دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

دانلود مقاله وپاورپوینت

انواع مقاله وپاورپوینت وطرح توجهی و مقاله ترجمه شده ونمونه سوالات و سایر محصولات

ترجمه مقاله ارزیابی چند بعدی عملکرد سازمانی

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله ارزیابی چند بعدی عملکرد سازمانی

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده26
    قیمت : 12000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله ارزیابی چند بعدی عملکرد سازمانی :

ترجمه مقاله ارزیابی چند بعدی عملکرد سازمانی

index8
فهرست
عنوان انگلیسی مقاله: Multidimensional assessment of organizational performance: Integrating BSC and AHP
عنوان فارسی مقاله: ارزیابی چند بعدی عملکرد سازمانی: یکپارچه سازی تحلیل سلسله مراتبی و کارت ارزیابی متوازن.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢۶
چکیده ترجمه:
اندازه گیری عملکرد سازمانی یک فرایند پیچیده ای است با توجه به اینکه عملکرد بخودی خود یک پدیده چند وجهی است که عناصر اجزای آن ممکن است متمایز از اولویت های مدیریتی و یا حتی متقابلاً متناقض باشند. این مقاله یک شرکت مخابراتی برزیلی را برای بررسی و بیان ادغام دو روش کارت ارزیابی متوازن (BSC) (که یک چارچوب چشم انداز متعدد برای ارزیابی عملکرد است) و فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (که ابزاری برای تصمیم گیری در جهت اولویت بندی دیدگاه های عملکرد چندگانه و شاخص ها و برای ایجاد یک استاندارد واحد برای رتبه بندی گزینه ها می باشد)، ارائه می کند. (در این مورد، عملکرد واحدهای عملیاتی). روش تعامل و تکرار به همراه یک رویکرد برای توافق ساخت در میان مدیرانی است که به ایجاد مقادیر اولویتی برای ابعاد عملکرد و شاخص های مربوطه می پردازد. این مقاله مزایا و معایب طراحی این روش را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
کلیدواژه: اندازه گیری عملکرد، کارت امتیازی متوازن، فرایند تحلیل سلسله مراتبی، تصمیم گیری چند معیاره، BSC، AHP
١. مقدمه:
سازمان ها برای منابع و مشتریان به رقابت می پردازند و باید به نحوی نتایج حاصل از تصمیمات و اقدامات خود را ارزیابی کنند. عملکرد سازمانی به هیچ وجه یک پدیده ساده نیست، بلکه یک مفهوم پیچیده و چند بعدی است. کامرون اظهار میدارد که عملکرد سازمانی ذاتاً متناقض است، زیرا زمانی که یک چشم انداز عملکرد خوبی را نشان دهد، چشم انداز دیگر ممکن است نتیجه عکس را نشان دهد. اغلب اوقات شاخص عملکرد تنها می تواند در هزینه های دیگری بهبود یابد . علاوه بر این، افراد ممکن است سلایق متفاوتی در مورد جنبه های مربوط ای داشته باشند که با تعریف و ارزیابی عملکرد رابطه زیادی دارند و به عنوان یک نتیجه، ممکن است که نسبت به مقیاس هایی که مورد استفاده قرار میدهند، سطح اهمیت تعیین شاخص ها، و چگونگی تفسیر نتایج با هم به توافق نرسند. با توجه به پیچیدگی این پدیده، محققان متعددی کاربرد دیدگاه های مختلف و مقیاس های متعدد در عملکرد سازمانی را مورد حمایت قرار میدهند. کاپلان و نورتون یک چارچوب مفهوم و اندازه گیری عملکرد، کارت ارزیابی متوازن (BSC) را گسترش دادند که به صراحت شامل ابعاد مختلفی از عملکرد است.

 

ترجمه مقاله ارزیابی چند بعدی عملکرد سازمانی

قیمت : 12000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله موفقیت های برون سپاری ارتباط قرارداد و فناوری اطلاعات

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله موفقیت های برون سپاری ارتباط قرارداد و فناوری اطلاعات

    دسته :

    فناوری اطلاعات و کامپیوتر

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 41
    قیمت : 13000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله موفقیت های برون سپاری ارتباط قرارداد و فناوری اطلاعات :
ترجمه مقاله موفقیت های برون سپاری ارتباط  قرارداد و فناوری اطلاعات

itstockphot-copy-cropped

فهرست
عنوان انگلیسی مقاله: Relationship, contract and IT outsourcing success: Evidence from two descriptive case studies
عنوان فارسی مقاله: موفقیت های برون سپاری ارتباط ، قرارداد و فناوری اطلاعات : شواهد از دو مورد تشریحی مطالعاتی.
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر- مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۴۱
چکیده ترجمه:
علیرغم افزایش مستمر در فعایتهای برون سپاری فناوری اطلاعات در طیف جهانی ، درصد قابل توجهی از معاملات برون سپاری به عنوان معاملاتی ناموفق بخاطر برخی مسائل جدی مدنظر گرفته میشوند . در چین که روش های برون سپاری فناوری اطلاعات  هنوز هم در مراحل آغازین خود است ، این موقعیت از اهمیت و جدیت بیشتری برخوردار است. در مورد چگونگی انجام مذاکرات مناسب برای قراردادها و چگونگی گسترش این روابط ، دستورالعمل های سیستماتیکی وجود ندارد. در نتیجه یک روش پدید آمده از این بررسی ، موارد قرارداد یا ارتباطی را در برون سپاری موفق فناوری اطلاعات کشف کرده است . با این حال ، تلاش های محدودی در جهت بررسی اثرات ارتباط و قرارداد بر این موفقیت با یک نگاه یکپارچه انجام شده است .مطالعه کنونی به گسترش یک چارچوب تحقیقی استوار بر نظریه هایی درزمینه های اقتصادی و مدیریت و بازاریابی به منظور بررسی اثرات ارتباطی و قراردادی در این موفقیت  میپردازد. برای حمایت از این قضیه ، شواهدی از دو مورد تشریحی مطالعاتی انجام شده در هنگ کنگ و قاره چین جمع آوری شد . بررسی این مورد ها دلالت بر ابعاد قرارداد و ارتباط دارند . آنچه بیشتر اهمیت دارد این است که موفقیت برون سپاری فناوری اطلاعات  عمدتا از منافع فناوری نسبت به منافع استراتژیکی و یا اقتصادی مبادله یابی شده اند که شرکت های مشتری میتوانستند از ارتباط برون سپاری فناوری اطلاعات  بدست آورند . سهم قابل توجهی از این مطالعه در جهت نظریه سازی ، نگرش به پدیده برون سپاری فناوری اطلاعات  با یک مرور متوازن و بررسی های دقیق نظریه  میباشد . برای دست اندر کاران این تحقیق میتواند کمکی در رفع هر گونه شبه و تردیدی برای مدیران نسبت به بکارگیری همزمان ارتباط و قرارداد به عنوان یک مکانیسم دولتی در مدیریت معادلات برون سپاری فناوری اطلاعات  میباشد .
کلیدواژه: ارتباط، قرارداد، موفقیت برون سپاری فناوری اطلاعات
١. مقدمه: 
 برون سپاری فناوری اطلاعات ، گواهی بر رشد مداوم به منظور پذیرش برجسته اش توسط کداک در ٢٠ سال پیش میباشد . با توجه به گزارش اخیر توسط گروه گارتنر، بازار جهانی برون سپاری فناوری اطلاعات از ٢۶٨ میلیارد دلار آمریکا در سال ٢٠٠٩ به ٣٢۵ میلیارد دلار آمریکا تا سال ٢٠١٣ در نرخ رشد مرکب سالانه حدود ۵٪ افزایش مییابد . آسیا و اقیانوس آرام ، یکی از رهروان رشد در مقایسه با دیگر مناطق است . تنها در چین، بازار خدمات برون سپاری فناوری اطلاعات ، یک رشد بسیار سریعی را از سال ٢٠٠۴ (با ٢٩.٧ درصد نرخ رشد مرکب سالانه) بیان میکند و به ٣ میلیارد دلار آمریکا در سال ٢٠١١ خواهد رسید . واضح است که  روند برون سپاری در سراسر جهان با سرعت  قابل توجهی به اشکال مختلف در حال رشد میباشد . با وجود روند رشد سریع ، برون سپاری فناوری اطلاعات ، مملو از مشکلات و نرخ بالای شکست میباشد . جهان کامپیوتر گزارش داده که درصد کمی از روابط برون سپاری موفق در نظر گرفته شده و حداقل ۵٠ درصد از روابط برون سپاری فناوری اطلاعات در اوایل فسخ شد ه اند . نمونه های اخیر می توانند  از رابطه ناموفق بین JP مورگان چیس و IBM و بارکلیز و Accenture یافت شود.

ترجمه مقاله موفقیت های برون سپاری ارتباط قرارداد و فناوری اطلاعات

قیمت : 13000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله عملکرد مدیریت استراتژیک,

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله عملکرد مدیریت استراتژیک

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 12
    قیمت : 7500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله عملکرد مدیریت استراتژیک :
ترجمه مقاله عملکرد مدیریت استراتژیک

9747

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Strategic Operations Management: Investigating the Factors Impacting Communication Effectiveness and Job Satisfaction
عنوان فارسی مقاله: عملکرد مدیریت استراتژیک:بررسی عوامل موثر بر اثربخشی ارتباط و رضایت مندی شغلی.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۲
چکیده ترجمه:
در مدیریت عملکرد امروزی, هوش عاطفی در ارگانهای ایران ,نقش اصلی را در میان مدیران و کارمندان ایفا میکند.این مقاله برای درک بهتر از نقش های رفتار و انگیزش استراتژیکی با رابطه میان هوش عاطفی مدیران و کارمندان انجام شده تا اثربخشی ارتباط و رضایت مندی شغلی را در آنها افزایش و بهبود بخشد.داده ی n=١٢٣ در این مطالعه در پرسشنامه هایی جمع آوری گردید که شرکت کنندگان آنها مدیران و پرسنل یانک کشاورزی ایران بودند.هدف اصلی این مقاله, ارزیابی هوش احساسی بهمراه بازده انگیزش ارتباط مدیران در بانک کشاورزی ایران میباشد.مدیریت استراتژیک ,نقش مهمی را در رفتار استراتژیک مدیران و کارمندان در ارگانها ایفا میکند. همچنین از طرف دیگر, مدیریت استراتژیک رابطه مثبتی با هم ترازی استراتژیک دارد که این هم ترازی میتواند اثر محرکی بر روند این مقاله گذارد. همترازی استراتژیک موثر, دارای اثر مثبتی بر انگیزه مدیران و کارمندان در ارگانهای ایران دارد.به علاوه هوش عاطفی تحت تاثیر  رفتار استراتژیکی در این رابطه میباشد.نتایج این مطالعه نشان میدهد که تشابهی قدرتمند میان انگیزه با رابطه بین هوش عاطفی و بازده ارتباط و همچنین تشابهی میان اثربخشی ارتباط با رضایتمندی شغلی وجود دارد.
کلیدواژه: هوش عاطفی، اثربخشی ارتباط، انگیزه، رضایت شغلی، مدیریت استراتژیک، رفتار استراتژیک، هم ترازی استراتژیک.
مقدمه:
نوشته ها حاکی از کاربردهای اخیر مدیریت استراتژیک بخصوص همترازی استراتژیکی است که تاثیر محرکی دارد,و نشان میدهند همترازی استراتژیک چگونه میتواند رابطه ی EI و اثربخشی ارتباط را بهبود بخشد.این مطالعات در مورد مدیریت استراتژیک  توصیف میکند کهEI , مدیران و کارمندان نقش اساسی را برای بهبود کارآمدی ارتباط و رضایتمندی شغلی دارا است. EI  ,  قابلیت کنترل حالات و رفتار هاست برای اینکه بطور تاثیرگذاری بیان شوند  و برخلاف اهداف کلی در محل کار بتوانند براحتی در کنار یکدیگر کار کنند.مدیریت استراتژیک فرایند تعیین اهداف یک ارگان ,گسترش سیاستهای ارگان و برناتمه ریزی برای دستیابی به این اهداف و اختصاص دادن منابع لازم برای این اهداف است.در نتیجه وقتی امور لازم برای تحقق برنامه ها و همترازی استراتژیک صورت گرفت,میتواند مخرکی باشد و نقش مهمی را در EI ایفا کند.که این اهداف همان افرادی هستند که  بطور مثبتی تمایل به برقراری ارتباط با دیگران را دارند .به عبارت دیگر,شخصیت ها با انگیزش بالا تمایل به داشتن EI بالاتر ی دارند و این عاملی است  که افراد را به سوی بهبود رضایتمندی شغلی و بازده ارتباط هدایت میکند.

ترجمه مقاله عملکرد مدیریت استراتژیک

قیمت : 7500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله استراتژی های فناوری و رقابت استاندارد

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله استراتژی های فناوری و رقابت استاندارد

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 13
    قیمت : 7500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله استراتژی های فناوری و رقابت استاندارد :

ترجمه مقاله استراتژی های فناوری و رقابت استاندارد

1340

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Technology strategies and standard competition — Comparative innovation cases of Apple and Microsoft
عنوان فارسی مقاله: استراتژی های فناوری و رقابت استاندارد- ابداع موارد مقایسه ای اپل و مایکروسافت.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۳
چکیده ترجمه:
این مقاله استراتژی فناوری و رقابت استاندارد مهم ترین ابداعات موارد اپل و ماکروسافت را مورد بررسی قرار می دهد. هدف این مطالعه درک پیگیری مبتکرین استراتژی ها در تضمین سودهای حاصل از ابداعات بر اساس مدل سیکل عمری این نو آوری ها میباشد . این مطالعه یک چهارچوب روش شناختی را برای تحلیل موارد مورد مطالعه ارائه می دهد. این مطلب مورد بحث قرار می گیرد که توانایی ساخت یک استاندارد صنعتی و مشتریان مشمول، مبتکران را در ساخت بر تری رقابتی توانمند میسازد . این مطالعه درسهای مهمی را در مدیریت ابداع استرانژیک ارائه می دهد.
استراتژی فناوری، رقابت استاندارد، اپل، مایگروسافت، پلتفرم فناوری، مزایای رقابتی
١. مقدمه:
رقابت برای دستیابی به مزیت رقابتی اغلب شامل  توانایی در ایجاد استانداردهای جدید برای کار داخلی محصولات و خدمات است. موارد کلاسیک مهم  از جنگ استاندارد عبارتند از Sony Betamax و Matsushita VHS در تجارت ویدئو کاست هاست (VCR)، رقابت استاندارد در میان بازیکنان مهم رویکرد عبوری، کارت هوشمند، MONDEX Multos، Proton word proton، ماکروسافت ویندوز برای کارت های هوشمند در صنعت کارت هوشمند و رقابت استاندارد اخیر بین HDDVD و Blu Ray در تجارت نمایشگر دیجیتالی مهم (DVD) میباشد. این مطالعه به درک استفاده از استراتژی های فناوری و رقابت برای ساخت استانداردهای فناوری در کمپانی های مبتکر، اپل و ماکروسافت می پردازد. تحلیل مورد مقایسه ای با استفاده از چهارچوب روش شناختی جدید با هدف دستیابی به مدیریت ابداعی صورت می گیرد. پس از بخش مقدمه فصل ٢ بازبینی را پیرامون مبتکری،  وفرایند آن ، روش پنج نیروی پورتر، استانداردهای فناوری و استراتژی و رویکرد های مدیریت ابداعات فناوری را ارائه می دهد. فصل ٣ روش شناختی جدیدی را برای ایجاد فرایند تحلیل رویکرد فناوری معرفی می کند. فصل ۴ فرایند تغییر فناوری در بخش های مختلف صنعتی را در تلاشی برای ایجاد پایه ای جهت درک بهتر تغییر فناوری اپل و ماکروسافت بر اساس سیکل عمری ابداعی ارائه می دهد. بخش ۵ استراتژی های فناوری اپل و ماکرسافت را برای دسترسی به مزیت رقابتی مورد تحلیل قرار می دهد. بخش ۶ اصول و ایده های انتزاعی قابل تعمیم را از تحلیلات موردی مورد بررسی قرار می دهد. فصل ٧ مقاله را با طرح درس هایی در مدیریت خلاقیت استرانتژیک از یافته ها نتیجه گیری می کند و برای تحقیقات آتی مسیرهایی را ارائه میدهد.

ترجمه مقاله استراتژی های فناوری و رقابت استاندارد

قیمت : 7500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ترجمه مقاله استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی اشاعه مدیریت تامین الکترونیک

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • ترجمه مقاله استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی اشاعه مدیریت تامین الکترونیک

    دسته :

    مدیریت

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 37
    قیمت : 14000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی اشاعه مدیریت تامین الکترونیک :

ترجمه مقاله استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی اشاعه مدیریت تامین الکترونیک

393

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Using the balanced scorecard in assessing the performance of e-SCM diffusion: A multi-stage perspective
عنوان فارسی مقاله: استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد اشاعه مدیریت زنجیره تامین الکترونیک: دیدگاه چند مرحله ای.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۳۷

 

چکیده ترجمه:
مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (e-SCM) ، شکل  مشخصی از سیستم های درون سازمانی است ، که به طور کلی به عنوان یکی از استراتژی های مهم برای ایجاد مزیت های رقابتی در نظر گرفته میشود  . اشاعه  e-SCM در میان شرکای تجاری برای کاربرد نهایی و تاثیر موفق عملکردش حائز اهمیت است  . با این حال، فرایند  اشاعه  در ماهیت خود فرایند ی  پیچیده و پویا است و در طول زمان مالکیت تکاملی را در گیر میسازد . نظریه اشاعه نوآوری (IDT) بر اساس  بررسی موثر فرایند اشاعه  با مراحل مختلف تعریف شده است . علاوه بر این ، مطالعات قبلی  به نتایج بی معنایی در عملکرد با قابلیت IT با توجه به اندازه گیری های  ناکافی دست یافته اند . کارت امتیازی متوازن (BSC) با فرمت SCM ، چهار دیدگاه عملکرد را ترکیب میکند که  برای غلبه بر این مشکل مناسب است. در خصوص IDT و BSC ، این مطالعه یک چارچوب جدیدی را برای بررسی روابط بین ساختار مرحله ای و بر اساس BSC می باشد. داده ها از پرسشنامه جمع آوری شده اند . نتایج نشان می دهد که در چهار دیدگاه BSC تفاوت معنی داری میان  اشاعه  خارجی و دو مرحله اولیه ، پذیرش و اشاعه  داخلی وجود دارد . علاوه بر این، تمامی چهار دیدگاه  بخوبی در مرحله اشاعه  خارجی تحقق مییابند . مفاهیم  برای مدیران و محققان مورد بحث قرار میگیرد.
کلیدواژه: مدیریت زنجیره تامین الکترونیک، سیستم های درون سازمانی، نظریه اشاعه نوآوری، کارت امتیازدهی متوازن، عملکرد سازمانی
 ١ : مقدمه:
سازمان های کسب و کار با یک محیط پیچیده تر و رقابتی  بیشتری نسبت به قبل از دوران اینترنت مواجه میشوند . بسیاری از سازمان ها  کم کم به این اهمیت پی میبرند  که باید به عنوان بخشی از زنجیره تامین در برابر سایر زنجیره رقابتی داشته باشند ، که به سرعت منعکس کننده تغییر نیاز های مشتریان باشد . مدیریت زنجیره تامین (SCM) تریتب مهمی است که شرکای کسب و کار را به استفاده از محصولات و خدمات خود به طور موثر و در نهایت ایجاد یک رابطه دراز مدت قادر می سازد . SCM  می تواند به طور گسترده به عنوان هماهنگی های موثر بر مواد، محصول، تحویل، پرداخت، و جریان اطلاعات بین شرکت و شرکای تجاری تعریف شود  . بنابراین، ترتیب SCM  پیچیده و پویا ست در حالی که شامل جریان کار های مختلفی در سراسر مرزهای درون سازمانی است. بنابراین حمایت از فناوری اطلاعات (IT)، خصوصا ، اینترنت و فن آوری های ارتباطی ، برای شیوه های ممکن  SCM ضروری می باشد  .  SCM الکترونیکی (E-SCM) به عنوان اجرای فیزیکی فرایند SCM با حمایت از IT تعریف میشود  در حالی که تلاش برای تمایز مفهوم SCM است . با این حال ، E-SCM ، اگر چه هنوز هم در مراحل آغازین  خود  و با نرخ بالای شکست گزارش در نظر گرفته میشود ، با این حال کلید موفقیت نهایی فرایند SCM محسوب میشود.

ترجمه مقاله استفاده از کارت امتیازی متوازن در ارزیابی اشاعه مدیریت تامین الکترونیک

قیمت : 14000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]