فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول : کلیات
ـ موضوع ۱ ـ سؤال ﺗﺤﻘﻴق ۱
ـ فرﺿﻴﻪ های ﺗﺤﻘﻴق ۱
ـ روش ﺗﺤﻘﻴق ۱
ـ هدف ﺗﺤﻘﻴق ٢
ـ ضرورت و اﻫﻤﻴﺖ ﺗﺤﻘﻴق ٢
ـ مفاﻫﻴﻢ کلی ٦
فصل دوم : مبانی نظری ﺗﺤﻘﻴق
ـ نتاﻳﺞ ﭘﮋﻭﻫﺶ های مربوط به روش آموزش به کمک راﻳﺎﻧﻪ ٨
ـ برخی از نتایج تحقیق بین المللی توسعه ICT در آموزش و پرورش ۱٠
ـ استراتژی آموزش الکترونیکی در کشورهای اروپایی ۱٣
ـ مفهوم خلاﻗﻴﺖ از دﻳﺪﮔﺎه صاحبنظران ۱٤
ـ رابطه خلاﻗﻴﺖ ، هوش و پیشرفت تحصیلی ۱٨
ـ رابطه خلاقیت و نبوغ با بیماریهای روانی ۱٩
ـ خلاقیت در سطح اجتماعی ٢٠
ـ دانش ٢۱
فصل سوم : مزایا و محدودیت های سیستم های رایانه
ـ رایانه ماشین دلهره آور ٢٣
ـ محدودیت های رایانه ٢٥
ـ آموزش برنامه ای ٢٦
عنوان صفحه
ـ انواع برنامه های آموزش برنامه ای ٢٧
ـ نتایج پژوهش های مربوط به روش آموزش برنامه ای ٢٨
ـ ماشین آموزشی ٢٩
ـ آموزش به کمک رایانه ٣۱
ـ مزایای آموزش رایانه ای ٣٦
ـ زمینه های تسهیل کننده توسعه ICT در آموزش و پرورش ٣٨
ـ یادگیری راهی به سوی پرکردن شکاف دیجیتالی ٣٩
فصل چهارم : داده های آماری
ـ ابزار جمع آوری ٥٩
ـ روش جمع آوری اطلاعات ٥٩
ـ یافته های تحقیق ٥٩
ـ جدول شماره ۱ ٦٠
ـ نمودار شماره ۱ ٦۱
ـ جدول شماره ٢ ٦٢
ـ نمودار شماره ٢ ٦٣
ـ جدول شماره ٣ ٦٤
ـ نمودار شماره ٣ ٦٥
ـ جدول شماره ٤ ٦٦
ـ نمودار شماره ٤ ٦٧
ـ جدول کل ٦٨
ـ نمودار کل ٦٩
عنوان صفحه
فصل پنجم : وارسی فرضیات و نتیجه گیری
ـ تجزیه و تحلیل یافته ها ٧٠
ـ نتیجه گیری ٧٠
فصل ششم : اراﺋﻪ پیشنهادها و راهکارها
ـ فیلتر کردن راهی برای ایجاد محیط سالم در اینترنت ٧٤
ـ اثر بخش کردن استفاده از فناوری اطلاعات و اینترنت ٧٩
ـ راهکارهای گسترش کارآمد و بهینه فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش . . . ٨٢
ـ آموزش الکترونیکی برای معلمان ٨٧
ـ دیدگاه آرمانی ٨٩
ـ توصیه ها ٩٠
ـ موانع و مشکلات اصلی در اجرای برنامه آموزش رایانه ای ٩۱
ـ شرایط اجرایی ٩٣
٭ پیوست ها
٭ منابع
تحقیق در موردمشکلات دفع فاضلاب روستای باغ ملک فهرست
مقدمه…………………………………….1
فصل اول: طرح تحقیق
1-1 طرح مسئله 3
2-1 فرضیات 3
3-1 روش تحقیق 3
4-1 نوع تحقیق 3
5-1 پیشینه تحقیق 3
6-1 ضرورت تحقیق 4
7-1 کاربرد نتایج 4
فصل دوم: ویژگی های عمومی شهرستان مورد مطالعه
1-2 وسعت و موقعیت شهرستان نائین 6
2-2 بررسی جمعیت و پراکندگی آن در شهرستان 8
1-2-2 ساخت جنسی و سنی 9
2-2-2 مهاجرت 9
3-2 سواد 10
1-3-2 آموزش 10
4-2 دین 11
5-2 بهداشت و درمان در شهرستان 11
6-2 وضع فعالیت 11
7-2 بررسی کشاورزی 12
8-2 بررسی دامداری در شهرستان 13
9-2 زمین شناسی و توپوگرافی شهرستان مورد مطالعه 13
10-2 بررسی منابع آب شهرستان 13
فصل سوم: شناسایی منطقه مورد مطالعه (حوزه نفوذ روستا)
1-3 تعیین حوزه نفوذ روستا با توجه به موقعیت جغرافیایی 16
2-3 تحولات جمعیتی حوزه نفوذ یا منطقه مورد مطالعه 17
1-2-3 تعداد و بعد خانوار 18
2-2-3 ساختار جنسی 18
3-2-3 ساختار سنی 19
3-3 بررسی وضعیت اقتصادی حوزه نفوذ 20
1-3-3 کشاورزی (زراعت) 20
2-3-3 دامداری 20
4-3 مطالعه اجمالی منابع طبیعی خصوصاً آب 21
5-3 بررسی سوانح طبیعی 21
1-5-3 زلزله 21
2-5-3 سیل 22
6-3 بررسی چگ.نگی و نحوه عملکرد خدمات موجود در حوزه نفوذ روستا 22
7-3 بررسی موقعیت ایلات و عشایر در حوزه نفوذ روستا 24
فصل چهارم: ویژگی های عمومی روستای مورد مطالعه
1-4 بررسی منطقه مورد مطالعه با توجه به موقعیت جغرافیایی 28
2-4 زمین شناسی منطقه مورد مطالعه در روستای چاه ملک 28
1-2-4 چینه شناسی 28
2-2-4 مرفولوژی 28
3-2-4 اراضی کوهستانی 28
4-2-4 تپه ماهورهای مارنی و کنگومرایی 29
5-2-4 مخروطه افکنه ها 29
6-2-4 شبکه آبراهه ها 29
7-2-4 واحد تپه های ماسه ای 30
3-4 بررسی وضعیت اقلیمی 30
1-3-4 درجه حرارت 30
2-3-4 باد 31
3-3-4 میزان بارندگی و رطوبت 31
4-3-4 رطوبت منطقه مورد مطالعه 33
4-4 شناخت و بررسی عمل پیدایش روستا 33
5-4 وجه تسمیه روستا 33
6-4 تحولات جمعیتی 34
1-6-4 حجم و رشد جمعیت 34
2-6-4 ساختار سنی 36
3-6-4 ساختار جنسی 36
4-6-4 بررسی مهاجرت روستا 37
7-4 مطالعه سواد و آموزش روستا 38
8-4 تعیین محدوده اراضی کشاورزی و منابع طبیعی روستا 40
9-4 بررسی منابع تأمین آب کشاورزی و آشامیدنی روستا 40
1-9-4 آب آشامیدنی 40
2-9-4 آب زراعی 41
10-4 بررسی وضعیت معیشتی روستا 43
11-4 انواع محصولات زراعی و سطح زیر کشت آن ها 43
1-11-4 میزان عملکرد زراعی 45
12-4 دامداری 45
13-4 صنعت 46
14-4 توزیع جمعیت در سن فعالیت ها 47
15-4 بررسی چگونگی مالکیت ها نحوه تملک اراضی 48
16-4 بررسی شبکه راه های ارتباطی روستا 51
17-4 بررسی تأسیسات آب آشامیدنی، برق و … 53
1-17-4 برق 53
18-4 نحوه دفع آب های سطحی روستا 54
فصل پنجم: مطالعه و بررسی مشکل دفع پسآب و فاضلاب روستای چاه ملک
1-5 مقدمه 56
1-1-5 تاریخچه تصفیه فاضلاب 56
2-1-5 تصفیه فاضلاب در ایران 56
2-5 مطالعه و بررسی خاک و ویژگی های آن 56
1-2-5 ویژگی های خاک های رس 57
2-2-5 مشکل آفرین بودن رس ها 57
3-5 معضلات فعلی دفع فاضلاب 59
4-5 مقدار فاضلاب تولیدی در روستای چاه ملک 63
5-5 میزان آب های نفوذی سطحی و زیرزمینی 65
6-5 انتخاب نوع جمع آوری و دفع پسآب و فاضلاب 65
7-5 روش های جمع آوری فاضلاب 66
1-7-5 روش مجزا 66
2-7-5 روش درهم 66
8-5 نوع شبکه فاضلاب روستای چاه ملک 66
9-5 فاضلاب روها 67
1-9-5 شکل و جنس فاضلاب روها 67
10-5 نوع و جنس فاضلاب روها 68
فصل ششم: ارائه نتایج و پیشنهادات
1-6 پیشنهادات 72
2-6 نتیجه گیری 73
منابع و مآخذ 74
فهرست نقشه ها
نقشه شماره 1:موقعیت جغرافیایی روستای چاه ملک بر روی نقشه ایران 26
نقشه شماره 2:موقعیت روستای چاه ملک در شهرستان نائین 27
نقشه شماره 3: کاربری اراضی روستای چاه ملک 50
نقشه شماره 4: معابر اصلی و فرعی روستا به تفکیک درجه بندی 52
نقشه شماره 5: شیب معابر و جهت باد غالب روستای چاه ملک 52
گزارش کار آموزی انجام دادن کار اجرایی در کارگاه ساختمانی
فهرست
قیمت9800تومان
اجرای ساختمانهای بتنی
تخریب ساختمان قدیمی
خاک برداری
شناژبندی فنداسیون
آرماتوربندی فنداسیون
بتن ریزی فنداسیون
آرماتوربندی ستون
قالب بندی ستون بتنی
بتون ریزی ستون
اجرای تیر بتونی
اجرای تیرچه
شمع بندی
اجرای سقف تیرچه بلوک
بتون ریزی سقف
نگهداری از بتن اجرا شده
قالب بندی وشبکه گزاری پله بتونی
تحقیق مقایسه تحول شناختی در کودکان عقب مانده
قیمت10000تومان
فهرست
چکیده………………………………………….1
فصل اول………………………………………
مقدمه………………………………………..2
بیان مساله …………………………………………………………………..4
اهمیت و ضرورت تحقیق…………………………………………………6
متغیر های تحقیق ………………………………………………….7
اهداف تحقیق …………………………………………………………………10
فصل دوم ……………………
مقدمه……………………………11
تاریخچه ……………………………………………………..12
نامگذاری ، تعریف و طبقه بندی کودکان عقب مانده ذهنی ………………………………………………………………….14
مراحل در رشد شناختی از دیدگاه پیاژه………………15
تعاریف متداول عقب ماندگی ……………………………17
عوامل روانشناختی در عقب ماندگی ذهنی ……….18
اصول کلی رشد و تحول روانشناختی ……………….19
جباریت اجتماعی فرهنگی ………………………………..19
رویکردی پویا در رشد و تحول روانشناختی…………………20
نظریه های فرهنگی – بافتی …………………………………………………22
نظریه تکاملی روانی – اجتماعی اریک اریکسون…………23
نظریه آرنولد گزل………………………………………………….24
نظریه جی . استانلی هال………………………………………….25
نظریات پیاژه…………………………………………………………26
دوره های عمومی رشد از دیدگاه پیاژه………………….27
ارزیابی نظریات پیاژه…………………………………………………30
علل عقب ماندگی ذهنی ………………………………………..32
تاریخچه پزشکی ………………………………………………..33
طبقه بندی عقب ماندگی ذهنی ……………………………………34
گروه بندی روانشناسان ………………………………………….34
گروه بندی روانپزشکان………………………………………………….37
گروه بندی عقب ماندگان ذهنی از نظر آموزشی و تربیتی و درمانی…………………………………………………..38
طبقه بندی در DSM-III-R………………………………………………….40
طبقه بندی در DSM-IV……………………………………………….40
تعریف رشد …………………………………………………………41
دیدگاه هایی درباره هوش ………………………………..42
پیشگیری از بروز عقب ماندگی ………………………………44
فصل سوم…………
طرح تحقیق ……………………………………………………….45
جامعه آماری ……………………………………………..45
گروه نمونه ………………………………………………..45
روش نمونه گیری ……………………………………..45
ابزار تحقیق …………………………………………………46
روش اجرا………………………………………………………………………………………………………………………………………….48
روش نمره گذاری ……………………………………………………………………………………………………………………………..49
روش آماری تجزیه و تحلیل داده ها ………………………………………………………………………………………………….53
فصل چهارم …………………………………………………………………………………………………………………………………………..
تجزیه و تحلیل آماری ……………………………………………………………………………………………………………………….53
تجزیه و تحلیل داده ها (آزمون گودایناف ) ………………………………………………………………………………………..53
اطلاعات توصیفی (آزمون گودایناف ) ……………………………………………………………………………………………….55
جدول اطلاعات توصیفی (آزمون گودایناف ) ……………………………………………………………………………………..66
تجزیه و تحلیل داده ها(آزمون بندر ) …………………………………………………………………………………………………72
اطلاعات توصیفی (آزمون بندر ) ……………………………………………………………………………………………………….74
جدول اطلاعات توصیفی (آزمون بندر ) ……………………………………………………………………………………………..84
بررسی رابطه بین آزمون گودایناف و بندر ……………………………………………………………………………………….89
تفسیر کلی ………………………………………………………………………………………………………………………………………..96
فصل پنجم………………………………………………………………………………………………………………………………………………
خلاصه تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………….97
یافته های تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………..99
سخن آخر ………………………………………………………………………………………………………………………………………100
منابع……………………………………………………………………………….. ……………………………………………………………..102
توجه: لینک دانلود محصول بلافاصله پس از پرداخت توسط سیستم فعال و قابل دریافت می باشد.