دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

ترجمه مقاله پذیرش و کارآیی سیستم های الکترونیکی مدیریت منابع انسانی

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله پذیرش و کارآیی سیستم های الکترونیکی مدیریت منابع انسانی

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 17
    قیمت : 8500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله پذیرش و کارآیی سیستم های الکترونیکی مدیریت منابع انسانی :
ترجمه مقاله پذیرش و کارآیی سیستم های الکترونیکی مدیریت منابع انسانی 

index

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: An expanded model of the factors affecting the acceptance and effectiveness of electronic human resource management systems
عنوان فارسی مقاله: مدل پیشرفته از عوامل مؤثر بر پذیرش و کارآیی سیستم های الکترونیکی مدیریت منابع انسانی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
چکیده ترجمه:
با وجود کاربرد گسترده ی سیستم های منابع انسانی الکترونیکی ((eHR، بررسی ها نشان داد که ممکن است چند مشکل همراه با طرح و اجرایشان به وجود آید. برای مقابله با این مشکلات، مدل پذیرش و کارآرایی eHR را توسعه دادیم که توسط استون، استون رومرو، و لوکازسکی مطرح شد. مدل توسعه یافته، موقعیتی را برای بحث مفصل از فرایندهای ارتباطات تحت این سیستم ها فراهم می کند که شامل اثرات رسانه و خصوصیات پیام می شوند. به علاوه، چند فرضیه قابل آزمایش را بر مبنای این مدل پیشنهاد می کنیم که می تواند در راهنمایی برای پیشبرد تحقیقات آینده بر سیستم های منابع انسانی الکترونیکی ((eHR مفید باشند.
مقدمه
تکنولوژی اثر عمیقی بر رشته مدیریت منابع انسانی(HR) و در پیش برد آن بر بعضی از دستورالعمل های مدیریتی دارد. برای مثال، اغلب سازمان ها از سیستم های الکترونیکی منابع انسانی، برای جذب متقاضیان کار،( Stone,lukaszewski,&Isenhour,٢٠٠۵) استفاده می کنند. همچنین، به طورفزاینده ای برای ارائه آموزش، نظارت بر عملکرد کارکنان و کنترل سیستم های مزایا  و حقوق قابل استفاده است (Gueutal&Ston,٢٠٠۵;Strohmeier,٢٠٠٧). در این تاریخ، محققان پیشنهاد کردند که سیستم های eHR به طور چشمگیری کارایی فرآیندهای HR را افزایش، هزینه های اجرایی و زمان معامله و تجارت را کاهش می دهد( مثل، زمان برای تعویض کارکنان) (Gueutal&Stone,٢٠٠۵). اگرچه نتایج تحقیقات اخیر نشان داد که تنها ١۴% از شرکت ها گزارش می کنند که قادرند تصمیمات بهتری درباره HR بگیرند .

ترجمه مقاله پذیرش و کارآیی سیستم های الکترونیکی مدیریت منابع انسانی

قیمت : 8500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله چارچوبی یکپارچه جهت مدیریت ریسک برون سپاری

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله چارچوبی یکپارچه جهت مدیریت ریسک برون سپاری

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 20
    قیمت : 9500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله چارچوبی یکپارچه جهت مدیریت ریسک برون سپاری :
ترجمه مقاله چارچوبی یکپارچه جهت مدیریت ریسک برون سپاری
index
فهرست
عنوان انگلیسی مقاله: An integrated framework for outsourcing risk management
عنوان فارسی مقاله: چارچوبی یکپارچه جهت مدیریت ریسک برون سپاری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۲۰
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله کلیک کنید

چکیده ترجمه:
هدف: این مقاله به دنبال ارائه چارچوبی عمومی جهت ارزیابی و شبیه سازی ریسک های برون سپاری در زنجیره تامین می باشد.
طرح / روش/ رویکرد:این رویکرد ترکیبی روش تجزیه و تحلیل ریسک کیفی را که حالت ریسک-شکست زنجیره تامین و تحلیل اثر نامیده می شود، دربرمی گیرد که اقدامات شناسائی، تحلیل و کاهش ریسک را به منظور ارزیابی ریسک برون سپاری زنجیره تامین با هم ادغام می کند.  ارزیابی ریسک کیفی به مدیران ریسکی این امکان را می دهد تا نمایش تصویری از ریسک های حتمی را با استفاده از نقشه ریسک تهیه کنند. شبیه سازی مونت کارلو(MSC) مربوط به ریسک های حتمی برون سپاری تحویل با استفاده از سیستم Milk-Run اتخاذ شده است.
یافته ها: متغیرهای کلیدی عملکرد و ریسک برون سپاری تحویل با استفاده از مفاهیم آماری پایه تحلیل شده اند. چنین نتیجه گیری شد که تنظیمات تازه پیاده شده برون سپاری تحویل در سیستم Milk-Run میانگین هزینه کل و زمان تاخیر تحویل به  مشتری را کاهش می دهد. با این وجود، حد معینی از ریسک و عدم قطعیت با توجه به وجود تغییر و عدم پایداری همچنان وجود دارد.
محدودیت ها / کاربردهای تحقیق:این مقاله نشان می دهد که سازمان قادر به مدیریت ریسک از طریق اتخاذ یک روش سیستماتیک برای شناسائی ریسکهای بالقوه قبل از برون سپاری می باشد و می تواند MSC را برای بررسی ریسک های قابل سنجش همچون زمان تاخیر و هزینه بکار ببرد.
کاربردهای عملی: این مقاله خط مشی عمومی برای شاغلان جهت ارزیابی برون سپاری لجستیک  و مشاوران و متخصصان مدیریت لجستیک جهت ارزیابی ریسک و تاثیر برون سپاری ارائه می کند. اعتقاد بر این است که چارچوب پیشنهادی ارزیابی ریسک به تحلیل عدم قطعیت هزینه های عملیاتی کمک خواهد کرد و پایداری زنجیره تامین را تضمین خواهد کرد. با این وجود، محدودیت این  تحقیق این است که طیف کامل ریسک برون سپاری به ویژه ریسک غیر قابل سنجش از طریق MSC قادر به تحلیل نخواهد بود.
اصالت/ ارزش:این مقاله چارچوب یکپارچه ای را که روش کمی و کیفی را جهت مدیریت ریسک برون سپاری با هم ترکیب می کند، پیشنهاد می دهد. این مقاله مقیاس اندازه گیری استاندارد را جهت کمی سازی ریسک در زنجیره تامین به طوری که اثربخشی برون سپاری را تعیین کند، ارائه می دهد.

ترجمه مقاله چارچوبی یکپارچه جهت مدیریت ریسک برون سپاری

قیمت : 9500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله ساخت و پیاده سازی سیستم های هوش کسب و کار

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله ساخت و پیاده سازی سیستم های هوش کسب و کار

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 10
    قیمت : 6500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله ساخت و پیاده سازی سیستم های هوش کسب و کار :
 ترجمه مقاله ساخت و پیاده سازی سیستم های هوش کسب و کار 

index

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Approach to Building and Implementing Business Intelligence Systems
عنوان فارسی مقاله: رویکردی برای ساخت و پیاده سازی سیستم های هوش کسب و کار
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
چکیده ترجمه:
این مقاله با هدف تشریح فرایندهای ساخت سیستم‌های هوش کسب و کار (BI) صورت گرفته است‌. نویسندگان این مقاله با درنظرگرفتن ویژگی های سیستم‌های هوش کسب و کار، متدولوژی ویژه‌ای را برای ایجاد و به کارگیری این گونه سیستم‌ها در سازمان پیشنهاد کرده‌اند. این بررسی‌ها بر اهداف و سطوح کارکردی هوش کسب و کار در سازمان ها تمرکز دارد. از‌اینرو در این شرایط، رویکردی که در حین ایجاد و پیاده سازی هوش کسب و کار مورد استفاده قرار گرفته است دو مرحله اصلی را در برمی گیرد که از یک تقابل نسبت به یکدیگر برخوردارند، یعنی ایجاد سیستم هوش کسب و کار و به کارگیری هوش کسب و کار. بخش گسترده‌ای از این مقاله متوجه هدف‌ها و وظایفی است که برای ایجاد و پیاده‌سازی هوش کسب و کار مورد نظر است.
مقدمه
واقعیت اجتماعی- اقتصادی سازمانهای امروز، آنها را ملزم به جستجوی ابزارهایی برای تسهیل فرایند کسب اثربخش داده ها، پردازش و تحلیل وسیع آنها از منابع مختلف و پراکنده کرده است تا براساس آن پایه‌ای را برای کشف دانش جدید بنا کنند.
برای سالیان متمادی، سیستم‌های اطلاعات مدیریت(MIS)، سازمانها را در انجام وظایف مختلفشان مورد حمایت قرار داده اند؛ هر چند، امروزه به سیستم‌های اطلاعاتی، توجه کمی می‌شود.

ترجمه مقاله ساخت و پیاده سازی سیستم های هوش کسب و کار

قیمت : 6500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله جذب و حفظ کارکنان برتر

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله جذب و حفظ کارکنان برتر

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 10
    قیمت : 6500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله جذب و حفظ کارکنان برتر :

ترجمه مقاله جذب و حفظ کارکنان برتر

vfbmjqsij6zca1a8oam3d8tt4

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Attract and Retain Top Talent
عنوان فارسی مقاله: جذب و حفظ استعدادهای برتر
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
چکیده ترجمه:
با گذشت ١۵ ماه،  اکتبر ٢٠١٠ نشانگر نخستین زمانی بود که تعداد استعفا در یک ماه، بر میزان اخراج از کار فزونی گرفت، این امر نشانه جدی برای آغاز بهبود و بازیابی اقتصاد است. اگرچه ما همگی خواستار اقتصاد سالم هستیم، مدیران با این واقعیت مواجه شده اند که اقتصاد روبه رشد با جابجایی های شغلی بیشتر همراه است. به همین دلیل، دو اقدام بسیار مهم که مدیران در سال ٢٠١١ قادر به اجرای آن هستند عبارتست از ١) حفط کارکنان بسیار مستعد در گروه یا تیم خود، و ٢) صرف مدت زمان برابر جهت آماده سازی برای جابجایی شغلی.
در عمل می توان از بسیاری از جابجایی شغلی اجتناب کرد. عامل موفقیت در نگهداری کارکنان، تمرکز بر کارمندان ارشد است. این امر احتمالاً بهتر از آن است که بهترین کارکنان شما توسط کاریاب ها و رقبا به کار گرفته شوند – یا از ارزش کارکنان شما در بازار کار امروز بخوبی آگاه باشند. مدیران باید این ارزش را به کارمندان خود انتقال دهند که ماندن در شغل فعلی بهترین تصمیم در حرفه کاری آنان می باشد.
با این وجود، حتی زمانی که بهترین اقدامات برای حفظ کارکنان صورت می گیرد، مواردی به استعفا منجر می شود. در این حالت، مدیران باید همواره آمادگی جایگزینی این سمت با  کاندیدهای با شرایط عالی داشته باشند. به همین دلیل مدیران در جلب بهترین افراد بایدهمانند  حفظ برترین استعدادها بسیار فعالانه عمل کنند. این استراتژی میزان جابجایی شغلی را کاهش می دهد و به شما در مقام کارفرمای موردنظر اعتبار می بخشد.
حفظ بهترین کارمندان
جابجایی شغلی کارکنان هزینه های مالی زیادی را به گروه و سازمان وارد  می سازد. با درنظر گرفتن زمان توقف کار، استخدام، مصاحبه، مشورت و زمان ارزیابی، هزینه جایگزینی موقعیت در سطح ورودی معمولاً برابر ۵٠ تا ١٠٠ درصد حقوق کارمند مربوطه است. سمت مدیریت یا اجرایی هزینه ای بیش از ٢٠٠ درصد حقوق این افراد به همراه دارد!

ترجمه مقاله جذب و حفظ کارکنان برتر

قیمت : 6500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]