر مبنای ۱۵۰٪ دستمزد مستقیم جذب میگردد
حساب موجود یها مانده های ابتدا و پایان دوره را بشرح زیر نشان میدهد :
اول دوره پایان دوره
ریال ریال
مواد خام ۷۰۰۰ ۷۴۰۰
کالای در جریان ساخت ۹۶۰۰ ۱۳۰۰۰
کالای ساخته شده ۱۵۰۰۰ ۱۷۵۰۰
سایر اطلاعات :
هزینه های توزیع و فروش ۱۴۱۰۰
هزینه های اداری و تشکیلاتی ۲۲۹۰۰
فروش شهریور ماه ۱۸۰۰۰
مطلوبست : تهیه صورت حساب سود و زیان همراه با جدولی که نشان دهنده بهای تمام شده مکالای ساخته شده و فروش رفته باشد .
جواب :
صورت سود و زیان
فروش ۱۸۲۰۰۰
بهای تمام شده کالای فروش رفته ( ۱۱۱۰۰۰)
سود ناخالص ۷۱۰۰۰
هزینه ها :
هزینه توزیع و فروش ۱۴۱۰۰
هزینه اداری و تشکیلاتی ۲۲۹۰۰
جمع ( ۳۷۰۰۰)
سود خالص عملیاتی ۳۴۰۰۰
جدول بهای تمام شده کالای ساخته شده
هزینه های تولید :
مواد ۴۱۹۰۰
دستمزد ۳۰۰۰۰
سربار ۴۵۰۰۰
جمع هزینه های تولید ۱۱۶۹۰۰
کالای در جریان ساخت ابتدای دوره ۹۶۰۰
بهای ساخت ۱۲۶۵۰۰
کالای در جریان ساخت پایان دوره ( ۱۳۰۰۰)
بهای تمام شده کالای ساخته شده ۱۱۳۵۰۰
چون خرید مواد مشخص نیست بهای تمام شده کالای فروش رفته و کالای ساخته شده را از پایین به بالا حل می کند .
جدول بهای تمام شده کالای فروش رفته
کالای ساخته شده ابتدای دوره ۱۵۰۰۰
بهای تمام شده کالای ساخته شده طی دوره ۱۱۳۵۰۰
بهای تمام شده کا لای اماده فروش ۱۲۸۵۰۰
کالای ساخته شده پایان دوره ( ۱۷۵۰۰)
بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۱۱۰۰۰
بهای تمام شده کالای اماده برای فروش ۱۲۸۵۰۰ = ۱۷۵۰۰+ ۱۱۱۰۰۰
بهای تمام شده کالای ساخته شده طی دوره ۱۱۳۵۰۰ = ۱۵۰۰۰ – ۱۲۸۵۰۰
سربار کارخانه ۴۵۰۰۰ = ۱۵۰٪ × ۳۰۰۰۰
بهای ساخت ۱۲۶۵۰۰ = ۱۳۰۰۰ + ۱۱۳۵۰۰
جمع هزینه های تولید ۱۱۶۹۰۰ = ۹۶۰۰ – ۱۲۶۵۰۰
جمع هزینه تولید = مواد مصرفی + دستمزد مستقیم + سربار کارخانه
۱۱۶۹۰۰ = مواد مصرفی + ۳۰۰۰۰ + ۴۵۰۰۰ : طبق فرمول
۴۱۹۰۰ = مواد مصرفی
۲- صورت حساب سود و زیان ، نسبت سود – شرکت تولیدی غرب اطلاعات زیر را برای سال ۱× ۱۳ گزارش نموده است :
ریال ریال
سربار کارخانه : بر مبنای ۵۰٪
دستمزد مستقیم جذب میگردد
فروش ۳۱۴۰۰۰
موجودیهای ابتدای دوره : موجودیهای پایان دوره :
کالای در جریان ساخت ۴۶۰۰ کالای در جریان ساخت ۶۲۰۰
کالای ساخته شده ۵۹۰۰ کالای ساخته شده ۹۲۷۰
خرید مواد طی سال ۱۴۰۰۰۰ سایر هزینه ها :
موجودی مواد : توزیع و فروش ۲۳۱۱۵
ابتدای دوره ۳۸۰۰ اداری و تشکیلاتی ۱۷۶۵۰
پایان دوره ۴۳۰۰
دستمزد مستقیم ۶۷۳۵۰
مطلوبست : ( ۱) تهیه صورت حساب سود و زیان برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱×۱۳ .
(۲) نسبت سود خالص قبل از کسر مالیات به فروش .
جواب :
جدول مواد مصرفی
موجودی مواد ابتدای دوره ۳۸۰۰
خرید مواد طی دوره ۱۴۰۰۰۰
مواد آماده مصرف ۱۴۳۸۰۰
موجودی مواد پایان دوره ( ۴۳۰۰)
مواد مصرفی ۱۳۹۵۰۰
۳۳۶۷۵ = ۵۰٪ × ۶۷۳۵۰
جدول بهای تمام شده کالای ساخته شده
کالای در جریان ساخت ابتدای دوره ۴۶۰۰
مواد ۱۳۹۰۰
دستمزد ۶۷۳۵۰
سربار ۳۳۶۷۵
جمع هزینه های تولید ۲۴۰۵۲۵
بهای ساخت ۲۴۵۱۲۵
کالای در جریان پایان دوره ( ۶۲۰۰)
بهای تمام شده کالای ساخته شده ۲۳۸۹۲۵
جدول بهای تمام شده کالای فروش رفته
کالای ساخته شده ابتدای دوره ۵۹۰۰
بهای تمام شده کالای ساخته شده طی دوره ۲۳۸۹۲۵
بهای تمام شده کالای آماده برای فروش ۲۴۴۸۲۵
کالای ساخته شده پایان دوره ( ۹۲۷۰)
بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۳۵۵۵۵
نسبت سود خالص قبل از کسر مالیات به فروش ۱۲ ٪ = ۳۷۶۸۰
۳۱۴۰۰۰
۳- جدول بهای تمام شده کالای فروش رفته – دایره حسابداری شرکت دی اطلاعات زیر را تهیه و به مدیریت شرکت ارائه کرده است :
موجودی ها در ابتدای دوره : ریال ریال
مواد خام ۳۶۰۰۰
کالای در جریان ساخت ۱۵۰۰۰
سوخت ۳۴۰۰
لوازم تعمیرات ۲۶۰۰
کالای ساخته شده ۱۲۰۰۰
۶۹۰۰۰
خرید مواد خام ۵۸۰۰۰
خرید سوخت ۵۲۰۰
دستمزد مستقیم ۸۳۱۰۰
سربار متفرقه کار خانه ۲۳۰۰
خرید لوازم تعمیرات ۴۲۰۰
استهلاک تاسیسات ۲۷۰۰
سرپرستی ۲۲۰۰
هزینه حمل به خارج ۱۱۰۰
نگهبانی ۸۰۰
دستمزد غیر مستقیم ۲۰۰۰
۱۶۱۶۰۰
کل هزینه ۲۳۰۶۰۰
موجودیها در پایان دوره :
مواد خام ۴۰۰۰۰
کالای در جریان ساخت ۱۲۰۰۰
سوخت ۲۰۰۰
لوازم تعمیرات ۲۸۰۰
کالای ساخته شده ۱۴۰۰۰
۷۰۸۰۰
جمع ۱۵۹۸۰۰
مطلوبست : تهیه جدول بهای تمام شده کالای فرو ش رفته با استفاده از اطلاعات فوق جهت ارائه به مدیریت شرکت .
جواب :
جدول مواد مصرفی
مواد خام ابتدای دوره ۳۶۰۰۰
خرید مواد خام ۵۸۰۰۰
مواد اماده مصرف ۹۴۰۰۰
مواد خام پایان دوره ( ۴۰۰۰۰ )
مواد مصرفی ۵۴۰۰۰
جدول سوخت مصرفی
موجودی سوخت در ابتدای دوره ۳۴۰۰
خرید سوخت طی دوره ۵۲۰۰
سوخت اماده مصرف ۸۶۰۰
موجودی سوخت پایان دوره ( ۲۰۰۰ )
بهای سوخت مصرفی ۶۶۰۰
جدول لوازم تعمیرات مصرفی
موجودی لوازم در ابتدای دوره ۲۶۰۰
خرید لوازم تعمیرات طی دوره ۴۲۰۰
لوازم اماده مصرف ۶۸۰۰
موجودی لوازم در پایان دوره ۲۸۰۰
بهای لوازم تعمیرات مصرفی ۴۰۰۰
صورت سود و زیان
فروش ۳۱۴۰۰۰
بهای تمام شده کالای فروش رفته ( ۲۳۵۵۵۵ )
سود ناخالص ۷۸۴۴۵
هزینه ها :
هزینه توزیع و فروش ۲۳۱۱۵
هزینه اداری و تشکیلاتی ۱۷۶۵۰
جمع هزینه ها ( ۴۰۷۶۵ )
سود خالص قبل از کسر مالیات ۳۷۶۸۰
جدول هزینه های سربار
سربار متفرقه کار خانه ۲۳۰۰
بهای سوخت مصرفی ۶۶۰۰
بهای لوازم تعمیرات مصرفی ۴۰۰۰
استهلاک تاسیسات ۲۷۰۰
سرپرستی ۲۲۰۰
هزینه حمل به خارج ۱۱۰۰
نگهبانی ۸۰۰
دستمزد غیر مستقیم ۲۰۰۰
جمع هزینه های سربار ۲۱۷۰۰
جدول بهای تمام شده کالای ساخته شده
کالای در جریان ساخت ابتدای دوره ۱۵۰۰۰
مواد خام مصرفی ۵۴۰۰۰
دستمزد مستقیم ۸۳۱۰۰
هزینه های سربار ۲۱۷۰۰
جمع هزینه های تولید ۱۵۸۸۰۰
بهای ساخت ۱۷۳۸۰۰
کالای در جریان ساخت پایان دوره ( ۱۲۰۰۰ )
بهای تمام شده کالای ساخته شده ۱۶۱۸۰۰
جدول بهای تمام شده کالای فروش رفته
کالای ساخته شده ابتدای دوره ۱۲۰۰۰
بهای تمام شده کالای ساخته شده طی دوره ۱۶۱۸۰۰
بهای تمام شده کالای آماده فروش ۱۷۳۸۰۰
کالای ساخته شده پایان دوره ( ۱۴۰۰۰ )
بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۵۹۸۰۰
۴- جدول بهای تمام شده کالای فروش رفته – اطلاعات زیر مربوط به شرکت بهمن میباشد :
موجودیها
پایان دوره اول دوره
ریال ریال
کالای ساخته شده ۹۵۰۰۰ ۱۱۰۰۰۰
کالای در جریان ساخت ۸۰۰۰۰ ۷۰۰۰۰
مواد مستقیم ۹۵۰۰۰ ۹۰۰۰۰
هزینه های واقع شده طی دوره :
بهای تمام شده کالای اماده برای فروش ۶۸۴۰۰۰
کل هزینه تولید ۵۸۴۰۰۰
سربار کارخانه ۱۶۷۰۰۰
مواد مستقیم مصرف شده ۱۹۳۰۰۰
مطلوبست : جدول بهای تمام شده کالای فروش رفته که شامل تمامی موجودیهای ابتدا و پایان دوره باشد .
جواب :
شرکت بهمن
بهای تمام شده کالای فروش رفته
برای دوره مالی منتهی به تاریخ
مواد مستقیم در ابتدای دوره ۹۰۰۰۰
خرید مواد طی دوره ۱۹۸۰۰۰
مواد آماده مصرف ۲۸۸۰۰۰
مواد مستقیم در پایان دوره ( ۹۵۰۰۰ )
مواد مستقیم مصرف شده ۱۹۳۰۰۰
دستمزد مستقیم ۲۲۴۰۰۰
سربار کارخانه ۱۶۷۰۰۰
جمع هزینه های تولید ۵۸۴۰۰۰
کالای در جریان ساخت ابتدای دوره ۷۰۰۰۰
کالای در جریان ساخت پایان دوره ( ۸۰۰۰۰ )
بهای تمام شده کالای ساخته شده طی دوره ۵۷۴۰۰۰

پروژه صورت حساب سود و زیان شرکت لوله سازی ایران

قیمت : 7500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

گزارش کارآموزی شرکت خدماتی آرین کاران دنا – BTS

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • گزارش کارآموزی شرکت خدماتی آرین کاران دنا – BTS

    دسته :

    گزارش کار آموزی

    فرمت/ورد تعداد صفحات 37
    قیمت : 3000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد گزارش کارآموزی شرکت خدماتی آرین کاران دنا – BTS :

کارآموزی شرکت خدماتی آرین کاران دنا    

 

فهرست مطالب

پیشگفتار

مقدمه

میزان رضایت دانشجو از این دوره

فصل اول

( آشنایی کلی با مکان کارآموزی )

معرفی محل کارآموزی..

فصل دوم

( ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموزی )

فصل سوم

( آزمون آموخته‌ ها، نتایج و پیشنهادات )

دوربین های مداربسته

مراحل استاندارد جهت اجرای یک پروژه نظارت تصویری

 بررسی تئوری و اجزای اصلی سیستم

جمع آوری اطلاعات شرکت های موجود

تهیه RFP

دریافت اطلاعات محصولات در دسترس

بررسی سیستم از لحاظ سازگاری با سایر سیستم ها

بررسی دقیق پارامترهای مختلف سیستم از لحاظ تئوری و تجربیات موجود جهانی

بررسی کلی استانداردهای در دسترس

مقایسه فنی و اقتصادی راه حل های بهینه از جهات مختلف

 انتخاب راه حل، محصول و شرکت نهایی

مستند سازی کلیه خواسته ها از سوی حراست و کاربر نهایی

مکان یابی دقیق محل های نصب

اجرای کلیه امور مربوط به نصب

 تست و راه اندازی سیستم

تهیه کلیه نقشه ها و مستندات سیستم

تهیه اصول کاربری سیستم

تهیه ساختار و برنامه تعمیر و نگهداری

مستند سازی و به روز رسانی اطلاعات جمع آوری شده در طول پروژه

تکامل سیستم های نظارت تصویری

نکات فنی

رزولوشن

خط بیشتر = رزولوشن بالاتر = کیفیت تصویر بهتر

میزان حساسیت / کمترین نور محیط

سرعت لنز

پارامترهای زیر از جمله عوامل تاثیر گذار برروی کیفیت لنز می باشند

ارسال اطلاعات برروی شبکه

شبکه مورد استفاده

نرم افزار مرکزی

سیستم ذخیره سازی تصاویر

نحوه کابل کشی

دکل جهت نصب دوربین

 نصب برق گیر

تامین روشنایی پایدار

سیستم صوتی

سایر ورودی ها و خروجی ها

کاربران راه دور

آشنایی با سیستم های امنیتی

امکانات جلوگیری از جنایت

سیستم های مدار باOpen Circuit system

گزارش کارآموزی شرکت خدماتی آرین کاران دنا – BTS

قیمت : 3000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]