دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

تحقیق مردم سالاری بررسی یک نظریه در دو نظام حقوقی

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • تحقیق مردم سالاری بررسی یک نظریه در دو نظام حقوقی

    دسته :

    فقه و حقوق اسلامی

    فرمت/ورد تعداد صفحات 23
    قیمت : 3000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد تحقیق مردم سالاری بررسی یک نظریه در دو نظام حقوقی :

تحقیق مردم سالاری بررسی یک نظریه در دو نظام حقوقی

چکیده:
“”مردم سالاری”” از مفاهیم بحث برانگیز در حوزه فلسفه سیاست و حقوق است. با توجه به گرایشی که در کشورهای گوناگون به این نظریه وجود دارد، این پرسش مطرح شده است که آیا می توان مردم سالاری را منطبق با فرهنگ و ارزش های هر ملت بومی ساخت یا مردم سالاری نظریه ای یکپارچه است که نفی مطلق یا تسلیم کامل تنها چاره مواجهه با آن است؟
در کشور ما این پرسش تحت عنوان چگونگی جمع بین جمهوریت و اسلامیت آغاز شده و با طرح نظریه “”مردم سالاری دینی”” ادامه یافته است، این در حالی است که در برابر طرفداران، برخی نیز اساسا منکر چنین ماهیتی شده و حتی آن را بدعت آمیز خوانده اند.
مقاله حاضر در صدد آن است تا پس از بررسی مبانی ونتایج نظریه مردم سالاری در غرب، اثبات نماید که در حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران، این نظریه به مثابه روش اداره جامعه پذیرفته شده است اما به مثابه یک جهان بینی، نه !

مقدمه

مردم سالاری نظریه ای است که ، به رغم پیشینه طولانی ، هنوز هم در کانون گفت وگوهای علمی ، به ویژه در حوزه فلسفه سیاست و حقوق قرار دارد.از جمله پرسشهایی که در سالهای اخیر در این زمینه مورد توجه جدی است موضع دین و نظام های سیاسی مبتنی بر آن ، و به طور خاص جمهوری اسلامی ایران ، در برابر این نظریه است.

مسلمانان در مواجهه با این مفهوم و سایر مفاهیم جدید شیوه های متفاوتی داشته اند که در این نوشتار مورد بررسی قرار خواهد گرفت. به عقیده ما ، نه «انکار یا تسلیم محض» و نه « ترکیب و التقاط»  شیوه درستی برای مواجهه با مفاهیمی نیست که در دامن منظومه های فکری بیگانه زاییده شده و تکامل یافته اند. « نقد منطقی» و البته « اصول گرایانه» شیوه مورد قبولی است که تلاش می شود در این مقاله ارایه شود..

تحقیق مردم سالاری بررسی یک نظریه در دو نظام حقوقی

قیمت : 3000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

مقاله مصادره اموال غیر منقول

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • مقاله مصادره اموال غیر منقول

    دسته :

    حقوقی و قضائی

    فرمت/ورد تعداد صفحات 118
    قیمت : 6000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد مقاله مصادره اموال غیر منقول :

 مصادره اموال غیر منقول

فهرست مطالب

عنوان صفحه
«کلید واژه» ۳
«دیباچه» ۳
سیر تکامل بشر از ادوار نخستین تا زمان معاصر ۹
«باب نخست – تاریخچه مصادره در ایران» ۱۰
فصل نخست: ایران پیش از انقلاب مشروطیت ۱۱
بخش نخست: ایران باستان ۱۲
بخش دوم: ایران از ظهور اسلام تا دوران معاصر ۱۷
بخش سوم: ایران از انقلاب مشروطیت تا انقلاب اسلامی ۲۳
بخش چهارم: ایران از انقلاب اسلامی تا عصر حاضر ۴۵
«باب دوم – مصادره از اموال غیر منقول و حقوق خصوصی» ۵۰
فصل نخست – حقوق مدنی و مصادره ۵۱
بخش نخست – قانون مدنی ۵۲
گفتار نخست: «مالکیت و مصادره اموال غیر منقول» ۵۳
گفتار دوم: «ارث و مصادره اموال غیرمنقول» ۷۰
گفتار سوم: «عقود معین و مصادره اموال غیر منقول» ۷۷
باب سوم – مصادره اموال غیرمنقول در حقوق عمومی ۹۷
بخش اول – قانون اساسی ۹۷
نتیجه گیری مبحث ۱۰۵
منابع و مآخذ ۱۰۸

 

 

مقاله مصادره اموال غیر منقول

قیمت : 6000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

گزارش کارآموزی نگرشی برسیستم حسابداری منطقه ۱۱

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • گزارش کارآموزی نگرشی برسیستم حسابداری منطقه ۱۱

    دسته :

    حسابداری

    فرمت/ورد تعداد صفحات 90
    قیمت : 6500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد گزارش کارآموزی نگرشی برسیستم حسابداری منطقه ۱۱ :

گزارش کارآموزی نگرشی برسیستم حسابداری منطقه ۱۱ 

رشته : حسابداری

مقطع کاردانی

محل کارآموزی:  شهرداری منطقه ۱۱ تهران

«فهرست مطالب»

۱-فصل اول

۱-۱مقدمه……………………………… ۱

۲-فصل دوم

۱-۲-تاریخچه شهرداری……………………. ۳

۲-۲-تاریخچه منطقه ۱۱…………………… ۵

۳-۲-قواعد کلیه ……………………….. ۵

۴-۲-وظایف شهرداری……………………… ۷

۵-۲-نمودار سازمانی شهرداری……………… ۱۳

۶-۲-شرح وظایف شهرداری و معاونین شهردار…… ۱۴

۷-۲-نحوه انتخاب شهردار و معاونین شهردار….. ۱۵

۸-۲-مقررات استخدامی شهرداری…………….. ۱۷

۹-۲-مقررات جزائی………………………. ۱۷

۱۰-۲-تعداد پرسنل شهرداری منطقه ۱۱……….. ۱۸

۱۱-۲-فعالیت های جاری شهرداری……………. ۱۹

۱۲-۲-اهداف و فعالیت های آتی ……………. ۲۰

-مساحت منطقه ۱۱……………………….. ۲۰

-محدوده جغرافیایی منطقه ۱۱……………… ۲۱

-میادین منطقه…………………………. ۲۱

-مناطق همجوار…………………………. ۲۱

-جمعیت ساکن درمنطقه……………………. ۲۱

-تعداد نواحی………………………….. ۲۲

-تعداد محله…………………………… ۲۲

-میانگین سنی جمعیت منطقه ………………. ۲۲

-تعداد خانوار ………………………… ۲۲

-رشدجمعیت ……………………………. ۲۳

-میزان با سوادی و بی سوادی جمعیت………… ۲۳

۳-فصل سوم

۱-۳-شرح وظایف معاونت مالی و اداری شهرداری .. ۲۴

۲-۳-نمودار سازمانی معاون مالی و اداری شهرداری   ۲۵

۳-۳-شرح وظایف اداره حسابداری …………… ۲۶

۴-۳-نمودار سازمانی اداره حسابداری شهرداری .. ۲۹

۵-۳-سیستم حسابداری ……………………. ۳۰

۶-۳-عملکرد اطلاعاتی ……………………. ۳۱

۷-۳-عملکرد کنترلی …………………….. ۳۱

۸-۳-عملکرد خدماتی……………………… ۳۲

۹-۳-عوامل سیستم حسابداری ………………. ۳۲

۱۰-۳-طرز کار سیستم حسابداری ……………. ۳۴

۱۱-۳-ورودی سیستم حسابداری ……………… ۳۵

۱۲-۳-پردازش اطلاعات ……………………. ۳۷

۱۳-۳-خروجی یا محصول سیستم حسابداری ……… ۴۲

۱۴-۳-استفاده کنندگان از اطلاعات مالی …….. ۴۴

۱۵-۳-استفاده کنندگان برون سازمانی ………. ۴۵

۱۶-۳-سایر استفاده کنندگان………………. ۴۹

۱۷-۳- استفاده کنندگان درون سازمانی ……… ۵۲

۱۸-۳-نمونه ثبت ها جهت استفاده در آموزش حسابداری تعهدی و ارزش نقدی۵۳

۱۹-۳-ثبت های هزینه، انبار و اموال ………. ۵۴

۲۰-۳-ثبت های مربوط به پروژه ها، سرمایه گذاری ها و مشارکت     ۵۶

۲۱-۳-ثبت های درآمد با توضیحات ………….. ۵۷

۲۲-۳-نگرشی بر سیستم حسابداری کامپیوتری شهرداری ۶۶

-منوی اصلی وزیر مجموعه ها………………. ۶۷

-مشاهده دستور دریافت ………………….. ۶۷

-مشاهده سند بهادار ……………………. ۷۲

-تنظیم سند……………………………. ۷۳

-حدف سند……………………………… ۷۵

-دریافت اسناد از درآمد…………………. ۷۷

-استرداد اسناد به مؤدی…………………. ۷۸

فصل چهارم

۱-۴-شرح فعالیت های کارآموز …………….. ۸۰

طبقه بندی حسابها………………………. ۸۳

حسابهای معین …………………………. ۹۰

گروه و حسابهای تفضیلی ………………….

حسابهای تفضیلی درآمدی ………………….

حسابهای تفضیلی هزینه ای ………………..

عنوان گروه های اصلی و فرعی (طبقه حساب)……

ترازنامه ……………………………..

نتایج عملکرد (صورت درآمد و هزینه)………..

حسابهای آماری و ترازنامه افتتاحیه و اختتامیه

پیوست و ضمائم

 

منابع و مآخذ:

اداره آموزش شهرداری

دایره انفورماتیک

روابط عمومی شهرداری

کتاب مجموع قوانین و مقررات شهرداری –تدوین جهانگیر منصوره

مجله همگامان، نشریه

مبانی واصول حسابداری،انتشارات سازمان حسابرسی

مقدمه:

پر واضح است که اداره نمودن شهر بزرگ و پر جازبه ای مانند تهران نیازمند مدیریت بسیار قوی و برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت می باشد اجرای هر یک از این برنامه ها و ایجاد اشتغال و فرصت های برابر آموزشی، شغلی و … برای شهروندان در سطح کلان شهری همچون تهران مستلزم صرف هزینه هایی هنگفت از جانب دولت است. دولت برای اینکه بتواند در کوتاهترین زمان ممکن به اهداف مورد نظر خود دست یابد بودجه پیش بینی شده برای اداره شهر را بین مناطق ۲۲ گانه تهران تسهیم می‌کند. این تسهیم به تناسب جمعیت، مساحت، مراکز مهم اقتصادی – سیاسی، میانگین سنی و … صورت می گیرد. به عنوان مثال در منطقه ای که میانگین سنی کمتر (پایین تر) از مناطق دیگر است نیاز به فضاهای آموزشی، تفریحی محسوس تر است و با توجه به انیکه دولت خود را ملزم به تأمین نیازهای شهروندان می داند بنابراین بودجه اختصاص یافته به این منطقه در بخش عمرانی- آموزشی بیشتر از سایر مناطق خواهد بود. با توجه به اهمیتی که دولت برای انجام هر چه بهتر و دقیق تر امور شهری قائل است مسئولیت های خود را که مربوط به اداره این امور است به شهرداری ها که جزء مؤسسات دولتی محسوب می گردد واگذار نموده است لازم به یادآوری است. با این که هر یک از مناطق ۲۲ گانه تهران توسط شهرداری مختص به منطقه خود اداره می شود اما کلاً زیر مجموعه ای از سازمان شهرداری مرکزی کل تهران محسوب می شوند و از سیاست گذاری های کلان، در سطح شهر و در نهایت کل کشور تبعیت می‌کنند چنانچه ذکر شد هر ساله اعتبار خاصی برای هر منطقه تخصیص می یابد که این اعتبار به تدریج و مرحله به مرحله در طی سال در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد. شهرداری ها نیز همچون سایر سازمانهای دولتی ضمن ارائه گزارشات دوره ای در زمینه میزان پیشبرد طرح های عمرانی، پروژه های اقتصادی، سرمایه گذاری های شرکت های تابعه (دولتی) و نحوه انجام امور محوله خود باید اطلاعاتی راجع به نحوه استفاده از منابع مالی و اعتبارات تخصیص یافته خود را به طور مشروح طبقه بندی شده و در قالب گزارشات مالی که توسط حسابداران تهیه و مورد تأیید حسابرسان است در اختیار دولت قرار دهد. این اطلاعات ارزشمند مالی علاوه بر نظارت دولت بر امور بیت المال، دولت و مسئولین را در تصمیم گیری ها، برنامه ریزی ها و سیاست گذاریهای آتی یاری می‌کند. آنچنان که ذکر شده تهیه این اطلاعات مالی به عهده حسابدارانی است که در دایره حسابداری شهرداری ها، تحت نظر معاونت امور مالی به فعالیت می پردازند. در این گزارش سعی بر این است که کلیاتی از مراحل و نحوه تنظیم این اطلاعات مطرح گردد.

گزارش کارآموزی نگرشی برسیستم حسابداری منطقه ۱۱

قیمت : 6500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]