دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود گزارش کارآموزی درکارخانه واگن پارس

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • دانلود گزارش کارآموزی درکارخانه واگن پارس

    دسته :

    گزارش کار آموزی

    فرمت/ورد تعداد صفحات 43
    قیمت : 3000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد دانلود گزارش کارآموزی درکارخانه واگن پارس :

دانلود گزارش کارآموزی درکارخانه واگن پارس

568592

فهرست

معرفی شرکت واگن پارس
تولیدات:
«واگن کفی»
« واگن شن کش »
«مشخصات کلی»
« واگن مسقف »
«مشخصات کلی»
«واگن حمل گندم»
«مشخصات کلی »
« واگن مخصوص حمل سنگ آهن »
«مشخصات کلی »
« واگن مخزن‌ دار »
«مشخصات کلی »
« واگن حمل گاز مایع »
« مشخصات کلی »
« واگن بالاست»
« مشخصات کلی »
« بوژی دو محوره »
« واگن مسافری درجه یک »
« پل تلسکوپی فرودگاهی»
« خط تولید کارخانه واگن پارس »
«انبار آهن آلات»
«قطعه زنی»
« آبکاری»
«جزئیات تمیزکاری قطعات فلزی»
« محلولهای تمیزکاری »
« تمیز کاری الکترولیکی »
« تمیز کاری مکانیکی »
«تمیز کننده‌های قلیایی»
«قلیاسازها»
«عوامل شلاته و کمپلکس ساز»
«عوامل ترکننده »
«تمیز کننده‌های خاص»
تمیز کاری الکترولیتی:
« پوسته زدایی قلیایی »
«بخش ماشین‌کاری»
«ماشین تراش CNC »
«ماشین فرز»
«فرزکاری»
«عوامل مؤثر در فرزکاری»
«شکل هندسی تیغة فرز»
«تیغة فرز الماسه»
« حرکت ابزار و کار نسبت به هم »
« فرز کاری مخالف »
« فرز کاری موافق »
« سنگ زنی »
« فرآینده سنگ زنی »
« سنگ زنی خارجی »
« سنگ زنی قطعات گرد»
«سنگ زنی داخلی »
«کنترل کیفیت»
«متالوگرافی»
«جیک و فیکسچر»
«عناصر قید و بند»
«مهندسی فروش»

دانلود گزارش کارآموزی درکارخانه واگن پارس

قیمت : 3000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

دانلود گزارش کار آموزی چاپ و تثبیت ابعادی کالا

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • دانلود گزارش کار آموزی چاپ و تثبیت ابعادی کالا

    دسته :

    گزارش کار آموزی

    فرمت/ورد تعداد صفحات30
    قیمت : 3000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد دانلود گزارش کار آموزی چاپ و تثبیت ابعادی کالا :

دانلود گزارش کار آموزی چاپ و تثبیت ابعادی کالا

65230

فهرست مطالب

چکیده مطالب

مقدمه

فصل اول

۱-۱- تاریخچه کارخانه

۱-۲- فضای کارخانه و طرح استقرار

۱-۳- نوع مالکیت

۱-۴- نوع محصولات

۱-۵- مواد اولیه و میزان آن

– دتر جنت و نرم کن

– کاغذ چاپ

– روغن

۱-۶- میزان رعایت استانداردها

۱-۷- مدیریت کارخانه

۱-۸- تکنولوژی مورد استفاده در کارخانه ونوع ماشین آلات

۱- استنتر : ساخت کشور چک اسلواکی

۲- ماشین تیغ

۳- ماشین خار :    arbach

۴ – ماشین چاپ کاغذی (ترانسفر)

۵ – ماشین وینچ

۶- ماشین سنگشور

۷- دیگ روغن

۸- دیگ بخار

۹- دولاکن تاقه ( مداوم)

۱۰- خشک کن ( غیر مداوم)

۱۱- تیغ برش پارچه های کیسه ای ( مداوم)

۱۲- مبدل برق

۱-۹- ضایعات کارخانه واستهلاک

۱-۱۰- مشکلات کارخانه

۱-۱۱- امکانات رفاهی کارخانه

۱-۱۲- تعداد نفرات وکارمندان و پستهای آنها

فصل دوم

در این فصل به چگونگی انجام کارها و نسخه های به کار رفته و روش کار ماشینها می پردازیم .

۱-۲- خارزنی

۲-۲- ماشین تیغ زنی

۳-۲- ماشین شستشو

۴-۲- ماشین استنتر

۵-۲- چاپ

۱-۵-۲- چاپ ترانسفر

۱- استار : (Star)

۲- ترماکروم : (Thermacrom)

۳- ترمو : (Thermo)

۲-۵-۲- تثبیت چاپ

ماشین فیکه

عملیات تثبیت با ماشین فیکسه انجام می شود .

فصل سوم

 ۱-۳- کنترل کیفیت

– سختی گیر آب

۲-۳- منبع آب مورد نیاز و پسابهای کارخانه

PH : قلیایی

خواص

پایداری

کاربرد

 ۳-۳- نتیجه گیری و تحلیل کلی درباره کارخانه

منابع

 چکیده مطالب:

این گزارش کار آموزی در کارخانه تکمیل تهران پایون نوشته شده این کارخانه به طور کلی به فعالیت چاپ و تثبیت ابعادی مشغول می باشد ، چاپ در این کارخانه با ماشین چاپ ترانسفر صورت می گیرد و عملیات تثبیت برای چاپ ترانسفراگر از نوع Star باشد با ماشین فیکسه انجام می شود و عملیات تثبیت ابعادی و خشک کردن بوسیله استنتر صورت می گیرد . برای پارچه هایی که لازم باشد تکمیل خارزنی و تیغ زنی انجام می شود. در ابتدای کار سر تا قه دوزی و ماشین و ینچ برای شستشو قرار داده شده است موقعیت جغرافیایی نحوه قرار گیری ساختمانها وطرز قرار گیری ماشین آلات به طور کامل توضیح داده شده همراه با توضیحاتی در مرود نیروی انسانی کارخانه در این گزارش کار ماشین آلات و کارکرد هر کدام همراه با نسخه های کاری آنها توضیح داده شده اند . همچنین درباره بازده کارکرد نوع محصولات نوع کاری که روی آنها صورت می گیرد و موارد رعایت استاندارد آن در کارها توضیح داده شده – سیاستهای نگهداری و تعمیر ماشین الات به طور کامل شرح داده شده – نحوه بازاریابی و تبلیغات کارخانه نیز همراه با معرفی شخص مسئول شرح داده شده است و در آخر به بررسی مشکلات کارخانه و مشکل آب مورد نیاز و پساب کارخانه پرداخته ایم

مقدمه :

این گزارش در طی کار آموزی تابستان ۱۳۸۳ در کارخانه تهران پایون تهیه گردیده است در این شرکت کار آموزان با توجه به رشته تحصیلی خود و طبق برنامة مشخص با توجه به برنامه زمانی دوره کار آموزی از سوی مسئولین کارخانه به واحدهای مختلف معرفی می شوند و برای اینجانب که در رشته شیمی نساجی مشغول به تحصیل هستم و با توجه به علاقة بنده به کار تکمیل و چاپ و رنگرزی بخش تکمیل در نظر گرفته شد .

به همین دلیل گزارش کار اینجانب شامل بخش تکمیل – چاپ میباشد که از نظر مراحل و چگونگی کار در مراحل بعدی توضیح داده می شود در این قسمت گزاری به طور اجمالی و گذرا از بخش تکمیل کارخانه تهران پایون و بخش شستشو و چاپ و تثبیت ابعادی داده می شود .

البته لازم به ذکر است که در این گزارش بیوگرافی و مشخصات کارخانه از نظر موقعیت جغرافیایی و اداری نیز توضیح داده می شود .

دانلود گزارش کار آموزی چاپ و تثبیت ابعادی کالا

قیمت : 3000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

دانلود گزارش کار آموزی مخابرات استان تهران

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • دانلود گزارش کار آموزی مخابرات استان تهران

    دسته :

    گزارش کار آموزی

    فرمت/ورد تعداد صفحات44
    قیمت : 4500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد دانلود گزارش کار آموزی مخابرات استان تهران :

دانلود گزارش کار آموزی مخابرات استان تهران

212924_372

فهرست  

 

چکیده                                                                                         ۷

آرایش شبکه                                                                                 ۸

زمینه های کاربردی سیستم                                                         ۱۰

اجزای سیستم                                                                             ۱۶

اتصال سیستم                                                                              ۲۳

نمونه هایی از شکل های یونیت                                                   ۲۵

سیستم مدیریت شبکه                                                                   ۳۸

مرکزیت بخشیدن به تست سیستم topdlc3000                         ۴۳

منابع مورد استفاده                                                                       ۴۶

 

فهرست اشکال مهم                                                                      

 

شکل آرایش شبکه از نوع STAR

شکل آرایش شبکه از نوع linear drop

شکل آرایش شبکه از نوعThree net work

شکل میزان بهره برداری از سوئیچ

اتصال ضربدری

ترکیب از طریق WDM

اتصال با مالتی پلکسر HDSM

اتصال با STML/4

شلفهای CBA

کارت CPU

CBA

محل نصب سیستم

نمونه هایی از شکل های یونیت

نمونه ایی از سیستم RST

POINT TO POINT با MTU

نمونه های از V5.2

مدیریت شبکه

مسیر حرکت یکنواخت

 

فهرست جداول                                                                        

 

جدول مقایسه TOP DLC با PCM

یونیت های مربوط به فرستنده و گیرنده

یونیت کانال اطلاعاتی

یونیت مشترک

یونیت صوتی

مقایسه مقدار LET  و RST در آرایش های مختلف

 

 چکیده

 

سیستم ۳۰۰۰ T0PDLC یک سیستم شبکه دستیابی ACCESS و یکی از پیشرفته ترین سیستم های (DIGITAL LOOP CARRIER ) جهت ارائه خدمات به مشترکین میباشد.

با استفاده از این سیستم بواسطه قابلیت جابجایی معماری تقسیم بندی واحدها تعداد حداقل۶ و حداکثر ۶۷۲ کانال می تواند در سیستم DLC3000 مورد استفاده قرار گیرد .

و این سیستم یکی از ایده آلترین سیستم ها جهت انتقال بوق مرکز تلفن خودکار به مناطق دور جهت بهبود ارتباطات میباشند . کیفیت سیستم در کاستن سیمهای بیشمار بکار رفته از مراکز تلفن به سمت مشترکین و ارتباطات تقاطی از جهت قابلیت های این سیستم میباشد .

این سیستم براحتی در مناطق شهری و روستایی و ساختمانی بلند و سایر ) LOCAL EXCHANGE TERMINAL )   و سمت ترمینال مشترکین RST که این دو بخش توسط فیبر نوری و سیستم رادیویی و یا سیم مسی به یکدیگر مرتبط میگردد .

مبدلهای سوییچ مرکز تلفن LET در مرکز تلفن نصب میگردد و مرکز RST ریموت در سمت مشترکین نصب میگردد . یک ترمینال محلی LET میتواند به یک یا چندین ریموت RST متصل گردد .این ارتباط نقطه به نقطه یاخطی یا ستاره یا توپولوژی سه تایی خواهد بود.

دانلود گزارش کار آموزی مخابرات استان تهران

قیمت : 4500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه بررسی رابطه بین سن و تحول قضاوت اخلاقی دانشجویان

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • پروژه بررسی رابطه بین سن و تحول قضاوت اخلاقی دانشجویان

    دسته :

    پروژه

    فرمت/ورد تعداد صفحات104
    قیمت : 7500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه بررسی رابطه بین سن و تحول قضاوت اخلاقی دانشجویان :

 پروژه بررسی رابطه بین سن و تحول قضاوت اخلاقی دانشجویان

hpicturer-ashx

فهرست

,فصل اول : مقدمه

,:جایگاه اخلاق در جهان معاصر

,رشد ملاک‌های اخلاقی:

,بیان موضوع:

,هدف پژوهش:

,ضرورت و اهمیت پژوهش:

,تاریخچه مختصر در جهان و ایران

,مفهوم اخلاق با چه مفاهیم دیگری در ارتباط است؟

 

,فصل دوم : پیشینه پژوهش

,ماهیت اخلاق :

,مفهوم رشد اخلاقی در نوجوانی و جوانی

,زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی رشد

,تعریف واژه‌ها:

,نکاتی دربارة چگونگی تحول اخلاقی

,دیدگاههای روان شناختی دربارة اخلاق:

,دیدگاه بد سرشت بودن ذاتی انسان:

,رشد اخلاق در کودک:

,روش آموزش اخلاق:

,تعریف اخلاق:

,شاخص اخلاق:

,رشد اخلاق:

,رشد شناختی:

,شناخت :

,تحول شناختی از دیدگاه پیاژه:

,رشد اخلاقی از دیدگاه پیاژه

,مرحله تابعیت

,مرحله استقلال اخلاقی

,رشد اخلاقی از دیدگاه کهلبرگ

,الف- سطح اخلاق قبل قراردادی

,ب- سطح اخلاق قراردادی

,ج- سطح اخلاق فرا قراردادی

,محدوده سنی در رشد قضاوت اخلاقی

,مفاهیم مهم در نظریه کهلبرگ

,مقایسه نظام‌های اخلاقی پیاژه و کهلبرگ

,تعریف اخلاق:

,شاخص اخلاق:

,رشد اخلاق:

,روش تحقیق در اخلاق:

,آموزش اخلاق:

,پیشینة مطالعاتی در جهان و ایران

 

,فصل سوم : روش شناسی

,موضوع پژوهش:

,سؤال‌های پژوهش:

,فرضیه‌های پژوهش:

,تعریف عملیاتی متغیرهای پژوهش:

,روش پژوهش:

,نوع پژوهش:

,ابزار پژوهش

,شیوه نمره گذاری

,سطح اخلاق قبل قراردادی

,سطح قراردادی

,سطح فرا قراردادی

,جمعیت پژوهش

,نمونة پژوهش:

,روش انتخاب آزمودنی:

,تجزیه و تحلیل آماری:

,تجزیه و تحلیل کیفی:

,روش‌های جدید در سنجش قضاوتهای اخلاقی

 

,فصل چهارم : تجزیه و تحلیل نتایج

,توصیف اطلاعات:

,جدول ۱-۴- توزیع فراوانی مراحل تحول قضاوت اخلاقی در گروههای سنی مختلف

,جدول ۲-۴- فراوانی، درصد فراوانی، فراوانی تراکمی و درصد فراوانی تراکمی مراحل

,جدول ۳-۴- واریانس نمرات چهار گروه

,جدول ۴-۴- نتایج تحلیل واریانس میانگین چهار گروه

,جدول ۵-۴- نتیجه t استودنت میانگین گروههای ۱ و ۲

,جدول ۶-۴- نتیجه t استودنت میانگین گروههای ۱ و ۳

,جدول ۷-۴- نتیجه t استودنت میانگین گروههای ۱ و ۴

,جدول ۸-۴- نتیجه t استودنت میانگین گروههای ۲ و ۳

,جدول ۹-۴- نتیجه t استودنت میانگین گروههای ۲ و ۴

,جدول ۱۰-۴- نتیجه t استودنت میانگین گروههای ۳ و ۴

 

,فصل پنجم : تبیین فرضیه

,تجزیه و تحلیل نتایج پژوهش

,محدودیت‌ها:

,پیشنهادها:

,فهرست منابع

مقدمه:

در عصری زندگی می‌کنیم که تنظیم روابط اجتماعی بر اساس اصول اخلاقی اهمیتی فوق‌العاده پیدا کرده است. زندگی، آسایش و حرمت شخصی هر یک از ما، بیش از پیش، در گرو آن قرار دارد که اصول اخلاقی تا چه حد به طور عمومی مورد رعایت قرار می‌گیرند. در بسیاری از عرصه‌های نوین کار و زندگی اگر انسان‌ها نخواهند به احکام اخلاقی وفادار بمانند هیچ نیرویی برای بازداری آنها از تجاوز به حقوق یکدیگر وجود ندارد. همبستگی جماعتی و قومی و قوام زندگی اجتماعی نیز ضعیف‌تر از آن است که افراد را به یکدیگر مرتبط سازد و انسان‌ها بیش از پیش به صورت افراد مجزا، مستقل و بی اعتنا نسبت به یکدیگر درآمده‌اند.

دولتهای ملی، به دنبال جهانی شدن اقتصاد و عروج نهادهای سیاسی بین المللی، قدرت و اعتبار خود را تا حد زیادی از دست داده اند؛ بحرانهای اقتصادی و سیاسی و انقراض باورهای سخت گیرانه سنتی تضعیف دستگاههای امنیتی را به همراه آورده است؛ و نهادهای گوناگون جامعه، محکوم به انشقاق و از هم پاشیدگی، توان نظارت بر اعمال اعضای خود را از دست داده‌اند. در نتیجه، حوزه‌هایی از زندگی اجتماعی که بر آنها هرج و مرج و اغتشاش حاکم است به طور مداوم در حال تکثیر و گسترش هستند. در این شرایط تنها اخلاق است که به علت موقعیت استعلایی خود می‌تواند، انسان‌ها را به جدی گرفتن مسئولیت خود در قبال یکدیگر فرا خواند.

اما امروزه آموزه‌های اخلاقی نیز در وضعیتی بحرانی قرار دارند. بنیادها، مراجع و تکیه گاههای سنتی احکام اخلاقی، تا حد معینی مشروعیت خود را از دست داده‌اند و هیچ گونه الگوی رفتاری معینی – حداقل برای نسل جوان – وجود ندارد.

هنجارهای اجتماعی، باورهای مذهبی و آموزشهای فلسفی، سه بنیاد اصلی ترویج آموزه‌های اخلاقی، هر یک به نوعی، دیگر از اعتبار و نفوذ دیرینه خود برخوردار نیستند.

هنجارهای اجتماعی، از یک سو، حالتی آن چنان مجرد و عام پیدا کرده‌اند که هیچ تکلیف مشخصی را برای کسی تعیین نمی‌کنند و از سوی دیگر، دلیل انشقاق جامعه و تضعیف نهادهای اجتماعی اقتدار و نفوذ خود را بر اذهان مردم از دست داده‌اند. در سطح کلی زندگی اجتماعی، مشروعیت هنجارهای اجتماعی چندان ضربه نخورده است، اما این هنجارها آن قدر از اقتدار برخوردار نیستند که فرد را از تک‌روی و بی‌توجهی به منافع جمع باز دارند.

به علاوه فرد نیز دیگر از آن توان، شهامت و امکانات برخوردار نیست که بتواند به صورت خودانگیخته و خودجوش از سر اقتدار و بزرگواری، اخلاقی عمل کند.

قدرت عظیم نهادهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و حاکمیت شرایط بغرنج و پیچیده جهانی بر فراز و نشیب زندگی اجتماعی انسان‌ها را به موجوداتی خرد و حقیر تبدیل نموده است. فرد در چنبرة زنجیر منطق سرمایه، عقلانیت نظم اداری و پیامدهای تصمیم‌های خیل کنشگران قدرتمند گرفتار آمده است. در چنین شرایطی انسان دیگر سرنوشت را به مبارزه نمی‌طلبد، خود را وارد ماجراهای پیچیده برای تغییر شرایط کلی جهان نمی‌سازد و نگران از عواقب اعمال خود، خویش را چندان درگیر مشکلات دیگران نمی‌کند. او بیشتر سعی می‌کند تا از فرصتهای ممکن بهره جسته و امکانات لازم برای بهره مندی از یک زندگی بی دردسر را برای خود فراهم آورد. فداکاری و احساس مسئولیت نسبت به وجود و موقعیت دیگران برای او اهمیت چندانی ندارد. بیهوده نیست که ما امروزه با خیل افرادی روبرو هستیم که درصدد بازگردانیدن مشروعیت و اقتدار سابق به بنیادها و مراجع احکام اخلاقی هستند. در زمینة درک مذهبی، اجتماعی و فلسفی از امور رد پای این تلاش را می‌توان مشاهده کرد. این گونه تلاشها در برخی از مناطق جهان و حوزه‌های زندگی اجتماعی با موفقیت روبرو شده‌اند. اینجا و آنجا، مذهب، نهادهای سنتی جامعه و تعقل و استدلال وجهه‌ای نو پیدا کرده‌اند و افراد و گروههای بسیاری راغب شده‌اند که ادعای از نو طرح شدة این نهادها و مراجع را مورد ملاحظة جدی قرار دهند.

معهذا فریب ظاهر قضیه را نباید خورد. بنیادها و مراجع سنتی هر قدر که نوسازی شده باشند باز توان ارایة چنان احکام جهان‌شمولی را ندارند که انسان، جدا از موقعیت اجتماعی و اندیشه و طرز نگرشش به جهان، آنها را معتبر بشمارد. موقعیت قدرتمند این بنیادها و مراجع بیشتر اوقات محدود به یک زمان معین و وضعیت خاص است. مذهب به طور عمده مؤمنین، هنجارهای اجتماعی افراد میان‌سال و کمابیش موفق و استدلال و تعقل روشنفکران را مخاطب قرار می‌دهد.

به علاوه، آنها نمی‌توانند همان گروه مخاطب خود را به صورت جمع و کلیتی واحد تثبیت نمایند. مذهب خود متشکل از مذاهب مختلف است و هر مذهب احکام اخلاقی خاص خود را دارد. اعتقاد و ایمان به یک مذهب به طور معمول انسان را از مؤمنین به مذاهب دیگر دور و حتی گاه منزجر می‌سازد. از این لحاظ، حس عطوفت و اخوت نشأت گرفته از درک مذهب به طور معمول محدود به انسانهای خاص است. هنجارهای اجتماعی نیز به طور مداوم در حال تغییر هستند. هنجارهای حاکم بر نهادهای سنتی اجتماعی نیز هر چند در عرصه‌های خرد زندگی اجتماعی به کار می‌آیند، در عرصه‌های کلان و وسیع زندگی اجتماعی نقشی سرکوبگرایانه پیدا می‌کنند. هر چند صلابت و اقتدار این هنجارها ممکن است زمینة امن کار و کوشش را برای برخی فراهم آورد ولی این امنیت به بهای نقض آزادی عمل برخی دیگر از افراد به دست می‌آید. شکست این پروژه‌ها در عین حال شکست تلاش برای بنیان گذاری و فراافکندن هر نوع مرجع فرا-فردی برای اصول اخلاقی است.

در عصری که انسان تنها و تنها خویشتن را به عنوان جولانگاه اندیشه و تأملات خود در اختیار دارد، در عصری که همبستگی‌های اجتماعی ضعیف و شکننده هستند، در عصری که روابط اجتماعی هر چه بیشتر بر پایة ضابطه‌های حقوقی تعریف می‌شوند و بالاخره در عصری که زندگی به تجریبات شخصی و درد محدود شده است. براستی، چگونه می‌توان برای انسانها مرجعی در ورای فردیت آنها، برای تنظیم روابط اجتماعیشان، فرا افکند. برای چنین انسانی تنها آنچه از درون او می‌جوشد و می‌شکوفد مشروعیت دارد. معیار اصلی تمیز امور برای او ارزشهای فردی و شیوة داوری شخصی خود او هستند، نه احکامی که از پیش بر حق و درست فرض شده‌اند.

در این وضعیت جدید دیگر از خودگذشتگی، توجه به منافع و حقوق دیگری و کنش اخلاقی اموری نیستند که به خودی خود به ذهن فرد خطور کنند و یا اگر خطور کنند در اعمال و رفتار او انعکاس یابند. گرفتار در وجود شخصی خویش، او انگیزه و شور دست زدن به کنشی را ندارد که هدف آن تضمین منافع دیگری باشد.

در این میان، یک عامل و تنها یک عامل می‌تواند موقعیت فرد را تا حدی ثبات بخشد و او را به سمت اتخاذ موضعی اخلاقی نسبت به امور سوق دهد. این عامل همانا وجود دیگری به صورت یک شخص معین با احساسات و تمایلات مختص به خود است. وجود دیگری همیشه به صورت حضور زنده و فعال دیگری در عرصه‌های مختلف زندگی برای فرد مطرح است. او مجبور است در مقابل برخوردهای دم به دم متفاوت دیگران عکس العمل نشان دهد. اگر به برخورد‌های مستقل و پویا با حس مسئولیت فردی نسبت به استقلال دیگری ، ترکیب شود، فرد از حد معینی از استقلال و اقتدار برخوردار خواهد شد. در متن احساس مسئولیت نسبت به وجود و تضمین استقلال و پویایی دیگری، در متن معمولی نسبت به استقلال او، فرد می‌تواند احساس کند که هستی و حضور خاصی در جهان دارد. بدین شکل دیگری میدانی می‌شود که فرد در آن وسعت حضور و اقتدار خود را باز می‌یابد. در این روند او بر ضعفها و سرگشتگیهای خویش فایق می‌شود. از این رو می‌توان گفت نه خودمحوری و احساس توانمندی بلکه ضعف و فقر وجودی، فرد را بر می‌انگیزد تا با رویکردی اخلاقی تأمین آزادی و بهروزی دیگری را غایت اعمال خود گرداند

پروژه بررسی رابطه بین سن و تحول قضاوت اخلاقی دانشجویان

قیمت : 7500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

پروژه بررسی درمان گروهی با رویکرد تحلیل محاوره‌ای بررضایت زناشویی

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • پروژه بررسی درمان گروهی با رویکرد تحلیل محاوره‌ای بررضایت زناشویی

    دسته :

    مشاوره

    فرمت/ورد تعداد صفحات136
    قیمت : 7000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه بررسی درمان گروهی با رویکرد تحلیل محاوره‌ای بررضایت زناشویی :

پروژه بررسی درمان گروهی با رویکرد تحلیل محاوره‌ای بررضایت زناشویی

268557

فهرست مطالب
چکیده                                            ۱
فصل اول:کلیات پژوهش        ۲
مقدمه        ۳
بیان مساله                                        ۵
اهمیت وضرورت انجام تحقیق                                ۶
اهداف پژوهش                                        ۹
فرضیه های تحقیق                                    ۱۰
متغیرها                                            ۱۰
تعریف نظری متغیرهای تحقیق                                 ۱۰
تعریف عملیاتی متغرهای تحقیق                                ۱۲
فصل دوم: ادبیات وپیشینه پژوهش                            ۱۳
مقدمه                                             ۱۴
خانواده وساختار آن    ۱۵
رضایت زناشویی    ۱۵
عوامل موثر بر رضایت زناشویی                                  ۱۶
تاثیر رضایت زناشویی برسایرابعادزندگی                             ۲۹
نظریه چرخه زندگی                                    ۳۱
عوامل آسیب رسان به رضایت زناشویی                             ۳۵
رضایت زناشویی وابراز احساسات                            ۳۶
ابراز احساسات                                        ۳۷
پایه های ارتباط زناشویی                                     ۳۸
موفقیت روابط زناشویی                                    ۳۹
بیان عواطف واحساسات                                    ۴۰
تعارض درابرازاحساسات وعواطف                            ۴۱
چگونه احساسات ناخوشایندخودراباهمسردرمیان بگذاریم؟      ۴۱
قواعد بیانگر احساسات                                    ۴۳
ابرازعشق ومحبت زوجین نسبت به یکدیگر                        ۴۵
عوامل موثردررابطه سالم زناشویی                                ۴۵
توجه (رفتارکلامی وغیرکلامی)                                ۴۶
گوش دادن                                        ۴۷
ستایش وتقدیر                                        ۴۷
رابطه زناشویی ازدیدگاه اسلام                                ۴۸
تحلیل محاوره ای…                                       ۴۹
فرضهای فلسفی(TA)                                     ۵۱
خوشگذرانی-نقش –بازی کردن                                ۵۱
کاربرد-اهداف تغییرات در(TA)             ۵۱
استقلال             ۵۲
ارتباط باز             ۵۳
دستورالعمل درمان-سه (P )             ۵۴
الگوی حالات روانی            ۵۴
والد            ۵۴
بالغ            ۵۵
کودک            ۵۶
وضعیتهای زندگی            ۵۷
من خوب نیستم شما خوب هستید            ۵۷
من خوب نیستم شما خوب نیستید        ۵۸
من خوب هستم شما خوب نیستید        ۵۹
من خوب هستم شما خوب هستید        ۵۹
آسیب شناسی ساختاری         ۶۰
آلودگی         ۶۰
طرد        ۶۲
تحلیل تبادلها-وقت گذرانی        ۶۳
کلک بازی قصه ها        ۶۴
روابط متقابل         ۶۵
روابط متقابل مکمل        ۶۵
روابط متقابل متقاطع        ۶۷
نوازش          ۶۸
مثلث نمایشی کارپمن         ۶۸
تحلیل ارتباط محاوره ای ودرمان         ۶۹
تعریف گروه        ۷۰
روان درمانی گروهی         ۷۰
هدفهای گروه درمانی        ۷۰
گروه درمانی بارویکردتحلیل محاوره ای         ۷۱
وظایف درمانگر وهدف درمان بارویکردتحلیل محاوره ای          ۷۱
خانواده درمانی        ۷۲
تحقیقات انجام شده درداخل         ۷۲
تحقیقات انجام شده درخارج         ۷۲
خلاصه وجمع بندی        ۷۶
فصل سوم:روش انجام پژوهش         ۷۸
روش پژوهش          ۷۹
جامعه مورد مطالعه        ۷۹
حجم نمونه وروش نمونه گیری         ۷۹
ابزارهای جمع آوری اطلاعات:         ۷۹
الف)پرسشنامه انریچ         ۸۰
ب)پرسشنامه بیان احساسات         ۸۱
روش اجرای پژوهش         ۸۲
روشهای آماری وتجزیه وتحلیل اطلاعات         ۸۳
فصل چهارم : تجزیه وتحلیل آماری                              ۸۴
تجزیه وتحلیل توصیفی داده ها وجدولها          ۸۵
تجزیه وتحلیل استنباطی یافته ها و فرضیه ها         ۹۳
فصل پنجم: بحث ونتیجه گیری                                      ۹۶
مقدمه            ۹۷
بحث در زمینه فرضیه های پژوهش             ۹۷
پیشنهادها            ۹۹
الف :براساس یافته ها            ۹۹
ب: برای آیندگان             ۹۹
محدودیتهای پژوهش            ۹۹
منابع            ۱۰۰
پیوستها            ۱۱۱

چکیده
در این پژوهش به بررسی اثر بخشی درمان گروهی بارویکرد تحلیل محاوره ای برن( TA) بر افزایش ابراز احساسات و رضایت زناشویی در بین زنان شهر تهران پرداخته شده است .پژوهش از نوع تحقیق آزمایشی و روش نمونه گیری ؛ تصادفی و خوشه ای چند مرحله بود . از بین نواحی آموزش و پرورش استان تهران ؛ منطقه ۴ و سپس از بین دبیرستانهای منطقه مذکور یک دبیرستان بطور تصادفی انتخاب گردید . بعد از گرفتن آزمون از ۹۰ نفر ؛ ۲۴ نفر نمونه بصورت تصادفی انتخاب شد که ۱۲ نفر در گروه آزمایش و ۱۲ نفر در گروه کنترل قرار گرفتند .درابتدا ازهردوگروه آزمونهای ابرازاحساسات ورضایت زناشویی بعمل آمد سپس گروه آزمایش تحت ۱۲ جلسه درمان گروهی با رویکرد تحلیل محاوره ای (TA)قرار گرفتند و بعد از انجام درمان گروهی(TA)وضعیت ابرازاحساسات ورضایت زناشویی دوگروه موردآزمون قرارگرفت سپس یکماه بعدازآخرین جلسه گروهی باردیگرهردوآزمون برای پی گیری از گروه آزمایش گرفته شد . آنگاه داده ها مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفته ؛ برای گرد آوری اطلاعات و سنجش رضایت زناشویی از پرسشنامه ۴۷ سؤالی رضایت زناشویی انریچ استفاده شد و جهت آزمودن ابراز احساسات افراد گروه ها از پرسشنامه ۳۴ سؤالی و  ابراز احساسات که توسط محمد امینی قمی ساخته شده استفاده شده است . پس از تحلیل داده های آماری از آزمون( t) وبرای نرمالیتی کردن پیش آزمونها درگروههای آزمایش وگواه ازآزمون کالموگروف – اسمیرنف  استفاده شد و مشخص گردید که درمان گروهی با رویکرد تحلیل محاوره ای (TA ) بر شیوه های صحیح ابراز احساسات و رضایت زناشویی تأثیر مثبت داشته است.
واژگان کلیدی: درمان گروهی تحلیل محاوره ای ، ابراز احساسات ، رضایت زناشویی.

پروژه بررسی درمان گروهی با رویکرد تحلیل محاوره‌ای بررضایت زناشویی

قیمت : 7000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]